Comentarii (58)
mihaita_
mihaita_  •  08 Iulie 2024, 19:19

***

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

thiamarcos
thiamarcos  •  08 Iulie 2024, 19:04
Postat de SorinGri pe 08 Iulie 2024, 17:39

Pai ce treaba are UEFA cu ce zice cineva ÎN AFARA STADIONULUI ???? Asta e diferența nenea Barbu, locul... In rest e ciudat sa compari o opinie politica despre niște partide aflate în concurența parlamentara cu o organizație care e și interzisa în ceva state europene... Una peste alta comparam mere cu pere.

Evident... Ceea ce exprimi in afara contextului fotbalistic e o simpla opinie de cetatean al unei tari. Si se supune legilor din acea tara, nu unei asociatii precum UEFA. E stupid sa pretinzi ca UEFA are vreun drept si prevaleaza asupra legilor din alt stat european.

dumitru.serban
dumitru.serban  •  08 Iulie 2024, 19:04
Postat de Jason pe 08 Iulie 2024, 18:07

deci extreme stanga este buna,dar dreapta nu este. ca sa fim seriosi,ce prezinta astia ca extrema drepatra nu-i nici macar de dreapta cum trebuie,mai degraba centru dreapta. astia nu au citit o carte in viata lor sa vada ce inseamna extrema dreapta dar ii fac pe toti extrema dreapta care nu sunt extrama stanga. si ei chiar sunt extrema stanga tinand cont ca au actionat la nivel de tara si chiar sunt zeci de milioane de emiogranti care fac ravagii prin europa. aia nu este o parare,meste o realitate.

Exact

dumitru.serban
dumitru.serban  •  08 Iulie 2024, 19:03
Postat de corectorul pe 08 Iulie 2024, 17:56

Nu, articolul nu este bine documentat! UEFA interzice manifestarile politice cu tenta extremista, ofensatoare si provocatoare, menite sa sustina ideologii fie scose in afara legii (manifestari, gesturi si insemne naziste, fasciste ori care promoveaza grupări teroriste, extremiste sau militante impotriva drepturilor omului etc.), fie considerate provocatoare la adresa altor natiuni ori nationalitati (gesturile politice provocatoare in trioul Srbia-Kosovo-Albania) etc. In schimb, UEFA nu poate interzice o opinie exprimata democratic in cadrul unui interviu in afara jocului de fotbal, opinie menita sa exprime optiunea politica democratica a fotbalistului.

Uite ca eu ii consider extremisti pe cei pe care ii sustine Mbappe, nu pe aia pe care ii numiti voi de "extrema dreapta" desi sunt normali. Acum *** Nu sunt vreun habotnic, dar nu mai exista decenta. Mi-e rusine de feminism, mi-e rusine sa imi las fiica sa iasa seara in oras la shot-uri de vodka cu alti barbati

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

fannU
fannU  •  08 Iulie 2024, 18:56
Postat de MelculFurios pe 08 Iulie 2024, 18:32

Exact, articolul nu este bine documentat si compara mere cu prune. Demiral a facut un gest simbolic al Lupilor Gri, organizatie care este descrisa ca fiind ultranationalista, neo fascista, rasista si uneori chiar terorista. Este o grupare ce nu este un partid politic, asadar nu le putem compara. De curiozitate, putem avea de exemplu sustinere pt grupari de genul Fratia Ariana, Al Quaeda, Hamas, Yakuza sau macar Miscarea Legionara? Sa nu uitam clasicele probleme pe care le are Lazio cu salutul nazist si scandarile lor. Si apoi sa nu omitem contextul - una este sa declari ceva la o conferinta de presa si alta este sa o faci in timpul meciului - verbal sau fizic. Exact asa cum iti iei galben daca iti dai tricoul jos, nu? Dupa meci esti liber sa stai in bustul gol cat vrei, fara cartonas.

Ce crezi, daca, ipotetic vorbind, vreun fotbalist îl face pe Mbappe "negru" la o conferință de presă o să fie suspendat? Că nu e in timpul meciului și nici cu conotație, doar..descriptiv. pe ce ai paria?! Iar Mbappe a făcut...prosti, nu?! Că sa fie indulgenti..10 milioane de francezi, votanți RN.

mateodamiano7
mateodamiano7  •  08 Iulie 2024, 18:52

Sandramaua sta sa se prabuseasca. Semnele sunt evidente (cenzura, sanctiuni, manipulare mincinoasa, violenta, razboi, droguri, imoralitate, coruptie, ticalosie etc) - traim in inchisoarea digitala Absurdistan, unde circul este superior painii noastre cea de toate zilele, ce este tot mai rara si scumpa. Asa arata imperiile la apusul lor. Ca de multe ori in istoria noastra chinuita (Ro), am pariat iarasi pe gasca pierzatoare. Uitarati de obligativitatea Certificatului verde, ce fuse la un pas mic de implementare, n-asa? Slava!

fannU
fannU  •  08 Iulie 2024, 18:49
Postat de corectorul pe 08 Iulie 2024, 17:56

Nu, articolul nu este bine documentat! UEFA interzice manifestarile politice cu tenta extremista, ofensatoare si provocatoare, menite sa sustina ideologii fie scose in afara legii (manifestari, gesturi si insemne naziste, fasciste ori care promoveaza grupări teroriste, extremiste sau militante impotriva drepturilor omului etc.), fie considerate provocatoare la adresa altor natiuni ori nationalitati (gesturile politice provocatoare in trioul Srbia-Kosovo-Albania) etc. In schimb, UEFA nu poate interzice o opinie exprimata democratic in cadrul unui interviu in afara jocului de fotbal, opinie menita sa exprime optiunea politica democratica a fotbalistului.

