Articol de Adrian Duţă - Publicat duminica, 30 martie 2025 20:29 / Actualizat duminica, 30 martie 2025 20:30
Efectul aducerii lui Lewis Hamilton la Ferrari se resimte nu doar în cadrul echipei italiene, ci și la unii dintre sponsorii acesteia.
Conform informațiilor publicate de revista britanică de afaceri SportBusiness, unul dintre sponsorii cheie ai Scuderiei, Puma, a înregistrat o creștere de opt ori a vânzărilor în primele luni ale anului 2025, comparativ cu aceeași perioadă din 2024.
E o veste excelentă pentru compania de articole sportive, care echipează Ferrari de ani de zile. Aducerea lui Hamilton are un efect uriaș, cel puțin pe plan financiar. Pe plan sportiv, lucrurile nu decurg grozav.
O mare parte din veniturile Puma ajung la „Caii Cabrați” sub formă de taxe de licență pe care compania le plătește către Ferrari. Fără îndoială, o parte din aceste fonduri ajung și la piloții echipei, care sunt imaginea acesteia, potrivit sportal.bg.

Început slab de sezon pentru Hamilton la Ferrari
În primul Mare Premiu al anului, din Australia, Halmilton a încheiat cursa pe locul 10, mai jos decât Leclerc, care a terminat pe 8. Apoi, în China a fost un adevărat dezastru.
Charles Leclerc şi Lewis Hamilton, care au terminat pe locurile 5 şi, respectiv, 6 în Marele Premiu al Chinei de Formula 1 de duminică, au fost descalificaţi după sosire pentru că monoposturile au fost neconforme.
„Nu aș spune că Lewis a depășit performanțele mașinii. S-a descurcat bine, dar au existat situații în care nu a fost deosebit de impresionant. A fost bine că a câștigat cursa de sprint, era abia al doilea său start cu Ferrari și a obținut primul loc. Știu că este doar un sprint, dar o victorie este întotdeauna binevenită. De asemenea, a câștigat și calificările pentru sprint.
Apoi, duminică, a fost bun, dar a fost impresionant? Nu cred, pentru că Charles Leclerc era în fața lui cu un spoiler față rupt!”, a declarat Günther Steiner, fostul șef al echipei Haas.


