Comentarii (59)
 •  24 Mai 2009, 09:22

balaci vorbeste in functie de interese.l-a acuzat pe codrea ca a jucat pe alt post si nu trebuia,dar i-a luat apararea lui costea,motivand jocul slab al acestuia prin faptul ca a jucat ...pe alt post.balaci a fost un mare jucator,dar ca antrenor e modest.codrea joaca de ani buni in italia,intr-un campionat tare,acolo unde nu au rezistat dica,stefan radu,mihalcea,claudiu niculescu,moti.adica marile vedete din campionatul nostru

•  24 Mai 2009, 08:56

Balaci sa mai taca din gura,prea isi da el cu parerea despre toata lumea;aici si zaristii care il intreaba sunt de vina fiindca asteapta senzationalul de la betivul asta,sunteti penibili!!

•  24 Mai 2009, 08:45

(urmare)i-a amintit ca,daca era barbat,putea sa refuze sa joace acolo...Corect?Balaci a facut-o.4.Tupeul lui Codrea,un miciman in fotbal,este incredibil sa-i raspunda astfel lui Balaci ! 5.Va extaziati toti in fata lui Olaroiu,cu 2-3 trofee in Golf.Balaci a castigat...21 !!!In tari diferite.In tara a fost suntat de Netoiu la un meci acasa(l-am vazut),s-a lecuit si nu mai vrea sa antreneze in Romania.6.Cand va mai dati cu parerea despre altii,macar invatati sa scrieti romaneste...

•  24 Mai 2009, 08:37

Este incredibil cum se poate comenta pe alaturi si jigni un mare fotbalist si antrenor:Ilie Balaci!...Faceti comentarii la comentarii,fara sa stiti baza discutiei:declaratiile...1.Balaci si-a dat cu parerea in calitate de cetatean cu drepturi depline,ca si voi .Punct.2.Codrea,Ov.Petre si Fl.Petre-considerati de el puncte slabe la Nationala.Aveti vreo alta parere sau nu-l suportati pe Balaci ? 3. Parere de bun simt:dupa meci,Codrea si-a justificat jocul slab prin pozitia in teren,Balaci i-a amint

•  24 Mai 2009, 07:55

ma oameni buni voi ce tot vb despre balaci aici? omul asta are tot dreptul din lume sa vb despre fotbal pt ca jucat asa ceva si a facut-o chiar foarte bine.....app ca am citit un asa zis om care lasa un comentariu despre faptul ca balaci a fost un fotbalist bun modest....ma baiete nu stii lb romana prea bine inseamna.....sa-ti aduc aminte ca in anul 1980 a iesit pe locul 3 la "balonul de aur" in varianta de azi?? dupa Platini?? nu cred ca mai are rost.....sunteti praf vacarilor care vb

•  24 Mai 2009, 07:53

BA,ASTIA CARE AVETI COMENTARII LA ADRESA LUI BALACI:VOI ORI SINTETI PROSTI,ORI....ROMANI.PAI DACA VOI NUSTITI IN CE CALITATE VORBESTE UNUL DINTRE CEI MAI MARI FOTBALISTI AI ROMANIEI(IN VIATA),ATUNCI....SI TU BAI CODREA,ESTI UN R A H A T CU OCHI,CARE NU PREA AI HABAR DE FOTBAL.TACI DIN GURA,BAREM DE ERAI UN FOTBALIST MAI ACATARII,MAI ZICEAM,DAR ESTI SLABUT,DE ACEEA JOCI LA SIENA,NU?

•  24 Mai 2009, 07:44

adevarat , Balaci e un necioplit la fel ca giner-su trica . de ce nu are acum oferte din golf? probabil pentru ca nivelul este altul? valoarea si-a aratat-o in romania ca antrenor. zero!

•  24 Mai 2009, 06:47

Acu ma Balaci sa fim seriosi cand spui de cupa campionilor asie e ca si cum ai vorbi de cupa liceelor Mcdonald's.Daca esti antrenor mare si stii sa faci performanata nu o faci in Asia sau in orice caz nu doar acolo cum este cazul tau.

•  24 Mai 2009, 06:18

faza cu singurul antrenor care a cistigat cupa campionilor asiei ma dat pe spate asta e sigur sir alex fergurson in varianta mioritica cu iz de praz!

•  24 Mai 2009, 06:10

daca era balaci asa antrenor mare ar fi inteles ca un inchizator nu are ce cauta in banda si de aia a jucat ca o cizma pt. ca nu are calitati pt postul respectiv. Cred ca avem singura nationala din lume fara mijlocasi de banda. Ar trebui sa jucam in forma bradutului ca Milanul.

• 1
  • 2
  • 3