SPORTURI  »  AUTO  »  POWERBOAT

Victory Team - prezentare echipă

Articol de - Publicat marti, 17 februarie 2009 00:00

Campioana mondială en-titre a intrat în Class One în 1993 şi timp de 16 ani a adunat o suită de titluri, dominînd cu autoritate competiţia. Astfel, echipa din Emiratele Arabe Unite are în palmares opt titluri mondiale, cinci europene, trei ale Orientului Mijlociu şi şase în întrecerea Edox Pole Position. Prima “coroană” supremă a fost adusă chiar în primul an de Khalfan Harib şi Ed Colyer, fiind urmată de o dublă în 1995 şi 1996, cu Saeed Al Tayer şi Felix Serralles.

Alte trei titluri au venit cu perechi diferite de piloţi, Ali Nasser/Randy Scism, Ali Nasser/Khalfan Harib şi Mohammed Al Marri/Saeed Al Tayer, în trei sezoane consecutive, 1999, 2000 şi 2001. După o pauză de şase ani, Victory Team a revenit în frunte prin Arif Saif Al Zafeen şi Jean-Marc Sanchez, care au cucerit titlul european şi cel mondial în 2007.

I-au copiat în sezonul trecut, Mohammed Al Marri şi Nader Bin Hendi, care, pe lîngă titlul suprem, şi-au trecut în cont cel al Orientului Mijlociu şi victoria în campionatul Edox Pole Position. Din 2002, Victory Team a pus şi bazele celor mai puternice ateliere din Class One, ambarcaţiunile proiectate de celebrul Michael Peters cucerind titlul mondial în ultimii şase ani. 



Ambarcaţiune – Victory 1

Lungime - 12.67 metri
Adîncime - 2 metri
Greutate - 4.800 kilograme
Motoare - Victory V12, 48 Valve, 12 Cilindri, 900 cai putere
Viteza maximă - 255 km/ oră

Arif Saif Al Zafeen  - pilot

Arif Saif Al Zafeen, născut pe 1 septembrie 1974, la Dubau, în Emiratele Arabe Unite, a debutat spectaculos în Clas One, în 2007, cîştigînd Marele Premiu al Greciei, la Atena, prima cursă la care a participat. Mai mult, după victoriile de la Arendal şi Mamaia s-a încoronat cu titlul de campion european, iar succesul de la Doha i-a adus în vitrină titlul de campion mondial chiar la sezonul său de debut.

Al Zafeen şi-a început cariera în cursele cu bărci de lemn cu motor în urmă cu 15 ani, dar s-a alăturat echipei Victory cu un palmares impresionant, după ce a cîştigat campionatul Formula 2000 Circuit Racing în 1998 şi 1999 şi a participat cîteva sezoane în Cupa Preşdintelui la Formula 2000. Al zafeen este de asemenea un împătimit al yachtingului, cîştigînd Queensland Corsair State Championship în 2002, dar şi al sporturilor extreme, ca windsurfingul şi schiul.

Nadir Bin Hendi  - copilot

Nadir Bin Hendi, născut pe 15 decembrie 1969, la Dubai, în Emiratele Arabe Unite, a debutat în Class One în 2005, la Marele Premiu al Marii Britanii, înlocuindu-l pe dublul campion mondial Ali Nasser. Primul podium a venit la a doua cursă la care a luat startul, Marele Premiu al Scandinaviei, la ambele concurînd din postura de pilot. Abia în 2006 a decis să devină copilot.

La mijlocul anilor ’90 a participat în cursele cu bărci de lemn cu motor, dar şi la Campionatele Mondiale de Aquabike, unde a cucerit titlul în 1995, 1996 şi 2003. Printre pasiunile sale se numără motocrosul şi ciclismul.


Ambarcaţiune – Victory 7

Lungime - 12.67 metri
Adîncime - 2 metri
Greutate - 4.800 kilograme
Motoare - Victory V12, 48 Valve, 12 Cilindri, 900 cai putere
Viteza maximă - 255 km/ oră

Pentru Victory 7 nu au fost încă aleşi pilotul şi copilotul pentru sezonul 2009

Campioana mondială en-titre a intrat în Class One în 1993 şi timp de 16 ani a adunat o suită de titluri, dominînd cu autoritate competiţia. Astfel, echipa din Emiratele Arabe Unite are în palmares opt titluri mondiale, cinci europene, trei ale Orientului Mijlociu şi şase în întrecerea Edox Pole Position. Prima “coroană” supremă a fost adusă chiar în primul an de Khalfan Harib şi Ed Colyer, fiind urmată de o dublă în 1995 şi 1996, cu Saeed Al Tayer şi Felix Serralles.

