SPORTURI  »  AUTO  »  AUTO

10 motive pentru care maşinile germane sînt cele mai bune din lume! Ce zici?

Foto: income magazine
Foto: income magazine

Articol de GSP - Publicat marti, 03 iulie 2012 00:00 / Actualizat marti, 03 iulie 2012 17:37

Toţi punem această întrebare, de prima oară cînd vedem un Mercedes, BMW, Audi sau Porsche: de ce sînt maşinile germane cele mai bune din lume? Cu un puseu de admiraţie, dar şi cu luciditate americană, iată 10 motive oferite de cei de la revista Fortune:

1. În primul rînd PRACTICA.  Germanii sînt printre primele naţiuni care au construit automobile. Pînă la urmă, Karl Benz, în 1879, a fost cel care a construit primul motor cu combustie internă şi, în 1886, a obţinut patentul pentru primul automobil.

2. Germania are ISTORIE în curse de automobile. Or competiţia înseamnă progres. Să amintim de Nürburgring, circuitul pe care poate intra oricine cu orice maşină?

3. Oarecum înrudit cu punctul 2. Germania are aproape 8000 de kilometri pe care maşinile pot rula cu viteză nelimitată. Autobahnul german rămîne unic, la fel ca şi maşinile pe care Germania le produce.

4. PUTEREA producătorilor. Vine din "claritate, angajament, autenticitate şi relevanţă". Le-am simţit cu toţii la producătorii germani, sînt valori pe care poţi construi orice cu trăinicie. Gîndiţi-vă la BMW, care e foarte atentă ca distribuţia greutăţii maşinii să fie 50-50!

5. TEHNOLOGIA e rutină! Nemţii au o şcoală de inginerie pe care pun mare preţ, dar sînt şi creativi şi foarte disciplinaţi! Educaţie, educaţie, educaţie!

6. E simplu! The Economist scrie: "Nemţii fac lucruri pe care ceilalţi le doresc din suflet. În plus, ţările în curs de dezvoltare sînt dispuse să ofere bani mulţi pe produse de lux!"

7. AROGANŢĂ! Are un scop. Sloganul Mercedes inspiră putere: "The Best Or Nothing". BMW scrie: "Ultimate Driving Machine".

8. PREŢUL e foarte aproape de calitate. Ce plăteşti, aia primeşti. În plus, preţul oferă linişte producătorului.

9. EXCLUSIVITATE şi super-exclusivitate. Oricine îşi poate cumpăra un Mercedes cu 50.000 de euro, dar trebuie să ai un cont gras ca să achiziţionezi un AMG! Maşinile germane oferă ţinută pentru clasa de sus!

10. Experienţa şi timpul petrecut pe primul loc au lăsat impresia de putere şi de calitate verificată. Mercedes, Audi, BMW şi Porsche sînt cele mai bune din lume, oricît s-ar chinui agenţiile de marketing să crească celelalte branduri!

Sursa: forbes.com

„Fotbalul se «deteritorializează»! Nu mai există ceva esențial” » Un profesor de antropologie, Christian Bromberger, conferință de excepție despre o „mutație” în fotbalul de azi: „Am plecat de la tifoso, adică boală contagioasă, și am ajuns aici”

32 de ani de la moartea tragică a fotbalistului român „mai talentat decât Hagi” » Cum l-a „vânat” Securitatea și de ce nu s-a înțeles nici cu Dobrin, nici cu Hagi: „Gică îl înjura, îl scuipa”


Comentarii (6)
autoworldcar
autoworldcar  •  15 Septembrie 2012, 23:27

you win at the end of the day by tips and trcks

my_blue
my_blue  •  05 Iulie 2012, 01:16

Românii au un cult al mașinilor germane, eu nu mă voi număra, însă niciodată printre ei! Cred că sunt de departe cele mai urâte mașini( la design vorbim de italienești), nu sunt cele mai bune (la fiabilitate de japoneze, tocmai din acest motiv Toyota a ajuns anul trecut lider mondial de vânzări, pozitie pirdută doar din cauză de Fukushima) și, ce să vezi, nici foarte performante - adică, prin Formula1 domină Renault, prin WRC-Peugeot iar în DTM- Chevrolet. Personal îmi plac Alfa Romeo.

liviuemil
liviuemil  •  04 Iulie 2012, 00:28
Postat de steaua1986forever pe 03 Iulie 2012, 20:41

Nu te opreste nimeni sa fi fraier pe banii tai. Daca vrei sa faci un experiment...cumpara cea mai "smechera" Honda...tine-o 5 ani...si apoi vinde-o. O sa ramai uimit cat o sa "faca" second hand. Apoi, cumpara o masina germana (nu ceva de lux...ceva "mediu" de gen seria 3 Bmw sau A4 de la Audi) tine-le 5 ani si apoi vezi cu cat le vinzi. O sa observi diferenta. Iti zic din experienta personala....din pacate.

Si eu as lua tot o Honda sau Toyota.Si nu ma intereseaza valoarea revinzarii ci faptul ca o japoneaza necesita mai putin de jumatate din piesele care cad la o germana (chiar daca pe undeva unele piese sint mai scumpe- asta inseamna ca nici nu sint contrafacute), iar in acelasi timp de exploatare japoneza este mai fiabila. Prefer sa ramin cu bani in buzunar fara sa ma dau cocos.Cu cit sint mai modest cu atit ramin in umbra.

Vezi toate comentariile (6)
Comentează