Comentarii (141)
SI1234
SI1234  •  01 Februarie 2025, 11:10
Postat de rumunek pe 01 Februarie 2025, 10:29

Trump măcar e așa cum e pe cont propriu, nu e goarna nimănui.

E goarna unui curent care-si zice suveranist care la ei no problem ca sunt superputere mondiala dar la noi suvernismul inseamna singuri in fata Rusiei.

Supremul
Supremul  •  01 Februarie 2025, 11:05
Postat de alexh pe 01 Februarie 2025, 00:26

Ai zis ca nu se numea STEAUA! Si echipa folosea numele Steaua! De ce nu a sesizat nimeni neregula? A, pentru ca armata era bucuroasa ca a scapat de o cheltuiala! Si toata lumea era fericita! Inclusiv Talpan mergea la meciurile echipei care chipurile nu era Steaua, la loja! De cand "Institutii Publice" se scrie cu majuscule? Tu lumineaza-te pe tine!

Am spus așa: "Exista ceva asemănător, o Asociație care avea și acest cuvânt în denumire dar nu era Steaua București. Poți verifica datele de identificare ale Asociației și o sa observi ca sunt diferite de ale Stelei, cea înființată în 1947". "Vrei să-ți spun eu datele de identificare ale celor două sau crezi că te descurci sa le găsești și singur? Eu nu prea cred, deși greu n-ar fi!"

rumunek
rumunek  •  01 Februarie 2025, 10:29
Postat de SI1234 pe 31 Ianuarie 2025, 23:29

Vine Georgescu sau Simion sau Sosoaca ...

Trump măcar e așa cum e pe cont propriu, nu e goarna nimănui.

rumunek
rumunek  •  01 Februarie 2025, 10:29
Postat de Supremul pe 31 Ianuarie 2025, 23:28

Echipele nu au absolut nici o influență juridică în existența cluburilor (ele se pot schimba de la o etapa la alta, de la o repriză la alta sau chiar de la un minut la altul dar societatea respectiva rămâne întotdeauna aceeași). Asociațiile județene au libertatea de a înscrie cluburile în liga a 4-a sau a 5-a. Nu cred ca este corect, ai dreptate.

În fotbalul profesionist, echipa aparține clubului, societății, este patrimoniul acesteia. La noi, o echipă poate schimba cu totul orașul, într-o zi, de exemplu de la Craiova la București. În fotbalul profesionist cluburile sunt societăți private. La noi, pot fi unități sau departamente ale unor instituții ce nu au nimic în comun cu sportul profesionist.

band1t
band1t  •  01 Februarie 2025, 09:27

"Steaua e unde sunt fanii, nu unde au decis judecătorii " Corect!

alexh
alexh  •  01 Februarie 2025, 00:26
Postat de Supremul pe 31 Ianuarie 2025, 22:39

Pai ce era de sesizat? Ai găsit datele de identificare ale acelei echipe "Steaua București" din 1999, le poți scrie? Ai nevoie de ajutor, nu te rușina să mi-l ceri. Ți-am spus că tot eu te pot lumina, doar să mă rogi.

Ai zis ca nu se numea STEAUA! Si echipa folosea numele Steaua! De ce nu a sesizat nimeni neregula? A, pentru ca armata era bucuroasa ca a scapat de o cheltuiala! Si toata lumea era fericita! Inclusiv Talpan mergea la meciurile echipei care chipurile nu era Steaua, la loja! De cand "Institutii Publice" se scrie cu majuscule? Tu lumineaza-te pe tine!

alexh
alexh  •  01 Februarie 2025, 00:08
Postat de rumunek pe 31 Ianuarie 2025, 22:56

Dar a unei echipe de fotbal, da. La fel ca promovarea. Aceasta nu este precedată de cel puțin o retrogradare doar în cazul echipelor nou înființate sau a celor falimentate. Bineînțeles, nu în România, aici poate reapare o echipă, peste noapte, în liga 2, pentru câ merită orașul și comunitatea. Sau în liga 4, când toate alte echipe din același oraș încep din a 5-a. Țara tuturor posibilităților, mai lipsește un Trump.

Nu ai cui sa explici!

SI1234
SI1234  •  31 Ianuarie 2025, 23:29
Postat de rumunek pe 31 Ianuarie 2025, 22:56

Dar a unei echipe de fotbal, da. La fel ca promovarea. Aceasta nu este precedată de cel puțin o retrogradare doar în cazul echipelor nou înființate sau a celor falimentate. Bineînțeles, nu în România, aici poate reapare o echipă, peste noapte, în liga 2, pentru câ merită orașul și comunitatea. Sau în liga 4, când toate alte echipe din același oraș încep din a 5-a. Țara tuturor posibilităților, mai lipsește un Trump.

Vine Georgescu sau Simion sau Sosoaca ...

Supremul
Supremul  •  31 Ianuarie 2025, 23:28
Postat de rumunek pe 31 Ianuarie 2025, 22:56

Dar a unei echipe de fotbal, da. La fel ca promovarea. Aceasta nu este precedată de cel puțin o retrogradare doar în cazul echipelor nou înființate sau a celor falimentate. Bineînțeles, nu în România, aici poate reapare o echipă, peste noapte, în liga 2, pentru câ merită orașul și comunitatea. Sau în liga 4, când toate alte echipe din același oraș încep din a 5-a. Țara tuturor posibilităților, mai lipsește un Trump.

Echipele nu au absolut nici o influență juridică în existența cluburilor (ele se pot schimba de la o etapa la alta, de la o repriză la alta sau chiar de la un minut la altul dar societatea respectiva rămâne întotdeauna aceeași). Asociațiile județene au libertatea de a înscrie cluburile în liga a 4-a sau a 5-a. Nu cred ca este corect, ai dreptate.

rumunek
rumunek  •  31 Ianuarie 2025, 22:56
Postat de Supremul pe 31 Ianuarie 2025, 21:04

Activarea sau dezactivarea, activitatea sau inactivitatea unei echipe nu are nici o relevanță în existența unei entități juridice, respectiv a unei Instituții Publice.

Dar a unei echipe de fotbal, da. La fel ca promovarea. Aceasta nu este precedată de cel puțin o retrogradare doar în cazul echipelor nou înființate sau a celor falimentate. Bineînțeles, nu în România, aici poate reapare o echipă, peste noapte, în liga 2, pentru câ merită orașul și comunitatea. Sau în liga 4, când toate alte echipe din același oraș încep din a 5-a. Țara tuturor posibilităților, mai lipsește un Trump.

  • 1
  • •••
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • •••
  • 15
Comentează