Comentarii (82)
catalynn
catalynn  •  14 Aprilie 2019, 23:26
Postat de crimson.veritas pe 14 Aprilie 2019, 23:08

@ticbis ... dupa modul cum ... i-ai pus la punct pe ... talpanisti ... am crezut ca intelegi cat de cat ... principile de baza ale dreptului comercial si legea 31/1990 ... dupa care sunt organizate ... astazi ... toate cluburile sportive (inclusiv de fotbal) din Romania! Desi acolo avem o situati diferita ... continuitatea realizandu-se ... in urma ... procedurii de privatizare ... respectiv vanzare-cumparare catre FCSB ... printr-o decizie perfect legala luata in consiliul de administratie al SA-ului AFCS. Prin aceste 2 operatiuni ... a ajuns intreg fondul de comert (patrimoniul comercial) ... de la CSA la FCSB ... deci si Palmaresul ... ca parte a fondului de Comert ... este astazi la FCSB ... si asteptam ca instanta sa ne confirme acest lucru ... si sa inchidem subiectul de media! Dar in acest caz nu vorbim de dobandirea palmaresului in urma Falimentului ... cazul Oltchim ... este similar cu cazurile Rapid si FCU Craiova (ca sa ne metinem in actualitate ... ca asa sunt multe ... Fc National-Progresul ... CS Dinamo - FC Dinamo Bucurest "1948", etc.) ... daca un club ajunge in faliment ... practic Palmaresul este cel mai important drept care mai ramane in Fondul de Comert ... el nu se poate lichida, si ncic vinde trofeu cu trofeu ... fiind un drept indivizibil ... administratorul judiciar il scoate la vanzare indivizibil ... si conform Legii 31/1990 ... orcine il poate cumpara ... pentru ca nu exista interdictii ... si cumparatorul decide ce face cu el dupa...

Te înșeli, ticbis știe tot, de la talpanisti si-a luat doar suturi nu pt ca nu știe cum stau treburile ci pt ca e ca ticălos si face pe prostul, si stiu ca face pe prostul pt ca in situații identice cu cea de la Steaua spune perfect cum stau lucrurile. Tu insa insa nu doar ca esti ticălos, dar spre deosebire de ticbis care face pe prostul, tu chiar esti! Si de altfel Instanța de care spui ti-o va dovedi, cu toate ca Visoiu Constanta nu știe ce sa mai faca pt a ajuta fcsb, insa nici sa intre la pușcărie pt ne-a jjjijji nu vrea, ca altfel le dadea demult o decizie favorabilă!

tinn
tinn  •  14 Aprilie 2019, 19:09
Postat de samertx pe 14 Aprilie 2019, 18:54

Știi ceva? Lucrați pentru voi, metre. Vă pierdeți energiile aruncând cu *** în FC. DINAMO! Aveți nevoie de toate puterile voastre, armata vă face plic, cum s-a dovedit până acum.

da, ne mai ia un desen? armata, deocamdata, are o echipa in liga de amatori, cu un loc 2 in palmares.

agiler
agiler  •  14 Aprilie 2019, 19:06
Postat de samertx pe 14 Aprilie 2019, 18:44

Ticule, eu m- am lămurit, gata. Vedeți-vă de războiul intestin, dar, cică, FCSB nu este Steaua. :))

Rapidul care se vrea continuitoarea Rapidului falimentar tot justitia romana i-a spus sa se duca la culcare ca nu are voie sa foloseasca numele Rapid.U Cluj a dat faliment si-a facut o alta societate comerciala As Fc Universitatea Cluj ca sa continuie cu fotbalul de Petrolul nu mai zic si exemplele pot continua.Daca te uiti in registrul comertului o sa vezi de fapt numele real al acestor echipe si ce reprezinta ele in realitate.Desigur iubitorii de fotbal al acestor echipe se leaga de oricine joaca pentru ei numai sa aiba si ei o echipa.Cat despre Steaua treaba e clara UEFA nu a mai permis echipe departamentale sectia de fotbal a fost inregistrata ca asociatie si a incaput pe mana Paunestilor care atunci cand au inceput sa aiba probleme cu justitia Romana au cautat solutii iar Piturca la chemat pe Becali sa ajute financiar.Normal ca Becali ca si orice om a zis la un moment dat ca vrea sa devina patronul echipei ca doar nu era prost sa dea banii dea moaca.Sa facut celebra adunare generala de la stadionul Steaua in care inclusiv generalii de atunci au ridicat mana ca sunt de acord.Singura greseala a lui Becali e ca nu a pus avocatii lui sa faca preluarea completa din punct de vedere juridic.Omul a mers pe bunavointa armatei care la mul ani intregi de bani platind niste sume aberante pe chirie avand in vedere starea de degradare a stadionului din Ghencea.Cea facut Becali a platit datoria catre Tehnorb pe care o crease Paunescu altfel stadionul ramanea fara nocturna si alte bunur

