Comentarii (59)
poison
poison  •  28 Septembrie 2017, 16:22

Balcanii sunt in Bulgaria prostuI siteului.. Prin romania trece lantul muntos Carpati!!! ***

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

1587028148257194
Corneliu Dimancea  •  28 Septembrie 2017, 16:12

In mare parte are dreptate si ma refer la analiza facuta fenomenului fotbal, dar sa vorbesti despre poporul roman ca este negativist, ca este pus pe "mistocareala" si vorbeste mult si fara temei, este prea mult si pentru "elvetianul" Ianu, care uita ca 15-16 ani nu-i schimba originea romaneasca si probabil ca se regaseste in descriere. prea multe nu a realizat nici el, ca vorba ceea nu a castigat cupe si campionate , nu a fost selectionat pe la loturi. Ii doresc sanatate si bafta si liniste in Elvetia, pe noi saq ne lase in Pace!

florinso
florinso  •  28 Septembrie 2017, 15:05
Postat de aer5 pe 28 Septembrie 2017, 14:25

...doar ca fcsb nu e STEAUA!!!

Nup Fcsb=STEAUA, HEHE CATI GARLICI PE AICI

1425838917717550
John Milne  •  28 Septembrie 2017, 14:06
Postat de poison pe 28 Septembrie 2017, 09:23

Corectă analiza băiatului, romanii sunt prosti si increzuti!

Exact ca tine balkanistule frustrat. .

adi_stelistul
adi_stelistul  •  28 Septembrie 2017, 14:03
Postat de pe 28 Septembrie 2017, 13:43

Dragul meu, ba e fix acelaşi lucru. Omul nu se considera aşa. Şi poate chiar nu e. E treaba lui. Toată *** asta cu complexe gen "you think you're better than me" e tipic româneasca.

Fii serios, omul zice ca romanii sunt negativisti, imediat dupa aceea da o mostra clara de negativism spunand ca e mai rau decat acum 28 de ani. Absurd! In 1989 salariul mediu era de 100 de marci (!!!), o amarata de Dacie se lua dupa 5-6 ani de asteptare pe liste iar mancarea era pe cartela. E mai rau decat speram sa fie, decat sa fie, perfect de acord, dar nu mai rau ca in 1989. PUNCT! Iar a nu iti nuanta o critica punand totul in cosul raului absolut inseamna negativism, exact trasatura de caracter pe care o incrimineaza el doua fraze mai in fata. Iar pe urma sa spui ca romanii doar stiu sa faca misto, sa critice, sa vorbeasca rau de altii, tu facand EXACT asta in timp ce vorbesti e simpatic. Sa fim seriosi, omul insira truisme banale si o face si rizibil. Solutia lui concreta la problemele Romaniei a fost sa plece. Bravo, e o solutie personala pe care nu am de gand s-o comentez, dar nu rezolva nimic din ceea ce incrimineaza. Asa ca pana acum stie "doar sa dea din gura" (il citez). In problema noastra, generala, a romanilor. In problema lui personala, privind asigurarea bunastarii lui si a familiei sale sunt convins ca a facut mai mult de atat, dar asta nu e subiectul discutiei noastre.

306155979850524
 •  28 Septembrie 2017, 13:43
Postat de adi_stelistul pe 28 Septembrie 2017, 13:35

Dragul meu, intre ce spui tu si ce spune domnul in cauza in interviul de fata e o mare diferenta. Esentiala, nu stiu cum de n-ai observat-o. Practic tu ai dreptate, el nu. Si stii de ce? Pentru ca tu spui "noi facem, noi suntem asa, noi gresim", etc., el spune "romanii fac, romanii sunt, romanii ...", etc. MARE diferenta!

