Comentarii (103)
Dobermannul
Dobermannul  •  03 Iunie 2024, 22:03
Postat de Chris.Dumitrescu pe 03 Iunie 2024, 21:04

Iar vorbesti pe lângă, cred ca te uiti prea mult in gura lui Meme sau esti chiar el. Ultimul titlul castigat de CFR a marcatmai multe goluri decat Fcsb (luat campionat regulat plus P.ay Off Chiar si in acest sezon proaspărt încheiat CFR Cluj a dat cu 8 goluri mai multe decat Fcsb. Dar pe unii dintre voi vă frământă ce face CFR Cluj, cum de iau astia titlul, de ce ei, sigur sunt sprijiniti politic că am vazut oameni politici la meci....voi vorbiți? Ati uitat ce facea Gigi cu Hrebenciuc si Băsescu, măi să fie chiar ati luat pe atunci campionate, nu-i așa?

Eu vorbeam de CFR. Tu dai cu FCSB. Eu zic din UE. Tu imi dai exemplu Belarus. Eu zic de proprietari exclusiv un minister. Tu im vorbesti de finantare de stat. Cum sa vorbesc cu voi daca loziti. Ba concentreaza-te sau taci. Hai ca poti.

Chris.Dumitrescu
Chris.Dumitrescu  •  03 Iunie 2024, 21:04
Postat de Dobermannul pe 03 Iunie 2024, 13:41

Si pentru ca vad ca a ... placut celor din Cluj completarea mea revin. CFR Cluj nu rupe gura targului cu toate campionatele castigate cu sprijin politic si asta pentru ca joaca un fotbal urat. Un fotbal plictisitor, greu de privit ca spectacol.

Iar vorbesti pe lângă, cred ca te uiti prea mult in gura lui Meme sau esti chiar el. Ultimul titlul castigat de CFR a marcatmai multe goluri decat Fcsb (luat campionat regulat plus P.ay Off Chiar si in acest sezon proaspărt încheiat CFR Cluj a dat cu 8 goluri mai multe decat Fcsb. Dar pe unii dintre voi vă frământă ce face CFR Cluj, cum de iau astia titlul, de ce ei, sigur sunt sprijiniti politic că am vazut oameni politici la meci....voi vorbiți? Ati uitat ce facea Gigi cu Hrebenciuc si Băsescu, măi să fie chiar ati luat pe atunci campionate, nu-i așa?

florar
florar  •  03 Iunie 2024, 19:59
Postat de cosmo pe 03 Iunie 2024, 17:05

Da, da, să ne luam după Jiji, Rotaru și nea Ovi, că ei știu cel mai bine ce trebuie făcut. Zbarnaie treburile de când îs ei la cârma.

Pai da...regulamentele sunt flexibile doar pentru Dinamo pe timpul lui Bourceanu . Este natural sa l aperi ....

florar
florar  •  03 Iunie 2024, 19:00
Postat de talpaiadului pe 03 Iunie 2024, 16:42

E adevarat ca fotbalul romanesc e sarac in principal din cauza asistentei reduse pe stadioane si a pretului scazut la bilete. Dar regula U21 nu a fost introdusa pentru a ajuta nici patronii si nici spectatorii, ci pentru a ajuta tinerii fotbalisti sa progreseze, in conditiile in care patronii si spectatorii nu sunt afectati in nici un fel. Balivernele lui Rotaru, reproduse si sprijinite in articolul domnului Ioanitoaia, ca regula U21 l-ar impiedica pe el sa "castige trofee" , nu au nici un sens, din moment ce regula U21 se aplica in mod uniform tuturor echipelor angrenate in competitia interna, iar in cupele europene nu se pune problema de trofee in cazul nici unei echipe romanesti. O singura idee logica si de bun simt am gasit in articolul de mai sus: ca mentinerea regulii U21 poate fi interpretata ca un gest de zgarcenie. In opinia mea, FRF ar trebui sa stimuleze financiar echipele care introduc pe teren, in acelasi timp, mai multi fotbalisti sub 21 de ani, exact cum au sugerat patronii sa se faca daca regula U21 ar fi fost desfiintata. Ar fi un pas inainte ca, pe langa regula U21, FRF sa stimuleze financiar cluburile pentru a nu se limita la a avea doar un singur tanar fotbalist pe teren. Hagi a castigat doua titluri avand pe teren cei mai multi fotbalisti sub 21 de ani din competitie si ar fi meritat cu prisosinta cateva milioane din partea FRF ca recompensa pentru increderea acordata acelor tineri fotbalisti.

Hagi o fi câștigat cu mai mulți tineri în echipa campionate dar în Europa a fost zero !!! Și asta este subiectul articolului...Desigur că echipele care nu și propun Europa sunt mulțumite cu regula ...Dar jucători naționalelor nu ei îi dau ...Deci ...

