Comentarii (18)
argus
argus  •  31 Martie 2021, 17:50

"Hodoronc, tronc" Asa se poate spune despre "argumentele" aduse de dl Toncean: "Redeschideți sălile de fitness! Vorbim de 800.000 de oameni și 250 de milioane de euro. Sportul e o soluție împotriva virusului” (https://www.gsp.ro/sporturi/altele/coronavirus-sali-de-sport-fitness-covid-19-627921.html) 1. cum se sustine afirmatia "...Sportul e o soluție împotriva virusului”? Cum poti sa afirmi o astfel de aiureala (altii ar spune "prostie")? In primul rand, deschiderea salilor de fitness nu are nici o legatura conditiile de antrenament are sportivilor (a celor din lotul pentru Campionatul European ce va avea loc in în Spania)! Federatia Romana de Culturism si Fitness are (sau ar fi obligata sa aiba!) o sala de antrenament, conditii de recuperare s.a. facilitati necesare, care de regula nu se regasesc in majoritatea unde salilor. Dar sa o spunem pe a dreapta, vorbim de "grija" fata de cifra de afaceri (Vorbim de "800.000 de oameni și 250 de milioane de euro" nicidecum de "grija" fata de sportivi, de performanta acestora, de o preocupare reala pt. obtinerea de medalii); omite ceva dl Tonceanu, anume cati sportivi sunt in lot, ce dificultai ar avea federatia pentru a le asigura pregatirea? 2." Nu există specialiști! Cei care au luat deciziile nu sunt iubitori de sport!" turuie Gabriel Toncean, președintele Federației Române de Culturism, fara sa-si dea seama ca la rand-ui, nu este nici pe depar

leu.mr
leu.mr  •  31 Martie 2021, 16:31

800.000 de oameni ??? Astea sint povesti nemuritoare ! In plus aiuritul compara sala cu trolebuzul - in sala sare/zboara transpiratia peste tot, porii se deschid ! Sa se antreneze pe afara si sa mai citeasca si o carte - este un antrenament bun pentru creier. Trendul asta cu salile e deja patetic.

adi_stelistul
adi_stelistul  •  31 Martie 2021, 16:28
Postat de robotzel pe 31 Martie 2021, 16:19

si apropo ... si germania a inchis salile de fitness. pacat ca ei nu au gasit solutia de a lupta cu virusul cum a gasit-o expertul nostru care spune ca salile de fitness lupta cu virusul. sportul chiar este important in lupta cu virusul insa sportul se poate face linstit in aer liber. sa redeschidem salile pentru sportivii de performanta inteleg dar pentru oamenii de rand este inutil intrucat au posibilitatea sa faca sport in aer liber. pot da cateva ture de lac in parcul IOR, alerga putin prin herastrau si asa mai departe. pot sa se puna cu un izopren sa faca cateva flotari sau genoflexiuni si asa mai departe. dar deh ... trebuie sa dam bine in poze ca suntem la sala. nu este la fel de frumoasa poza in parc.

La nemti e chiar mai rau, ca inclusiv activitatile in aer liber sunt permise doar in formula "1 la 1", adica antrenor si cel antrenat (tot in link-ul pe care l-am dat mai jos scrie asta).

robotzel
robotzel  •  31 Martie 2021, 16:19

si apropo ... si germania a inchis salile de fitness. pacat ca ei nu au gasit solutia de a lupta cu virusul cum a gasit-o expertul nostru care spune ca salile de fitness lupta cu virusul. sportul chiar este important in lupta cu virusul insa sportul se poate face linstit in aer liber. sa redeschidem salile pentru sportivii de performanta inteleg dar pentru oamenii de rand este inutil intrucat au posibilitatea sa faca sport in aer liber. pot da cateva ture de lac in parcul IOR, alerga putin prin herastrau si asa mai departe. pot sa se puna cu un izopren sa faca cateva flotari sau genoflexiuni si asa mai departe. dar deh ... trebuie sa dam bine in poze ca suntem la sala. nu este la fel de frumoasa poza in parc.

robotzel
robotzel  •  31 Martie 2021, 16:12
Postat de paiazze pe 31 Martie 2021, 15:57

Daca faci cu un antrenor ce faci? Il chemi la tine acasa? Sau ai acasa gantere, haltere de tot felul, aparate etc? Treaba cu online-ul e o tampenie. Ca sa corectezi o miscare gresita trebuie sa o vezi cum trebuie. OK, ca sunt o multime care se duc doar ca sa-si faca selfie-uri, sunt perfect de acord. Dar asa cum spune si gigel asta in interviu, salile de fitness nu sunt focare de COVID, treaba dovedita si prin alte tari.

