Comentarii (29)
Lemmy
Lemmy  •  23 Ianuarie 2025, 15:39

@„gazetarul” care a scris *** de articol (și care mi-a moderat postarea anterioară): mai multe săli de sport, terenuri de sport și stadioane înseamnă mai multă atractivitate a sportului față de copii. Mai mult sport = mai multă sănătate = prevenție împotriva nevoii de a avea nevoie să mergi la spital. Nu în ultimul rând condiții civilizate pentru cei ca tine care merg pe stadion să-și facă meseria de gazetar. Nu în ultimul rând, o mai puternică premisă pentru un sport de calitate mai bună, practicat de mai multă lume, care să genereze venituri mai mari, din care sunt plătiți și incompetenți ca tine. Sau poate tu vrei ca tu sau colegii tăi să facă transmisii sportive, acum în 2025, tot de pe pista stadionului, ca pe vremuri, sau să vă rupeți hainele în cuiele ieșite din lemnul de la masa presei.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

talpaiadului
talpaiadului  •  23 Ianuarie 2025, 15:11
Postat de catalin_cj pe 23 Ianuarie 2025, 13:57

Nu ai dreptate. La Cluj exista o singura sectie primire urgente copii cu o sala de asteptare de 25mp in care stau inghesuiti cu orele copii de toate varstele cu parinti de-a valma, fiecare cu boala si problema lui. Mergi cu o boala pleci cu 3. Si vin copii din toate colturile judetului, uneori si de la Alba, Deva sau alte orase mai indepartate. Experienta e proprie si am facut 2 sesizari pe problema asta. Daca mergi la alte spitale sa iti faci o programare, Institutul inimii de exemplu, ajung si la 2 luni de asteptare. Aceeasi problema, oameni din toate colturile Ardealului ajung aici. Pe vremea lui Ceausescu ajungeau spitalele pentru ca lumea nu prea le vizita decat in cazuri extreme, educatia precara nu te indemna sa iti faci analize periodice. Si se fac si consultatii fara spaga, stai linistit, doar vechea generatie mai face uz de asa ceva. Eu unul nu am intalnit decat un singur caz in care mi s-a sugerat dupa o operatie sa dau ceva. L-am trimis frumos la plimbare si asta a fost. Cat despre drumuri, nu stiu cat ai calatorit pe vremea lui Ceasca dar nu cred ca exista vreun grad de comparatie cu ce exista acum. Nici ca si calitate nici ca si km existenti.

Nu stiu pe ce drumuri mergi dumneata prin Cluj, dar Romania este, pe departe, tara cu cele mai proaste drumuri din Europa, uita-te pe statistici, ca sunt destule pe net. In ceea ce priveste faptul ca in sala de asteptare a spitalului de pediatrie din Cluj erau o gramada de copii, sa stii ca asta se intampla in salile de asteptare din toate spitalele din lume, nu doar din Romania, revolta dumitale fiind lipsita de sens. E adevarat ca se transmit viroze de la un copil la altul, dar la spitalul de pediatrie nu ar trebui sa ajunga niste copii cu simple raceli, ci doar copiii cu probleme care nu pot fi tratate in alta parte, problema nefiind ca in Cluj ar trebui sa existe mai mult de un spital de pediatrie, ar fi absurd asa ceva, ci ca la spitalul de pediatrie ajung o gramada de copii ai caror parinti considera ca doctorii de acolo ar fi cei mai buni si-si duc copiii acolo pentru te miri ce si mai nimic, umpland sala de asteptare, plus slaba organizare a spitalului, care nu dispune de personal corespunzator pentru a-i tria si trimite acasa suficient de repede pe pacientii care nu au nevoie de internare. Problema dumitale ar fi putut injumatatita daca ar fi existat inca un pediatru pe tura respectiva, dar, inca o data, si in strainatate se asteapta, cateodata cu orele, pentru a da ochii cu doctorul si nu numai la urgente. PS: Daca nu esti sarac lipit si-ti iubesti familia, ar fi bine sa incepi sa dai spaga, zgarcenia dumitale nefiind justificata.

