Comentarii (47)
Adriann_1
Adriann_1  •  27 Octombrie 2023, 00:06
Postat de demostene1 pe 26 Octombrie 2023, 19:22

haha, se vede ca nu te duce capul la cum latri din cioc. daca un alb zicea ceva asemanator era a doua zi arestat, nu doar suspendat. dar esti incapabil sa gandesti baietas

Sarmane p(r)ostac, ti-au dat astia template cu "daca facea un alb" si nu mai poti iesi din el NICI ACUM CAND S-A AFLAT CA BIETUL OM NU-I ZISESE ENGLEZULUI NIMIC RASIST, VORBEA PE LIMBA LUI SI ALA "INTELEGEA" IN ENGLEZA SPERAND SA SCOATA "GALBENUL" IZBAVITOR :)) Cum suporti ma sa te auto-umilesti in public in halul asta?

TicX8.Junior
TicX8.Junior  •  26 Octombrie 2023, 22:39
Postat de demostene1 pe 26 Octombrie 2023, 19:22

haha, se vede ca nu te duce capul la cum latri din cioc. daca un alb zicea ceva asemanator era a doua zi arestat, nu doar suspendat. dar esti incapabil sa gandesti baietas

Gata , tată! Poți să stai liniștit acum ... că n-o să mai "latre din cioc". Dacă i-am arătat că nu ești "postac becalist" ... nu mai are treabă cu tine. Are cota 1. 15 că n-o să-ți mai răspundă. Deja americanu' gigist 'contrabas' a și pus un bilet de 20$ mizând pe abandonul rapidistului și pe minim 3 goluri în meciul încheiat recent la Ovidiu :-))). ⚽⚽⚽

demostene1
demostene1  •  26 Octombrie 2023, 19:22
Postat de Adriann_1 pe 26 Octombrie 2023, 10:47

Sarmane p(r)ostac becalist SILABISESTE rar, AM ZIS RAR, pana reusesti sa pricepi: "Si finalul apoteotic e ca omul de fapt zisese "wit kant" (adica "white side" echivalentul lui "aia in alb" in afrikaans) iar panseluta englezeasca se si napustise la arbitru sperand sa mulga un galben :)) De-aia la finalul meciului Mbonambi refuzase sa dea mana cu englezul. " Adica na, nu se asteapta nimeni ca un gigist sa stie ca exista o limba numita afrikaans, dar la naiba, macar cand i se explica in cuvinte simple ar trebui sa priceapa. SAU NU :))

haha, se vede ca nu te duce capul la cum latri din cioc. daca un alb zicea ceva asemanator era a doua zi arestat, nu doar suspendat. dar esti incapabil sa gandesti baietas

coopoo
coopoo  •  26 Octombrie 2023, 16:03

Sa lasam chestiunea raporturilor intre albi si negri. Intentia dlui Geambasu nu e sa lumineze un nou aspect al ei, intentia dlui Geambasu e sa arate ca rugby-ul nu e asa de distantat de fotbal - si de superior lui - cum spun unii prin gsp. Iata, rugbistii sunt in stare sa se coboare la insulte rasiale, cum se intampla si in fotbal, iata arbitrii sunt in stare sa favorizeze una din echipe, asa cum se intampla si in fotbal etc. Cu ocazia asta, dl Geambasu trece de la moralitatea chestiunii rasiale si se muta la moralitatea chestiunii arbitrajului. Arbitrul neo-zeelandez ar e deja un trecut in a avantaja o echipa sau alta in functie de interesele echipei propriei tari. Iar unul din argumentele domniei sale este o pagina din l'Equipe cu greselile arbitrului neo-zeelandez impotriva Frantei. Trist argument! Pentru ca: a) ignora faptul ca arbitrul VAR, care nu era un neo-zeelandez putea sa intervina imediat (iar la rugby comentariile se aud pe intreg terenul, nu e ca la fotbal), b) francezii sunt in stare, ca sa-si justifice infrangerea, sa se planga de orice (mentalitatea asta - ca arbitrii, ca iarba etc. ne-au impiedicat sa castigam - e mult mai raspandita decat se crede). Nu e de mirare ce fac francezii, cum nu e de mirare nici ca dl Geambasu, vrednic moralist, nu admite ca un meci se poate conduce fara sa "ciupesti". Vai, bietul rugby, a ajuns la creionul lui.

TicX8.Junior
TicX8.Junior  •  26 Octombrie 2023, 14:03
Postat de Adriann_1 pe 26 Octombrie 2023, 10:47

Sarmane p(r)ostac becalist SILABISESTE rar, AM ZIS RAR, pana reusesti sa pricepi: "Si finalul apoteotic e ca omul de fapt zisese "wit kant" (adica "white side" echivalentul lui "aia in alb" in afrikaans) iar panseluta englezeasca se si napustise la arbitru sperand sa mulga un galben :)) De-aia la finalul meciului Mbonambi refuzase sa dea mana cu englezul. " Adica na, nu se asteapta nimeni ca un gigist sa stie ca exista o limba numita afrikaans, dar la naiba, macar cand i se explica in cuvinte simple ar trebui sa priceapa. SAU NU :))

Te înșeli cu privire la colegul demostene1. Nu e nici pe departe gigist/postac becalist. Nu toți cei care intră în contre cu tine sunt fecesebiști: "Postat de demostene1 pe 30 Septembrie 2023, 12:41 Folosești toate tehnicile de a lovi în cineva haha. Nu am vreo favorita așa ca nu mă deranjează cine retrogradeaza. Nu îmi place prostia, deci automat disprețuiesc 10sb".

radumatei
radumatei  •  26 Octombrie 2023, 12:57

World Rugby a anchetat cazul și a dat verdictul: nu există dovezi care să confirme acuzațiile lui Curry la adresa lui Mbonambi. Dar noi știm deja, datorită d-lui Geambașu și blambecilor din comentarii, că totul e o vastă conspirație îndreptată împotriva albilor și că „dacă ar fi fost invers...”

