Comentarii (149)
iobag
iobag  •  13 Decembrie 2020, 15:18
Postat de iobag pe 13 Decembrie 2020, 15:00

Bre nea lingvistul lu peste, *** nu exista in limba latina. Tu te gandesti la cuvantul din engleza care provine din latinescul niger, care era folosit total diferit. Fa-ti temele mai bine si nu mai proiecta pe altii complexele tale de cioban care a iesit din sat dar din care nu a iesit satul. Prosti ca tine au reusit performanta sa faca dintr-un incompetent ca Hategan o victima simpatizata de public.

*coltescu

iobag
iobag  •  13 Decembrie 2020, 15:00
Postat de maddad pe 11 Decembrie 2020, 08:42

Unu: bravo GSP! Mi-e greu s-o spun, dar e corect. Aveti dreptate, e rasism inconstient. Doi: observ ca, desi analfabestismul si incultura sunt la cote foarte ridicate, am devenit un popor de lingvisti, specislisti in cuvantul negru, dar niciunul nu a citit definitia cuvantului in DEX. Acum il combat inclusiv pe Radu Paraschivescu, care se recomanda scriitor si filolog, dar care, ***. Iata care va dintre senurile cuvantului negru asa cum sunt orezentate in DEX, "biblia" limbii române: murdar, nespălat, deprimant, dezolant, rau, crud, hain, cumplit, rusinos. Si inca ceva, lingvistii lui pește,dedpre etimologia cuvantului. Provine din latinescul... ***. E rasism sau nu?

Bre nea lingvistul lu peste, *** nu exista in limba latina. Tu te gandesti la cuvantul din engleza care provine din latinescul niger, care era folosit total diferit. Fa-ti temele mai bine si nu mai proiecta pe altii complexele tale de cioban care a iesit din sat dar din care nu a iesit satul. Prosti ca tine au reusit performanta sa faca dintr-un incompetent ca Hategan o victima simpatizata de public.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

basan
basan  •  13 Decembrie 2020, 06:20
Postat de maddad pe 12 Decembrie 2020, 20:15

Cat de tare ar fi sa fie asa cum spui! Cat de mult mi-as dori sa fie asa si sa se termine odata povestea asta care a scos la iveala tot ce are mai urat, mai detestabil, mai anacronic si mai primitiv acest popor de ciobani veniti din sudul Dunarii si care a ramas un popor de ciobani, needucat, scuipator de coji de seminte, ascultător de manele, de hoți, de potlogari, de osmeni lipsiti de valoare si de valori. Nu toti, dar aproape toti. PS Meditati la asta: daca ne deranjeaza cand suntem numiti ***, pe buna dreptate avand in vedere cele de nai sus, de ce insistam sa spunem ca noi avem dreptul sa numim, sa identificam alti oamenii dupa culoarea pielii? Culoarea pielii, forma ochilor sunt irelevante. Cu totii suntem oameni.

Mai prost și needucat decât tine nu găsești în toată țara asta pe care tu o balacaresti

1817984318367067
Titus Pasarica  •  12 Decembrie 2020, 20:19
Postat de magic7 pe 09 Decembrie 2020, 12:12

Ma uit pe comentariile postate aici si nu-mi vine sa cred ce citesc ! Cititori care incearca sa-l absolve pe Coltescu de rasism, dar rationamentele lor sunt profund rasiste. Unii dintre ei nu au trait in viata lor o astfel de discriminare, dar sunt gata sa ne explice cum ar trebui sa simta sau sa primeasca cineva, remarcile ofensatoare. Nu pot spune sigur ca ce-a facut Coltescu se incadreaza la rasism, dar e evident ca lezat multe persoane. Asta e singurul fapt concret !!! Ambele echipe au protestat si au considerat acest episod ca fiind rasist ! Cei care au fost acolo ! Cei care au simtit pe pielea lor !

Stimate domn (sau doamna) Eu nu vreau sa-l apar pe Coltescu. Daca e vinovat, sa plateasca (din pacate platim si noi, restul romanilor). Dar va intreb: unde a gresit? a folosit cuvantul negru veti zice. Corect. Obama cum e? Oare daca zice cineva ca Obama a fost primul negru presedinte SUA e rasism? Poate e, nu stiu. Mai mult, aici, in Romania nu avem prea multi negri, iar cei de care am auzit, nu neaparat ca i-am si vazut pe viu, sunt oameni de succes: sportivi, actori, etc. si sunt foarte buni in ceea ce fac (vorbesc de cei pe care-i stim). Cum credeti ca-l poate considera inferior cineva pe Will Smith, de exemplu? Sau poate pe Morgan Freeman? Sau poate pe Obama? Acestia sunt mai sus decat toti cei care comentam pe aici (ca sa nu ma expun criticilor, numai fata de mine, ca pe ceilalti comentatori nu-i cunosc) Si daca intrebi pe oricine, ce au oamenii astia in comun, primul raspuns va fi ca sunt negri. Asta e rasism? Atunci cand descrii o persoana, prima caracteristica e cea mai evidenta. Daca toti au 2 m si unul 1.30m, chiar daca au aceeasi culoare sau culori diferite, vei spune cel scund, nu cel alb, cel verde sau cel negru. Sunt de acord cu cineva de pe aici care spunea ca negrii sunt mai sensibili la acest aspect si de aceea a escaladat conflictul, deoarece, in general, sunt tinte ale rasismului. Aceasta e problema lor, nu a lui Coltescu. Nu e atributia lui Coltescu sa mangaie orgoliul nimanui, ca are el o problema. Gata, nu mai incape altceva

maddad
maddad  •  12 Decembrie 2020, 20:15
Postat de rapi pe 12 Decembrie 2020, 16:28

Asta am inteles si eu "ala-n negru" adica "ala in negru" vreau sa fie clara expresia sa nu cumva sa se simta lezat cineva imbracat in culoarea neagra.

