SPORTURI  »  AUTO  »  GP-UL SPANIEI

O noua dubla pentru Ferrari. Urmareste evolutia evenimentelor pe gsp.ro

Articol de GSP - Publicat sambata, 26 aprilie 2008 00:00

 

Raikkonen a trecut primul linia de sosire in Marele Premiu al Spaniei, disputat pe circuitul din Barcelona. Finlandezul a dominat cursa si nu a lasat pozitia de lider decat pentru cateva tururi, dupa iesirile de la boxe. A fost urmat de colegul sau, brazilianul Felipe Massa, Ferrari trecandu-si astfel in palmares a doua dubla consecutiva din acest sezon.

RAIKKONEN ; MASSA ; HAMILTON ; KUBICA ; WEBER ; BUTTON ; NAKAJIMA ; TRULLI ; Heidfeld, Fisichella, Glock, Coulthard, Sato

Turul 66 -
Kimi Raikkonen a dominat cursa, doar cateva tururi le-a parcurs pe o alta pozitie decat cea de lider. Massa il urmeaza in ceea ce pare a fi o noua dubla a Ferrari

Turul 63 - Coulthard reuseste sa treaca de Sato si ii lasa japonezului ultima pozitie

Turul 60 - Ierarhia arata astfel: Raikkonen, Massa, Hamilton, Kubica, Weber, Button, Nakajima, Trulli, Heidfeld, Fissichella, Glock, Sato, Coulthard

Comisarii anunta ca incidentul dintre Coulthard si Trulli va fi investigat dupa cursa

Turul 57 -
Fisichella greseste si Heidfeld a urcat pe 9, din 13 concurenti ramasi in cursa

Turul 56 - Glock se ciocneste de Coulthard si cei doi sunt nevoiti sa dea o noua tura pe la standuri

Turul 54 - Trulli intra pentru a treia oara la boxe. Coulthart a oprit si el pentru a doua oara. Fisichella este presat de Heidfeld in lupta pentru pozitia a 11-a, diferenta dintre cei doi fiind de doar 0.3 secunde

Turul 52 - Pilotul japonez intra la boxe, la fel ca si Glock

Turul 48 - Nakajima este al 5-lea, nu a efectuat insa ultima oprire

Raikkonen, Hamilton si Kubica au intrat de asemenea. Inghesuiala mare pe linia de boxe

A inceput o noua repriza de intrari la boxe: Heidfeld, Massa, Weber si Trulli sunt acum la standuri

Turul 45 -
Massa stabileste cel mai rapid tur si isi pastreaza avasul in afta lui Hamilton. Este posibila o noua dubla Ferrari?

Turul 45 - Din nou "blestemul meu" se adevereste. Fisichella intra la boxe si pierde pozitia buna pe care se afla

puncte. Ar fi o performanata mare pentru Force India ca pilotul italian sa ramana pe aceasta pozitie.

Turul 42 - Rosberg abandoneaza, masina sa este in flacari. Ghinion pentru tanarul pilot geman, tocmai cand il laudam

Turul 40 - Rosberg a pierdut contactul cu Trulli, dar germanul este in puncte. La fel si colegul sau, Nakajima. O cursa buna pentru cei de la Williams

Clasamentul cursei arata astfel: Raikkonen, Massa, Hamilton, Kubica, Weber, Trulli, Rosberg, Nakajima, Sato, Fisichella, Button, Coulthard, Glock si Heidfeld

Turul 36 -
Inca o intrare la boxe a lui Barichello, a treia. Pilotul iese din masina si nu va mai continua cursa. Doar 14 piiloti mai raman in cursa, acum cand mai sunt 30 de tururi de parcurs

Turul 35 - Alonso forteaza si abandoneaza. Motorul masinii Renault a luat foc. Inca o cursa ratata pentru team-ul francez

Turul 34 - Trulli ii raspunde lui Rosberg, diferenta dintre cei doi a crescut acum la peste o secunda

Turul 32 - Tactica buna pentru Alonso, care plecat cu putina benzina, va urca pe 5, dupa pedepsirea lui Heidfeld. Diferenta este foarte mica fata de locul 4 si poate recupera

