Comentarii (20)
Catch22
Catch22  •  23 Septembrie 2025, 12:03
Postat de Brazvan pe 23 Septembrie 2025, 11:06

Bun articol! Cât despre suporterii rapidiști, să nu-i atingi c-o floare, atât sunt de delicați și tandri...

Nimic nu scuza injuraturile si amenintarile, indiferent de echipa, indiferent de moment, ca esti suporter sau mergi pe strada. Da, si eu injur, nu ma dau acum mai catolic decat Papa, dar tot timpul incerc s-o fac in mine, nu sa urlu in gura mare si sa ma iau la scandal cu unul sau altul. Degeaba o dai cu "articol tendentios", nu e normal. Cand aud de "sacrificiile" suporterilor... In primul rand, nu ii obliga nimeni, absolut nimeni, sa se plimbe cu echipa prin tara. E o pasiune. Alti oameni fac "sacrificii" pentru alte pasiuni. In al doilea rand, poate ma insel, dar se obisnuieste ca clubul sa plateasca multe asemenea deplasari. Nu stiu la cate piese de teatru ai fost tu, dar eu n-am auzit in viata mea pe cineva fluierand in sala. Am vazut oameni ridicandu-se si plecand. O comparatie de toata jena. Si da, s-a scris si de cate ori au injurat fotbalistii, dar probabil ca nu-ti amintesti tu.

corbea
corbea  •  23 Septembrie 2025, 11:15

Un articol tendentios care se vrea o palma pentru suporterul rapidist. Doar ca acesti cronicari sau jurnalisti de duzina care nu au facut nimic in viata , decat au dat cu pietre in unul si altul dupa propriul interes, uita lucruri esentiale. Se fac ca nu vad cate sacrificii fac acesti oameni sa vina la stadion sau sa alerge prin toata tara dupa echipa s-o vada jucand si sa fie alaturi de jucatori. Uita ca si la teatru spectatorii mai fluiera cand actorii joaca prost sau se fac ca joaca. Acesti lupi moralisti uita ca suporterii vin sa-i vada jucand, sa-i vada facandu-si meseria cu onestitate si mandrie pentru culorile clubului. Nu sunt de acord cu lipsa de civilizatie, dar nu inteleg de ce toti condamna numai suporterii si nu arata aceeasi intransigenta si fata de jucatorii care injura arbitrii ca la usa cortului...Sau nu sunt aceleasi norme ? Ei au voie ca sunt platiti cu mii de euro sa-si faca doar meseria pe care si-au ales-o , iar suporterii nu au voie ca poate isi iau de la gura sa plateasca biletul la meci ?

Brazvan
Brazvan  •  23 Septembrie 2025, 11:06

Bun articol! Cât despre suporterii rapidiști, să nu-i atingi c-o floare, atât sunt de delicați și tandri...

florinstanescu
florinstanescu  •  22 Septembrie 2025, 15:04

Mda! FCSB a luat bătaie! Rapid a luat bătaie! Chiar U Craiova a luat bătaie! U Cluj a luat bătaie! Singurul rezultat bun este al CFR care a scos un punct cu UTA! Concluzia este ca vom avea cel mai disputat campionat din ultimii ani! Sa vezi un play out cu FCSB, CFR, PETROLUL, U CLUJ... Nebunie! Noroc ca sunt echipele nou promovate!

angorkha
angorkha  •  22 Septembrie 2025, 14:26
Postat de godot pe 22 Septembrie 2025, 12:49

1. Suporter înseamnă să susții echipa, bun-rea, așa cum e ea. 2. Raportarea pretențiilor trebuie să se facă la rezultatele istorice, unde Rapid are 3 titluri în 100 de ani. 3.Raportarea pretențiilor trebuie să se facă la istoria recentă, să zicem ultimii 10 ani (și atunci...). 4. Raportarea pretențiilor trebuie să se facă în comparație cu ceilalți (dacă lotul Rapidului se compară cu cel al FCSB, Craiova, CFR...). 5. Raportarea pretențiilor trebuie să se facă la modul în care clubul a ales să-și construiască performanța (vânzând imediat jucătorii valoroși și aducând în loc alternative low cost). 6. Suporterii au distrus ultimele două sezoane ale Rapidului, prin prostiile pe care le-au făcut. 7. Suporterii au distrus multe alte sezoane (vezi doar cazul Bricheta), prin presiunea irațională pe care o exercită asupra jucătorilor și antrenorilor. 8. Suporterii au distrus Rapidul prin îndepărtarea lui Copos. 9. Suporterii continuă să distrugă Rapidul dând la schimb ritm și zgomot, în loc de susținere constantă manifestată cu răbdare și iubire.

