Comentarii (54)
1189594351073689
Vladescu Mircea  •  21 Aprilie 2022, 19:21

Mama , toti ma fura , pana si Lucescu !!!! vii tu sa-i bati ??????

raspunzel
raspunzel  •  21 Aprilie 2022, 18:46
Postat de dodo001 pe 21 Aprilie 2022, 17:57

Pe langa campionatele din Romania, Dan Petrescu a fost campion al Rusiei cu echipa Kuban Krasnodar, vicecampion al Poloniei cu Wisla, a castigat Cupa Chinei, iar peste tot unde a fost, a facut treaba buna. E poate al doilea cel mai de succes antrenor dupa Mircea Lucescu, iar dupa Petrescu pe locul 3 ar fi Razvan Lucescu care vine puternic din urma.

Pe langa campionatul castigat in Rusia cu Kuban ( de care dodo01 a uitat sa-i informeze si pe rusi ...ca aia zic ca a fost promovare in prima liga la prima prezenta...si debarcare cand era Kuban pe locul 14 ...la a 2a prezenta )...mai este si castigator al Ligii Campionilor , al Cupei Intercontinentale , al Cupei Mondiale a Cluburilor...echipele si le alege dodo01 ...ca oricum nu conteaza :)))) Si daca vrea dodo...mai inventeaza vre-o 20 de chestii pe care le-a castigat bursucu in cariera :)))))

radu876
radu876  •  21 Aprilie 2022, 18:26

poate s-aib' oricat de mult e dusman si vrea mai mult. dusmania-i viata sa, fara ea nu ar putea/ se oftica si e dusman : EL E DAN

melcul_furios
melcul_furios  •  21 Aprilie 2022, 18:15
Postat de elefterie pe 21 Aprilie 2022, 16:53

Da, bine că pe Dan Petrescu îl invățați voi, specialiștii în nimic, cum trebuie să vorbească (de fapt cum să tacă și să înghită șmecheriile și miștocăreala ieftină) și cum trebuie să joace echipa lui... Gigiștilooor!!

Petrescu este absolut ridicol, e in stare sa joace cu echipa de clasa a 5-a si o sa spuna "e un adversar puternic si temut, au batut si o echipa de a 6-a, speram sa scoatem un egal, daca am reusit o victorei impotriva lor ar fi ceva unic, istoric!". Serios acum, joaca cu niste echipe necunoscute, echipe care costa cat un jucator de la CFR si le prezinta de parca e Liverpool sa City.

janos1907
janos1907  •  21 Aprilie 2022, 18:03
Postat de matei14 pe 21 Aprilie 2022, 16:59

Felicitari pentru articol! Chiar ma gandeam ca trebuie neaparat sa il puna cel putin un jurnalist la punct pe D. Petrescu. Efectiv nu mai gandeste rational. Nu trebuia sa primeasca nicio penalty aseara. S. Kovacs chiar a arbitrat foarte bine, m-a impresionat. Cadeau jucatorii CFRului de ziceau ca aerau fire de iarba. Echipa ta nu joaca nimic, si tu ca antrenor acuzi arbitrajul?! Mai mult, continua acuzatiile la adresa lui I Kovacs ( care de asemena a arbitrat foaarte bine acel meci, s-ar putea sa il vedem in semifinale de UCL in absenta lui Hategan) desi TOTI oamenii din fotbal au spus ca a fost corect cartonasul rosu. Penibil, Dan Petrescu, penibil.

Gresit, CFR a avut 2 penalty-uri clare in aceeasi faza, pana si comentatorii radeau de situatie si au spus ca, probabil, datorita faptului ca este un meci caritabil, acestea nu s-au acordat. Ma indoiesc ca ai scris comentariul asta vazand fazele respective, altfel ai fi evitat acea portiune din comentariu. Detest persoanele ca tine, care comenteaza doar ca sa se afle-n treaba, neavand habar despre ce vorbesc, spunand chestii generice doar ca sa atraga like-uri de la prietenii fcsb-isti. Legat de declaratiile lui Petrescu, nu am cum sa-l apar de data asta, a exagerat, nu avea rostul sa discute asa ceva la un meci caritabil.

dodo001
dodo001  •  21 Aprilie 2022, 17:57
Postat de melcul_furios pe 21 Aprilie 2022, 15:57

Unde e cariera aia solida de antrenor? A fost doar la CFR care are un lot mult mai scump decat restul plus relatii, firesc sa iasa campioana an de an. In rest pe la rusi, fara nici un rezultat notabil. Nu putem vorbi de cariera lui solida de antrenor cand doar a fost antrenor, insa nu la echipe de top sau cu rezultate.

Pe langa campionatele din Romania, Dan Petrescu a fost campion al Rusiei cu echipa Kuban Krasnodar, vicecampion al Poloniei cu Wisla, a castigat Cupa Chinei, iar peste tot unde a fost, a facut treaba buna. E poate al doilea cel mai de succes antrenor dupa Mircea Lucescu, iar dupa Petrescu pe locul 3 ar fi Razvan Lucescu care vine puternic din urma.

sibelius
sibelius  •  21 Aprilie 2022, 17:49
Postat de elefterie pe 21 Aprilie 2022, 16:53

Da, bine că pe Dan Petrescu îl invățați voi, specialiștii în nimic, cum trebuie să vorbească (de fapt cum să tacă și să înghită șmecheriile și miștocăreala ieftină) și cum trebuie să joace echipa lui... Gigiștilooor!!