Heidfeld este pedepsit cu un "stop and go". Greseala sa le pune mari probleme celor de la BMW

Turul 29 -
Profitand de intrarea safety carului, Rosberg il preseaza pe Trulli pentru locul 8. Doar 0.3 secunde diferenta dintre cei doi

Turul 29 - Safety carul a iesit. Motoarele sunt din nou la turatie maxima in Spania

Turul 27 - Se pare ca pilotul de la McLaren este in ordine, Kovalainen face semne catre spectatori ca este ok, masina sa insa, nu

Turul 26 - Barichello are probleme. Desi abia a iesit de la boxe, nasul masinii sale atarna si il impiedica sa faca un tur rapid

Turul 25 -  Linia boxelor a fost deschisa. 6 masini au intrat in acelasi timp pentru alimentare

Turul 25 - In sfarsit comisari au reusit sa scoata masina lui Kovalainen dintre pneuri, dar nu se cunoaste inca starea pilotului

Turul 24 - Heidfeld se va alege cu o pedeapsa pentru ca a intrat la standuri desi linia de boxe nu era inca "deschisa".

Turul 23 - Safety car-ul intra pe circuit. Heidfeld este in continuare lider dar trebuie sa intre la boxe

Turul 22 - Kovalainen nu mai poate controla directia masinii si intra in pneurile de siguranta de pe marginea circuitului.

Turul 20 - Raikkonen intra la boxe si revine pe pozitia a doua. La fel si Massa, Hamilton si Kubica. Ordinea ramane neschimbata, doar Heidfeld nu a intrat si este primul acum

Dupa 20 de tururi de circuit, clasamentul arata astfel: Raikkonen, Massa, Hamilton, Kubica, Kovalainen, Hedifeld, Weber, Trulli, Rosberg, Barrichello, Alonso, Button, Nakajima, Fisichella, Coulthard, Glock, Sato

Turul 18 -
Nakajima si Button se lupta pentru pozitia a 12-a. 9 zecimi de secunda diferenta dintre cei doi. Raikkonen este dn nou cel mai rapid.

Turul 17 - Alonso intra la boxe. Putina benzina pentru spaniol. Ar putea incerca o strategie cu 3 opriri? Reintra pe traseu in pozitia a 11-a

Turul 13 - Raikkonen este dezantuit si stabileste un nou tur de pista rapid. Alonso si Hamilton se lupta pentru pozitia a treia. Diferenta dintre cei doi este de doar 0.9 secunde

Turul 11 - Ierarhia primilor zece clasati arata astfel: Raikkonen, Massa, Alonso, Hamilton, Kubica, Kovalainen, Heidfeld, Weber, Trulli, Rosberg

Turul 10 - Raikkonen stabileste cel mai rapid tur si isi mareste avansul la 3 secunde. Bourdais si Davidson abandoneaza

Turul 7 - Brazilianul de la Renault a abandonat ca urmare a ciocnirii cu Bourdais. Francezul a intrat la boxe pentru a-i fi chimbat botul masinii

Turul 5 - Piquet greseste si iese in decor. Revine pe pista insa in pozitia a 18-a. La varf, ierarhia este aceeasi:  Raikkonen, Massa, Alonso, Hamilton si Kubica 

Turul 2 - Piquet ramane pe locul 10 in timp ce Nico Rosberg urca pana pe 11. Fisichella este pe 15, fiind singurul ilot de la Force India care a ramas in cursa

Turul 1 - Vettel si Sutil sunt implicati intr-un acrosaj si cei doi piloti nu mai pot continua

Ora 15.00 - A inceput cursa. Massa reuseste sa il intreaca pe Alonso in primul viraj si Ferrari se instaleaza pe primele  pozitii. Hamilton reuseste sa treaca de Kubica si este al patrulea

Ora 14.58 - se porneste in turul de incalzire. 

Kimi Raikkonen va pleca din pole position in primul mare premiu al Europei din acest sezon de Formula 1. Piotul finlandez va fi urmat de Fernando Alonso, care a reusit, surprinzator, sa fie cronometrat cu un timp mai bun decat celalalt pilot de la Ferrari, Felipe Massa.

