SPORTURI  »  AUTO  »  SCHIMBARE

Schimbare la vârf la Ferrari » Ultimul rezultat i-a fost fatal: va fi înlocuit cu un pilot de doar 20 de ani

Raikkonen, în dreapta, are un titlu în Marele Circ, în 2007, cucerit chiar alături de Ferrari // FOTO: Guliver/ Getty Images
Raikkonen, în dreapta, are un titlu în Marele Circ, în 2007, cucerit chiar alături de Ferrari // FOTO: Guliver/ Getty Images

Articol de GSP - Publicat joi, 06 septembrie 2018 10:11

Ferrari se pregăteșe să facă un anunț extrem de important în această săptămână. Constructorul italian îl va aduce, mai mult ca sigur, pe pilotul Charles Leclerc (20 de ani), cel care va fi înlocuitorul lui Kimi Raikkonen (38 de ani) pentru sezonul viitor.

Monegascul de doar 20 ani se află la primul sezon în Formula 1 și nu a dezamăgit la Sauber în acest an, terminând în puncte de 5 ori și bifând în total 13 puncte în clasamentul general.

Decizia ar fi trebuit anunțată încă din luna iulie, dar moartea lui Sergio Marchionne, "părintele spiritual" al lui Ferrari, a tergiversat anunțul, scrie Racer.com.

Totuși, șefii scuderiei italiene vor duce la bun sfârșit planul creionat de regretatul Marchionne și îl vor îndepărta de la Ferrari pe Raikkonen, pilotul care a adus ultimul titlu al italienilor, obținut în 2007.

Tensiunile din interiorul echipei Ferrari au căpătat amploare și după Marele Premiu al Italiei de duminica trecută. Raikkonen și Vettel au plecat de pe primele două locuri, dar niciunul nu a reușit să câștige pe circuitul de casă de la Monza. Finlandezul a fost depășit de Hamilton și a terminat pe 2, în timp ce Vettel a încheiat cursa pe 4.

Se pare că, în ultimele zile, șefii de la Ferrari plănuiau să-l anunțe pe Raikkonen că va fi dat afară chiar după calificările de la Monza. Pole-position-ul improbabil al finlandezului a mai amânat însă inevitabilul preț de câteva zile, dar marele anunț va fi făcut în perioada următoare.

32 de ani de la moartea tragică a fotbalistului român „mai talentat decât Hagi” » Cum l-a „vânat” Securitatea și de ce nu s-a înțeles nici cu Dobrin, nici cu Hagi: „Gică îl înjura, îl scuipa”

SPECIAL GSP | Povestea-thriller a lui Claudiu Bozeșan, fotbalist ce a învins-o pe Dinamo într-un blat stricat de Poli Timișoara: „Nu mi-a fost frică de ordinele primite!” + Dramă imensă după ce fratele i-a murit într-un misterios accident de camion


Comentarii (9)
treadstone
treadstone  •  07 Septembrie 2018, 00:33

La start putea foarte usor sa-l lase pe Vettel sa treaca si sa ii apere spatele. in schimb el l-a blocat si a vrut sa fie el plin de glorie in dauna echipei.S-a facut de ras in schimb. Bottas a jucat ptr. echipa si l-a tinut in spate pana l-a ajuns Hamilton. Masinile sunt sensibil egale, mici detalii fac diferenta.Vettel a facut marea gafa in Germania unde a pierdut 30 pct stupid. E mai labil psihic decat Hamilton.Oricum e o lupta cum n-a mai fost demult.

10156639670799776
Cristi Popescu  •  06 Septembrie 2018, 21:14
Postat de adymartianul pe 06 Septembrie 2018, 11:00

Deci locul 2 cu un pneu aproape dezmembrat i-a fost fatal. Jurnalism de calitate.

Cele 60 de puncte diferenta vin din cele 3 abandonuri din acest an. Incidentul din Bahrain soldat cu ranirea mecanicului , abandonul din Spania din cauza PU si cel de la Spa... din care nici unul nu ii poate fi imputat lui Kimi. In afara de aceste puncte, o alta mica diferenta vine din lipsa victoriilor lui fata de Vettel. Aici putem discuta mai multe, nici echipa nu i-a oferit suport 100% prin multele greșeli ale strategiei de cursa dar su prim promovarea timpurile a lui Vet.ca nr.1 in acest sezon.

2219835524712411
Dan Ilie  •  06 Septembrie 2018, 21:14

Articol pueril si nedocumentat. Zice-s-ar, Vettel si Raikkonen au plecat de pre primele doua locuri si nu au iesit decat unul pe doi. Pai a cui e vina ca neamtul e atat de handibel incat sa nu stie sa se comporte in regim de presiune, si ca finnul a fost chemat special devreme la boze si i s-au compromis gumele? Mai deunazi, marele multiplu campion care a castigat toate cele 4 titluri fara nicio competitie, atat interna (cu concursul nenilor horner si marko), cat si externa (rb fiind de departe cea mai tare masina vreo 4 sezoane la rand), se plangea ca nu a fost favorizat de echipa sa prinda pole-ul. Mai avea sa strige dupa mamica!

Vezi toate comentariile (9)
Comentează