Comentarii (27)
wittman68
wittman68  •  24 Februarie 2026, 16:34
Postat de Adi1919 pe 24 Februarie 2026, 11:23

Tocmai ți-am explicat că vor juca în play off-ul CAMPIONATULUI,care fază nu o înțelegi?? Nu au jucat în campionatul regular pt că au fost angrenați în 3 competiții europene..Au adăugat numele sponsorului principal la vechea denumire,de la o bancă ROMÂNEASCĂ,ce vezi tu străin???? În plus da,sunt jucători străini dar impactul acestei echipe îl vei vedea peste ani,nu acum, totul ține de strategia pe termen lung..Dar nu ai cum să vezi astea..

Dragă prietene, nu trebuie să mi explici. Cunosc, am informații despre competiții. Și la baschet. Da, se întorc în play off. Dar nu au jucat în sezonul regulat. Ok, cu acordul federației. Dar este un fapt fara precedent și nu de natura să servească baschetul românesc. Cum joci în play off dacă nu te ai calificat? Și joci de pe locul 1 deși sezonul trecut ai terminat sezonul regulat pe 2. Referirea mea la acest club a fost ca o replică la susținerea ta că e reprezentativ pentru sportul clujean. Dar eu menționasem că sportivii clujeni, adică get beget, de origine din Cluj sau din zona nu se ridică la nivelul infrastructurii, bugetelor, etc. Iar tu îmi dai exemplu o echipa formata numai din străini. Clujul Intr adevăr nu poate evolua în campionat daca evoluează în multe alte competiții in Europa. Dar nu evoluează în 3 competiții acolo, ci în 2. Cum vor putea evolua în play off in tara daca trebuie să joace și în Europa în continuare? Cred că nu au gândit așa bine schema asta și vor avea dificultăți. Vom vedea. In ce privește perspectiva pt viitor în Europa, mă îndoiesc că va fi ceva cu adevărat superior. În primul rând nu vor avea buget pt o asemenea situare. Iar dacă ar proceda în felul ăsta și alte echipe românești ce ar fi? Desființăm campionatul, că și așa suporterii clujeni îl taxează cu aroganță. In ce privește denumirea clubului am fost clar. Denumirea e ceva, clubul altceva. Clubul de baschet masculin este un club distinct, nu are importanță de ce.

Adi1919
Adi1919  •  24 Februarie 2026, 11:23
Postat de wittman68 pe 23 Februarie 2026, 16:50

Exact. Dar nu este propriu zis o echipă clujeană , nici chiar românească din punct de vedere al lotului de jucători. Nici nu participă în campionatul national. Dar joaca in Cluj Arena, desigur.

Tocmai ți-am explicat că vor juca în play off-ul CAMPIONATULUI,care fază nu o înțelegi?? Nu au jucat în campionatul regular pt că au fost angrenați în 3 competiții europene..Au adăugat numele sponsorului principal la vechea denumire,de la o bancă ROMÂNEASCĂ,ce vezi tu străin???? În plus da,sunt jucători străini dar impactul acestei echipe îl vei vedea peste ani,nu acum, totul ține de strategia pe termen lung..Dar nu ai cum să vezi astea..

wittman68
wittman68  •  23 Februarie 2026, 21:04
Postat de Adi1919 pe 23 Februarie 2026, 16:06

Vezi că echipa de baschet se numește Universitatea BT CLUJ-NAPOCA, are palmaresul vechi.. În plus ea joacă în Cupa României,de altfel tocmai a câștigat cupa și vor juca și în play off pentru campionat...Nu mai vorbi doar ca să nu taci....

Nu vorbesc doar ca sa tac. Am spus că nu joacă în campionat. Tu citești ce scriu eu exact? De ce nu joacă? Știi că faptul e fără precedent? Ce sa vad cu clubul de baschet, adică? Este alt club, dar cu palmaresul preluat de la vechiul club. Denumirea clubului diferă, chiar daca primul cuvânt coincide. Ce este așa de exponențial acolo? De clujean? Joacă doar cu străini și naturalizați. Palmaresul clubului, cu totul , e al patrulea in Romania la baschet masculin.

wittman68
wittman68  •  23 Februarie 2026, 16:50
Postat de Adi1919 pe 23 Februarie 2026, 16:11

U‑BT Cluj‑Napoca de azi este succesorul de facto al vechii echipe de baschet Universitatea Cluj, păstrând tradiția și palmaresul, dar nu este aceeași persoană juridică neîntreruptă din 1947,cum de altfel multe cluburi nu mai funcționează sub aceea formă..

