SPORTURI  »  AUTO  »  GSP.AUTO.RO

SUV-uri sub 5.000 euro pe gsp.auto.ro

Articol de GSP - Publicat vineri, 25 septembrie 2009 00:00

SUV-urile (Sport Utility Vehicle) sunt niste masini cu alura de break, dar ceva mai mari, care imbina spatiul interior cu capacitati tot-teren. Cu timpul insa, SUV-urile au devenit tot mai mult masini de strada, putine dintre ele beneficiind in continuare de adevarate abilitati in teren accidentat, in ciuda garzii la sol mare si a tractiunii 4x4 cu care sunt dotate cele mai multe dintre ele.

S-a dovedit, insa, ca foarte putini proprietari parasesc drumurile asfaltate, principalele criterii in alegerea acestui gen de autovehicul fiind sentimentul de siguranta inspirat de o masina masiva si spatiul interior, cele mai mari SUV-uri oferind si un al treilea rand de scaune - sapte locuri in total. Inceputurile SUV-urilor sunt extrem de controversate. In timp ce unii sustin ca primul SUV in adevaratul sens al cuvantului a fost Suzuki Vitara, model lansat in 1988, sau Jeep Cherokee - lansat in 1984, altii merg mai departe in timp si ii atribuie aceasta titulatura GAZ-ului M20 fabricat in 1955.

Totusi, cei mai multi sunt de acord ca inceputurile acestor automobile dateaza din vremuri si mai indelungate, GAZ 61 (1938) si Willys Jeep Wagon (1948) fiind vazute de acestia ca primele SUV-uri. Primite cu bratele deschise de cei care traiesc in provincie si au de facut zi de zi drumuri lungi si grele, SUV-urile au inceput sa "prinda" si la oras in ultimii 25 de ani, in special in ultimul deceniu. Si pentru ca sunt la mare moda, am cautat cateva oferte pe gsp.auto.ro. Iata, mai jos, Top cinci SUV-uri sub 5.000 euro pe gsp.auto.ro.


1. Suzuki Vitara. An de fabricatie: 1994, pret: 3.500 euro.

2. Kia Sportage. An de fabricatie: 1997, pret: 3.700 euro (negociabil).

3. Opel Frontera. An de fabricatie: 1998, pret: 3.850 euro.

4. Lada Niva. An de fabricatie: 2002, pret: 4.000 euro (negociabil).

5. Jeep Cherokee. An de fabricatie: 1996, pret: 4.500 euro.

SUV-urile (Sport Utility Vehicle) sunt niste masini cu alura de break, dar ceva mai mari, care imbina spatiul interior cu capacitati tot-teren. Cu timpul insa, SUV-urile au devenit tot mai mult masini de strada, putine dintre ele beneficiind in continuare de adevarate abilitati in teren accidentat, in ciuda garzii la sol mare si a tractiunii 4x4 cu care sunt dotate cele mai multe dintre ele.

S-a dovedit, insa, ca foarte putini proprietari parasesc drumurile asfaltate, principalele criterii in alegerea acestui gen de autovehicul fiind sentimentul de siguranta inspirat de o masina masiva si spatiul interior, cele mai mari SUV-uri oferind si un al treilea rand de scaune - sapte locuri in total. Inceputurile SUV-urilor sunt extrem de controversate. In timp ce unii sustin ca primul SUV in adevaratul sens al cuvantului a fost Suzuki Vitara, model lansat in 1988, sau Jeep Cherokee - lansat in 1984, altii merg mai departe in timp si ii atribuie aceasta titulatura GAZ-ului M20 fabricat in 1955.

Totusi, cei mai multi sunt de acord ca inceputurile acestor automobile dateaza din vremuri si mai indelungate, GAZ 61 (1938) si Willys Jeep Wagon (1948) fiind vazute de acestia ca primele SUV-uri. Primite cu bratele deschise de cei care traiesc in provincie si au de facut zi de zi drumuri lungi si grele, SUV-urile au inceput sa "prinda" si la oras in ultimii 25 de ani, in special in ultimul deceniu. Si pentru ca sunt la mare moda, am cautat cateva oferte pe gsp.auto.ro. Iata, mai jos, Top cinci SUV-uri sub 5.000 euro pe gsp.auto.ro.

1. Suzuki Vitara. An de fabricatie: 1994, pret: 3.500 euro.

2. Kia Sportage. An de fabricatie: 1997, pret: 3.700 euro (negociabil).

3. Opel Frontera. An de fabricatie: 1998, pret: 3.850 euro.

4. Lada Niva. An de fabricatie: 2002, pret: 4.000 euro (negociabil).

5. Jeep Cherokee. An de fabricatie: 1996, pret: 4.500 euro.

Cariera pe care și-a construit-o fotbalistul dat afară de la FCSB, umilit și numit „vagabond” de Gigi Becali: „Ne vedem peste un an!”

Cornel Dinu a jignit doi „tricolori” după amicalul naționalei: „Au nume de CAP” + Fotbalistul despre care a spus „bine că nu l-am văzut pe teren”


Comentarii (0)

Articolul nu are încă nici un comentariu. Fii primul care comentează!

Comentează