Alte știri din fotbal
Daniel Pancu, premieră la CFR Cluj: „Am luat multe decizii greșite”
0
Iuliu Mureșan, mesaj exploziv pentru antrenor: „Și-a închis ușa în nas la CFR”
3
Căpitanul din Superliga pleacă! Transfer de 500.000 de euro
3
Cât plătești ca să vezi din balcon Stadionul Steaua? Investiții de milioane de euro în 5.000 de apartamente noi lângă arenă
0
Știri din fotbal internațional
Nemulțumit că nu prea joacă la Inter, vrea să plece: Juventus a intrat pe fir pentru mijlocașul lui Chivu
0
Ce șanse au Universitatea Craiova și FCSB să meargă mai departe, după rezultatele de joi seara
0
Răzvan Lucescu se ia de Horațiu Feșnic: „N-a existat niciun fault, ne-a doborât psihologic”
0
Van Persie, după eșecul suferit la București: „Le-am dăruit meciul! La 3-1, jocul era al nostru”
0
Mondial de locul 9
S-au stabilit grupele de la Mondial
Titularul din Dinamo - Foresta e instalator de gaze!
„Mă doare sufletul”
Investitoarea suedeză s-a retras
Am întrebat 100 de olandezi
Duarte a semnat
Acuzații GRAVE la adresa lui Tadici
Dat afară după doar 14 minute!
Zouma, „accidentat” definitiv
Lifestyle
Fosta finalistă de la Wimbledon le-a făcut o surpriză fanilor, într-o ținută provocatoare: „Crăciunul a venit mai devreme!”
5
Lux! Cu ce își ocupă timpul Cristina Neagu după retragere: „Te-ai mutat acolo?”
5
Fosta gimnastă a devenit milionară la 20 de ani: „Cum naiba reușeam să fac asta?” » Cum s-a îmbogățit
0
Are 47 de ani, iar ținuta ei transparentă a provocat controverse la tragerea la sorți: „Prea îndrăzneaţă pentru un eveniment fotbalistic”
10
Judecătoare din Craiova avertizează că Inspecția Judiciară îi va vâna pe ...
Libertatea
Moment sfâșietor în Parlamentul European. O interpretă a izbucnit în ...
Adevărul
Primul proiect pentru sport pe care și-l asumă primarul Ciprian Ciucu în ...
GSP SPECIAL
Cum explică Lia Savonea telefonul dat unei judecătoare de la Curtea de Apel ...
Libertatea
Dar too late...dupa 3 ore de dezbateri tot l-au penalizat, desi chiar si unii dusmani erau de partea lui. Poate a fost cea mai "ilegala" manevra "legala" din cariera lui Schumi. Daca tot au vrut sa il pedepseasca cu ceva, fiind asa ambigua toata situatia, puteau sa ii dea un avertisment (ca in multe cazuri anterior mentionate) si sa considere final locul 7 pe care il ocupa inainte,
Si acum vine intrebarea... Acel articol din codul FIA a fost modificat asa cum zic cei de la Mercedes? Adica pe ultimul tur se poate depasi dupa prima linie de Safety Car? Nu se stie, poate doar ei credeau asta...Dar acum alte nelamuriri...De ce erau fluturate steaguri verzi chiar in zona cu pricina? Ar fi trebuit sa ramana galbene pana la sfarsit ca sa nu se apuce vreun pilot (pt care verde inseamna "you can race") sa incerce ceva.
la titlu a vrut prea mult - ca in 94 (cum vrea el de obicei si asta ar trebui sa fie bine, pt ca nu este bine nici cand e prea pasiv...mereu trebuie criticat). A vrut atunci FIA sa creeze un precedent sa nu se mai repete asa ceva, mai ales ca si in 94 tot el era de vina impotriva lui Hill cand a castigat titlul. Cica in 97 a primit "rasplata" ulterioara, dar tot Villeneuve a fost bosumflatul cel putin 10 ani de atunci incolo.
Si fix Alonso e acela si fix in curba magica din 2006 se intampla: Alonso "se clatina" si Schumi trece cu tupeu si fara sa priveasca inapoi. Era ceva intre manevra de geniu (pustiu) sau de blegovan. Si asa au fost si parerile "expertilor", pilotilor si spectatorilor: impartite. Schumacher...mereu controversat. Poate acesta este cuv. care il caracterizeaza cel mai bine...dar sa nu uitam ca si alti piloti "mari" incercau orice oricand doar ca sa isi atinga scopul.
Si hop reapare Schumacher in discutie... Toti stau cuminti in ultimul tur dupa Safety Car si doar Mercedes (culmea, daca era inca la Ferrari scapa) le zice pilotilor ca pot depasi dupa intrarea Safety Car-ului. Si Schumi (care mereu treb. sa asculte de sugestiile echipei...poate greseala lui e ca e prea ascultator) ia treaba f. in serios, adica isi pregateste atacul pe ultimii metri (in caz ca este vreun adormit in fatza lui care iese larg...).
Si anul acesta mai multi au scapat cu avertisment pt faze mai periculoase: Hamilton care a mers serpuit in fatza lui Petrov, Alonso care l-a bruscat pe Massa la intrarea la boxe in China parca, Vettel-Hamilton si ei s-au bruscat la boxe. Cea mai mare "pedeapsa" cred ca a primit-o Alonso care l-a incomodat pe Rosberg weekend-ul trecut tot la boxe, dar a fost doar o suma de bani pe care a achitat-o echipa.
la titlu a vrut prea mult - ca in 94 (cum vrea el de obicei si asta ar trebui sa fie bine, pt ca nu este bine nici cand e prea pasiv...mereu trebuie criticat). A vrut atunci FIA sa creeze un precedent sa nu se mai repete asa ceva, mai ales ca si in 94 tot el era de vina impotriva lui Hill cand a castigat titlul. Cica in 97 a primit "rasplata" ulterioara, dar tot Villeneuve a fost bosumflatul cel putin 10 ani de atunci incolo.
primit doar avertisment. Acum ca se pare ca redevine "vechiul" Schumi, il au din nou "la suflet" vechii "prieteni" (vezi Hill). De multe ori a fost penalizat prea dur, de ex. in anii la Benetton a fost descalificat cateva curse la rand pt ca masina era "ilegala", dar asta mi se pare ca tine de echipa, nu de pilot. Apoi in 97 a fost descalificat si i s-au retras toate punctele din acel sezon numai pt ca fix in ultima cursa, fix impotriva principalului adver
Din cate imi amintesc, pe Schumi mereu l-au pedepsit comisarii, fie ca era la Benetton, fie la Ferrari, fie la Mercedes. Sa nu uitam ca si cand era la Ferrari s-au facut "reguli" impotriva lui si a masinii pt ca prea castiga si nu e voie asa ceva...Rossi are voie (pt ca e geniu?). Culmea e ca multi au zis anul acesta ca se vor uita din nou la F1 pt ca revine el...ca "resturile" erau prea "seci". L-au pedepsit si cand a facut-o lata rau si cand altii au scapat sau au
Cand nu te mai tin balamalele si nici masina nu este nr.1 incerci sa profiti de toate trucurile pe care le-ai aplicat si cand toata lumea era la picioarele tale.REFLEXELE SCAD ODATA CU INAINTAREA IN VARSTA,TUPEUL MAI GREU!
Conectează-te la contul tău pentru a adăuga comentarii.