Comentarii (25)
c0ncret
c0ncret  •  23 Noiembrie 2024, 21:59
Postat de MaxiP pe 23 Noiembrie 2024, 13:43

Incheiem subiectul, doar atat mai spun: nu neg ca nu exista coruptie, nu neg ca nu exista favoritisme, dar cred ca suntem prea obsedati sa credem ca doar atat exista. Exista exemple si in fotbalul mare de jucatori sustinuti, sunt ferm convins ca peste tot exista nepotisme, dar exista si valoare. Nu am sustinut ca Hagi e cel mai bun din generatia lui, sustin doar ca e jucator de echipa nationala si ca nu gasesc argumentele mult sustinute de multi ca ia locul nu stiu cator alti jucatori mai buni in lot, pentru ca eu nu-i gasesc pe acei jucatori mai buni de convocat inaintea lui. Daca ar fi, as accepta, dar nu-i vad. Iar legat de exemplul Zhegrova, acum mai in gluma mai in serios, ca nu pot spune ca nu e ceva de capul lui, dar mi se pare ultra supraestimat si inca imi vine sa rad cand imi amintesc cum se invartea ca titirezul in meciul tur cu Romania, chiar tin minte ca ma distram copios cum tinea el de minge si efectiv ametea de cat se tot intorcea ce ea. A fost chiar momentul cand ma intrebam de ce o fi el atat de bine cotat fata de jucatorii nationalei noastre, daca tot l-ai adus in discutie. E ok, are ceva tehnica, nu e jucator rau, dar pe bune ca mi se pare extrem de supraestimat ca jucator, cu absolut nimic peste Man, de pilda, jucator de acelasi profil, pana intr-un punct, adevarat.

Pe Zhegrova urmareste-l la Lille, in meciurile de Ligue 1 si Champions League si vei vedea ca e mult peste Man. O fi prins omul o zi slaba la nationala, se mai intampla.

MaxiP
MaxiP  •  23 Noiembrie 2024, 13:43
Postat de c0ncret pe 22 Noiembrie 2024, 22:16

Eu iti spun doar atat. Vrei jucator de profilul printisorului, uita-te la Zhegrova de la Kosovo. Ala fotbalist, nu tentativa asta pe care o aperi tu. Ar trebui sa te intrebi cum poate sa fie posibil ca o tara cat un judet din Romania sa scoata un asemenea jucator? Imi spui tu mie ca in generatia lui Ianis Hagi nu au existat jucatori mai talentati si per total mai buni decat el? Haha. Tu nu intelegi ca Romania e macinata de coruptie si fara pile si nepotisme aici nu faci nimic. Dar ce e mai trist decat aspectul asta, e ca vine cate unul (cum faci tu in cazul de fata) si aproba non-valoarea sau mediocritatea rezultate in urma acestui lant muntos de coruptie. Sunt copii in tara asta de 1 miliard de ori mai buni la fotbal decat ala al lui Hagi, dar nu au sansa sa ajunga nici macar la nivelul Ligii secunde, pentru ca nu sunt bagati sa joace, nu au impresari care lucreaza non stop pentru ei si asa mai departe. Recomand sa incheiem subiectul aici, eu am alte standarde si ti-am explicat destul unde gresesti. Si nu numai eu.

Incheiem subiectul, doar atat mai spun: nu neg ca nu exista coruptie, nu neg ca nu exista favoritisme, dar cred ca suntem prea obsedati sa credem ca doar atat exista. Exista exemple si in fotbalul mare de jucatori sustinuti, sunt ferm convins ca peste tot exista nepotisme, dar exista si valoare. Nu am sustinut ca Hagi e cel mai bun din generatia lui, sustin doar ca e jucator de echipa nationala si ca nu gasesc argumentele mult sustinute de multi ca ia locul nu stiu cator alti jucatori mai buni in lot, pentru ca eu nu-i gasesc pe acei jucatori mai buni de convocat inaintea lui. Daca ar fi, as accepta, dar nu-i vad. Iar legat de exemplul Zhegrova, acum mai in gluma mai in serios, ca nu pot spune ca nu e ceva de capul lui, dar mi se pare ultra supraestimat si inca imi vine sa rad cand imi amintesc cum se invartea ca titirezul in meciul tur cu Romania, chiar tin minte ca ma distram copios cum tinea el de minge si efectiv ametea de cat se tot intorcea ce ea. A fost chiar momentul cand ma intrebam de ce o fi el atat de bine cotat fata de jucatorii nationalei noastre, daca tot l-ai adus in discutie. E ok, are ceva tehnica, nu e jucator rau, dar pe bune ca mi se pare extrem de supraestimat ca jucator, cu absolut nimic peste Man, de pilda, jucator de acelasi profil, pana intr-un punct, adevarat.