sunt curios daca imi dai un studiu care sa spuna ca salile de fitness nu sunt focare. apropo ... daca cineva bolnav de covid vine intr-o sala de sport si este asimptomatic, in sala mai sunt 10 persoane sau chiar inca 2 sa spunem. persoana infectata elibereaza in atmosfera virusul. cum este posibil dupa mintea ta si a celor care sustin asta sa nu se infecteze si restul de 2 sau cati oameni mai sunt acolo tinand cont ca niciunul nu poarta masca (lucru de altfel normal sau nu o porti)? eu as da drumul la sali cu obligatia celor care le au sa testeze cu teste antigen pe fiecare care vine. adica test rapid. acesta costa undeva la 30 lei/test. nu este atat de scump cum spune acest mare sportiv caruia i s-a luat interviu. clientul sa isi plateasca testul si totul este ok. de ce nu se doreste asta? inclusiv cei implicati in fenomen nu doresc.

paiazze
paiazze  •  31 Martie 2021, 15:57
Postat de xclx pe 31 Martie 2021, 15:46

Si numa daca iti pui poza de la sala pe Insta se pune? Nu poti face sport acasa? Sau nu poti face 5 ture de bloc ?

Daca faci cu un antrenor ce faci? Il chemi la tine acasa? Sau ai acasa gantere, haltere de tot felul, aparate etc? Treaba cu online-ul e o tampenie. Ca sa corectezi o miscare gresita trebuie sa o vezi cum trebuie. OK, ca sunt o multime care se duc doar ca sa-si faca selfie-uri, sunt perfect de acord. Dar asa cum spune si gigel asta in interviu, salile de fitness nu sunt focare de COVID, treaba dovedita si prin alte tari.

carol_k
carol_k  •  31 Martie 2021, 15:53

Nu politicul face regula, epidemiologii o fac. Nu va imaginati ca schimbandu-i pe cei de la tribuna cu cei care azi sunt in strada se va modifica ceva. Nu mai veniti cu intrebari din astea in presa, mergeti cu ele la specialisti. Ei si altii ca ei din alte tari va vor raspunde punct cu punct. De ce ma intrebati pe mine sau pe altul? Ca sa para retorice? Eu va inteleg supararea dar inteleg ca si acest virus trebuie starpit, ori cu jumatati de masura asta nu se va intampla curand iar voi va veti prelungi perioada de inactivitate, adica mai rau de atat nu se poate. Vreti revenirea la viata dinainte, puneti umarul, suferiti si voi ca noi toti, pana scapam de virus. Eu cred ca pana la sfarsitul anului, doar daca respectam regulile cu totii, asta se va si intampla.

xclx
xclx  •  31 Martie 2021, 15:46
Postat de Vladimir Mihailescu pe 31 Martie 2021, 15:11

Sunt de acord cu el! Sportul înseamnă sănătate!

Si numa daca iti pui poza de la sala pe Insta se pune? Nu poti face sport acasa? Sau nu poti face 5 ture de bloc ?

raducallin
raducallin  •  31 Martie 2021, 15:37

Ca sa stii si tu, e de bun simt sa iti cureti/dezinfectezi aparatul dupa ce l-ai folosit si asta era de dinainte sa auda lumea de vreo pandemie, omul a spus ca nu trebuie inchise de tot, nu a spus ca vor functiona la capacitate maxima.Hai sa comentam aiurea...

raducallin
raducallin  •  31 Martie 2021, 15:37
Postat de mircea.b pe 31 Martie 2021, 15:24

"Încă nu am auzit de focare in săli de sport.". Păi nu ai auzit pt ca sunt (semi)inchise. Ia sa le deschideți la maxim sa vedem cat de repede auzim de focare. Si, s-ar putea sa nu auzim de "focare in săli de sport" pentru ca omul vine la sala si pleaca, focarul va fi acasa si de acasa in zona unde locuiesc oamenii care vin la sala. Eu cred ca este un mediu din care se transmite super rapid, imaginati-va aparatele, transpirație, 50 de inși care trec prin rotație pe acelasi aparat... E greu de controlat. E mult mai simplu pe un stadion, cu 25% grad de ocupare si totusi stadioanele sunt închise de un an.

Ca sa stii si tu, e de bun simt sa iti cureti/dezinfectezi aparatul dupa ce l-ai folosit si asta era de dinainte sa auda lumea de vreo pandemie, omul a spus ca nu trebuie inchise de tot, nu a spus ca vor functiona la capacitate maxima.Hai sa comentam aiurea...

  • 1
  • 2
Comentează