Adriann_1
Adriann_1  •  26 Octombrie 2023, 10:47
Postat de demostene1 pe 25 Octombrie 2023, 12:16

Se vede ca ești vasluian sau oltean care vrea sa para de nu este. Daca in alb același lucru despre un negru deja era exclusă națională de mondial 20 de ani. Taci cu ineptiile tale ca se vede ca nu gândești singur

Sarmane p(r)ostac becalist SILABISESTE rar, AM ZIS RAR, pana reusesti sa pricepi: "Si finalul apoteotic e ca omul de fapt zisese "wit kant" (adica "white side" echivalentul lui "aia in alb" in afrikaans) iar panseluta englezeasca se si napustise la arbitru sperand sa mulga un galben :)) De-aia la finalul meciului Mbonambi refuzase sa dea mana cu englezul. " Adica na, nu se asteapta nimeni ca un gigist sa stie ca exista o limba numita afrikaans, dar la naiba, macar cand i se explica in cuvinte simple ar trebui sa priceapa. SAU NU :))

Mache_mana_iute
Mache_mana_iute  •  25 Octombrie 2023, 17:55
Postat de Mache_mana_iute pe 25 Octombrie 2023, 16:55

De acord cu ce spui, dar cred că adriann se referă la faptul că acea insultă venită într-un "moment de tensiune" nu poate fi catalogată drept "rasism"... fiind de fapt o vorbă scăpată la nervi... și practic mult mai puțin ofensatoare pentru englez decât înjurătura cu care acel "white" a venit la pachet. Englezul a încercat să profite de derapajul sud-africanului fără să fie neapărat deranjat de conotația rasistă a termenului utilizat de acesta, ci mai degrabă de cuvântul care a completat insulta respectivă. (ăla cu organu'). Eu îl cunosc destul de bine pe cel cu care te-ai contrat aici... și atunci când vrea să mă 'tachineze' numindu-mă "postac zecesebist de fermă"... de multe ori stau să mă gândesc care termen din acea expresie mă deranjează mai tare: "postac", "de fermă", sau "zecesebist". Și constat că mă deranjează acele cuvinte care nu mă caracterizează. Nu-s nici zecesebist, și nici n-am treabă cu "ferma". Însă având mai multe conturi, nu ești departe de adevăr când mă numești "postac". Da. Sunt 'postac' așa cum și ăla e "alb". De ce să deranjeze adevărul ? Aici consider că e de fapt "cheia". Eu zic că atât în cazul Dawa, de exemplu, cât și în acest caz... e vorba de rasism. Dar deși pare "dublu-standard", ... în cazul sud-africanului trebuie să avem în vedere intenția englezului de a specula o situație în care nu 'rasismul' incriminat a fost motivul &

*nu 'rasismul' incriminat a fost motivul real al reclamației adresate arbitrului.

Mache_mana_iute
Mache_mana_iute  •  25 Octombrie 2023, 16:55
Postat de alenb pe 25 Octombrie 2023, 10:59

Mai baiete, pentru o vorba similara un alb era suspendat si 10 etape. Ce aberezi tu ca un negru din Africa de sud e un negru mai special care nu poate fi banuit de rasism, e fascinant, dar ideea era dublul standard, a fost vorba de o insulta rasista si ar trebui sanctionata, la fel cum ar fi fost si in cazul unui alb. Nu accept gogomanii din astea ca negrilor din africa de sud sau aiurea li se pot permite unele derapaje, regulile trebuie sa fie aceleasi pentru toti.

De acord cu ce spui, dar cred că adriann se referă la faptul că acea insultă venită într-un "moment de tensiune" nu poate fi catalogată drept "rasism"... fiind de fapt o vorbă scăpată la nervi... și practic mult mai puțin ofensatoare pentru englez decât înjurătura cu care acel "white" a venit la pachet. Englezul a încercat să profite de derapajul sud-africanului fără să fie neapărat deranjat de conotația rasistă a termenului utilizat de acesta, ci mai degrabă de cuvântul care a completat insulta respectivă. (ăla cu organu'). Eu îl cunosc destul de bine pe cel cu care te-ai contrat aici... și atunci când vrea să mă 'tachineze' numindu-mă "postac zecesebist de fermă"... de multe ori stau să mă gândesc care termen din acea expresie mă deranjează mai tare: "postac", "de fermă", sau "zecesebist". Și constat că mă deranjează acele cuvinte care nu mă caracterizează. Nu-s nici zecesebist, și nici n-am treabă cu "ferma". Însă având mai multe conturi, nu ești departe de adevăr când mă numești "postac". Da. Sunt 'postac' așa cum și ăla e "alb". De ce să deranjeze adevărul ? Aici consider că e de fapt "cheia". Eu zic că atât în cazul Dawa, de exemplu, cât și în acest caz... e vorba de rasism. Dar deși pare "dublu-standard", ... în cazul sud-africanului trebuie să avem în vedere intenția englezului de a specula o situație în care nu 'rasismul' incriminat a fost motivul &

Diaconu.
Diaconu.  •  25 Octombrie 2023, 12:44

Intr-un meci de rugby league, un jucator s-a plans arbitrului ca Folau i-a adresat injurii homofobe, arbitrul i-a spus sa continue sa joace fare sa riposteze, va fi mai atent la Folau iar daca sunt probe video va fi suspendat. Asa a fost si in semifinala, daca arbitrul nu a auzit nu putea lua o decizie in urma unei plangeri.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • •••
  • 5
Comentează