Comentarii (18)
sandmann
sandmann  •  16 Martie 2013, 18:14
Postat de nusu_d pe 13 Martie 2013, 22:16

L-a evitat pe Pascal, se stie. Pascal venea dupa 2 victorii la Diaconu si era un adversar periculos. Chiar pe un personaj din anturajul lui Bute l-a luat gura pe dinainte la un moment dat si a declarat ca: Lucian nu trebuie sa-l faca mare pe Jean Pascal. Se stie cine a zis asta ;-) Iar asta cu categorii diferite a fost o vrajeala ptr fraieri. Pascal a facut multa vreme supermijlocie iar oricum categoriile sunt apropiate si se putea face usor un catchweight, dar nu s-a vrut si nu s-a vrut de catre Interbox. Acum Bute este disperat ca nu are un adversar, toti sunt angrenati in alte lupte iar Interbox incearca sa-l exploateze inca o data. Insa cu asa gen de adversari trebuie sa demonstrezi.

dincolo de mici exagerari si obisnuitul iz de antipatie la adresa lui Bute (care nu e de inteles), trebuie totusi din pacate ,sa-ti dau dreptate si sa fiu de acord cu ideea comentariului acesta. e clar ca interbox se foloseste de Bute acum fara pic de jena . insa ce ar mai putea Bute sa faca acum cand nu mai poate face categoria ??(ma bucur ca ati inteles asta toti si nu mai e nevoie sa explic la infinit ca asta e motivul pt care revansa cu froch nu mai are valoare fiind in afara centurii). Drama lui Bute nu e ca pierdut rau la froch ci ca nu mai poate reveni la o forma sportiva care sa-i permita sa atace locurile de top , fie si de la semigrea.

talpaiadului
talpaiadului  •  14 Martie 2013, 05:56

Din pacate Bute nu are nici o sansa in fata lui Pascal la semigrea. Daca boxau la supermijlocie era altceva, dar la semigrea Bute e carne de tun, va fi facut KO. Pacat, nu inteleg de ce nu a boxat cu Bika, acolo era o paine de mancat pentru el.

nusu_d
nusu_d  •  13 Martie 2013, 22:16
Postat de mishu_74 pe 13 Martie 2013, 18:46

De ce zici ca a fugit ani de zile de Pascal? Doar pentru ca Pascal urla ca vrea sa lupte cu Bute?Ei nu erau la aceeasi categorie, asa ca nu se pune problema ca Bute a fugit de haitian.Ala e gura mare si zice orice ca sa-si faca publicitate, dar adevarul este ca niciodata nu s-a discutat de catre impresari ca cei doi trebuie sa faca un meci.Ce zice nebunu e una si ce prevede regulamentul e alta.N-are rost sa vorbim doar ca sa ne aflam in treaba.In fine sper sa fie o decizie inteleapta pt ca era clar ca Bute nu mai putea face greutatea la supermijlocie, are o varsta deja.Sper sa-l bata ca sa-i inchida gura odata papagalului de Pascal.

L-a evitat pe Pascal, se stie. Pascal venea dupa 2 victorii la Diaconu si era un adversar periculos. Chiar pe un personaj din anturajul lui Bute l-a luat gura pe dinainte la un moment dat si a declarat ca: Lucian nu trebuie sa-l faca mare pe Jean Pascal. Se stie cine a zis asta ;-) Iar asta cu categorii diferite a fost o vrajeala ptr fraieri. Pascal a facut multa vreme supermijlocie iar oricum categoriile sunt apropiate si se putea face usor un catchweight, dar nu s-a vrut si nu s-a vrut de catre Interbox. Acum Bute este disperat ca nu are un adversar, toti sunt angrenati in alte lupte iar Interbox incearca sa-l exploateze inca o data. Insa cu asa gen de adversari trebuie sa demonstrezi.

nusu_d
nusu_d  •  13 Martie 2013, 22:08
Postat de cordos_eu pe 13 Martie 2013, 17:46

ai dreptate, si-a cam pierdut din viteza cu Grachev pentru ca el a urcat deja in categorie.