c0ncret
c0ncret  •  22 Noiembrie 2024, 22:16
Postat de MaxiP pe 22 Noiembrie 2024, 08:01

Bine, am inteles, de fapt e ideea fixa a romanului, daca cumva are legaturi cu cineva care ar putea ajuta, nu conteaza ca e bun sau nu, sa nu fie luat, sa nu existe discutii. O tot tii ca n-a jucat nicaieri, el avand 100 de meciuri la Rangers. Ok, n-a jucat, vreo 70 sunt ca titular. La Alaves, a jucat pana si acolo mai mult decat viseaza 90% din Liga I sa joace in La Liga. In fine, mi se pare ca nu discutam deloc pe fapte, ceea ce zici nu se concretizeaza dpdv obiectiv. Adica daca tu-mi zici ca n-a jucat nicaieri el avand 100 meciuri la Rangers (si o spun in contextul in care nu sunt chiar foarte multi jucatori romani la echipe tari din Europa), ca Rus si Moldovan au fost convocati doar pana la un punct... care punct? Rus n-a fost convocat doar fix etapa trecuta, am ramas chiar surprins, a revenit rapid in lot. Moldovan a fost doar scutit din dorinta proprie pentru a se acomoda la noul club, acum fiind accidentat, ei au fost convocati. Au exact acelasi tratament preferential. Are oare legatura cu faptul ca or fi mai buni ca altii? Mai ales Moldovan, eu zic ca da, acum, probabil de fapt toti sunt baietii lui tata.

Eu iti spun doar atat. Vrei jucator de profilul printisorului, uita-te la Zhegrova de la Kosovo. Ala fotbalist, nu tentativa asta pe care o aperi tu. Ar trebui sa te intrebi cum poate sa fie posibil ca o tara cat un judet din Romania sa scoata un asemenea jucator? Imi spui tu mie ca in generatia lui Ianis Hagi nu au existat jucatori mai talentati si per total mai buni decat el? Haha. Tu nu intelegi ca Romania e macinata de coruptie si fara pile si nepotisme aici nu faci nimic. Dar ce e mai trist decat aspectul asta, e ca vine cate unul (cum faci tu in cazul de fata) si aproba non-valoarea sau mediocritatea rezultate in urma acestui lant muntos de coruptie. Sunt copii in tara asta de 1 miliard de ori mai buni la fotbal decat ala al lui Hagi, dar nu au sansa sa ajunga nici macar la nivelul Ligii secunde, pentru ca nu sunt bagati sa joace, nu au impresari care lucreaza non stop pentru ei si asa mai departe. Recomand sa incheiem subiectul aici, eu am alte standarde si ti-am explicat destul unde gresesti. Si nu numai eu.

MaxiP
MaxiP  •  22 Noiembrie 2024, 08:09
Postat de Kkpp pe 21 Noiembrie 2024, 21:48