fc_laika_vitan_barzesti
fc_laika_vitan_barzesti  •  14 Aprilie 2019, 18:56

să-si ia milițienii ghetele de aur înapoi, chiar dacă vom merge desculți prin Vitan Barzesti, cupele Marbella si Adeplast nu o să nu le ia nimeni

300.de.oi
300.de.oi  •  14 Aprilie 2019, 18:54

fc5b=penalty nu va fi niciodata steaua!!

ceaiuri
ceaiuri  •  15 Aprilie 2019, 17:15

citesti si te minunezi...omul zice clar cu sub si predicat..dupa 2 ani reuseste sa cumpere palmaresul echipei Oltchim(primul club privat...si cu o vitrina impresionanta,banuiesc unii inca nu au vazut o vitrina cu atatea trofee..)si are de gand sa o doneze actualei echipe,iar poate intr-un viitor nu indepartat numele echipei v-a include si numele..Oltchim

phlorinn
phlorinn  •  15 Aprilie 2019, 08:56

Ce legatura are palmaresul unei echipe desfiintate cu handbalul de azi. Nu traim din palmares inexistent. Actuala echipa din Valcea trebuie sa-si construiasca propriul palmares, rezultate si performante . Sper sa nu piarda campionatul cu arbitrii in ultima etapa la Bistrita. Nu e o coincidenta ca Bistrita a acceptat sa organizeze cupa.

ticbis
ticbis  •  15 Aprilie 2019, 02:32

@crimson.veritas: Uite, ca sa te lamuresti de ce "palmaresul" NU face parte din Fondul de Comert, iti redau mai jos declaratia unui jurist competent, nimeni altul decat lichidatorul juridic al societatii FC Rapid SA: ACTE | Cum a primit pe ascuns "noul Rapid" o istorie aproape seculară. Lichidatorul FC Rapid a trecut palmaresul în contractul de cesiune a bunurilor vândute către SC FC R SA, deşi nu-l scosese la licitaţie şi recunoscuse că nu-l deţine. Explicaţiile lichidatorului, reacţiile CS Rapid şi AFC Rapid. „Am decis să scot la licitaţie marca Rapid fără palmares. Nu există acte care să ateste că palmaresul ar aparţine cuiva. Pentru a evita discuţiile ulterioare şi contestaţiile, am decis să nu-l trecem între bunurile scoase la licitaţie“, declara pentru ProSport, într-un interviu acordat în luna mai 2017, lichidatorul „adevăratului Rapid“ aflat în faliment, Mihai Florea. https://www.prosport.ro/sport-life/special/acte-primit-ascuns-noul-rapid-istorie-aproape-seculara-lichidatorul-fc-rapid-trecut-palmaresul-contractul-cesiune-bunurilor-vandute-catre-fc-r-l-scosese-licitatie-recunoscuse-l-detine-explicatiile-17524213 ................................. Lamurit acum???:)