Hmm. De ce nu coboara Pascal in categorie ptr Bute? Unii habar nu au ce latra pe aici. Pai cine mai e Bute sa coboare Pascal ptr el? Bute nu mai e campion. Bute are mai multa nevoie de Pascal in momentul de fatza decat are Pascal de Bute. Pascal avea perfectat meci ptr titlu mondial cu Chad Dawson, Bute nu avea nimic, putea boxa prin parcuri sau cu vreun alt no name pe seminte. In al doilea rand Bute nu prea mai poate face categoria supermijlocie e cam clar ptr toata lumea asa ca sa zica saru mana ptr meciul asta. Chiar daca va pierde va lua o bursa buna, ideea e sa nu fie iar distrus ca in meciul cu Froch. Sunt gata sa pariez ca Pascal il va bate pe Bute inainte de limita!

ovidiu_3003
ovidiu_3003  •  13 Martie 2013, 20:44

bUTE TREBUIE SA I ACORDE REVANSA LUI GRACHEV...sa lase alte meciuri ...

hofer
hofer  •  13 Martie 2013, 19:57

In acest meci au amandoi o bursa buna insa dupa aceia este clar ca pentru unul dintre ei este sfarsitul carierei. Sper ca Bute sa poata continua mai departe inca 2-3 meciuri dupa care sa spuna si el adio deoarece Boxul nu este un sport sanatos. Succes Bute !

mishu_74
mishu_74  •  13 Martie 2013, 18:46
Postat de nusu_d pe 13 Martie 2013, 14:49

Jean Pascal nu e Jean Paul Mendy :-)) Dar Bute stie asta, si mai stie si ca e poate ultima ocazie pentru a lua o bursa mare. Bute a fugit ani de zile de Pascal dar acum nu mai are incotro e cam singura varianta pentru el si impins de la spate de Interbox accepta acest meci care poate fi cantecul de lebada sau relansarea carierei la 33 de ani. Sincer nu cred ca Bute il poate invinge pe Jean Pascal care momentan se antreneaza la Las Vegas cu Roger Mayweather. Pascal e un boxer puternic, are viteza si este si bun incasator. Nu a reusit nimeni sa-l trimita la podea si a boxat cu mari puncheri. Cred ca ii va stinge lumina lui Bute desi in box nu se stie niciodata...

De ce zici ca a fugit ani de zile de Pascal? Doar pentru ca Pascal urla ca vrea sa lupte cu Bute?Ei nu erau la aceeasi categorie, asa ca nu se pune problema ca Bute a fugit de haitian.Ala e gura mare si zice orice ca sa-si faca publicitate, dar adevarul este ca niciodata nu s-a discutat de catre impresari ca cei doi trebuie sa faca un meci.Ce zice nebunu e una si ce prevede regulamentul e alta.N-are rost sa vorbim doar ca sa ne aflam in treaba.In fine sper sa fie o decizie inteleapta pt ca era clar ca Bute nu mai putea face greutatea la supermijlocie, are o varsta deja.Sper sa-l bata ca sa-i inchida gura odata papagalului de Pascal.

cordos_eu
cordos_eu  •  13 Martie 2013, 17:46
Postat de tapout pe 13 Martie 2013, 12:37

Eu n-as fi urcat in categorie in locul lui Lucian. Ar fi trebuit sa coboare Pascal, daca tot e atat de tare. Ca si categoriile astea de asta exista, ca sa fie un pic mai greu sportul. Ca sa lupte doar cei care pot sa lupte, nu toti figurantii.Cu ce se da mare Pascal? Ca a luat bataie de la Bernard Hopkins? Ah, ok. E si asta o performanta, chiar fara gluma. Hopkins e un mare campion. Da' daca e asa tare, de ce nu coboara inapoi la supermijlocie?Toti zic nasoale de Lucian,toti vor sa il bata,insa nimeni nu merge la el.Tot Lucian trebuie sa vina la ei. A venit in Anglia, la Froch, desi Lucian era campionul. Acum urca in categorie pentru asta...Din ce vad eu, doar Lucian cauta serios sa lupte.

ai dreptate, si-a cam pierdut din viteza cu Grachev pentru ca el a urcat deja in categorie.

allosaur
allosaur  •  13 Martie 2013, 17:06

nu o sa incerc sa fiu expert in box ca majoritatea persoanelor care au comentat inaintea mea, e posibil ca Bute sa fi facut o alegere buna, poate nu o sa fie la fel de anemic ca in meciul cu forch, pentru ca asta a fost realitatea, a fost lamentabil, problema se pune altfel, in functie ce categoriile cresc meciurile tind sa devina mai lente, cu mai putini pumni aruncati, cu mai putini pumni incasati, bute eschiveaza destul de bine pumnii veniti de la adversari mai lenti, nu cred ca am vazut vreun meci al lui pascal dar tind sa cred ca nu e un pugilist prea rapid dupa aliura si masa musculara, acum sa vedem , nu se stie niciodata ce si cum dar nimeni nu ne impiedica sa speram!

robertino2
robertino2  •  13 Martie 2013, 15:42

Mai e timp sa simuleze o accidentare, gaseste Bute o solutie sa scape de meciul asta.

  • 1
  • 2
Comentează