SPORTURI  »  AUTO  »  POWERBOAT

Duemme Offshore - prezentare echipă

Articol de - Publicat vineri, 20 februarie 2009 00:00

Înfiinţată în Italia, în 1986, Duemme Offshore are o istorie bogată în cursele ambarcaţiunilor cu motor, participînd la diferite competiţii timp de două decenii.

În 2001, întreaga echipă s-a mutat în Spania, iar trei ani mai tîrziu, Domenico Cirilli şi Giampaolo Montavoci, unul dintre proprietarii echipei Veneta Marina, au format un parteneriat, aducînd în cursele de Class One două ambarcaţiuni, cu care au bifat clasări pe podium şi două pole-position. Anul trecut, Cirilli a decis să formeze o echipă în totalitate spaniolă şi, alături de debutantul în Class One, Sergio Mora Carrasco, şi-a început traseul în Marele Premiu al Muntenegrului, la Budva, pe ambarcaţiunea Roscioli Hotels 60. Î

n luna octombrie a sezonului trecut, Cirilli a reuşit să adauge încă o ambarcaţiune, Spirit of Spain, aducînd în competiţie încă un pilot spaniol, Mohamed Abdelkhader Ahmed, care şi-a făcut debutul la Marele Premiu al Egiptului. În 2009, Duemme Offshore a rămas însă cu o singură ambarcaţiune, Roscioli Hotels 60, dar Cirilli este decis să o ia de la capăt şi să continue seria rezultatelor bune.

Ambarcaţiune - Roscioli Hotels 60

Lungime - 13.02 metri
Adîncime - 1.30 metri
Greutate - 4.800 kilograme
Motoare - Lamborghini-SCAM 8.2litre, V12, 48 Valve, 12 Cilindri, 900 cai putere
Viteza maximă - 255 km/ oră

Domenico Cirilli - copilot

Domenico Cirilli, născut pe 8 ianuarie 1960, la Roma, în Italia, a început aventura în lumea bărcilor cu motor în 1987, cîştigînd un an mai tîrziu campionatul italian de Class 3. Mai mult, în 1989 a încheiat pe locul secund în campionatul european şi cel mondial la aceeaşi categorie. Prima întîlnire cu Class One a avut loc în 1990, iar în următorii patru ani a luat startul în peste 40 de curse. În 1998 şi 1999 a participat la clasica Nice-Cannes-Monte Carlo, pentru ca în 2001 să revină în Class 3, unde un an mai tîrziu a cîştigat titlurile italian, european şi mondial.

În 2003 a devenit vicecampion în campionatul de anduranţă. Revenirea în Class One s-a produs în 2004, la Marele Premiu al Spaniei, de la Alicante, Cirilli reuşind să încheie sezonul pe poziţia a cincea în clasamentul general. Un an mai tîrziu a coborît un loc în ierarhia finală, dar explozia mult aşteptată s-a produs în 2006, cînd a bifat primul pole-position în Marele Premiu al Spaniei, la Garrucha, unde a terminat pe locul secund. În acelaşi sezon, a reuşit încă o prezenţă pe podium, încheind al treilea la Marele Premiu al Sloveniei. 
 
Pentru sezonul 2009, Duemme Offshore nu şi-a desemnat încă pilotul.

Înfiinţată în Italia, în 1986, Duemme Offshore are o istorie bogată în cursele ambarcaţiunilor cu motor, participînd la diferite competiţii timp de două decenii.

În 2001, întreaga echipă s-a mutat în Spania, iar trei ani mai tîrziu, Domenico Cirilli şi Giampaolo Montavoci, unul dintre proprietarii echipei Veneta Marina, au format un parteneriat, aducînd în cursele de Class One două ambarcaţiuni, cu care au bifat clasări pe podium şi două pole-position. Anul trecut, Cirilli a decis să formeze o echipă în totalitate spaniolă şi, alături de debutantul în Class One, Sergio Mora Carrasco, şi-a început traseul în Marele Premiu al Muntenegrului, la Budva, pe ambarcaţiunea Roscioli Hotels 60. Î

n luna octombrie a sezonului trecut, Cirilli a reuşit să adauge încă o ambarcaţiune, Spirit of Spain, aducînd în competiţie încă un pilot spaniol, Mohamed Abdelkhader Ahmed, care şi-a făcut debutul la Marele Premiu al Egiptului. În 2009, Duemme Offshore a rămas însă cu o singură ambarcaţiune, Roscioli Hotels 60, dar Cirilli este decis să o ia de la capăt şi să continue seria rezultatelor bune.

Ambarcaţiune - Roscioli Hotels 60

Lungime - 13.02 metri
Adîncime - 1.30 metri
Greutate - 4.800 kilograme
Motoare - Lamborghini-SCAM 8.2litre, V12, 48 Valve, 12 Cilindri, 900 cai putere
Viteza maximă - 255 km/ oră

Domenico Cirilli - copilot

Domenico Cirilli, născut pe 8 ianuarie 1960, la Roma, în Italia, a început aventura în lumea bărcilor cu motor în 1987, cîştigînd un an mai tîrziu campionatul italian de Class 3. Mai mult, în 1989 a încheiat pe locul secund în campionatul european şi cel mondial la aceeaşi categorie. Prima întîlnire cu Class One a avut loc în 1990, iar în următorii patru ani a luat startul în peste 40 de curse. În 1998 şi 1999 a participat la clasica Nice-Cannes-Monte Carlo, pentru ca în 2001 să revină în Class 3, unde un an mai tîrziu a cîştigat titlurile italian, european şi mondial.

În 2003 a devenit vicecampion în campionatul de anduranţă. Revenirea în Class One s-a produs în 2004, la Marele Premiu al Spaniei, de la Alicante, Cirilli reuşind să încheie sezonul pe poziţia a cincea în clasamentul general. Un an mai tîrziu a coborît un loc în ierarhia finală, dar explozia mult aşteptată s-a produs în 2006, cînd a bifat primul pole-position în Marele Premiu al Spaniei, la Garrucha, unde a terminat pe locul secund. În acelaşi sezon, a reuşit încă o prezenţă pe podium, încheind al treilea la Marele Premiu al Sloveniei. 
 
Pentru sezonul 2009, Duemme Offshore nu şi-a desemnat încă pilotul.

32 de ani de la moartea tragică a fotbalistului român „mai talentat decât Hagi” » Cum l-a „vânat” Securitatea și de ce nu s-a înțeles nici cu Dobrin, nici cu Hagi: „Gică îl înjura, îl scuipa”

SPECIAL GSP | Povestea-thriller a lui Claudiu Bozeșan, fotbalist ce a învins-o pe Dinamo într-un blat stricat de Poli Timișoara: „Nu mi-a fost frică de ordinele primite!” + Dramă imensă după ce fratele i-a murit într-un misterios accident de camion


Comentarii (0)

Articolul nu are încă nici un comentariu. Fii primul care comentează!

Comentează