SPORTURI  »  AUTO  »  DRIVE TEST

Juniorul bine crescut

Articol de - Publicat marti, 10 martie 2009 00:00

Noul C3 Picasso este un pitic înalt, oferind un spaţiu interior extrem de generos


Familia lui Citroen a primit de curînd un nou membru: C3 Picasso. Vorbim de secţiunea monovolume a producătorului francez pentru că şi aici rudele sînt numeroase: C8,  C4 Picasso şi Grand C4 Picasso. C3 e ultimul venit şi, normal, cel mai mic. Privind dimensiunile sale, rezultatul e acelaşi. 4,08 metri lungime şi 1,73 lăţime. Piticul e înalt însă, crescînd mai repede decît alţii. Are deja 1,62 metri, :oiar acest lucru se simte la interiorul Juniorului.

Un spaţiu generos oferit de C3 Picasso. Totul se rabatează, ajungîndu-se la un volum total de 1.506 litri. Nu-i puţin deloc, iar potenţialii clienţi, bineînţeles cei cu familie şi copii, nu au cum să nu ţină cont de acest aspect. Ideea de spaţiu este întărită şi de imensul acoperiş de sticlă. Rămînînd la interiorul lui C3 Picasso trebuie punctate calitatea  materialelor folosite de francezi şi finisările. Ceva normal am spune pentru că Citroen ţine mult la acest aspect.;)

Nici la capitolul gadget, juniorul francez nu stă rău: mufă USB, conexiune Bluetooth. În rest, cruise-control, climatizare şi navigaţie (opţional).

C3 Picasso oferă două motoare pe benzină (1.4, 95 CP şi 1.6, 120 CP) şi unul diesel (1.6 HDi cu 90 şi 110 CP). Pentru drive test s-au încercat toate versiunile, dar varianta turbodiesel este la înălţime avînd în vedere că motorul pe motorină oferă cel mai bun cuplu. Consumul rezultat după ce maşina a fost serios hărţuită în viraje (unde s-a comportat foarte bine) a fost micuţ: 7,8 litri/100 km. Ţinuta de drum este bună, suspensiile îşi fac bine treaba. Una peste alta, o maşină reuşită, de oraş şi pentru familişti!


11.990 de euro (TVA inclus) costă un C3 Picasso 1.4 benzină, 95 CP


FLASH


Toată gama Mazda la "Rabla"
Mazda va participa în acest an la Programul de stimulare a înnoirii parcului auto naţional. Constructorul japonez oferă toată gama de modele pentru "rabla". ;)Prima de casare este de 3.800 de lei şi vizează autoturismele mai vechi de 10 ani. Programul se desfăşoară pe parcursul a trei etape, în perioada martie-decembrie.

Polo, premieră mondială
Volkswagen Polo, modelul vîndut în milioane de exemplare, s-a prezentat într-o nouă versiune cu ocazia Salonului Auto de la Geneva. Cu o tehnologie complet nouă, modelul oferă cele mai ecologice şi mai economice motoare (7 propulsoare, 4 pe benzină şi 3 diesel). VW Polo va fi lansat în iunie 2009, iar în Germania preţul de pornire va fi de 12.150 de euro (pentru versiunea cu trei uşi). În România livrările vor începe în septembrie. :)

Noul C3 Picasso este un pitic înalt, oferind un spaţiu interior extrem de generos

Familia lui Citroen a primit de curînd un nou membru: C3 Picasso. Vorbim de secţiunea monovolume a producătorului francez pentru că şi aici rudele sînt numeroase: C8,  C4 Picasso şi Grand C4 Picasso. C3 e ultimul venit şi, normal, cel mai mic. Privind dimensiunile sale, rezultatul e acelaşi. 4,08 metri lungime şi 1,73 lăţime. Piticul e înalt însă, crescînd mai repede decît alţii. Are deja 1,62 metri, :oiar acest lucru se simte la interiorul Juniorului.

