Comentarii (58)
sergiucraciun
sergiucraciun  •  04 Iunie 2023, 02:29

Domnule Andrei Crăciun, stilul lui Petrescu n-a funcționat UN AN. Unul singur, nu doi, nu trei, nu cinci. UN AN, atât. Iar dacă în play-off Clujul primea ce merita, cu siguranță am fi vorbit acum despre al 6-lea an consecutiv. Cât despre pariu, aflați că deja l-ați pierdut. Nu cu toții ne dorim spectacol pe burta goală. Altminteri, ne-am uitat constant la demonstrativele Generației de Aur așteptând un 4-4. Dacă sunteți dornici după spectacol, vă poftesc la circ.

alenb
alenb  •  04 Iunie 2023, 00:52
Postat de danglumetu pe 03 Iunie 2023, 23:39

regret c-am intrat in acest dialog crezind ca stapinesti un pic istoria recenta a fotbalului. raducioiu a jucat la milan, inclusiv titular in finala intercontinentala, petrescu a jucat, de unde pina unde ca a stralucit la foggia, de stralucitor l-or fi dat la genoa si nu l-a luat zeman la lazio???

Am pronuntat termenul de TITULAR, ori Raducioiu la Milan numai titular nu a fost. Petrescu are 55 de jocuri in Serie A pt Foggia in 2 campionate, fiind titular cert si jucand f bine, a marcat si 7 goluri. De ce nu l-a luat Zeman la Lazio? Pai in primul rand l-a cumparat Genoa, un club mai bogat si titrat decat Foggia si care avea trupa buna in frunte cu Skuhavry si Detari. Cat despre Zeman, a plecat la Lazio de abia peste 1 an (94-95) cand Petrescu a ales Anglia (Sheffield Wednesday). Mai erau si limite pt jucatorii straini (3 pe teren, 5 in lot), Lazio ii avea pe Doll, Boksic, Gascoigne etc. Repet, in perioada respectiva Petrescu pare sa fi fost cel mai de succes roman din Serie A, chiar daca Hagi si Raducioiu au avut si ei un sezon bun la Brescia rumena (Radu-13 goluri) doar ca din pacate ca au retrogradat. Pai uite cine se clasa inaintea lui Foggia in sezonul in care au terminat “doar” pe 9: Milan, Juve, Napoli, Roma, Sampdoria, Parma, Inter si o excelenta echipa a lui AC Torino care juca in acei ani finala Cupei UEFA contra Ajax. Cum iti suna locul 9?

Moshu
Moshu  •  04 Iunie 2023, 00:05
Postat de paiazze pe 03 Iunie 2023, 19:38

Bietul om... da, saracul manelist isteric... Auziti, ba, asta nu e "mitic", cum tot va pronuntati voi, unii de dincolo de Carpati, cu inteligenta tipica unor ignoranti?Ca e nascut in Bucuresti. Pe cat mi-a placut ca jucator, pe atat de jenant e ca antrenor. OK, a luat niste titluri de campion in Romania, in campionatul in care - bagati bine la cap - era sa fie campion antrenorul Becali. Ce a facut Petrescu pe afara? Zero barat. Saracul om sa se duca la un psiholog sau sa-si rezolve cumva problemele de la tartacuta. Respectul se castiga si se mentine.

Mnda mai,bine ca "dai p'afara"tu si de intelighentza si de ura la adresa bietului om ! Esti aproape la fel de penibil ca gsp-istii ! Cit despre "mitici"...nu toti regatenii sunt considerati "mitici" ci doar aia ca tine,care bubuie de ...intelighentza !

darionaharis
darionaharis  •  03 Iunie 2023, 23:59

Bai tatuca. Sper sa ai curajul sa scoti articolasul asta din arhiva peste 1 an de culva Danut va ridica din nou cupa invingatorului Mama ce o sa mai ridem. Si k sa ti cerel demisia.

danglumetu
danglumetu  •  03 Iunie 2023, 23:39
Postat de alenb pe 03 Iunie 2023, 21:43

Italia acea cel mai tare campionat din lume pe departe, cred ca au avut si editii in care au castigat toate cele 3 cupe europene, sa fii titular la o echipa de mijlocul clasamentului nu mi se pare chiar de colea. Ca sa avem termen de comparatie Hagi, Sabau, Raducioiu au stralucit la echipe de retrogradare. Mie nu mi se pare putin sa stralucesti la Foggia lui Zeman de la inceputul anilor ‘90, chiar si Genoa inseamna ceva, dar aici n-a jucat foarte bine.

regret c-am intrat in acest dialog crezind ca stapinesti un pic istoria recenta a fotbalului. raducioiu a jucat la milan, inclusiv titular in finala intercontinentala, petrescu a jucat, de unde pina unde ca a stralucit la foggia, de stralucitor l-or fi dat la genoa si nu l-a luat zeman la lazio???