Și cât e de corect ca pentru bannere de genul "Kossovo e Serbia" stadionul României a fost suspendat iar pentru "omorati-i pe toți sarbii" cantat la Euro albanezii și croații au luat amenda?! Bellingham le-o "da sus" la slovaci -cam nepermis, cred, nu?!- și ia amenda, turcul arata gestul ăla și e suspendat 2 meciuri?! Iar Mélenchon, câștigătorul din Franța, e catalogat și aici drept extremist de stânga , ultima lui declarație celebra, săptămâna trecută, a fost ceva de genul "un polițist mort înseamnă un vot mai puțin pentru dreapta"; in contextul in care poliția de aici e mai mult decât blândă fata de ce e la noi iar corupția poate e și aici dar mult mai..mascat decât la noi in ar sa ai așa"boala" pe ei; daca LePen ar fi zis că un tip de altă culoare sau religie mort înseamnă un vot mai puțin pentru stânga cum ar fi sunat?! In condițiile in care dreapta de aici e catalogata drept "extrema" fiindcă tatăl lui LePen a zis că holocaustul e un detaliu al istoriei:nu negat, nu promovat, doar minimalizat. Practic Mbappe, Kounde și ceilalți au susținut o extremă, doar că pe cea agreeata. Nu sunt pro nici unii , nici alții, dar UEFA e in mod clar partizană. Pro lgbtq sau stand în genunchi e mereu acceptat, daca unul zice ceva procrestin sau îngenunchează pentru un alb e rasism.. Vezi Kroos, care are curaj să spună ceva antiimigratie-de fapt ce crede el, indiferent că e bine sau rău, abia după retragere, până acum a stat cum

mateodamiano7
mateodamiano7  •  08 Iulie 2024, 18:37

@ all astia care sustineti ca autorul articolului nu s-a documentat bine sau ca n-are acces la Wikipedia (***)...si care afirmati ca cele 2 cazuri (turcul si francezul ***) nu sunt asemenea...mass media occidentala si-a facut cu brio treaba, ***... tot o dati cu teroristi, cu extremisti ce nu respecta drepturile omului...blablauri demne de Chireac&comp...hahaha, ***

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

MelculFurios
MelculFurios  •  08 Iulie 2024, 18:32
Postat de corectorul pe 08 Iulie 2024, 17:56

Nu, articolul nu este bine documentat! UEFA interzice manifestarile politice cu tenta extremista, ofensatoare si provocatoare, menite sa sustina ideologii fie scose in afara legii (manifestari, gesturi si insemne naziste, fasciste ori care promoveaza grupări teroriste, extremiste sau militante impotriva drepturilor omului etc.), fie considerate provocatoare la adresa altor natiuni ori nationalitati (gesturile politice provocatoare in trioul Srbia-Kosovo-Albania) etc. In schimb, UEFA nu poate interzice o opinie exprimata democratic in cadrul unui interviu in afara jocului de fotbal, opinie menita sa exprime optiunea politica democratica a fotbalistului.

Exact, articolul nu este bine documentat si compara mere cu prune. Demiral a facut un gest simbolic al Lupilor Gri, organizatie care este descrisa ca fiind ultranationalista, neo fascista, rasista si uneori chiar terorista. Este o grupare ce nu este un partid politic, asadar nu le putem compara. De curiozitate, putem avea de exemplu sustinere pt grupari de genul Fratia Ariana, Al Quaeda, Hamas, Yakuza sau macar Miscarea Legionara? Sa nu uitam clasicele probleme pe care le are Lazio cu salutul nazist si scandarile lor. Si apoi sa nu omitem contextul - una este sa declari ceva la o conferinta de presa si alta este sa o faci in timpul meciului - verbal sau fizic. Exact asa cum iti iei galben daca iti dai tricoul jos, nu? Dupa meci esti liber sa stai in bustul gol cat vrei, fara cartonas.

patrutreitrei
patrutreitrei  •  08 Iulie 2024, 18:26

Asta ați scris-o așa, la plesneală, caterincă, să dea lumea câte un clic, câte un comentariu. Refuz să cred, că intelectual v-ar depăși să faceți diferența dintre salutul extremist și îndemnul de a merge la vot. Dacă totuși acesta ar fi cazul, zău nu înțeleg ce mai căutați în presă. E o prostie înduioșătoare (sau, îndeobște, o manipulare grosolană) să încerci să justifici exprimarea extremistă pretinzând tratament egal cu alte tipuri de exprimare.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Comentează