Spaniolul spunea in saptamanile precedente ca masina nu este destul de buna pentru a se lupta cu celelalte team-uri de a egal la egal. Va reusi pilotul lui Renault sa-si pastreze pozitia dupa start? Cum se vor descurca pilotii de la McLaren, care pleaca din nou din spaele celor de la Ferrari?

Urmariti LIVE cursa din Catalunya pe gsp.ro. Marele Premiu al Spaniei poate fi urmarit si pe TVR1.

 

Raikkonen a trecut primul linia de sosire in Marele Premiu al Spaniei, disputat pe circuitul din Barcelona. Finlandezul a dominat cursa si nu a lasat pozitia de lider decat pentru cateva tururi, dupa iesirile de la boxe. A fost urmat de colegul sau, brazilianul Felipe Massa, Ferrari trecandu-si astfel in palmares a doua dubla consecutiva din acest sezon.

RAIKKONEN ; MASSA ; HAMILTON ; KUBICA ; WEBER ; BUTTON ; NAKAJIMA ; TRULLI ; Heidfeld, Fisichella, Glock, Coulthard, Sato

Turul 66 - Kimi Raikkonen a dominat cursa, doar cateva tururi le-a parcurs pe o alta pozitie decat cea de lider. Massa il urmeaza in ceea ce pare a fi o noua dubla a Ferrari

Turul 63 - Coulthard reuseste sa treaca de Sato si ii lasa japonezului ultima pozitie

Turul 60 - Ierarhia arata astfel: Raikkonen, Massa, Hamilton, Kubica, Weber, Button, Nakajima, Trulli, Heidfeld, Fissichella, Glock, Sato, Coulthard

Comisarii anunta ca incidentul dintre Coulthard si Trulli va fi investigat dupa cursa

Turul 57 - Fisichella greseste si Heidfeld a urcat pe 9, din 13 concurenti ramasi in cursa

Turul 56 - Glock se ciocneste de Coulthard si cei doi sunt nevoiti sa dea o noua tura pe la standuri

Turul 54 - Trulli intra pentru a treia oara la boxe. Coulthart a oprit si el pentru a doua oara. Fisichella este presat de Heidfeld in lupta pentru pozitia a 11-a, diferenta dintre cei doi fiind de doar 0.3 secunde

Turul 52 - Pilotul japonez intra la boxe, la fel ca si Glock

Turul 48 - Nakajima este al 5-lea, nu a efectuat insa ultima oprire

Raikkonen, Hamilton si Kubica au intrat de asemenea. Inghesuiala mare pe linia de boxe

A inceput o noua repriza de intrari la boxe: Heidfeld, Massa, Weber si Trulli sunt acum la standuri

Turul 45 - Massa stabileste cel mai rapid tur si isi pastreaza avasul in afta lui Hamilton. Este posibila o noua dubla Ferrari?

Turul 45 - Din nou "blestemul meu" se adevereste. Fisichella intra la boxe si pierde pozitia buna pe care se afla

puncte. Ar fi o performanata mare pentru Force India ca pilotul italian sa ramana pe aceasta pozitie.

Turul 42 - Rosberg abandoneaza, masina sa este in flacari. Ghinion pentru tanarul pilot geman, tocmai cand il laudam

Turul 40 - Rosberg a pierdut contactul cu Trulli, dar germanul este in puncte. La fel si colegul sau, Nakajima. O cursa buna pentru cei de la Williams

Clasamentul cursei arata astfel: Raikkonen, Massa, Hamilton, Kubica, Weber, Trulli, Rosberg, Nakajima, Sato, Fisichella, Button, Coulthard, Glock si Heidfeld

Turul 36 - Inca o intrare la boxe a lui Barichello, a treia. Pilotul iese din masina si nu va mai continua cursa. Doar 14 piiloti mai raman in cursa, acum cand mai sunt 30 de tururi de parcurs

Turul 35 - Alonso forteaza si abandoneaza. Motorul masinii Renault a luat foc. Inca o cursa ratata pentru team-ul francez

