Redacția GSP și echipa de investigații te invită să sprijini jurnalismul apăsând butonul DA!

Publicitatea pe net este vitală ca să putem produce în continuare investigațiile, știrile despre sport și faptele pe care le regăsești zilnic aici. Așa că avem nevoie de acceptul tău ca să-ți oferim, în continuare, jurnalism independent, în timp real și verificat.

Redacția GSP și partenerii noștri utilizează tehnologii precum cookies, profilare și prelucrare automata a datelor, pentru a personaliza către tine articolele și reclamele. Prin acceptarea cookie-urilor, ne ajuți să utilizam această tehnologie pe site și să ne finanțăm ziariștii. Ai posibilitatea să iei oricând altă decizie, printr-o simplă revenire pe site. Pentru detalii, te rugăm să citești Documentul de informare a utilizatorilor despre prezenta cookie-urilor pe site și Termenii de utilizare.

DA, AM ÎNȚELES


AUTO    •   RECORD

Recordul Mondial pe Transfăgărășan a fost stabilit! Detalii despre performanța lui Mark Higgins

Miercuri, 11 Iulie

Pilotul britanic Mark Higgins, la bordul unui Subaru WRX STI, a realizat, astăzi, recordul mondial de viteză pe cel mai spectaculos drum de munte din lume, Transfăgărășan, doborând totodată recordul pe urcarea dintre Bâlea Lac și Bâlea Cascadă, în cadrul unui proiect inițiat de Subaru of America și Pro Drive.



La capătul celor 84.3 kilometri, Higgins a fost cronometrat cu 40 de minute, 58 de secunde și 8 zecimi, stabilind astfel un punct de reper în lumea automobilismului sportiv.

Acesta a doborât și record de hill climb, pe traseul scurt, de 12.3 kilometri, urcând în 7 minute, 35 de secunde și 2 zecimi. Pe această urcare, vechiul record îi aparținea pilotului român Andrei Mitrașcă, cronometrat cu 8 minute 26 secunde si 160 miimi.

Este al treilea record pe care cei de la Subaru of America și Pro Drive îl bifează pentru mașini de tip sedan după cele înregistrate pe două dintre cele mai dificile circuite din Europa: T.T. Isle of Man (2016) și Nurburgring (2017).

Evenimentul s-a desfășurat sub egida Federației Române de Automobilism Sportiv (FRAS) și cu sprijinul CNAIR și a Ministerului Transporturilor din România. Echipa de raliuri Napoca Rally Academy a fost consultant tehnic și a asigurat desfașurarea evenimentului în România. Cronometrarea a fost făcută de echipa FRAS cu aparatură de ultima generație Tag Heuer.

Comentarii (0 ) Adaugă comentariu

Comentează

Conectează-te cu facebook la contul tău sau înregistrează-te pentru a adăuga comentarii


1500 de caractere ramase