A fost depasit cu usurinta si mingea a ajuns in fata portii!oribil,vrei sq zici ca nune asa??un fotbalist cu 20 de ani de experienta,serios, fara vicii,cu specialisti in fotbal de cand era cu scutec,la o academie profesionista,cu cele mai multe selectii la nationala dqca includem juniorii,depasit fara drept de apel la o faza usoara de un jucator din cipru??o echipa pe care am batut o cu 4 1??tu crezu ca e o conspiratie impotriva lui?aia de la rangers il au pe messi si il tin pe banca,platind ul,dupa ce au dat o gramada de bani pe el.I au platit salarul cat a fost accidentat,dar acum nu ar vrea un jucator pe care sa l vanda cu 30 de milioane??voi va auziti??nu are valoareasta e realitatea??crezi cq m ar deranja Ianis sa fie cel mqi bun si sq duca romania in final ala cm si sa castige Balon d or??as fi mandru,dar realitatea e cq nu poate dar lumea inchide ochii pentru Gica Hagi!Asta e romania, unde pana si in fotbal la nationala merge pe cine cunosti sau esti!!ti ar conveni sa ai un copil care sq prinda lotul largit al nationalei,dar sa fie lasqt acasa sa nu primeasca o sansa pt ca e ales ianis in locul lui??un jucqtor care nu joaca de 3 ani???sa demonstreze tuturor ca grssesc sinsq demonstreze la echipa de club ca merita sq fie la nationala!

Da' crezi ca eu sunt atat de obsedat de Hagi, incat sa ii tot ies in aparare? Nu, doar contest anumite pareri care mi se par lipsite de sens. Am zis eu ca e conspiratie impotriva lui? Ideea e ca noi vedem doar partea proasta a jucatorilor, din cariera lui noi vedem cat n-a jucat, nu vedem cat a jucat si unde. Aici noi avem o problema grava. Hai sa-l lasam pe Hagi deoparte, inainte de European era o opinie populara ca avem doar rezerve convocate motiv pentru care vom fi ciuca batailor la Euro. Eu imi amintesc nationala de acum 5-6 ani, putini stranieri, se preferau titulari din campionate modeste (inclusiv al nostru). "Rezervele" din occident ne-au dus la Euro, unde ce sa vezi, n-am fost ciuca batailor. Conteaza foarte mult nivelul la care joci, sau chiar la care nu joci, dar pe care l-ai atins. Mie mi se pare absurd, repet, lasand subiectul Hagi la o parte, pentru Euro s-au cotestat convocarile lui Ratiu, Dragusin, Razvan Marin. Totusi, noi cu cine vrem sa jucam? Cu vedetele de Liga I, pe motiv ca astia fac tusa la Rangers, Tottenham, in La Liga si Serie A? Da' celelalte echipe cum joaca cu jucatori care au maxim 25 minute pe meci in ultima jumatate de an? Oare de ce, e tot vorba de pile? Oamenii aia nu sunt jucatori inactivi, ei ca sa faca parte dintr-un lot al unor echipe la care sunt legitimati, fac antrenamente, se mentin intr-o conditie fizica, cu un nivel de joc, altfel nu ajungeau acolo. Sunt o groaza de romani titulari care nu au acel nivel de pregatire.

MaxiP
MaxiP  •  22 Noiembrie 2024, 08:02
Postat de Kkpp pe 21 Noiembrie 2024, 21:34

A dat pasa de gol cu cipru,am luat gol din cauza lui cu cipru,care chestie e mai de laudat si care chestie e mai nasoala?Scoreline a fost 4 1... participat la un gol dat si unul dat.Daca anulam ,ar fi fost 3 0!Tot era ok!Nu a fost decisiv pentru rezultat.Nu am castigat datorita lui!Imi mentin parerea,unnul care face tusa de 3 4 ani,cand ar trebui sa fie in cea mai buna perioada din cariera,nu are ce cauta la nationala!

Deci s-a luat golul din cauza lui? Ok, daca aia e greseala decisiva, nu mai am nimic de spus.

MaxiP
MaxiP  •  22 Noiembrie 2024, 08:01
Postat de c0ncret pe 20 Noiembrie 2024, 23:01