Turul 34 - Trulli ii raspunde lui Rosberg, diferenta dintre cei doi a crescut acum la peste o secunda

Turul 32 - Tactica buna pentru Alonso, care plecat cu putina benzina, va urca pe 5, dupa pedepsirea lui Heidfeld. Diferenta este foarte mica fata de locul 4 si poate recupera

Heidfeld este pedepsit cu un "stop and go". Greseala sa le pune mari probleme celor de la BMW

Turul 29 - Profitand de intrarea safety carului, Rosberg il preseaza pe Trulli pentru locul 8. Doar 0.3 secunde diferenta dintre cei doi

Turul 29 - Safety carul a iesit. Motoarele sunt din nou la turatie maxima in Spania

Turul 27 - Se pare ca pilotul de la McLaren este in ordine, Kovalainen face semne catre spectatori ca este ok, masina sa insa, nu

Turul 26 - Barichello are probleme. Desi abia a iesit de la boxe, nasul masinii sale atarna si il impiedica sa faca un tur rapid

Turul 25 -  Linia boxelor a fost deschisa. 6 masini au intrat in acelasi timp pentru alimentare

Turul 25 - In sfarsit comisari au reusit sa scoata masina lui Kovalainen dintre pneuri, dar nu se cunoaste inca starea pilotului

Turul 24 - Heidfeld se va alege cu o pedeapsa pentru ca a intrat la standuri desi linia de boxe nu era inca "deschisa".

Turul 23 - Safety car-ul intra pe circuit. Heidfeld este in continuare lider dar trebuie sa intre la boxe

Turul 22 - Kovalainen nu mai poate controla directia masinii si intra in pneurile de siguranta de pe marginea circuitului.

Turul 20 - Raikkonen intra la boxe si revine pe pozitia a doua. La fel si Massa, Hamilton si Kubica. Ordinea ramane neschimbata, doar Heidfeld nu a intrat si este primul acum

Dupa 20 de tururi de circuit, clasamentul arata astfel: Raikkonen, Massa, Hamilton, Kubica, Kovalainen, Hedifeld, Weber, Trulli, Rosberg, Barrichello, Alonso, Button, Nakajima, Fisichella, Coulthard, Glock, Sato

Turul 18 - Nakajima si Button se lupta pentru pozitia a 12-a. 9 zecimi de secunda diferenta dintre cei doi. Raikkonen este dn nou cel mai rapid.

Turul 17 - Alonso intra la boxe. Putina benzina pentru spaniol. Ar putea incerca o strategie cu 3 opriri? Reintra pe traseu in pozitia a 11-a

Turul 13 - Raikkonen este dezantuit si stabileste un nou tur de pista rapid. Alonso si Hamilton se lupta pentru pozitia a treia. Diferenta dintre cei doi este de doar 0.9 secunde

Turul 11 - Ierarhia primilor zece clasati arata astfel: Raikkonen, Massa, Alonso, Hamilton, Kubica, Kovalainen, Heidfeld, Weber, Trulli, Rosberg

Turul 10 - Raikkonen stabileste cel mai rapid tur si isi mareste avansul la 3 secunde. Bourdais si Davidson abandoneaza

Turul 7 - Brazilianul de la Renault a abandonat ca urmare a ciocnirii cu Bourdais. Francezul a intrat la boxe pentru a-i fi chimbat botul masinii

Turul 5 - Piquet greseste si iese in decor. Revine pe pista insa in pozitia a 18-a. La varf, ierarhia este aceeasi:  Raikkonen, Massa, Alonso, Hamilton si Kubica 

Turul 2 - Piquet ramane pe locul 10 in timp ce Nico Rosberg urca pana pe 11. Fisichella este pe 15, fiind singurul ilot de la Force India care a ramas in cursa

Turul 1 - Vettel si Sutil sunt implicati intr-un acrosaj si cei doi piloti nu mai pot continua

Ora 15.00 - A inceput cursa. Massa reuseste sa il intreaca pe Alonso in primul viraj si Ferrari se instaleaza pe primele  pozitii. Hamilton reuseste sa treaca de Kubica si este al patrulea

Ora 14.58 - se porneste in turul de incalzire. 

