Comentarii (191)
alin899
alin899  •  29 Martie 2012, 14:14
Postat de tello pe 29 Martie 2012, 14:10

Corect si la Puyol a fost 99% simulare si 1% penalty ca daca nu se rupe tricoul penalty nu se impune... Iar la Messi n-a fost fault de gablen ci o simulare monstruasa a argentinianului.

Eu n-am zis nimic de celelalte faze, m-a enervat doar cum a sarit Alexis ca in bazin vb altui user. Poate din cauza lui echipa Barcei a avut de suferit, si-o fi zis arbitrul in gand ca astia au venit sa se arunce in bazin ca si-asa era udat terenul :))

dani_val
dani_val  •  29 Martie 2012, 14:13
Postat de andyschleck pe 29 Martie 2012, 14:05

Bai desteptule si cine a inceput pe aici... FURT ... Furt pe fata... aribtraj pro Milan... Uefa vrea Barca afara din CL

Cam esti singurul de pe aici care vorbeste urat, ai observat? Cand am zis eu c-a fost furt cu Milan? Vreau doar sa evidentiez ca atunci cand arbitrii gresesc o fac pur si simplu, nu cand o fac pt Barca este premeditat, asa cum se spune, iar cand o fac contra gresesc ca sunt oameni, asa cum cei ca tine le place sa spuna si pun filmulete cu ce le convin.

tello
tello  •  29 Martie 2012, 14:10
Postat de alin899 pe 29 Martie 2012, 14:04

Corect. La Alexis a fost 95% simulare si 5% penalti, era normal ca arbitrul sa lase jocul sa continue.

Corect si la Puyol a fost 99% simulare si 1% penalty ca daca nu se rupe tricoul penalty nu se impune... Iar la Messi n-a fost fault de gablen ci o simulare monstruasa a argentinianului.

andyschleck
andyschleck  •  29 Martie 2012, 14:10

La cum a fost gazonu arbitru trebuia sa fluiere la fiecare faza daca ne luam dupa voi... Daca sunteti buni bateti cu 3-0 in tur si asta e ... Nu va mai plangeti nici de teren,nici de arbitraj .. Cu toti stim ca echipa gazda isi poate pregati cum doreste terenul si la fel de bine are un 5% avantaj din partea arbitrului.

dani_val
dani_val  •  29 Martie 2012, 14:09
Postat de andyschleck pe 29 Martie 2012, 13:58

Bai desteptule eu ma refer la meciuri decisive... in 2006 nu se mai ducea probabil Barca in finala si nici in 2009 .. cu CHelsea au fost 3 penalty-uri evidente uita-te aici .. ://www.youtube.com/watch?v=WKRX05GO9H0

Abtine-te de la comentarii in care s-o faci pe desteptul si lasa-ma cu filmuletele, pune si filmulete cu turul cu faultul la Henry in careu, nu cumva era altfel returul? Pune si filmuletul in care Ballack trebuia eliminat tot in tur, ce zici desteptule de asta, crezi ca toti s-au uitat doar la retur ? De simularea lui Anelka prin care Abidal a fost eliminat aiurea ai filmulet? banuiesc ca nu...

mdionis
mdionis  •  29 Martie 2012, 14:08
Postat de alin899 pe 29 Martie 2012, 14:04

Corect. La Alexis a fost 95% simulare si 5% penalti, era normal ca arbitrul sa lase jocul sa continue.