Omule, ce inseamna mai exact forma sportiva buna? Pe bune ca imi dai exemple de niste faze cu adversari din lumea a 4-a a fotbalului, precum Cipru si Lituania? Adica toti antrenorii echipelor de club pe la care a trecut "printisorul" nu se pricep si de aia l-au tinut rezerva sau l-au scos din lot, nu? Nu e vorba numai de Rangers aici, de peste tot a plecat cu coada intre picioare pentru ca nu se incadra in peisaj, nu facea fata pur si simplu. Ultimul exemplu? Alaves, o echipa care termina in a doua jumatate a clasamentului din Spania. Iar transferurile astea le-a prins pentru ca are o armata de impresari in spate care ii cauta cu insistenta echipe decente, ceea ce alti tineri de varsta lui nu au. Plus ca ai dat niste exemple care nu tin, Moldovan a fost convocat pana la un punct, la fel si Rus, dar la "baietelul lui tati" chestia asta nu se mai opreste, este convocat in continuu chit ca joaca cate 30-40 de minute pe un tur de campionat. Asta fara taica-su era pe santier, iar tu si altii ca tine il tineti in puf. Nu este corect, nu este egalitate de sanse si da, asta chiar e un tratament preferential de care nu s-a mai bucurat nimeni in istoria nationalei Romaniei.

Bine, am inteles, de fapt e ideea fixa a romanului, daca cumva are legaturi cu cineva care ar putea ajuta, nu conteaza ca e bun sau nu, sa nu fie luat, sa nu existe discutii. O tot tii ca n-a jucat nicaieri, el avand 100 de meciuri la Rangers. Ok, n-a jucat, vreo 70 sunt ca titular. La Alaves, a jucat pana si acolo mai mult decat viseaza 90% din Liga I sa joace in La Liga. In fine, mi se pare ca nu discutam deloc pe fapte, ceea ce zici nu se concretizeaza dpdv obiectiv. Adica daca tu-mi zici ca n-a jucat nicaieri el avand 100 meciuri la Rangers (si o spun in contextul in care nu sunt chiar foarte multi jucatori romani la echipe tari din Europa), ca Rus si Moldovan au fost convocati doar pana la un punct... care punct? Rus n-a fost convocat doar fix etapa trecuta, am ramas chiar surprins, a revenit rapid in lot. Moldovan a fost doar scutit din dorinta proprie pentru a se acomoda la noul club, acum fiind accidentat, ei au fost convocati. Au exact acelasi tratament preferential. Are oare legatura cu faptul ca or fi mai buni ca altii? Mai ales Moldovan, eu zic ca da, acum, probabil de fapt toti sunt baietii lui tata.

Kkpp
Kkpp  •  21 Noiembrie 2024, 21:48
Postat de MaxiP pe 20 Noiembrie 2024, 20:54

Si la golul 2 al Romaniei, cam cine a creat faza? Nu de alta, dar a dat si acolo o pasa foarte buna, plus alte incursiuni foarte bune, a tinut bine de minge. La golul cipriotilor nu s-a creat o faza decisiva in banda, asta e clar, eroarea nu e grava. Faza a devenit decisiva dupa respingerea nu cea mai buna a lui Dragusin si mai ales (parerea mea), demarcarea gresita a lui Marius Marin pe care personal il consider principalul vinovat la gol. Nu ca as cauta vinovati, dar daca tot ai adus in discutie. Dar ok, Hagi nu e providential pe faza defensiva, asta e clar, insa in rest chiar a jucat bine.

A fost depasit cu usurinta si mingea a ajuns in fata portii!oribil,vrei sq zici ca nune asa??un fotbalist cu 20 de ani de experienta,serios, fara vicii,cu specialisti in fotbal de cand era cu scutec,la o academie profesionista,cu cele mai multe selectii la nationala dqca includem juniorii,depasit fara drept de apel la o faza usoara de un jucator din cipru??o echipa pe care am batut o cu 4 1??tu crezu ca e o conspiratie impotriva lui?aia de la rangers il au pe messi si il tin pe banca,platind ul,dupa ce au dat o gramada de bani pe el.I au platit salarul cat a fost accidentat,dar acum nu ar vrea un jucator pe care sa l vanda cu 30 de milioane??voi va auziti??nu are valoareasta e realitatea??crezi cq m ar deranja Ianis sa fie cel mqi bun si sq duca romania in final ala cm si sa castige Balon d or??as fi mandru,dar realitatea e cq nu poate dar lumea inchide ochii pentru Gica Hagi!Asta e romania, unde pana si in fotbal la nationala merge pe cine cunosti sau esti!!ti ar conveni sa ai un copil care sq prinda lotul largit al nationalei,dar sa fie lasqt acasa sa nu primeasca o sansa pt ca e ales ianis in locul lui??un jucqtor care nu joaca de 3 ani???sa demonstreze tuturor ca grssesc sinsq demonstreze la echipa de club ca merita sq fie la nationala!

