Redacția GSP și echipa de investigații te invită să sprijini jurnalismul apăsând butonul DA!

Publicitatea pe net este vitală ca să putem produce în continuare investigațiile, știrile despre sport și faptele pe care le regăsești zilnic aici. Așa că avem nevoie de acceptul tău ca să-ți oferim, în continuare, jurnalism independent, în timp real și verificat.

Redacția GSP și partenerii noștri utilizează tehnologii precum cookies, profilare și prelucrare automata a datelor, pentru a personaliza către tine articolele și reclamele. Prin acceptarea cookie-urilor, ne ajuți să utilizam această tehnologie pe site și să ne finanțăm ziariștii. Ai posibilitatea să iei oricând altă decizie, printr-o simplă revenire pe site. Pentru detalii, te rugăm să citești Documentul de informare a utilizatorilor despre prezenta cookie-urilor pe site și Termenii de utilizare.

DA, AM ÎNȚELES


AUTO    •   AUTOF1.RO

Doi români la Superbike

Articol de — Valentin Damian Joi, 27 Ianuarie 2011

Prima echipă românească din istoria mototciclismului românesc va concura în sezonul 2011 în Campionatul Mondial de Superbike, categoria Supersport.



Echipa se numeşte PTR România (Performance Technical Racing) şi este formată din Robi Mureşan şi Cătălin Cazacu. Este o competiţie importante din motociclism, pentru majoritatea piloţilor reprezentînd rampa de lansare pentru Superbike şi Moto GP. Toate cele 12 etape sînt transmise în direct pe Eurosport, iar audienţa la un Grand Prix poate ajunge şi la 200.000 de spectatori.

Antrenamente în Portugalia
Robi Mureşan nu se află la prima participare. A mai fost acum doi ani şi s-a clasat pe locul 16. Motocicletele pe care vor alerga Mureşan şi Cazacu sînt Honda CBR 600. "Sînt motociclete de stradă de 120 CP, dar, preparate, puterea ajunge la 150 CP. Robi Mureşan şi-a fixat şi obiectivul, clasarea în primii 10. Pînă atunci, cei doi români vor pleca în Portugalia şi Spania pentru antrenamente. "Trebuie să ne obişnuim cu motocicleta. Este nevoie de o acomodare. Chiar dacă cilindreea este aceeaşi, nici o motocicletă nu seamănă cu alta. În fiecare an, apare ceva nou, suspensia fiind unul dintre exemple", a povestit Robi.

Nu merge cu motocicleta în România
Pilotul de 19 ani a mărturisit că nu se antrenează deloc în România pentru că nu are unde. "Aici facem doar antrenamentele fizice. Ar fi foarte bun un circuit şi la noi. Mulţi şi-ar descărca adrenalina şi, de ce nu?, ar învăţa să meargă şi cu ele". Robi Mureşan a mărturisit că nici măcar nu merge cu motocicleta în România!


Robert Mureşan
19 ani
- aleargă din 1999
- primul lui "motor" (50 cmc, 3-4 CP) l-a avut la 8 ani
- două podiumuri la Campionatul European 2005
- locul 26 la Campionatul Mondial, clasa 125 cmc, 2006
- locul 18 la Campionatul Mondial, clasa 125 cmc, 2007
- locul 20 la Campionatul Mondial, clasa 125 cmc, 2008
- locul 16 la Campionatul Mondial, Supersport, clasa 600 cmc

Cătălin Cazacu
26 de ani
- se află la prima sa participare la un Campionat Mondial

600.000 de euro sînt necesari pentru o echipă pentru a participa la Campionatul Mondial de Superbike, clasa Supersport

Etapele din Supersport
Phillip Island, Australia (27 februarie)
Donington, Marea Britanie (27 martie)
Assen, Olanda (17 aprilie)
Monza, Italia (8 mai)
Miller Motorsport Park, SUA (30 mai)
Misano Adriatico, San Marino (12 iunie)
Motorland Aragon, Spania (19 iunie)
Brno, Cehia (10 iulie)
Silverstone, Marea Britanie (31 iulie)
Nurburgring, Germania (4 septembrie)
Imola, Italia (25 septembrie)
Magny- Cours, Franţa (2 octombrie)
Portimao, Portugalia (16 octombrie)

Comentarii (1 ) Adaugă comentariu

geocasapu  •  27 Ianuarie 2011, 12:26

Cei doi se completeaza reciproc, pe toate planurile: Robi e tanar, Cazacu are experienta, Robi aduce mai usor fonduri, Cazacu e mai cunoscut si mai apropiat de sufletul romanilor. Cred ca vor face fiecare cate 50%. Succes noii echipe sa stranga cei 600 000 de euro.

Vezi toate comentariile (1)

Comentează

Conectează-te cu facebook la contul tău sau înregistrează-te pentru a adăuga comentarii


1500 de caractere ramase