Laspalmas
Laspalmas  •  03 Iunie 2024, 18:59

Cosmo nu poate fi contrazis. Lucrurile zbarnaie de cand linia este data de Burleanu si baietii lui. Cu ei in frunte am obtinut numai victorii.

cosmo
cosmo  •  03 Iunie 2024, 17:05

Da, da, să ne luam după Jiji, Rotaru și nea Ovi, că ei știu cel mai bine ce trebuie făcut. Zbarnaie treburile de când îs ei la cârma.

talpaiadului
talpaiadului  •  03 Iunie 2024, 16:42
Postat de florar pe 03 Iunie 2024, 07:25

Și cum să investească patronii români mai mult daca din fotbal nu și acoperă cheltuielile ???

E adevarat ca fotbalul romanesc e sarac in principal din cauza asistentei reduse pe stadioane si a pretului scazut la bilete. Dar regula U21 nu a fost introdusa pentru a ajuta nici patronii si nici spectatorii, ci pentru a ajuta tinerii fotbalisti sa progreseze, in conditiile in care patronii si spectatorii nu sunt afectati in nici un fel. Balivernele lui Rotaru, reproduse si sprijinite in articolul domnului Ioanitoaia, ca regula U21 l-ar impiedica pe el sa "castige trofee" , nu au nici un sens, din moment ce regula U21 se aplica in mod uniform tuturor echipelor angrenate in competitia interna, iar in cupele europene nu se pune problema de trofee in cazul nici unei echipe romanesti. O singura idee logica si de bun simt am gasit in articolul de mai sus: ca mentinerea regulii U21 poate fi interpretata ca un gest de zgarcenie. In opinia mea, FRF ar trebui sa stimuleze financiar echipele care introduc pe teren, in acelasi timp, mai multi fotbalisti sub 21 de ani, exact cum au sugerat patronii sa se faca daca regula U21 ar fi fost desfiintata. Ar fi un pas inainte ca, pe langa regula U21, FRF sa stimuleze financiar cluburile pentru a nu se limita la a avea doar un singur tanar fotbalist pe teren. Hagi a castigat doua titluri avand pe teren cei mai multi fotbalisti sub 21 de ani din competitie si ar fi meritat cu prisosinta cateva milioane din partea FRF ca recompensa pentru increderea acordata acelor tineri fotbalisti.

OlteanuMarian
OlteanuMarian  •  03 Iunie 2024, 16:38

...cea mai proasta idee aceasta cu tanarul fotbalist sub 21 de ani ...burleanu gino si hategan nu vor binele fotbalului romanesc ...zero puncte la euro fara niciun fotbalist de 21 se ani ...

talpaiadului
talpaiadului  •  03 Iunie 2024, 16:09
Postat de Laspalmas pe 03 Iunie 2024, 01:33

Zebeule mai citeste odata. De la Burleanu nu asteapta Ioanitoaia nimic, chiar nu este greu de inteles fraza.

Se intelege doar din context ca domnul Ioanitoaia s-a referit la Burleanu, dar facand interpretare strict pe text, "de la care nu ma astept la nimic" se refera la "oamenii" si nu la "Burleanu". Corect ar fi fost: "oamenii din jurul lui Burleanu, personaj de la care nu ma astept la nimic, n-au sesizat..."

Dobermannul
Dobermannul  •  03 Iunie 2024, 15:43
Postat de tyler_durden pe 03 Iunie 2024, 14:27

Puf Puf. Acum iti trebuie spanioli... Da' n-ai vrea sa fie romani?! Daca se poate si cu junioratul facut la Steaua?! Nici pe romani nu-i forteaza nimeni sa joace cu jucatori de under in 'cupele europene'. Cuvintele tale, omule... "Câți tineri a avut Real Madrid în echipa ?" Daca nu-ti place raspunsul nu mai pune intrebarea. In cupele europene ai lista A(seniori) de 25 locuri. Din care 8 trebuie sa fie homegrown in tara de provenienta a echipei, iar din cei 8 4 trebuie sa fie homegrown la clubul respectiv. Cati iti lipsesc din cei 8 ti se scad din cele 25 de pozitii. Ideea de baza e ca nu poti avea pe lista A mai mult de 17 'seniori' straini. Iar lista B poate fi suplimentata cu oricati juniori. UEFA nu te forteaza niciodata sa ii joci, dar daca nu ii ai trebuie sa te descurci cu un lot mai subtire fata de cluburile care promoveaza tineri. Distinctia fata de regula cu under de la noi e ca un jucator nu inceteaza sa fie homegrown(la club sau in tara) atunci cand nu mai este eligibil u21. Regulile UEFA sprijina cresterea/dezvoltarea/promovarea la prima echipa a tinerilor de la club/din aceeasi tara, nu vanzarea/terminarea contractului la 22 de ani sau schimbarea in minutul 2 ca la noi. Daca chiar te intereseaza lotul complet al Realului(cu juniori cu tot): https://www.uefa.com/uefachampionsleague/clubs/50051--real-madrid/squad/ PS: Compari mere cu pere. Sau trandafiri cu garoafe; sa nu zici ca nu incerc sa relationez cu tine.

Foarte interesant "Regulile UEFA sprijina cresterea/dezvoltarea/promovarea la prima echipa a tinerilor de la club/din aceeasi tara, nu vanzarea/terminarea contractului la 22 de ani sau schimbarea in minutul 2 ca la noi." Poti dezvolta cum descurajeaza UEFA vanzarea de jucatori tineri?

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • •••
  • 11
Comentează