ticbis
ticbis  •  15 Aprilie 2019, 02:07

@crimson.veritas: Uite ce e, hai ca m-am lamurit si cu tine, cata meserie cunosti. Te rog sa-mi dai UN SINGUR EXEMPLU din fotbalul mondial, in ultimii 40 de ani, in care UN CLUB, O FARMACIE SAU O COVRIGARIE a cumparat PALMARESUL unui alt club la licitatie sau prin tranzactii pe piata libera, fara transferul firesc al activitatii sportive respective prin care sa se asigure continuitatea si identitatea istorica a acestuia. Punct! PS: Palmaresul sportiv este o notiune abstracta; nu se regaseste nici in acte contabile si nici in solutii juridice. Prin urmare, NU are cum sa faca parte din Fondul de Comert! Nu intelegi ca "palmaresul" NU este nici macar o hartie banala??? Este o "istorie", bre! Cum sa vinzi asa ceva??? Repet, daca Simona Halep si-ar vinde "istoria" ei, orice farmacie ar putea cumpara titlul de campioana la Roland Garros!:))) Si asta tot in "fondul de comert" este, n-asa??? Bre, canta la alta masa!!!:)

ticbis
ticbis  •  15 Aprilie 2019, 01:52
Postat de crimson.veritas pe 15 Aprilie 2019, 01:09

Numai aberatii ... scrieti ... nici nu stiu de ce ma mai obosesc! Dreptul nu este despre ce va imaginati, doriti voi ... este despre ceea ce este reglementat in legislatie! Chiar si in fata ... faptului implinit ... dati ... eroare de compliare ... debug.message('Noaptea Mintii') ... pai normal ... cu cat intelegi mai putin cu atat ... intri mai des in ... 'noaptea mintii' ...:)) Nici n-am inteles ce anume contestati ... la acest articol ... ca Farmaciile 'Bajan' au castigat licitatia pentru Palmares (?) ... sau ca nu au dreptul sa-l doneze Primariei Rm. Valcea (?) ... prima operatiune deja s-a intamplat deja ... urmeaza in scurt timp ... o operatiune notariala de donatie! Nu este nevoie de un act specific care sa ateste Palmaresul, este un drept incorporal asimilat activitatii (fondului de comert) ... Nu face parte din Fondul de Comert? TOTUL face parte din Fondul de Comert ... tot ce tine de activitate ... palmaresul tine de activitate! Orice hartie, act ai face ... este redundant. Dupa aia ... vin trolli talpanisti ... cu clonele lor ... si dreptul paralel ... conspirationist ... ati spam-atat subiectul asta ... numai cu prostii ... si chestii care nu au nici o legatura ... nici cu dreptul, nici cu handbalul, nici ... cu speta noastra! Numai de psd ... n-ati zis nimic ... sa ghicesc ... sunteti ... #rezisti ... sunteti ... #csm-isti ... sunteti #habarnisti ... care traiesc in lumea lor ... in legislatia lor ... in universul lor ...:)) Asa imi trebuie ... daca intru pe gsp!

@crimson.veritas: Hai sa-ti explic pe scurt: la o societate comerciala aflata in proces de lichidare, nu se poate vinde/licita decat ceea ce face parte din Fondul de Comert, adica activele contabile ale firmei (mobilier, terenuri, cladiri, masini, unelte, conturi bancare, debite catre terti, contracte in derulare, etc), plus toate actele juridice ce atesta identitatea si notorietatea societatii (numele conform Registrului Comertului, marca conform OSIM, brandul atestat conform unei decizii judecatoresti). Toate astea se evalueaza in bani si se pot vinde/rascumpara la liber, prin cerere si oferta, sau prin licitatie publica. NU se poate vinde NIMIC altceva, sub nicio forma, fara acte! Din cate cunosc eu, in cazul cluburilor sportive, PALMARESUL are statut de ISTORIE si NU se cuantifica contabil sau juridic; nici n-ar avea cum. NU exista acte contabile, juridice sau notariale pentru palmares la NICIUN club din lume! Prin urmare, NU poti sa vinzi ceva ce NU se poate vinde, chiar daca e al tau, pentru ca NU exista acte pentru asa ceva! Palmaresul se poate transmite catre o alta societate NUMAI prin CONTINUITATE sportiva si competitionala; NU face parte din Fondul de Comert al societatii!!! Prin urmare, ISTORIA se perpetueaza, se transforma, se lasa mostenire urmasilor, dar NU SE VINDE, NICIODATA! Asta ar fi chiar culmea, sa vindem dupa cum avem noi chef ISTORIA, pe bucati si contra cost!:) Capisci?

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 9
Comentează