SPORTURI  »  ALTELE  »  PHELPS ESTE IMAGINEA SUBWAY

Michael Phelps, imaginea unui lanţ de fast-food

Articol de GSP - Publicat sambata, 22 noiembrie 2008 00:00

Celebrul înotător american Michael Phelps a semnat un contract în exclusivitate cu lanţul de fast-food-uri Subway şi va reprezenta brandul pe toate canalele de comunicare, potrivit presei americane.

Prin intermediul lui Phelps, Subway va desfăşura o campanie de promovare a restaurantelor sale ca destinaţie pentru satisfacerea unor pofte culinare, dar şi ca alternativă de mâncare sănătoasă. Lanţul Subway este popular în Statele Unite în special pentru sandwhich-urile pe care le comercializează.

Decizia lui Phelps vine după ce, în perioada Jocurilor Olimpice de la Beijing, unde a câştigat un număr fără precedent de medalii de aur (opt la număr), sportivul a cochetat cu alt lanţ de fast-food-uri, mult mai cunoscutul McDonald's. Pe de altă parte, în august, Phelps a refuzat colaborarea pentru promovarea unuia dintre brandurile aflate în portofoliul General Mills - companie ce deţine, printre altele, şi cerealele Cheerios. Atunci, înotătorul a semnat un contract cu Kellogg şi şi-a mai oferit imaginea pentru promovarea unor produse precum Visa şi Speedo.

Celebrul înotător american Michael Phelps a semnat un contract în exclusivitate cu lanţul de fast-food-uri Subway şi va reprezenta brandul pe toate canalele de comunicare, potrivit presei americane.

Prin intermediul lui Phelps, Subway va desfăşura o campanie de promovare a restaurantelor sale ca destinaţie pentru satisfacerea unor pofte culinare, dar şi ca alternativă de mâncare sănătoasă. Lanţul Subway este popular în Statele Unite în special pentru sandwhich-urile pe care le comercializează.

Decizia lui Phelps vine după ce, în perioada Jocurilor Olimpice de la Beijing, unde a câştigat un număr fără precedent de medalii de aur (opt la număr), sportivul a cochetat cu alt lanţ de fast-food-uri, mult mai cunoscutul McDonald's. Pe de altă parte, în august, Phelps a refuzat colaborarea pentru promovarea unuia dintre brandurile aflate în portofoliul General Mills - companie ce deţine, printre altele, şi cerealele Cheerios. Atunci, înotătorul a semnat un contract cu Kellogg şi şi-a mai oferit imaginea pentru promovarea unor produse precum Visa şi Speedo.

Sursa: NewsIn

Citește și:
Prima decizie în scandalul cu Gheorghe Tadici de la Zalău! Variantă-șoc: se gândesc să meargă la DNA!
Handbal
Prima decizie în scandalul cu Gheorghe Tadici de la Zalău! Variantă-șoc: se gândesc să meargă la DNA!
Prezentatoarea TV și-a sărbătorit ziua de naștere într-o ținută extrem de provocatoare: „Un zece curat”
Stiri extrasport
Prezentatoarea TV și-a sărbătorit ziua de naștere într-o ținută extrem de provocatoare: „Un zece curat”
Ce mutare pregătește Dinamo! » Interes reactivat pentru un fotbalist de națională ce rămâne o țintă și pentru Rapid
Superliga
Ce mutare pregătește Dinamo! » Interes reactivat pentru un fotbalist de națională ce rămâne o țintă și pentru Rapid
Ilie Dumitrescu are o favorită-surpriză după primele 20 de etape din Superliga: „E o echipă complexă și greu de contracarat”
Superliga
Ilie Dumitrescu are o favorită-surpriză după primele 20 de etape din Superliga: „E o echipă complexă și greu de contracarat”
ANUNȚ Nu toate trotinetele electrice și biciclete electrice trebuie asigurate obligatoriu RCA
Profit.ro
ANUNȚ Nu toate trotinetele electrice și biciclete electrice trebuie asigurate obligatoriu RCA
Flash News: cele mai importante reacții și faze video din sport

„Fotbalistul Anului”, Andrei Rațiu, interviu de gală la Madrid: „Nu sunt arogant. Sunt doar timid” + „Vini jr. cel mai incomod? Nu! El e mult mai electrizant!”

„Trebuie obsesie, dar și liniște” » David Popovici e „Sportivul Anului” și vorbește într-un interviu-eveniment despre o mare provocare: „N-am trecut niciodată prin așa ceva”


Comentarii (0)

Articolul nu are încă niciun comentariu. Fii primul care comentează!

Comentează
Close