Dragul meu, ba e fix acelaşi lucru. Omul nu se considera aşa. Şi poate chiar nu e. E treaba lui. Toată *** asta cu complexe gen "you think you're better than me" e tipic româneasca.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

adi_stelistul
adi_stelistul  •  28 Septembrie 2017, 13:35
Postat de Stoica Relu pe 28 Septembrie 2017, 12:50

Asta insemna la tine sa fii roman.Sa lauzi ceva indiferent daca acel ceva e bun sau rau,doar de dragul ca esti roman?Pacat daca asa intelegi tu patriotismul.In realitate omul a spus clar adevarul.Noi nu putem de fitele din cap sa facem ceva.Nu respectam munca pe care o facem.Nici macar daca nu o respectam,nu facem lucrul bine facut,pentru ca asa trebuie.Suntem delasatori,pe interes,smecheras de cartier,dam tepe,ne laudam,facem pe bufonii si ne unflam in pene cand cineva spune ca suntem buni si din acel moment draim din gloria de moment.Nu muncim serios,nu facem lucrurile ca la cate,nu respectam pe cel de langa noi si nu ne ajutam intre noi.Avem doua hibe mari ca popor.1 Nu ne ajutam aproapele.si 2 nu stam bine psihic.Suntem labili.D aia in foarte multe meciuri pierdem pe final.Nu putem sa ne concentram tot timpul meciului.Avem momente cand suntem pe langa.Ne tradeaza superficialitatea,lipsa de coeziune,de ajutor intre noi.D aia prostul ala de Daum ia pus sa impinga la autocar,sa le arate ca numai uniti pot fi tari,dar prostii de fotbalisti nu au inteles,sau majoritatea dintre ei.S au simtit ofensati ca imping autocarul.Mari studii ce au ,cu diplome la Sorbona sau Yale.Niste *** majoritatea dintre ei .Nu pot lega o propozitie.Astia suntem noi ca natie.Plini de inganfare,snobi si prosti,lenesi si prosti.99% dintre noi,iar daca vine unul destept si arata cum trebuie sa fie facuta treaba ,sar toti pe el si il distrug.Parca traim un blestem din care nu mai iesim.

Dragul meu, intre ce spui tu si ce spune domnul in cauza in interviul de fata e o mare diferenta. Esentiala, nu stiu cum de n-ai observat-o. Practic tu ai dreptate, el nu. Si stii de ce? Pentru ca tu spui "noi facem, noi suntem asa, noi gresim", etc., el spune "romanii fac, romanii sunt, romanii ...", etc. MARE diferenta!

adi_stelistul
adi_stelistul  •  28 Septembrie 2017, 13:16

Da, e dreptul lui sa spuna ce vrea, dar mi-e greu sa ma abtin sa nu rad. Adica "romanii sunt negativisti, care se uita doar la altul, fara sa se uite la propria persoana" si imediat dupa aceea: eu de aceea am plecat pentru ca de 28 de ani e tot mai rau. Negativism pur si aruncatul vinei pe toti ceilalti. Tu concret ce ai facut inafara de a spune cat de rau e din cauza "romanilor" (ciudata entitate, aparent vorbim de persoane dar e cumplit de impersonala, nimeni nu e membru al acestei comunitati hulite daca e sa ii iei pe toti la intrebari - doar "ceilalti")? Sigur, nu inseamna ca nu sunt multe lucruri corecte in ce spune dar nu ma pot abtine sa nu remarc asta cu "romanii nu fac nimic", tu fiind probabil un observator impartial aterizat in stratosfera.

poison
poison  •  28 Septembrie 2017, 13:04
Postat de gigi_becali_4 pe 28 Septembrie 2017, 11:43

Cap de viezure, ai nevoie de traducere din romana in romana ? :))) FCSB = FOTBAL CLUB STEAUA BUCURESTI ! la fel cu si FCDB este FOTBAL CLUB DINAMO BUCURESTI ! ( desi in realitate, Mimamo din Liga 1 este conform actelor oficiale FC Dinamo 1948 SA, fara nici o legatura cu DINAMO BUCURESTI care activeaza in Liga a 4-a, adevaratul ). Dar sunt corect, si dpdv al performantei sportive, Steaua e in Liga 1, la fel ca si Dinamo. Daca FCSB nu este Steaua, atunci nici FC Dinamo 1948 SA nu este Dinamo, e fix acelasi lucru la ambele echipe. Nu crezi, vei pe google despre FC DINAMO 1948 SA al lui Negoita si DINAMO BUCURESTI al lui Badea.

Esti mai prost ca originalul!!! Numele echipei e Fotbal Club FCSB.. Deci dupa mintea ta echipa se numeste Fotbal Club Fotbal Club Steaua București?? S.a balbait *** sau ce??

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

316247145478624
Cristian Mihai Coman  •  28 Septembrie 2017, 13:12

si asta vorbeste de romani si de fotbal,el a jucat acolo doar in liga satelor...

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Comentează