Dobermannul
Dobermannul  •  03 Iunie 2023, 22:45
Postat de 1_0_1_0 pe 03 Iunie 2023, 21:33

Nu stiu daca ai fost prin Cluj vreodata, dar iti dau cateva motive pentru care Petrescu nu produce efervescenta: 1. Aspectul execrabil al jocului din ultima perioada (nimic de zis). 2. Clujenii si ardelenii in general, nu sunt efervescenti de felul lor, nu-si arata buricul, nu-si dau jos tricourile prin tribune. 3. Infrastructura (locatia stadionului si transportul) lasa de dorit, nea caisa, primarul boc, are dureri de *** chiar si atunci cand echipa joaca in Europa, joia, de la 10 seara. La 11 isi parcheaza celebrele autobuze. Doar pentru pinguini se fac linii speciale in meciurile de campionat programate tarziu. 4. Sunt si alte distractii in Cluj, care la un moment dat, par mult mai atragatoare decat un meci amarat de fotbal din mamaliga 1. Ti-as putea scrie pana dimineata, dar ma gandesc ca ti-ai facut deja o idee asa ca ma opresc. Cat despre Petrescu, numai de bine, omul are o decadere, e clar, e pierdut putin. Dar nici un ceferist nu va uita serile din Europa League si Conference League, meciurile fantastice la care altii doar au balit. Cu bune, cu rele, e antrenorul nostru si-l respectam. Nu suntem nici noi de acord cu maimutarelile din teren, injuraturile si comportamentul suburban, dar ne gandim ca poate are ceva circumstante. Si clar ca nu suntem de acord cu linsajul asta mediatic de vreo doi ani. Omul e incoltit din toate partile, e concurs printre “gazetari” de scris urat despre Petrescu, e normal sa-si piarda mintile. Asa ca, fie ce-o fi, da’ hai CFR !

Clujenii si in general ardelenii nu sunt efervescenti aici ai dreptate. Nu le spui bancul mai tarziu de luni ca rad duminica in biserica. Ca Dan Petrescu are o decadere cum spui nu sunt de acord. El trece prin momente de ... asa e el in realitate si asta nu pentru ca e incoltit cum spui e doar lasat din bratele celor care-l tamaiau. Cat despre rezultatele epocale din Europa gura mica ca va pocneste realitatea in fata. De exemplu eliminarea din primul tur preliminar al Champions League de Pyunik performanta unica in istoria fotbalului romanesc realizata de voi.

alenb
alenb  •  03 Iunie 2023, 21:43
Postat de danglumetu pe 03 Iunie 2023, 18:18

cea mai buna: 9 Foggia 34 12 11 11 58 58 0 35 in '91-'92! 12 Foggia 34 10 12 12 39 55 −16 32 in '92-'93! 11 Genoa 34 8 16 10 32 40 −8 32 in '93-'94! ce isprava e aici???

Italia acea cel mai tare campionat din lume pe departe, cred ca au avut si editii in care au castigat toate cele 3 cupe europene, sa fii titular la o echipa de mijlocul clasamentului nu mi se pare chiar de colea. Ca sa avem termen de comparatie Hagi, Sabau, Raducioiu au stralucit la echipe de retrogradare. Mie nu mi se pare putin sa stralucesti la Foggia lui Zeman de la inceputul anilor ‘90, chiar si Genoa inseamna ceva, dar aici n-a jucat foarte bine.

1_0_1_0
1_0_1_0  •  03 Iunie 2023, 21:33
Postat de Dobermannul pe 03 Iunie 2023, 16:29

"v-au stat in gat toate victoriile de Europa ale lui Petrescu, ati facut misto si v-ati batut joc." Sa zicem ca haterilor le-a stat in gat "victoriile" lui DP dar de ce el si echipa lui n-a produs efervescenta in tribune? Dece nu dau buzna romanii clujeni au ba sa iubeasca echipa? Dupa 5 campionate la rand sunteti locul 8 la prezenta fanilor in stadion. Ti-ai pus intrebarea asta? De ce nu va iubesc iubitorii de fotbal? Asta e problema reala.