Paun, Mailat, D. Ciobotariu, Butean, Ionita, Itu, Petrila, Costache, Pascanu-9 jucatori care atunci cand au incaput pe mana "profesorului" Dan Petrescu erau tinere sperante sau confirmasera deja partial. Unul a scapat la timp. Sper sa aiba si Petrila noroc si sa scape. De Florin Stefan, revenitul Manea si cortegiul de jucatori straini nu mai zic nimic veniti in vizita la Cluj nu mai zic nimic.

dodo001
dodo001  •  21 Aprilie 2022, 17:43
Postat de matei14 pe 21 Aprilie 2022, 16:59

Felicitari pentru articol! Chiar ma gandeam ca trebuie neaparat sa il puna cel putin un jurnalist la punct pe D. Petrescu. Efectiv nu mai gandeste rational. Nu trebuia sa primeasca nicio penalty aseara. S. Kovacs chiar a arbitrat foarte bine, m-a impresionat. Cadeau jucatorii CFRului de ziceau ca aerau fire de iarba. Echipa ta nu joaca nimic, si tu ca antrenor acuzi arbitrajul?! Mai mult, continua acuzatiile la adresa lui I Kovacs ( care de asemena a arbitrat foaarte bine acel meci, s-ar putea sa il vedem in semifinale de UCL in absenta lui Hategan) desi TOTI oamenii din fotbal au spus ca a fost corect cartonasul rosu. Penibil, Dan Petrescu, penibil.

Petrescu are problemele lui de comportament, probabil a fost un rasfatat al fotbalului care i-a dat multe, a si oferit multe atat ca jucator, cat si ca antrenor. Poate are dreptate sa fie nemultumit si sa aibe pretentii. Dar ce face acest Geambasu care parca e platit din mai multe locuri sa loveasca, sa raneasca cat poate de tare, poate , poate, destabilizeaza un club precum CFR Cluj. L-am urmarit la mai multe emisiuni TV parca e un revolutionar, face niste grimase destul de urate, se vede pe fața lui ca are apucaturi ce nu tin de civilizatie, de un dialog civilizat. Pe Naum, Vali Moraru si Buzarin, nu are rost sa mai mentionam fiindca ei sunt clar fani Fcsb. Doar un lucru ii spun acestui Geambasu, ca CFR Cluj e un club puternic, antrenorul ei la fel, nu se indoaie la o adiere de vânt. Nu are rost sa tot impungeti , nu veti destabiliza nimic.

sibelius
sibelius  •  21 Aprilie 2022, 17:07
Postat de adi_stelistul pe 21 Aprilie 2022, 16:19

Eu cred ca exagerati cu ”apusul carierei”. Meseria e una, declaratiile rizibile, cu care oricum ne-am obisnuit, alta. Eu zic ca problema cea mai mare a lui Petrescu e legata de stilul meschin in care joaca echipele. Sigur, rezultatele il legitimeaza, dar e greu de spus pentru cat timp. In Gruia a fost 13-1 raportul suturilor pe poarta pentru oaspeti. Cu sutul clujenilor in prelungirile meciului. E ... tare, tare mult. Cred ca CFR si Petrescu trebuie sa se respecte pentru ca sunt totusi echipa fanion a fotbalului nostru in ultimii 5 ani. Nu poti juca asa, la ciupeala, acasa fiind, chiar daca adversara ti-e principala rivala la titlu. Nu e in regula. In rest, cu declaratiile lui Petrescu... asta e, stilul e omul, zicea Buffon.

Daca declaratiile vin inainte/dupa un meci foarte important poti sa le intelegi. Cand se repeta la infinit aceeasi placa se cade intr-un ridicol care-l depaseste si pe cel al lui Becali cand viseaza sute de milioane de euro. Sa te plangi de 5 ani de injumatatirea punctelor, ca si cand nu ai cunoaste regulamentul e ridicol, sa te plangi de lot desi rulezi vreo 50 de jucatori/sezon(anul asta au fost 6 portari!) e deja comic. Sa aduci jucatori doar ca sa-i trimiti la echipa a doua tine de obiceiurile aceluiasi Becali. Practic, marele antrenor consuma cateva milioane euro/an pentru experimente de neinteles. Asta tine de meserie. Declaratiile despre arbitraje tin de patologie. Unii(inclusiv jucatori) au fost suspendati pentru mai putin.

matei14
matei14  •  21 Aprilie 2022, 16:59

Felicitari pentru articol! Chiar ma gandeam ca trebuie neaparat sa il puna cel putin un jurnalist la punct pe D. Petrescu. Efectiv nu mai gandeste rational. Nu trebuia sa primeasca nicio penalty aseara. S. Kovacs chiar a arbitrat foarte bine, m-a impresionat. Cadeau jucatorii CFRului de ziceau ca aerau fire de iarba. Echipa ta nu joaca nimic, si tu ca antrenor acuzi arbitrajul?! Mai mult, continua acuzatiile la adresa lui I Kovacs ( care de asemena a arbitrat foaarte bine acel meci, s-ar putea sa il vedem in semifinale de UCL in absenta lui Hategan) desi TOTI oamenii din fotbal au spus ca a fost corect cartonasul rosu. Penibil, Dan Petrescu, penibil.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Comentează