Cat de tare ar fi sa fie asa cum spui! Cat de mult mi-as dori sa fie asa si sa se termine odata povestea asta care a scos la iveala tot ce are mai urat, mai detestabil, mai anacronic si mai primitiv acest popor de ciobani veniti din sudul Dunarii si care a ramas un popor de ciobani, needucat, scuipator de coji de seminte, ascultător de manele, de hoți, de potlogari, de osmeni lipsiti de valoare si de valori. Nu toti, dar aproape toti. PS Meditati la asta: daca ne deranjeaza cand suntem numiti ***, pe buna dreptate avand in vedere cele de nai sus, de ce insistam sa spunem ca noi avem dreptul sa numim, sa identificam alti oamenii dupa culoarea pielii? Culoarea pielii, forma ochilor sunt irelevante. Cu totii suntem oameni.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

rapi
rapi  •  12 Decembrie 2020, 16:28
Postat de xristian1981 pe 10 Decembrie 2020, 08:51

chiar nimeni nu s-a uitat la video si n-a auzit ce a zis Sovre?! a zis ala-n negru de acolo(de mai multe ori, aratand spre banca turcilor), nu ala negru cum crede toata planeta. apoi Webo a sarit la Coltescu si asa a cazut totul pe Coltescu

Asta am inteles si eu "ala-n negru" adica "ala in negru" vreau sa fie clara expresia sa nu cumva sa se simta lezat cineva imbracat in culoarea neagra.

maddad
maddad  •  12 Decembrie 2020, 11:05
Postat de ccristian0 pe 12 Decembrie 2020, 10:04

Toti specialistii, educatii si lingvistii Romaniei nu sunt capabili de 5 zile sa spune exact "Coltescu trebuia sa formuleze astfel pentru a identifica respectivul jucator ..." si sa spuna cuvant cu cuvant cum trebuia sa fie acea propozitie! Toti il critica, dar nimeni nu are o alternativa. Sunteti penibili, domnilor si doamnelor ce formati "elitele" acestui popor!

Penibil esti tu. Si pentru ca esti limitat in gandire, si pentru ca ai un lexic redus, si pentru ca reprezinti tot ce poate fi mai urat la acest popor. Nici nu mai intru in discutia semantica. Ideea e ca daca cineva se simte jignit de o afirmatie, trebuie sa îi respecti dreptul de a nu îl numi in acel fel. Cat despre nedumerirea ta de român autentic, fără școala, fără educatie, fara cultura, fara standarde morale elevate, iata cateva exemple, ipotetice, caci nu am fost de față: cel din dreapta, acela cu pantofi verzi, cel cu tricou Adisas/Nike, Gucci, cel care gesticuleaza nervos etc. Limba română are suficiente cuvinte pentru a descrie exact o situatie, o *** fara a face rwferiri rasiste. Pentru asta trebuie doar sa fi fost la scoala, ceea ce nu pare a fi cazul tau.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

gabri80el
gabri80el  •  12 Decembrie 2020, 07:48

clubul turc ar trebui penalizat foarte drastic pentru intreruperea jocului fara sens si *** nu poti sa spui ca nu mai jucam doar ca un *** *** s-a simtit lezat. *** zici ca s-a comportat ca o *** ***.adica isi ia jucariile si *** de *** ar fi la mamicuta in curte .si mai ***. din contra , *** trebuie sanctionat.ce ma ingrozeste faptul ca cartonasul rosu a fost anulat .

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

stalky
stalky  •  11 Decembrie 2020, 12:05

"Argumentul celor de mai sus este că arbitrul a vrut sa identifice o persoană de culoare între alti 10 albi”. O relatare inexacta, pentru că pe banca turcilor mai erau încă doi fotbaliști de culoare (Demba Ba și Bolingoli), nu era doar Webo și, deci, nu *** fi identificat exclusiv prin culoarea pielii;" Era vorba de negrul din picioare care vocifera la adresa arbitrului . Negrul era in picioare nu pe banca. Era in grupul din picioare.Si apropo domnilor specialisti, de limbajul corpului ati auzit? De limbajul non verbal? Ce transmite negrul prin limbajul corpului sau? Se vedea ura si agresivitatea de la o ***.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

maddad
maddad  •  11 Decembrie 2020, 08:42

Unu: bravo GSP! Mi-e greu s-o spun, dar e corect. Aveti dreptate, e rasism inconstient. Doi: observ ca, desi analfabestismul si incultura sunt la cote foarte ridicate, am devenit un popor de lingvisti, specislisti in cuvantul negru, dar niciunul nu a citit definitia cuvantului in DEX. Acum il combat inclusiv pe Radu Paraschivescu, care se recomanda scriitor si filolog, dar care, ***. Iata care va dintre senurile cuvantului negru asa cum sunt orezentate in DEX, "biblia" limbii române: murdar, nespălat, deprimant, dezolant, rau, crud, hain, cumplit, rusinos. Si inca ceva, lingvistii lui pește,dedpre etimologia cuvantului. Provine din latinescul... ***. E rasism sau nu?

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

  • 1
  • •••
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • •••
  • 15
Comentează