Nu stiu daca ai fost prin Cluj vreodata, dar iti dau cateva motive pentru care Petrescu nu produce efervescenta: 1. Aspectul execrabil al jocului din ultima perioada (nimic de zis). 2. Clujenii si ardelenii in general, nu sunt efervescenti de felul lor, nu-si arata buricul, nu-si dau jos tricourile prin tribune. 3. Infrastructura (locatia stadionului si transportul) lasa de dorit, nea caisa, primarul boc, are dureri de *** chiar si atunci cand echipa joaca in Europa, joia, de la 10 seara. La 11 isi parcheaza celebrele autobuze. Doar pentru pinguini se fac linii speciale in meciurile de campionat programate tarziu. 4. Sunt si alte distractii in Cluj, care la un moment dat, par mult mai atragatoare decat un meci amarat de fotbal din mamaliga 1. Ti-as putea scrie pana dimineata, dar ma gandesc ca ti-ai facut deja o idee asa ca ma opresc. Cat despre Petrescu, numai de bine, omul are o decadere, e clar, e pierdut putin. Dar nici un ceferist nu va uita serile din Europa League si Conference League, meciurile fantastice la care altii doar au balit. Cu bune, cu rele, e antrenorul nostru si-l respectam. Nu suntem nici noi de acord cu maimutarelile din teren, injuraturile si comportamentul suburban, dar ne gandim ca poate are ceva circumstante. Si clar ca nu suntem de acord cu linsajul asta mediatic de vreo doi ani. Omul e incoltit din toate partile, e concurs printre “gazetari” de scris urat despre Petrescu, e normal sa-si piarda mintile. Asa ca, fie ce-o fi, da’ hai CFR !

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

fanu2
fanu2  •  03 Iunie 2023, 21:02
Postat de romanq pe 03 Iunie 2023, 18:14

Lasati d-le ziarist si mitici autori de hatereala de la gsp, ca pleaca Dan Petrescu (in Coreea de Sud, cum doriti dvs) si ramaneti cu Becali & fam, cu Anamaria si Reghe, cu Sumudica si ăia de la Craiove, astia va plac voua, astia reprezinta performanta, seriozitatea si succesul, in opinia voastra... Chiar si pe Hagi l-ati facut praf pe aici. Asta-i modelul autohton: sa aruncan cu noroi in orice si oricine se dovedeste mai bun, mai serios, mai harnic sau mai talentat decat noi... Naspa nație...

Tipule, când ți se pare că e hatereala gratuita , gândește invers: Dinamo era echipa Securității, cea mai urâtă instituție din comunism, Steaua a Armatei și , după cum toate povestirile spun, nevoită să umple stadionul cu recruții din unitățile militare una, cu cei de la Securitate celălalta. Urate la maxim amândouă de suporterii echipelor de tradiție sau de echipele mai neajutorate. Dar rand pe rand, una și cealalta, au jucat semifinale europene, au câștigat trofee jucând spectaculos în țară și afara și, ce sa vezi? Și-au câștigat suporteri in așa fel încât și acum, la ani lumina de la acele performante, una și cealaltă, sunt capabile să stârnească pasiuni din care sa trăiască doua echipe ce se bat pe istorie-cazul Stelei, sau sa tina în viața și să umple stadionul chiar și în B-cazul Dinamo. Ambele, ca și CFR-ul, au avut sistemul în spate și au fost urate dar primele, prin performanta și joc , au reușit să depășească asta și să își creeze bazinul lor de fani: pentru că au avut joc, rezultate, performanta. Voi aveți, indiferent ce va place să spuneți, doar performanta locală, nimic ieșit din tipare încât să stârnească pasiuni. Nu din cauza "miticilor" nu vine lumea pe stadion la CFR; uite că la Arad, putin mai înainte la Timișoara, la Sepsi chiar, la rivalii de la U Cluj, la meciurile de old-boys din Cluj (un singur clujean verde, Sabău, restul mai mult sau mai puțin "mitici) lumea vine in ciuda existenței mult huliților mitici. Vina e la voi, nu la presa, n

armand
armand  •  03 Iunie 2023, 20:22

Nu Petrescu a fost problema cea mare la CFR ci o conducere limitata care chiar crede ca se pricepe la fotbal. Da, a luat 5 campionate in liga nimanui care valoric se apropie de valori tragice. La banii cheltuiti un antrenor bun ar fi maturat cu cei din L1.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Comentează