Articol de GSP - Publicat joi, 04 decembrie 2008 00:00
Unul din cei mai noi piloţi din Moto GP, Mika Kallio, a făcut o comparaţie între Ducati-ul pe care îl pilotează acum şi KTM-ul cu cae a concurat la 250cc. Finlandezul s-a descurcat destul de bine în primele teste cu noua motocicletă.
După testele din Valencia şi de la Jerez, acesta a declarat că se simte foarte bine pe Ducati-ul Desmosedici: "Cred că este mai uşor de condus această motocicletă. KTM-ul era mai uşoară şi nici nu avea atîta putere. Dar aici, plusul de putere este controlat de numeroasele sisteme electronice şi nu e chiar atît de greu să o conduci" a spus Kallio.
"Motocicletele sunt complet diferite: mai multă putere ar însemna că e mai greu de controlat cea de la Moto GP, dar nu cred că le putem compara. În Moto GP trebuie să îţi adaptezi stilul de condus fiecărui model de motocicletă. La 250cc este totuşi mai greu. Aici, plusul de putere te poate ajuta să rezolvi o problemă. Dacă frînezi prea tîrziu, ieşi larg într-un viraj, dar apoi forţezi şi revi imediat în cursă" a adăugat riderul de la Alice Team.
Mika Kallio a terminat al treilea la finalul sezonului trecut la clasa 250cc.
Unul din cei mai noi piloţi din Moto GP, Mika Kallio, a făcut o comparaţie între Ducati-ul pe care îl pilotează acum şi KTM-ul cu cae a concurat la 250cc. Finlandezul s-a descurcat destul de bine în primele teste cu noua motocicletă.
După testele din Valencia şi de la Jerez, acesta a declarat că se simte foarte bine pe Ducati-ul Desmosedici: "Cred că este mai uşor de condus această motocicletă. KTM-ul era mai uşoară şi nici nu avea atîta putere. Dar aici, plusul de putere este controlat de numeroasele sisteme electronice şi nu e chiar atît de greu să o conduci" a spus Kallio.
"Motocicletele sunt complet diferite: mai multă putere ar însemna că e mai greu de controlat cea de la Moto GP, dar nu cred că le putem compara. În Moto GP trebuie să îţi adaptezi stilul de condus fiecărui model de motocicletă. La 250cc este totuşi mai greu. Aici, plusul de putere te poate ajuta să rezolvi o problemă. Dacă frînezi prea tîrziu, ieşi larg într-un viraj, dar apoi forţezi şi revi imediat în cursă" a adăugat riderul de la Alice Team.
Mika Kallio a terminat al treilea la finalul sezonului trecut la clasa 250cc.