1. Permite-mi sa te contrazic, nu exista nicio echipa din Romania care sa fi primit atata credit din partea galeriei, fara sa fi realizat ceva. Nu mai enumerez reusitele, ca ai facut-o tu. 2. Nu trebuie sa fii Messi sa poti da o pasa corecta sau sa te plasezi pe teren aculo unde o cere faza ( conform rolului pe care il ai in echipa), vezi cat de bine functioneaza rolul de fundas dreapta de 3 sezoane... Daca la antrenament lucrezi atat de bine, iar in meci esti praf, atunci undeva e o problema. Ori tu nu esti in stare, Ori antrenorul antreneaza o tactica gresita. Rezultatele sunt mincinoase, penrtu ca Rapid, din 10 meciur, nu a facut niciunul bun cap-coada. De aici au pornit toate, si da, galeria Rapidului a avut mereu ceva sinucigas in felul in care a actionat, insa a facut-o din frustrare si furie. 3. Sustinerea "manifestata cu rabdare si iubire" este ce a oferit contrinuu galeria in toti anii pertecuti in ligile inferioare si de la revenire. repet, nu sunt de acord cu injuraturile, insa supoterii nu trebuie luati de prosti. Daca esti ami destept, nu te lasi la ivelul lor si te iei in gura cu ei..

angorkha
angorkha  •  22 Septembrie 2025, 14:17

Salutare, poate ca nu m-am exprimat cum trebuie, in conscinta rectific. Eu nu am cautat scuze pentru suporteri.. Em m-am referit strict la jucatori si cauzele pentru care suporterii au reactionat asa. Cine a injurat, sa fie sanatos... nu am treaba cu el/ei. NU ii aprob, dar pot sa inteleg frustrarea. Pe mine ma interreseaza reactia jucatorilor, care nu au inteligenta sa inteleaga de ce se ajunge aici. Toti, cu cateva exceptii, se cred mai mari fotbalisti decat sunt. Zeci de mii de auro adunati anual, fara sa arate nimic.. Prefera sa se ia un gura, sau dimportiva, sa-si puna cenusa in cap, in loc sa devina seriosi si sa faca bine meseria pe care o au. Ce vor suporterii? Joc frumos. Nu sunt un irational sa am asteptari de Champions Leage, titluri , insa, cand contextul de a reusi o cupa europeana este atat de bun (vezi unde este competitia). Pai ba stimate jucator, acum trebuie sa mananaci pamantul, ca e sansa ta sa prinzi europa..

therealreddog33
therealreddog33  •  22 Septembrie 2025, 13:58
Postat de angorkha pe 22 Septembrie 2025, 12:26

1. nu toata lumea plateste 40 de lei pentru meci, au fost si bilete de 85+ lei. 2. Lumea nu a fost neaparat suparata de rezultat, ci de felul in care au jucat. Adica nimic. 3. Punctele actuale au fost adunate cu noroc, fara o prestatie constant buna din min . 1 pana in 90. 4. Contextul este amplificat de atitudinea clubului fata de suporteri. 5. Jandarmeria a pus paie pe foc si nu a lasat suporterii sa intre cu banerele pe stadion. 6. Daca fotbalistii ar fi la fel de tari pe teren, cum sunt la datul din gura, Rapidul ar fi campioana. 7. Fiecare suporter care plateste bilet munceste pe banii aceea. Daca nu isi face treaba, l aun momentdat is pierde locul de munca. La fotbalisti, daca nu isi fac treraba, nu se intampla nimic. Eventual e demis antrenorul. 8. Ar trebui sa le fie rusine asa-zisilor fotbalisti. La cat de bine sunt platiti, ar trebuie sa manance terenul... nu sa cada la primul contact si sa se miste mai incet decat o face orice fotbalist din vest. Voi va dati seama ca cel mai bun fotbalist roman din momentul de fata, nu are nivelul de a fi titiular la nicio echipa din afara? In afara de Mitrita care (inca) joaca in China, niciunul nu e titular.

Rapidul (și mai ales fanii lui) trebuie să înțeleagă (cat mai …rapid) ca nu au lot să se bată la titlu. Locul 2 cu lotul actual este foarte onorabil. Nu înțeleg de ce atâta tam tam pentru o chestie care e vizibilă și de pe lună. Dacă se vrea titlul, nea Sucu trebuie să aducă întâi jucători de titlu. La Rapid un singur jucător din lotul actual are valoare de campion, el e chiar Dobre. Poate și Borza, dacă devine constant în evoluții. Dar atât. Cu doi jucători nu ajungi campion, îți trebuie minim 5-6 de valoarea asta.

cnr67
cnr67  •  22 Septembrie 2025, 13:57
Postat de angorkha pe 22 Septembrie 2025, 12:26