OZZIEB
OZZIEB  •  23 Ianuarie 2025, 15:02

Potrivit datelor publice stadionul din Targu Jiu in anul 2022 a avut incasari de 60000 de euro si cheltuieli de 700000, intr-un oras de marimea secorului 5, in care spitalul municipal este impartit in trei locatii mizere la distanta de 2 km unul fata de celalat. In aceste spitale nu sunt doctori suficienti iar personalul existent apare macar de vreo cateva ori pe an in presa nationala cu o oroare produsa prin nepasare pentru ca sunt protejati de politicienii locali. Spitalele noi au dotari de ultima generatie si atrag medici noi mai ales daca nu exista niste Tatuci care pastreaza locurile pentru cand termina nepotii Medicina la privat si mai ales daca primarul ofera facilitati atractive(casa, masina, prime de instalare). Nu cunosc pe nimeni dintre vecini care sa prefere stadionul in detrimentul unui spital nou. Ca sa nu mai spun ca cei carora le pasa de fotbal sunt fani Universitatea Craiova. In Italia AC Milan si Inter, Roma si Lazio impart aceasi arena pentru sustenabilitate.. doar la noi se topesc miliarde de euro pe stadioane unde nu sunt echipe competitive. Pana si in Bucuresti jumatate din stadioane merg pe pierdere.

Contrahateri2025
Contrahateri2025  •  23 Ianuarie 2025, 14:51

E exagerat sa fie 2 articole avand aceeasi tema, cea a investitiilor in infrastructura sportiva, in conditiile in care, sub acest aspect, nu ne putem compara cu Germania, Franta, Turcia, Portugalia, Rusia, Polonia (la stadioane), Ungaria, Serbia, Cehia si alte tari - la sali de sport, bazine, patinoare! Stadionul din Tg.-Jiu a fost construit dupa ce echipa Pandurii a obtinut una dintre ultimele performante notabile in cupele europene, eliminand SC Braga! Pe cat de mult se exagereaza in cazul oraselor care au cate 2 stadioane (eventual unul finalizat si, respectiv, altul in proiect aprobat/in constructie), pe atat de surprinzatoare este situatia unor cluburi care nu dispun de o arena moderna (Dinamo, in primul rand, FCSB s.a.). In plus, o piscina olimpica nu a fost inca finalizata in Braila, oras in care stadionul si sala de sport nu permit disputarea unor partide de Liga a III-a si, respectiv, a unor meciuri in cupele europene la handbal! Am facut cateva remarci in legatura cu corectitudinea unor pasaje din articolul lui Gafiuc, insa postarea cu acele observatii nu a aparut si nici n-au fost corectate greselile! Amandurora va reprosez si faptul ca sunteti jurnalisti ai unui site de sport si sunteti CONTRA investitiilor in infrastructura sportiva! Cine va credeti, domnilor, de nu tineti cont de observatiile cititorilor? Unii au competente comparabile (superioare) in domeniul sportului si chiar scriu mai bine decat o faceti dumneavoastra, jurnalistii tineri!

catalin_cj
catalin_cj  •  23 Ianuarie 2025, 13:57
Postat de talpaiadului pe 22 Ianuarie 2025, 20:11