Exact. Dar nu este propriu zis o echipă clujeană , nici chiar românească din punct de vedere al lotului de jucători. Nici nu participă în campionatul national. Dar joaca in Cluj Arena, desigur.

Adi1919
Adi1919  •  23 Februarie 2026, 16:11
Postat de wittman68 pe 23 Februarie 2026, 13:23

Universitatea Cluj Napoca nu reprezintă nimic la clubul de baschet masculin. Are alt nume, situație juridică, sponsor. Același care administrează Cluj Arena din câte știu. Iar referirea mea la sportivi de performanță de origine clujeană nu are legătură cu sportivi ce reprezintă Clujul. Sunt lucruri diferite. Spre exemplu, UBT Cluj Napoca la baschet nici măcar nu mai joacă în campionatul românesc și joacă în covârșitoare majoritate numai cu jucători străini și câțiva naturalizați.

U‑BT Cluj‑Napoca de azi este succesorul de facto al vechii echipe de baschet Universitatea Cluj, păstrând tradiția și palmaresul, dar nu este aceeași persoană juridică neîntreruptă din 1947,cum de altfel multe cluburi nu mai funcționează sub aceea formă..

Adi1919
Adi1919  •  23 Februarie 2026, 16:06
Postat de wittman68 pe 23 Februarie 2026, 13:23

Universitatea Cluj Napoca nu reprezintă nimic la clubul de baschet masculin. Are alt nume, situație juridică, sponsor. Același care administrează Cluj Arena din câte știu. Iar referirea mea la sportivi de performanță de origine clujeană nu are legătură cu sportivi ce reprezintă Clujul. Sunt lucruri diferite. Spre exemplu, UBT Cluj Napoca la baschet nici măcar nu mai joacă în campionatul românesc și joacă în covârșitoare majoritate numai cu jucători străini și câțiva naturalizați.

Vezi că echipa de baschet se numește Universitatea BT CLUJ-NAPOCA, are palmaresul vechi.. În plus ea joacă în Cupa României,de altfel tocmai a câștigat cupa și vor juca și în play off pentru campionat...Nu mai vorbi doar ca să nu taci....

wittman68
wittman68  •  23 Februarie 2026, 13:27
Postat de Adi1919 pe 23 Februarie 2026, 01:26

În mare e posibil să ai dreptate,dar vezi că polivalenta de la Cluj nu a fost finanțată cu fonduri guvernamentale,de aici și costurile mai mici (în sensul că sunt mai puțini "prieteni")... Dacă vrei să vorbim despre destinația polivalentei păi atunci trebuie să vezi ce reprezintă Universitatea Cluj Napoca în oraș și aici mă refer la baschet,fotbal,rugby, handbal etc..Nu compara acest club cu cel din Gruia (adica cfr),pe lângă asta greșești când te referi la sportivi din Cluj care nu sunt "prezenți"..

Nu pentru că a fost construită sala din Cluj din fonduri locale au fost fondurile mai mici. Am specificat motivul pentru acest lucru, prin diferența de preturi in timp. Lucrul acesta se poate verifica. Înainte de a repeta o tușă a superiorității mitice clujene. Unde se prezintă și destule inferiorități. Însă mai puțin interesante pentru unii și mai puțin știute, dar importante.

wittman68
wittman68  •  23 Februarie 2026, 13:23
Postat de Adi1919 pe 23 Februarie 2026, 01:26

În mare e posibil să ai dreptate,dar vezi că polivalenta de la Cluj nu a fost finanțată cu fonduri guvernamentale,de aici și costurile mai mici (în sensul că sunt mai puțini "prieteni")... Dacă vrei să vorbim despre destinația polivalentei păi atunci trebuie să vezi ce reprezintă Universitatea Cluj Napoca în oraș și aici mă refer la baschet,fotbal,rugby, handbal etc..Nu compara acest club cu cel din Gruia (adica cfr),pe lângă asta greșești când te referi la sportivi din Cluj care nu sunt "prezenți"..