1. nu toata lumea plateste 40 de lei pentru meci, au fost si bilete de 85+ lei. 2. Lumea nu a fost neaparat suparata de rezultat, ci de felul in care au jucat. Adica nimic. 3. Punctele actuale au fost adunate cu noroc, fara o prestatie constant buna din min . 1 pana in 90. 4. Contextul este amplificat de atitudinea clubului fata de suporteri. 5. Jandarmeria a pus paie pe foc si nu a lasat suporterii sa intre cu banerele pe stadion. 6. Daca fotbalistii ar fi la fel de tari pe teren, cum sunt la datul din gura, Rapidul ar fi campioana. 7. Fiecare suporter care plateste bilet munceste pe banii aceea. Daca nu isi face treaba, l aun momentdat is pierde locul de munca. La fotbalisti, daca nu isi fac treraba, nu se intampla nimic. Eventual e demis antrenorul. 8. Ar trebui sa le fie rusine asa-zisilor fotbalisti. La cat de bine sunt platiti, ar trebuie sa manance terenul... nu sa cada la primul contact si sa se miste mai incet decat o face orice fotbalist din vest. Voi va dati seama ca cel mai bun fotbalist roman din momentul de fata, nu are nivelul de a fi titiular la nicio echipa din afara? In afara de Mitrita care (inca) joaca in China, niciunul nu e titular.

Ai postat mult dar nu ai raspuns la intrebarea de ce trebuie injurati jucatorii cand fac un meci mai slab. Vorbim totusi de 9 meciuri fara infrangere, nu de o serie neagra care sa fi intins nervii suporterilor. Scrii ca oamenii muncesc pentru banii de bilet, ca fotbalistii nu raspund pecuniar pentru meciuri mai slabe etc etc.... dar de ce trebuie sa ii injuri?? Nu e mai eficient sa-ti exprimi nemultumirea nemaivenind la meci data viitoare? Bine, eu ca fan Dinamo ma bucur mult pentru asta, chiar ar trebui sa le dati si la picioare. Doar incerc sa inteleg ce e in capul unuia care crede ca a-ti injura favoritii dupa un meci mai slab e ok.

catalin_cj
catalin_cj  •  22 Septembrie 2025, 13:17

Am fost la meciul CFR - UTA. In fata mea un spectator mult mai preocupat sa ii injure pe Costache si pe Coman decat sa vada meciul. Coman, produs de CFR si Costache , cu contributie mare la primul titlu din era Varga. Cam asta e nivelul de inteligenta la care ne raportam.

godot
godot  •  22 Septembrie 2025, 12:49
Postat de angorkha pe 22 Septembrie 2025, 12:26

1. nu toata lumea plateste 40 de lei pentru meci, au fost si bilete de 85+ lei. 2. Lumea nu a fost neaparat suparata de rezultat, ci de felul in care au jucat. Adica nimic. 3. Punctele actuale au fost adunate cu noroc, fara o prestatie constant buna din min . 1 pana in 90. 4. Contextul este amplificat de atitudinea clubului fata de suporteri. 5. Jandarmeria a pus paie pe foc si nu a lasat suporterii sa intre cu banerele pe stadion. 6. Daca fotbalistii ar fi la fel de tari pe teren, cum sunt la datul din gura, Rapidul ar fi campioana. 7. Fiecare suporter care plateste bilet munceste pe banii aceea. Daca nu isi face treaba, l aun momentdat is pierde locul de munca. La fotbalisti, daca nu isi fac treraba, nu se intampla nimic. Eventual e demis antrenorul. 8. Ar trebui sa le fie rusine asa-zisilor fotbalisti. La cat de bine sunt platiti, ar trebuie sa manance terenul... nu sa cada la primul contact si sa se miste mai incet decat o face orice fotbalist din vest. Voi va dati seama ca cel mai bun fotbalist roman din momentul de fata, nu are nivelul de a fi titiular la nicio echipa din afara? In afara de Mitrita care (inca) joaca in China, niciunul nu e titular.

1. Suporter înseamnă să susții echipa, bun-rea, așa cum e ea. 2. Raportarea pretențiilor trebuie să se facă la rezultatele istorice, unde Rapid are 3 titluri în 100 de ani. 3.Raportarea pretențiilor trebuie să se facă la istoria recentă, să zicem ultimii 10 ani (și atunci...). 4. Raportarea pretențiilor trebuie să se facă în comparație cu ceilalți (dacă lotul Rapidului se compară cu cel al FCSB, Craiova, CFR...). 5. Raportarea pretențiilor trebuie să se facă la modul în care clubul a ales să-și construiască performanța (vânzând imediat jucătorii valoroși și aducând în loc alternative low cost). 6. Suporterii au distrus ultimele două sezoane ale Rapidului, prin prostiile pe care le-au făcut. 7. Suporterii au distrus multe alte sezoane (vezi doar cazul Bricheta), prin presiunea irațională pe care o exercită asupra jucătorilor și antrenorilor. 8. Suporterii au distrus Rapidul prin îndepărtarea lui Copos. 9. Suporterii continuă să distrugă Rapidul dând la schimb ritm și zgomot, în loc de susținere constantă manifestată cu răbdare și iubire.

  • 1
  • 2
Comentează