Cand si-a cumparat David Popovici un Porsche, s-a strigat in gura mare ca de ce i-a dat statul bani in loc sa creasca salariile bietilor profesori, acum, cand se construiesc stadioane, strigam ca vrem mai multe scoli si spitale. Aceasta demagogie ieftina, mie unuia mi se pare chiar deranjanta, lipsita de sens, mai ales in conditiile in care tara noastra nu are nevoie nici de mai multe scoli si nici de mai multe spitale, in prezent avand mai multe spitale decat aveam atunci cand populatia tarii era de 23 de milioane. Problema romanului nu e ca n-ar fi destule spitale, ci ca nu se uita nimeni la el daca nu da spaga, la spitalele alea care exista in prezent, degeaba construindu-se mai multe spitale daca situatia ramane la fel, fara spaga nefiind tratat nici la spitalele nou construite. Iar problema invatamantului romanesc nu e, nici pe departe, ca n-ar fi destule scoli pentru a incapea totii elevii, ci ca nu mai exista interes pentru invatamant, nici din partea elevilor, nici a parintilor si nici a profesorilor. Daca vrem neaparat sa carcotim la adresa stadioanelor, macar sa dam un exemplu ca lumea, cum ar fi drumurile, ca am ramas cu aceleasi drumuri ca pe vremea lui Ceausescu, pe care in prezent circula de o suta de ori mai multe masini.

Nu ai dreptate. La Cluj exista o singura sectie primire urgente copii cu o sala de asteptare de 25mp in care stau inghesuiti cu orele copii de toate varstele cu parinti de-a valma, fiecare cu boala si problema lui. Mergi cu o boala pleci cu 3. Si vin copii din toate colturile judetului, uneori si de la Alba, Deva sau alte orase mai indepartate. Experienta e proprie si am facut 2 sesizari pe problema asta. Daca mergi la alte spitale sa iti faci o programare, Institutul inimii de exemplu, ajung si la 2 luni de asteptare. Aceeasi problema, oameni din toate colturile Ardealului ajung aici. Pe vremea lui Ceausescu ajungeau spitalele pentru ca lumea nu prea le vizita decat in cazuri extreme, educatia precara nu te indemna sa iti faci analize periodice. Si se fac si consultatii fara spaga, stai linistit, doar vechea generatie mai face uz de asa ceva. Eu unul nu am intalnit decat un singur caz in care mi s-a sugerat dupa o operatie sa dau ceva. L-am trimis frumos la plimbare si asta a fost. Cat despre drumuri, nu stiu cat ai calatorit pe vremea lui Ceasca dar nu cred ca exista vreun grad de comparatie cu ce exista acum. Nici ca si calitate nici ca si km existenti.

Whynot20072008
Whynot20072008  •  23 Ianuarie 2025, 12:26

Pare că cei din conducerea Gazetei nu mai sunt interesați absolut deloc de părerea noastră, a cititorilor. Este singura concluzie la care se poate ajunge, din moment ce acest domn continuă să scrie editoriale. Sincer, e PENIBIL. Nu cred că e ceva jignitor în acest comentariu. Ca atare, poate apare postat. Mulțumesc

Nini
Nini  •  23 Ianuarie 2025, 11:12

Articolele acestui Barbu *** brânză. Dinamo merită mai mult decât oricine stadion la numărul susținătorilor pe care îi are.

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

florar
florar  •  22 Ianuarie 2025, 23:03
Postat de OZZIEB pe 22 Ianuarie 2025, 21:13

Pertinent articolul, e aceasi magarie cu salile de sport ale lui Udrea dar la nivel mult mai mare. Degeaba faci stadioane daca ele nu produc macar banii pentru intretinere.

Ziaristul tau nu știe că Pandurii nu mai exista în Liga 2 și tu ii faci statuie ...*** ...Acum știu ...Strict pe stadionul din Gorj....Asta a fost mana cereasca pentru infrastructura din oraș deteriorată de cutremur care au găsit refugiu în stadion ... O fi însemnând ceva ...?

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

OZZIEB
OZZIEB  •  22 Ianuarie 2025, 21:13

Pertinent articolul, e aceasi magarie cu salile de sport ale lui Udrea dar la nivel mult mai mare. Degeaba faci stadioane daca ele nu produc macar banii pentru intretinere.

Lemmy
Lemmy  •  22 Ianuarie 2025, 20:31

***

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

  • 1
  • 2
  • 3
Comentează