... penibil negationismul evidentei. Chestiunea e arhivata, gasiti-va un subiect mai bun de conversatie. Luati exemplu de la Puyol: "Nu căutăm scuze, noi trebuie să jucăm şi asta e. Nu e uşor să arbitrezi. Noi am făcut un meci bun şi depinde numai de noi să ne asigurăm calificarea. Aşa cum ne-a zis şi Pep în vestiar."

bog_1
bog_1  •  29 Martie 2012, 14:07

nu stiu cine a scris articolul asta, dar ar trebui sa scrii corect. nu a fost penalty la nici una din cele 2 faze. sunt 5 arbitrii in teren, iar daca te pricepi la fotbal, exista arbitrul de poarta care vede poate mai bine decat centralul. milan e singura echipa la ora asta care o poate invinge pe barcelona, asa ca nu va mai agitati asa mult si inventati povesti. toata lumea a vazut cum s-a arucat sanchez in careu la cerseala. guardiola pe banca era speriat tot, uitati-va mai atent la meci in reluare sa vedeti ce fata avea Pep in timpul partidei. si barcelona trebuie sa inscrie in poarta. cu milan nu i-a mai mers

andyschleck
andyschleck  •  29 Martie 2012, 14:05
Postat de dani_val pe 29 Martie 2012, 14:02

Nici eu nu zic ca nu sunt faze in care deciziile sunt pro Barca, dar asta se intampla la mai multe echipe, pe mine ma enerveaza ca se scot in fata doar cele pro Barca, chiar una singura sa fie, dar in acelasi timp sunt trecute cu vederea cele contra, si unii repeta ca papagalii 5 penalti pt Chelsea, eliminare V Persie, hotie, rusine, etc...pai stai frate ca sunt destule si impotriva ei, cu Arsenal si cu Inter chiar mai multe, doar la Chelsea au fost mai putine si au fost dezavantajati englezii, de acord, dar de la asta pana la ce se spune e cale lunga

Bai desteptule si cine a inceput pe aici... FURT ... Furt pe fata... aribtraj pro Milan... Uefa vrea Barca afara din CL

alin899
alin899  •  29 Martie 2012, 14:04
Postat de andyschleck pe 29 Martie 2012, 14:02

Si ce ma intereseaza pe mine de Real Madrid ca si aia sunt alti hoti cu arbitrajul lor.. eu iti zic de meciurile Milan - Barca ... arbitrajul a privat Milanul de o finala in 2006 apoi anul acesta in grupe arbitrajul a parut pro Barca plus ca in meciul cu Chelsea acolo nu au fost greseli acolo a fost furt pe fata .... Ieri putem spune ca la Alexis arbitru a considerat ca a simulat sau a alunecat nu a dat penalty , La Messi a fost fault in atac si la Puyol cred ca a fost dar cum arbitru a lasat jocul mai liber per total nu a vrut sa dezechilibreze jocul a fost o tinere nu o tragere.. sunt faze cand nu se dau penalty-uri desi jucatorul e tras nu tinut ,oricum nu putem vorbi de furt

Corect. La Alexis a fost 95% simulare si 5% penalti, era normal ca arbitrul sa lase jocul sa continue.

andyschleck
andyschleck  •  29 Martie 2012, 14:02
Postat de tello pe 29 Martie 2012, 13:58

Iti ia o ora daca iti pun numai sezonul asta cu Real Madrid simulari si penalty-uri acordate pe prietenii cu Angel Maria Villar si fundasi madrileni care iau mingea in mana prin careu precum regretatul Marian Cozma plus jafurile comise contra Barcei in La Liga. Bai baiatule, da-ti doua seturi de 20 de palme si revina-ti !

Si ce ma intereseaza pe mine de Real Madrid ca si aia sunt alti hoti cu arbitrajul lor.. eu iti zic de meciurile Milan - Barca ... arbitrajul a privat Milanul de o finala in 2006 apoi anul acesta in grupe arbitrajul a parut pro Barca plus ca in meciul cu Chelsea acolo nu au fost greseli acolo a fost furt pe fata .... Ieri putem spune ca la Alexis arbitru a considerat ca a simulat sau a alunecat nu a dat penalty , La Messi a fost fault in atac si la Puyol cred ca a fost dar cum arbitru a lasat jocul mai liber per total nu a vrut sa dezechilibreze jocul a fost o tinere nu o tragere.. sunt faze cand nu se dau penalty-uri desi jucatorul e tras nu tinut ,oricum nu putem vorbi de furt

  • 1
  • •••
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • •••
  • 20
Comentează