Kkpp
Kkpp  •  21 Noiembrie 2024, 21:34
Postat de MaxiP pe 20 Noiembrie 2024, 20:54

Si la golul 2 al Romaniei, cam cine a creat faza? Nu de alta, dar a dat si acolo o pasa foarte buna, plus alte incursiuni foarte bune, a tinut bine de minge. La golul cipriotilor nu s-a creat o faza decisiva in banda, asta e clar, eroarea nu e grava. Faza a devenit decisiva dupa respingerea nu cea mai buna a lui Dragusin si mai ales (parerea mea), demarcarea gresita a lui Marius Marin pe care personal il consider principalul vinovat la gol. Nu ca as cauta vinovati, dar daca tot ai adus in discutie. Dar ok, Hagi nu e providential pe faza defensiva, asta e clar, insa in rest chiar a jucat bine.

A dat pasa de gol cu cipru,am luat gol din cauza lui cu cipru,care chestie e mai de laudat si care chestie e mai nasoala?Scoreline a fost 4 1... participat la un gol dat si unul dat.Daca anulam ,ar fi fost 3 0!Tot era ok!Nu a fost decisiv pentru rezultat.Nu am castigat datorita lui!Imi mentin parerea,unnul care face tusa de 3 4 ani,cand ar trebui sa fie in cea mai buna perioada din cariera,nu are ce cauta la nationala!

c0ncret
c0ncret  •  20 Noiembrie 2024, 23:01
Postat de MaxiP pe 20 Noiembrie 2024, 20:52

Ok, daca nu era intr-o forma sportiva buna si claca cand intra pe teren, eram de-acord, nu selectionezi un jucator care chiar nu joaca. Dar nu a fost asa. A jucat bine, si-a pastrat forma sportiva. La Rangers se pare ca nu pe considerente valorice nu a fost luat in lot din startul sezonului, avand in vedere ca a intrat apoi imediat in primii 18-20 jucatori. Si nu stiu daca e pentru ca e baiatul lui tata, da' Rus de ce a fost chemat aproape de fiecare data cand facea tusa la club? Si el e baiatul lui tata? Avem tendinta sa facem prea usor confuzia intre jucator inactiv, sau liber de contract si rezerva la un anumit club, nu e acelasi lucru. Multi contestau si convocarile lui Moldovan pe cand era la Atletico, cred ca e destul de clar ca sa fii in lot la Rangers sau la Atletico Madrid nu poate fi mai rau decat sa joci pe la Botosani sau Poli Iasi in meciuri de ritm de 45+. Si hai sa ne uitam si la alte nationale, in foarte multe echipe nationale de nivel mediu vedem rezerve la cluburi fiind chiar oameni de baza in echipele lor nationale si chiar confirmand, le sunt net superiori celorlalti. Ba si la echipe tari am vazut cateva exemple, nu tine totul de numarul de minute jucate si de cifrele jucatorilor indiferent de nivelul la care joaca. Pe considerentul asta, ajungem sa convocam jucatori din liga a doua inaintea stranierilor ca joaca mai mult sau au cifre superioare, ceea ce totusi nu cred ca e cazul.

