Redacția GSP și echipa de investigații te invită să sprijini jurnalismul apăsând butonul DA!

Publicitatea pe net este vitală ca să putem produce în continuare investigațiile, știrile despre sport și faptele pe care le regăsești zilnic aici. Așa că avem nevoie de acceptul tău ca să-ți oferim, în continuare, jurnalism independent, în timp real și verificat.

Redacția GSP și partenerii noștri utilizează tehnologii precum cookies, profilare și prelucrare automata a datelor, pentru a personaliza către tine articolele și reclamele. Prin acceptarea cookie-urilor, ne ajuți să utilizam această tehnologie pe site și să ne finanțăm ziariștii. Ai posibilitatea să iei oricând altă decizie, printr-o simplă revenire pe site. Pentru detalii, te rugăm să citești Documentul de informare a utilizatorilor despre prezenta cookie-urilor pe site și Termenii de utilizare.

DA, AM ÎNȚELES


LIGA CAMPIONILOR    •   DORTMUND - REAL MADRID

FOTO Penalty clar ca lumina zilei! Intervenție de portar a lui Ramos în fața porții lui Real Madrid! Kuipers n-a văzut și a lăsat jocul să continue

Marti, 26 Septembrie 2017

În minutul 14 al meciului dintre Borussia Dortmund și Real Madrid nemții puteau primi penalty, însă centralul Bjorn Kuipers a lăsat jocul să continue.



Navas i-a respins un balon, iar Sergio Ramos a jucat mingea ca la volei. Nici măcar arbitrul adițional nu a observat intervenția de portar a fundașului de la Real Madrid.

clipboard01

penalty

Comentarii (25 ) Adaugă comentariu

baddog2  •  27 Septembrie 2017, 09:02

Postat de tandd pe 26 Septembrie 2017, 23:40

e penalty si cartonas galben datorita lipsei intentiei,dar e penalty ramos are mainile in fata,n-au ce cauta mainile la inaltimea aia,ptr asta e penalty

E penalty și roșu nu doar penalty.Are ambele mâini in dreptul fetei, asta e te protejezi dar nu cu mâinile la 20 cm de fata.

baddog2  •  27 Septembrie 2017, 09:00

Postat de real09 pe 27 Septembrie 2017, 00:18

comentatorii nemtii au spus in Studio dupa meci ca n-a fost 11m. Asta au spus nemtii nu spaniolii

E pe dracu, a fost 11m și trebuia roșu la Ramos.A jucat mingea cu mâna că la colet, deci aici nu putem vorbi de vre.un ricoșeu ci de intenție clara.A oprit mingea din drumul spre gol cu mâna, conform regulamentului se penalizează cu 11 m și roșu pentru jucătorul in cauza!

dubluv  •  27 Septembrie 2017, 08:57

Jos Burleanu!

Vezi toate comentariile (25)

Comentează

Conectează-te cu facebook la contul tău sau înregistrează-te pentru a adăuga comentarii


1500 de caractere ramase