Alte trei titluri au venit cu perechi diferite de piloţi, Ali Nasser/Randy Scism, Ali Nasser/Khalfan Harib şi Mohammed Al Marri/Saeed Al Tayer, în trei sezoane consecutive, 1999, 2000 şi 2001. După o pauză de şase ani, Victory Team a revenit în frunte prin Arif Saif Al Zafeen şi Jean-Marc Sanchez, care au cucerit titlul european şi cel mondial în 2007.

I-au copiat în sezonul trecut, Mohammed Al Marri şi Nader Bin Hendi, care, pe lîngă titlul suprem, şi-au trecut în cont cel al Orientului Mijlociu şi victoria în campionatul Edox Pole Position. Din 2002, Victory Team a pus şi bazele celor mai puternice ateliere din Class One, ambarcaţiunile proiectate de celebrul Michael Peters cucerind titlul mondial în ultimii şase ani. 

Ambarcaţiune – Victory 1

Lungime - 12.67 metri
Adîncime - 2 metri
Greutate - 4.800 kilograme
Motoare - Victory V12, 48 Valve, 12 Cilindri, 900 cai putere
Viteza maximă - 255 km/ oră

Arif Saif Al Zafeen  - pilot

Arif Saif Al Zafeen, născut pe 1 septembrie 1974, la Dubau, în Emiratele Arabe Unite, a debutat spectaculos în Clas One, în 2007, cîştigînd Marele Premiu al Greciei, la Atena, prima cursă la care a participat. Mai mult, după victoriile de la Arendal şi Mamaia s-a încoronat cu titlul de campion european, iar succesul de la Doha i-a adus în vitrină titlul de campion mondial chiar la sezonul său de debut.

Al Zafeen şi-a început cariera în cursele cu bărci de lemn cu motor în urmă cu 15 ani, dar s-a alăturat echipei Victory cu un palmares impresionant, după ce a cîştigat campionatul Formula 2000 Circuit Racing în 1998 şi 1999 şi a participat cîteva sezoane în Cupa Preşdintelui la Formula 2000. Al zafeen este de asemenea un împătimit al yachtingului, cîştigînd Queensland Corsair State Championship în 2002, dar şi al sporturilor extreme, ca windsurfingul şi schiul.

Nadir Bin Hendi  - copilot

Nadir Bin Hendi, născut pe 15 decembrie 1969, la Dubai, în Emiratele Arabe Unite, a debutat în Class One în 2005, la Marele Premiu al Marii Britanii, înlocuindu-l pe dublul campion mondial Ali Nasser. Primul podium a venit la a doua cursă la care a luat startul, Marele Premiu al Scandinaviei, la ambele concurînd din postura de pilot. Abia în 2006 a decis să devină copilot.

La mijlocul anilor ’90 a participat în cursele cu bărci de lemn cu motor, dar şi la Campionatele Mondiale de Aquabike, unde a cucerit titlul în 1995, 1996 şi 2003. Printre pasiunile sale se numără motocrosul şi ciclismul.

Ambarcaţiune – Victory 7

Lungime - 12.67 metri
Adîncime - 2 metri
Greutate - 4.800 kilograme
Motoare - Victory V12, 48 Valve, 12 Cilindri, 900 cai putere
Viteza maximă - 255 km/ oră

Pentru Victory 7 nu au fost încă aleşi pilotul şi copilotul pentru sezonul 2009

SPECIAL GSP | A primit 3 lovituri în figură, a revenit după un an: „Vedeam în ceață, mă deranja orice zgomot” » Ce spun Luminița Huțupan Dinu sau Paula Ungureanu și opinia specialiștilor despre brutalitatea loviturilor frontale în handbal

SPECIAL GSP | Povestea-thriller a lui Claudiu Bozeșan, fotbalist ce a învins-o pe Dinamo într-un blat stricat de Poli Timișoara: „Nu mi-a fost frică de ordinele primite!” + Dramă imensă după ce fratele i-a murit într-un misterios accident de camion


Comentarii (0)

Articolul nu are încă nici un comentariu. Fii primul care comentează!

Comentează