Comentarii (49)
magnardo  •  11 Mai 2012, 20:21
Postat de ionut_iordache pe 11 Mai 2012, 13:34

@ magnardo Spre deosebire de fratele tau, eu am gustat. Chiar daca putin. Si pot sa am o parere dupa 5 zile. Ca mi-au fost suficiente in B (pentru ce caut eu sa vizitez intr-un oras) si nu mi-au fost suficiente in M. Si ca in M as vrea sa ma intorc pentru ca nu am reusit sa vad tot ce imi doream. Nu toti avem aceleasi scopuri cand vizitam un oras. In B am vazut ce m-a interesat, mi-a placut mult, dar nu m-as mai intoarce pentru ca mai sunt si alte orase de descoperit. Tu crezi ca sunt superficial si incapatanat, e treaba ta. Dar nu incerc sa conving pe nimeni ca M e peste B, eu am scris doar ce am simtit. Spre deosebire de tine, ti-am respectat parerea si nu am incercat sa ti-o schimb.

Esti simpatic. Asta e adresa mea de mail,[email protected] Mai vorbim.

ionut_iordache  •  11 Mai 2012, 13:34

magnardo  •  11 Mai 2012, 05:45
Postat de ionut_iordache pe 10 Mai 2012, 18:44

@magnardo Vad ca tot nu poti intelege ca pot avea si eu o opinie. O OPINIE, NU AM DAT UN VERDICT. Fiecare are dreptul la o parere. Si o sa sustin mereu ca pt mine Madridul e peste Barcelona si ca m-as intoarce la Madrid, iar la Barcelona nu. Iar Lonely Planet si DK nu le citesc pt a afla orele de vizitare si preturile. Aste le pot gasi si pe net. Ghidurile reprezinta un punct de plecare in planificarea excursiei mele. Iti doresc vacante multe si o viata frumoasa!

N-ai cum sa ai o opinie. Si iti explic de ce,... La frate-mio, i-am spus mai demult ca imi place mult cafeaua Segrafredo. El mi-a raspuns,.."Mie nu." L-am intrebat,"...dar ai baut?" El mi-a zis,... "N-am baut niciodata pentru ca nu imi place." Asa si tu. 5 zile si cinci zile nu te intreptatesc la nici o parere fara sa fi suspectat de superficialitate si incapatanare. Era un caine acu' ceva timp care tot incerca sa-si muste coada. Si de asemenea mai era un caine care nu avea coada. Cu un pahar de tuica nu se face dimineata adica lumina adica,..... Stii ce vreau sa zic.

ionut_iordache  •  10 Mai 2012, 18:44

magnardo  •  10 Mai 2012, 16:10
Postat de magnardo pe 10 Mai 2012, 16:05

Treaba buna. Vii in Chicago,....iti dau o bere. Pentru viitor,...Ghidul Lonely Planet este cel mai prost pe care l-am folosit vreodata. Toate orele si preturile au fost gresite. Nu a avut nici o informatie subtila. La Coral Moreira trebuie sa faci rezervare cu 3 luni inainte. La Cafe Central trebuie sa ajungi cu doua ore inainte de spectacol pentru a prinde masa. La Prado e gratis de la ora 5 dar nu se merita pentru ca e ingramadeala. E preferabil sa te duci de dimineata sa dai 12 euro si sa stai 3-4 ore pana obosesti si nu te mai poti bucura de muzeu si,..apoi sa revii,..din nou,..inca o data. Du-te in Hawaii,..Ia un Big Island sau Kauai Revealed si vezi cum trebuie sa arate un gh

.......trebuie sa arate un Ghid turistic,....Si la Casa de Botin trebuie sa rezervi cu doua zile inainte. Etc. Nu mai spune te rog public ca Madrid este peste Barcelona. Citeste lumea si dupa aia iti scade credibilitatea. Trebuie sa tii secret treaba asta. Sa pastram imaginea ta publica intacta. Autocalomnierea nu mai e la modadin 2008. Fii cuminte.

magnardo  •  10 Mai 2012, 16:05
Postat de ionut_iordache pe 10 Mai 2012, 12:25

@magnardo Daca tu crezi ca am bagat ceva ce nu am vizitat, e treaba ta, nu am cum sa te conving. E normal sa apara multe chestii din Lonely Planet, apar si din DK, pentru ca sunt doua ghiduri pe care le folosesc cand merg intr-o vacanta. Imi fac traseele si planul vacantei dupa ele. Dar asta nu inseamna ca eu am stat la o terasa in Madrid, nu am vazut nimic si apoi am bagat din DK sau Lonely Planet. Si nu cred ca scrie intr-un ghid ca Madridul e peste Barcelona. Ai dreptate cand zici ca 5 zile sunt putine pentru a caracteriza un oras si se vede ca esti o persoana umblata si inteligenta. De asta ti-am si raspuns. Nu mi-a placut insa ca arunci cu noroi, cand puteam purta un dialog civilizat.

ionut_iordache  •  10 Mai 2012, 12:28

@vapaa Daca erai mai atent vedeai ca la camp nou sunt cifrele din 2011, iar la sagrada sunt pe 2010.

ionut_iordache  •  10 Mai 2012, 12:25

vapaa
vapaa  •  10 Mai 2012, 08:54
Postat de ionut_iordache pe 09 Mai 2012, 13:30

@vapaa Ai date mai vechi. A fost pe primul loc in 2011. Sursa: ://www.catalannewsagency.com/taxonomy/term/2372/0 Poate ca sunt un jurnalist jalnic, dar nu m-am dat niciodata critic de arta.

Pe fix pagina de web indicata de Dvs....dar e adevarat cateva randuri mai jos apare citatul urmator ”Actually, the Sagrada Família is the most visited cultural site of its kind, with more than 2.3 million visitors” . QED si va multumesc pentru mingea ridicata la fileu cu atata gratie. Un sfat: cand citesti ceva, citesti pana la capat.

magnardo  •  10 Mai 2012, 04:43
Postat de magnardo pe 10 Mai 2012, 04:41

Nu o sa ajungem niciunde cu dezbaterile astea. Ai facut multe greseli in articolul tau care nu tin deloc de subiectivitate sau obiectivitate ci doar de o superficialitate traditional romaneasca. Afirmatii marete fara baza si fara cercetare,facute de oameni astfel neindreptatiti. Nu te mai grabi sa faci comparatie ,nesilit de nimeni ,in viitor, intre doua lucruri pe care nu le cunosti. Este evident ca majoritatea articolului tau se bazeaza pe Lonely Planet si nu pe experiente personale . Aia cu "ping Names". Nu tot ce ai mentionat acolo a fost parte din vacanta ta. N-avea cum. Repet,..Am cartea si am fost in cele doua orase foarte recent. Mersi ca mi-ai raspuns pana acum .Iti

Vreau sa vad scris "ping Names". A fost sters automat de doua ori. Salut.