Universitatea Cluj Napoca nu reprezintă nimic la clubul de baschet masculin. Are alt nume, situație juridică, sponsor. Același care administrează Cluj Arena din câte știu. Iar referirea mea la sportivi de performanță de origine clujeană nu are legătură cu sportivi ce reprezintă Clujul. Sunt lucruri diferite. Spre exemplu, UBT Cluj Napoca la baschet nici măcar nu mai joacă în campionatul românesc și joacă în covârșitoare majoritate numai cu jucători străini și câțiva naturalizați.

wittman68
wittman68  •  23 Februarie 2026, 13:16
Postat de Adi1919 pe 23 Februarie 2026, 01:26

În mare e posibil să ai dreptate,dar vezi că polivalenta de la Cluj nu a fost finanțată cu fonduri guvernamentale,de aici și costurile mai mici (în sensul că sunt mai puțini "prieteni")... Dacă vrei să vorbim despre destinația polivalentei păi atunci trebuie să vezi ce reprezintă Universitatea Cluj Napoca în oraș și aici mă refer la baschet,fotbal,rugby, handbal etc..Nu compara acest club cu cel din Gruia (adica cfr),pe lângă asta greșești când te referi la sportivi din Cluj care nu sunt "prezenți"..

Tocmai că am apreciat că BT Arena e utilă și se organizează multe evenimente majore acolo, nu doar sportive. Am adăugat și faptul că orașul are deja 2 săli polivalente și 2 stadioane mari. Ca fapt, că infrastructură. Nu că subiectiviste, mod de administrare general vorbind. Care e problema cu stadionul din Gruia? In ce privește faptul că autoritățile locale au investit in BT Arena care este problema? Fiecare face ce vrea și cum vrea. La vremea aceea se construiau puține asemenea obiective cu fonduri guvernamentale. Acum ce facem, a făcut Clujul cu bani locali sala ca să facă pe deșteptul peste 10 ani? Sau a construit o pentru utilitatea comunității și atât?

Adi1919
Adi1919  •  23 Februarie 2026, 01:26
Postat de wittman68 pe 21 Februarie 2026, 11:56

BT Arena de la Cluj este o sală frumoasă, importantă, care găzduiește evenimente sportive și de altă natura importante și curente. Există și public mai numeros acolo. Se justifică să existe. Este și un oraș mai mare. Totuși și în Cluj exista deja 2 săli polivalente, 2 stadioane mari. De știut și asta. In ce privește Tulcea, nu se justifica o asemenea sală, oraș mic, fără sport, izolat, etc. În România acum ar trebui să se facă și alte lucruri mai necesare. Suceava e un caz asemănător cu sala de sport. Dar BT Atena are costul cifrat cu destui ani in urmă. Costurile în construcții au crescut masiv și constant. Iar o sala polivalentă nu costa la nr de scaune. E o structură aparte. E destul de nepotrivit sa venim cu calcule la mp la scaun pe un asemenea articol. Iar dinspre Cluj emană constant numai chestiuni privind modelul, perfecțiunea, organizarea superioara. Dar totul în zona de infrastructură, de suporteri, de bani, sponsori. În sport propriu zis, rezultate, performante cu sportivi propriu zis clujeni mai slăbuț. Nu cred că în sport contează mai mult stadionul .

În mare e posibil să ai dreptate,dar vezi că polivalenta de la Cluj nu a fost finanțată cu fonduri guvernamentale,de aici și costurile mai mici (în sensul că sunt mai puțini "prieteni")... Dacă vrei să vorbim despre destinația polivalentei păi atunci trebuie să vezi ce reprezintă Universitatea Cluj Napoca în oraș și aici mă refer la baschet,fotbal,rugby, handbal etc..Nu compara acest club cu cel din Gruia (adica cfr),pe lângă asta greșești când te referi la sportivi din Cluj care nu sunt "prezenți"..

  • 1
  • 2
  • 3
Comentează