Omule, ce inseamna mai exact forma sportiva buna? Pe bune ca imi dai exemple de niste faze cu adversari din lumea a 4-a a fotbalului, precum Cipru si Lituania? Adica toti antrenorii echipelor de club pe la care a trecut "printisorul" nu se pricep si de aia l-au tinut rezerva sau l-au scos din lot, nu? Nu e vorba numai de Rangers aici, de peste tot a plecat cu coada intre picioare pentru ca nu se incadra in peisaj, nu facea fata pur si simplu. Ultimul exemplu? Alaves, o echipa care termina in a doua jumatate a clasamentului din Spania. Iar transferurile astea le-a prins pentru ca are o armata de impresari in spate care ii cauta cu insistenta echipe decente, ceea ce alti tineri de varsta lui nu au. Plus ca ai dat niste exemple care nu tin, Moldovan a fost convocat pana la un punct, la fel si Rus, dar la "baietelul lui tati" chestia asta nu se mai opreste, este convocat in continuu chit ca joaca cate 30-40 de minute pe un tur de campionat. Asta fara taica-su era pe santier, iar tu si altii ca tine il tineti in puf. Nu este corect, nu este egalitate de sanse si da, asta chiar e un tratament preferential de care nu s-a mai bucurat nimeni in istoria nationalei Romaniei.

MaxiP
MaxiP  •  20 Noiembrie 2024, 21:05
Postat de Kkpp pe 20 Noiembrie 2024, 16:11

Sa zici ca un fotbalist care nu mai joaca de vreo trei ani,fie din cauza accidentarilor sau in ultimul an,pentru va pur si simplu nu e bagat ,si are din toata echipa aproape cele mai multe selectii la nationala,nu e treatment preferential ,e o mare aberatie!Un jucator care are zilnic ,ca trebuie ca nu cel putin un article pe gsp si vreo 5,6 in toata presa sportiva ,zilnic,in care se vorbeste doar de cat de bun e ,si orice mica realizare se face cu litere bold,e din nou,o mare aberatie.Titular a fost doar la echipa lui taticu,nimeni nu vorbeste ca are 26 de ani,20 de ani de fotbal in cele mai bine conditii si e cel mult mediocru!Cum ar fi sa ai un copil care prinde lotul largit al nationalei,dar e dat la o parte ca il pastreaza pana la urma pe Janos,care nu joaca decat la nationala.A dat o pasa cu cipru,marea echipa,crezi ca un mijlocas ofensiv din Liga 1 de la o echipa de mijloc nu putea sa faca la fel?Fi atent la comentariu,cand da o paza se urla excellent ianis,wow,cand rateaza sau pierde o minge conentatorii tac.La meciul cu kosovo l au svos pe unu,nu stiu,denis parca si faceau comentatorii:intra ianis intra ianis,si ianis m a intrat,au amutit!Se face o intreaga campanie sa l tina la nationala,nimeni nu vrea sa l supere pe Gheorghe Hagi!Traim in romania,unde totul merge pe pile si relatii,pana si in fotbal care e un sport al maselor,al celor de prin cartiere.Eu stiam ca la nationala se vine in functie de rezultatele de la echipa de club,forma de moment!Se vede urat!!

Am mai intrebat pe cineva, astept lista de jucatori carora le ia Ianis locul la echipa nationala. Pentru ca vorbim comparativ, e selectionat pentru Romania, nu are concurenta altor echipe nationale. Repet intrebarea: legat de presa e bagat in fata sau de lot? Ce legatura are presa, care apropo, nu doar il lauda, ci il aduce in discutie, e pentru rating, nimic altceva, nu il nici discrediteaza, nici nu il ajuta. Asa cum presa i-a facut o imagine proasta Simonei Halep, ne-a umplut cu articole inutile stiind ca vor fi citite, nu are nicio vina sportivul, ma indoiesc ca cere sau ca citeste acele articole. Si nu, Hagi n-a fost titular doar la echipa lu' taticul, a fost si la Rangers, cine tot contesta asta, se poate documenta. Pana la accidentare fusese mai mult titular decat altceva, sunt date obiective. Ma repet, daca nu confirma, era de contestat faptul ca e convocat, dar ce sa vezi, a cam confirmat. Dar rezolvam usor problema dupa ce vedem totusi care sunt acei jucatori care nu prind nationala ca i se face lui loc, hai sa vedem care din ei chiar are vreun argument solid ca ar fi peste Hagi. A, ok, Miculescu pare pe pile la nationala, functioneaza si acest proces, adevarat. Nu vorbeste nimeni de Rus, care a jucat cam cat Hagi in ultimii 2 ani si tot a fost convocat in permanenta.

  • 1
  • 2
  • 3
Comentează