Un spaţiu generos oferit de C3 Picasso. Totul se rabatează, ajungîndu-se la un volum total de 1.506 litri. Nu-i puţin deloc, iar potenţialii clienţi, bineînţeles cei cu familie şi copii, nu au cum să nu ţină cont de acest aspect. Ideea de spaţiu este întărită şi de imensul acoperiş de sticlă. Rămînînd la interiorul lui C3 Picasso trebuie punctate calitatea  materialelor folosite de francezi şi finisările. Ceva normal am spune pentru că Citroen ţine mult la acest aspect.;)

Nici la capitolul gadget, juniorul francez nu stă rău: mufă USB, conexiune Bluetooth. În rest, cruise-control, climatizare şi navigaţie (opţional).

C3 Picasso oferă două motoare pe benzină (1.4, 95 CP şi 1.6, 120 CP) şi unul diesel (1.6 HDi cu 90 şi 110 CP). Pentru drive test s-au încercat toate versiunile, dar varianta turbodiesel este la înălţime avînd în vedere că motorul pe motorină oferă cel mai bun cuplu. Consumul rezultat după ce maşina a fost serios hărţuită în viraje (unde s-a comportat foarte bine) a fost micuţ: 7,8 litri/100 km. Ţinuta de drum este bună, suspensiile îşi fac bine treaba. Una peste alta, o maşină reuşită, de oraş şi pentru familişti!

11.990 de euro (TVA inclus) costă un C3 Picasso 1.4 benzină, 95 CP

FLASH

Toată gama Mazda la "Rabla"
Mazda va participa în acest an la Programul de stimulare a înnoirii parcului auto naţional. Constructorul japonez oferă toată gama de modele pentru "rabla". ;)Prima de casare este de 3.800 de lei şi vizează autoturismele mai vechi de 10 ani. Programul se desfăşoară pe parcursul a trei etape, în perioada martie-decembrie.

Polo, premieră mondială
Volkswagen Polo, modelul vîndut în milioane de exemplare, s-a prezentat într-o nouă versiune cu ocazia Salonului Auto de la Geneva. Cu o tehnologie complet nouă, modelul oferă cele mai ecologice şi mai economice motoare (7 propulsoare, 4 pe benzină şi 3 diesel). VW Polo va fi lansat în iunie 2009, iar în Germania preţul de pornire va fi de 12.150 de euro (pentru versiunea cu trei uşi). În România livrările vor începe în septembrie. :)

Citește și:
„Hagi s-a supărat foarte tare pe mine!” » Retras la 25 de ani, fostul internațional explică de ce n-a putut lucra cu „Regele”: „N-am avut răbdare!”
Superliga
„Hagi s-a supărat foarte tare pe mine!” » Retras la 25 de ani, fostul internațional explică de ce n-a putut lucra cu „Regele”: „N-am avut răbdare!”
Louis Munteanu și-a aflat pedeapsa după ce s-a pozat în tricoul celor de la FCSB
Superliga
Louis Munteanu și-a aflat pedeapsa după ce s-a pozat în tricoul celor de la FCSB
Cătălin Oprișan și ce nu a mai spus până acum despre FCSB și Becali: „100.000 de euro! Unde au ajuns banii, ce s-a întâmplat cu ei?”
Superliga
Cătălin Oprișan și ce nu a mai spus până acum despre FCSB și Becali: „100.000 de euro! Unde au ajuns banii, ce s-a întâmplat cu ei?”
Revoluție la echipa din „Liga Florilor” » TREI transferuri dintr-un foc, lovitură pentru două rivale și revenire după scandalul de dopaj
Handbal
Revoluție la echipa din „Liga Florilor” » TREI transferuri dintr-un foc, lovitură pentru două rivale și revenire după scandalul de dopaj
Digi extinde puternic grila de programe TV, atacându-și și la acest capitol concurenții din Spania
Profit.ro
Digi extinde puternic grila de programe TV, atacându-și și la acest capitol concurenții din Spania
Flash News: cele mai importante reacții și faze video din sport

„Fotbalistul Anului”, Andrei Rațiu, interviu de gală la Madrid: „Nu sunt arogant. Sunt doar timid” + „Vini jr. cel mai incomod? Nu! El e mult mai electrizant!”

„Trebuie obsesie, dar și liniște” » David Popovici e „Sportivul Anului” și vorbește într-un interviu-eveniment despre o mare provocare: „N-am trecut niciodată prin așa ceva”


Comentarii (0)

Articolul nu are încă niciun comentariu. Fii primul care comentează!

Comentează