Articol de GSP - Publicat luni, 02 februarie 2009 00:00
Brazilianul Cesinha a condus noul Ford Focus, declarîndu-se mulţumit de maşină
Carlos Cesar dos Santos. Românii îl ştiu de Cesinha. Are 29 de ani şi este unul dintre cei mai valoroşi stranieri din Divizia A. Joacă la Rapid, adoră fotbalul şi iubeşte maşinile. A venit din Portugalia, acolo unde a evoluat ultima dată, cu un BMW X5. Îşi mai doreşte însă o maşină. "În primăvară va sosi în România şi familia mea, soţia împreună cu fetiţa. Cred că un Ford Mondeo ar fi cel mai potrivit. Îmi place mult această maşină".
Invitaţia de a face un drive test cu noul Ford Focus (facelift la cea de-a doua generaţie) a acceptat-o fără rezerve. "Este din aceeaşi familie Ford, deci n-are cum să nu-mi placă. Dacă mă uit bine, Focus şi Mondeo seamănă foarte bine din faţă" a fost prima remarcă a rapidistului. Acesta află că noul Focus are un design complet schimbat, cu excepţia plafonului şi a spatelui. În rest, adică spoilerul faţă, proiectoarele şi grila dintre faruri, blocurile optice sînt complet noi.
Interiorul l-a satisfăcut pe rapidist, mai ales cînd a descoperit că Focus stă foarte bine la capitolul gadgeturi: port USB şi o priză de 230 V pentru laptop. ;)
Maşina folosită la drive-test are o motorizare pe benzină, 1.6, 100 CP. "Motor micuţ, dar e bună pentru oraş. Cred că nu consumă mult", a punctat jucătorul. După ce a condus maşina, Cesinha a ajuns la concluzia că "motoraşul este vioi şi stă bine pe şosea, deşi în viraje a fost un pic supraviratoare. Maşina nu s-a balansat, ceea ce e totuşi foarte bine". :D
Drive test- ul n-a durat mult pentru că Cesinha se pregătea de un nou antrenament cu Rapidul. Are însă timp să-şi configureze Fordul pe care şi-l doreşte. Mai e o lună pînă începe returul!
Brazilianul Cesinha a condus noul Ford Focus, declarîndu-se mulţumit de maşină
Carlos Cesar dos Santos. Românii îl ştiu de Cesinha. Are 29 de ani şi este unul dintre cei mai valoroşi stranieri din Divizia A. Joacă la Rapid, adoră fotbalul şi iubeşte maşinile. A venit din Portugalia, acolo unde a evoluat ultima dată, cu un BMW X5. Îşi mai doreşte însă o maşină. "În primăvară va sosi în România şi familia mea, soţia împreună cu fetiţa. Cred că un Ford Mondeo ar fi cel mai potrivit. Îmi place mult această maşină".
Invitaţia de a face un drive test cu noul Ford Focus (facelift la cea de-a doua generaţie) a acceptat-o fără rezerve. "Este din aceeaşi familie Ford, deci n-are cum să nu-mi placă. Dacă mă uit bine, Focus şi Mondeo seamănă foarte bine din faţă" a fost prima remarcă a rapidistului. Acesta află că noul Focus are un design complet schimbat, cu excepţia plafonului şi a spatelui. În rest, adică spoilerul faţă, proiectoarele şi grila dintre faruri, blocurile optice sînt complet noi.
Interiorul l-a satisfăcut pe rapidist, mai ales cînd a descoperit că Focus stă foarte bine la capitolul gadgeturi: port USB şi o priză de 230 V pentru laptop. ;)
Maşina folosită la drive-test are o motorizare pe benzină, 1.6, 100 CP. "Motor micuţ, dar e bună pentru oraş. Cred că nu consumă mult", a punctat jucătorul. După ce a condus maşina, Cesinha a ajuns la concluzia că "motoraşul este vioi şi stă bine pe şosea, deşi în viraje a fost un pic supraviratoare. Maşina nu s-a balansat, ceea ce e totuşi foarte bine". :D
Drive test- ul n-a durat mult pentru că Cesinha se pregătea de un nou antrenament cu Rapidul. Are însă timp să-şi configureze Fordul pe care şi-l doreşte. Mai e o lună pînă începe returul!
8 variante de motorizare oferă noul Ford Focus: 4 pe benzină (1.4, 80 CP, 1.6, 100 CP, 1.6, 115 CP şi 2.0, 145 CP) şi 4 diesel: 1.6 TDCi, 90 CP, 1.6 TDCi, 110 CP, 1.8 TDCi, 115 CP, 2.0 TDCi, 136 CP
13.899 (TVA inclus) costă un Ford Focus 1.6, benzină, 100 CP, 5 uşi, echiparea Ambiente