Articol de GSP - Publicat joi, 04 octombrie 2012 00:00 / Actualizat joi, 04 octombrie 2012 15:51
UPDATE Valeriu Argăseală, preşedinte Steaua: "Din cauza unor probleme ale firmei de curierat TNT s-a ajuns la anumite inadvertenţe în livrarea biletelor, motiv pentru care am făcut o casă specială la Naţional Arena, la intrarea dinspre strada Maior Coravu. Pînă la ora meciului îi aşteptăm acolo pe toţi cei care şi-au rezervat bilete şi nu le-au primit acasă"
Şefii Stelei îşi freacă mîinile de bucurie că în această seară roş-albaştrii vor bate recordul de asistenţă pe Naţional Arena, dar mulţi posesori de bilete la meciul cu FC Copenhaga nu sînt încă siguri că vor intra pe stadion.
Este vorba despre oamenii care au cumpărat bilete online, prin cel mai modern sistem existent la noi, pe biletesteaua.ro, de unde îţi poţi alege inclusiv locul pe care stai, nu doar sectorul sau tribuna.
Problemele au apărut la livrare. Cei de la biletesteaua.ro, adică firma ASCEND NETSOLUTIONS, au semnat un parteneriat cu Steaua, apoi unul cu cu firma de curierat TNT, pentru livrarea gratuită a tichetelor. Numai că o mare parte din biletele comandate astfel nu a mai ajuns la destinatari.
"Am sunat la Ascend şi mi-au spus că biletele sînt la TNT, ei trebuie să ne spună de ce nu le-am primit, că livrarea e strict responsabilitatea firmei de curierat. Am vorbit apoi la TNT şi mi-au zis că Steaua a trimis tîrziu biletele, iar numărul mare de tichete vîndute, mult peste ce se aşteptau, a depăşit capacitatea lor de livrare.
Ne-au chemat azi la stadion, la ora 9:00. La ora 9:00 ne-au zis că de fapt abia la 10:00 ajung biletele. Şi la 10:00 ni s-a comunicat că doar pe la ora 13:00 vor veni, de fapt. Aşa că acum stăm la coadă şi aşteptăm să luăm biletele care ar fi trebuit să ne fie livrate gratis, acasă", a povestit un suporter pentru GSP.ro.
Soluția de urgență? Un fost mare internațional, pregătit să-i ia locul lui Arne Slot la Liverpool