Kimi Raikkonen va pleca din pole position in primul mare premiu al Europei din acest sezon de Formula 1. Piotul finlandez va fi urmat de Fernando Alonso, care a reusit, surprinzator, sa fie cronometrat cu un timp mai bun decat celalalt pilot de la Ferrari, Felipe Massa.

Spaniolul spunea in saptamanile precedente ca masina nu este destul de buna pentru a se lupta cu celelalte team-uri de a egal la egal. Va reusi pilotul lui Renault sa-si pastreze pozitia dupa start? Cum se vor descurca pilotii de la McLaren, care pleaca din nou din spaele celor de la Ferrari?

Urmariti LIVE cursa din Catalunya pe gsp.ro. Marele Premiu al Spaniei poate fi urmarit si pe TVR1.

Citește și:
Izgonit de Gigi Becali de la FCSB, fotbalistul se opune: „Viitorul meu e încă aici!”
Superliga
Izgonit de Gigi Becali de la FCSB, fotbalistul se opune: „Viitorul meu e încă aici!”
Ce scandau băcăuanii în timp ce Peluza Sud afișa un mesaj imens » I-au scos din sărite pe steliști
Liga 2
Ce scandau băcăuanii în timp ce Peluza Sud afișa un mesaj imens » I-au scos din sărite pe steliști
Grupa MORȚII la Campionatul Mondial: Norvegia, ghinion la prima participare după 28 de ani
Campionatul Mondial de Fotbal 2026
Grupa MORȚII la Campionatul Mondial: Norvegia, ghinion la prima participare după 28 de ani
După 10 ani! Pe ce loc poate termina România turneul Mondial: două condiții de îndeplinit la ultimul meci
Handbal
După 10 ani! Pe ce loc poate termina România turneul Mondial: două condiții de îndeplinit la ultimul meci
Lanț de magazine dispare din România. Cine vine în loc
Profit.ro
Lanț de magazine dispare din România. Cine vine în loc
Flash News: cele mai importante reacții și faze video din sport

Acuzații SEISMICE împotriva lui Gheorghe Tadici: „S-a răzbunat că nu i-au ieșit pariurile! Știe toată țara că pariază!” » Retrasă definitiv la doar 25 de ani: „Era terminată psihic de Tadici, plângea non-stop!”

Scor aiuritor la baschet: 207 puncte diferență! » Scandal după meci: „E nevoie de bun-simț în astfel de situații” vs „Să ne oprim și să nu mai jucăm?”


Comentarii (46)
 •  28 Aprilie 2008, 13:50

danel, ca oricarui inginer, ti se citeste inteligenta in privire, nu in exprimare :) eu zic sa le ceri celor de la echipa rosie sa luc rezi la ei vreo 3 ani, pe vreo 200 euro cat sa nu mori de foame, dar sa te bucuri din plin de "bucuria si pasiunea de a munci". poate iti schimbi si parerea dupa 3 ani ;)

 •  28 Aprilie 2008, 12:41

Iar in legatura bugetelor. Toata lumea stie cati bani baga Toyota, honda sau mercedes. Nu sunt diferenta mari de buget, multi ingineri(fiind si eu unul chiar in domeniu), prefera ferrari, pt ca ferrari ofera pasiunea si bucuria de a munci, nu neaparat datorita banilor. Banii trebuie cheltuiti cu cap. dak anul asta alonso ramanea la Mclaren cred ca iesea campion mondial.

 •  28 Aprilie 2008, 12:37

Pai UE poate interzice reclamele la tutun dar nu poate opri ca o astfel de companie sa sponsorizeze pe cineva. Nu e nimic ilegal in asta. Personal nu sunt deacord cu reclamele la tutun si as prefera ca Ferrari sa aiba alt sponsor, dar e inutil sa judeci o echipa doar pt un sponsor. Oricum in spatele la ferrari nu e malboro si Fiat. Suporterilor McLaren vreau sa le spun ca dak sunteti iritati de cat de bine merge ferrari, suparativa pe Ron Denis,el si-a alungat expertul din echipa

Vezi toate comentariile (46)
Comentează