Comentarii (46)
florinviorel
florinviorel  •  03 Iulie 2025, 19:44
Postat de TIborSzoltan pe 02 Iulie 2025, 16:23

Nu mai bine recuperează statul cele 38 de milioane de euro furate de Becali de la steaua? Nu mai bine recuperează statul cele 36 de milioane furate de Mititelu de la Universitatea Craiova? Nu mai bine recuperează bolojan banii de la cei care au furat, decât să ia bani de la cei care au plătit de fiecare dată?

Tibi tu nu ai proprietatea termenilor. Becali nu a furat. Nu are vreun dosar pt furt. Mai apoi acel prejudiciu este inca in judecata. Si nu i se imputa lui Becali ci unei societati comerciale. Care poate disparea. Ca FCSB poate frmusel sa treaca in patriomaniul altei societati.

florinviorel
florinviorel  •  03 Iulie 2025, 19:40
Postat de cipanella pe 02 Iulie 2025, 17:19

Nu sunt de acord cu aceasta decizie în primul rand sportul și fotbalul trebuie finanțat de stat și autorități locale banul public nu poate sa dispară și se poate face performanta și din bani publici și dacă ai o conducere profesionista la club și apoi de mediul privat. Statul și mediul privat trebuie sa asigure finanțarea a sportului și fotbalului prin parteneriate și colaborări. Avem nevoie de sport și fotbal și sa fim o tara sănătoasă.

O tara sanatoasa este o tara este o tara in care nu exista concurenta neloiala. Mai apoi o tara sanatoasa se ingrijeste ca cetateanul sa poata formula o fraza coerenta si sa poata respecta elemente simple ale gramaticii. Sportul profesionist este o afacere. Asadar statul nu are ce cauta intr-o astfel de afacere. Profesionist nu e totuna cu performanta. Peformanta pot face si amatorii.

florinviorel
florinviorel  •  03 Iulie 2025, 19:26
Postat de catalin_cj pe 03 Iulie 2025, 14:54

Fotbalul ala pe care il vedem in liga 1 nu este activitate sportiva. E emisiune de divertisment. Se vinde la tv. Cand fcsb joaca cu MU e acelasi lucru. E diverrtisment. Finantarea sportului nu inseamna sa dai bani publici la profesionisti si tu sa te uiti la tv. Finantarea sportului inseamna sa ai o baza sportiva unde sa faci miscare. Sa ai posibilitatea sa iti duci copiii la cluburi sportive sa faca spor. Faptul ca tu stai pe canapea cu o bere in mana si te uiti la tv nu are nici o legatura cu sportul.

CORECT!

florinviorel
florinviorel  •  03 Iulie 2025, 19:25
Postat de catalin_cj pe 03 Iulie 2025, 14:56

Vipers Kristiansand a dat faliment. Era echipa de traditie si a dominat ani de zile handbalul european. Statul norvegian nu a miscat nici un deget

Comportament firesc.

Eglwyswrw
Eglwyswrw  •  03 Iulie 2025, 15:03

In Franta exista 429000 jucatori (si jucatoare) de handbal. E vorba de jucatorii legitimati, care practica sportul la un club. Din acestia, cel mult 4000 sunt profesionisti. Ceilalti au alte surse de venit, eventualele mici castiguri ocazionale fiind practic neglijabile. Imensa majoritate a cluburilor la care joaca cei 425000 de amatori sunt, practic, finantate de autoritatile locale sau, uneori, de institutii de invatamant finantate de la bugetul central. De altfel, autoritatile locale finanteaza si o parte din handbalul profesionist francez. Sa luam ca exemplu un club puternic, HC Montpellier, locul 3 in prima liga franceza. Aproximativ 20 % din bugetul lor provine "de la stat", adica e un sprijin financiar asigurat de autoritatile locale. Cam 10 % provine direct de la public (vanzari de bilete si materiale publicitare), 3 % provine din drepturi TV. Restul de peste 65 % e asigurat de sponsori privati. HCM are 30 (TREIZECI) de sponsori, si nu-i vorba de birtul din colt ci de firme mari si foarte mari. Si, da, vreo 10 % din sponsorizare e asigurata de "industria" jocurilor de noroc.

catalin_cj
catalin_cj  •  03 Iulie 2025, 14:56
Postat de Eglwyswrw pe 03 Iulie 2025, 11:43

Ar fi totusi interesant de aflat cum sunt finantate cele 14 echipe din prima liga masculina de handbal din Ungaria. Sau cele 12 echipe din prima liga ceha. Sau cele 14 echipe din prima liga poloneza. Sau poate nu ?

Vipers Kristiansand a dat faliment. Era echipa de traditie si a dominat ani de zile handbalul european. Statul norvegian nu a miscat nici un deget

catalin_cj
catalin_cj  •  03 Iulie 2025, 14:54
Postat de cipanella pe 02 Iulie 2025, 17:19

Nu sunt de acord cu aceasta decizie în primul rand sportul și fotbalul trebuie finanțat de stat și autorități locale banul public nu poate sa dispară și se poate face performanta și din bani publici și dacă ai o conducere profesionista la club și apoi de mediul privat. Statul și mediul privat trebuie sa asigure finanțarea a sportului și fotbalului prin parteneriate și colaborări. Avem nevoie de sport și fotbal și sa fim o tara sănătoasă.

Fotbalul ala pe care il vedem in liga 1 nu este activitate sportiva. E emisiune de divertisment. Se vinde la tv. Cand fcsb joaca cu MU e acelasi lucru. E diverrtisment. Finantarea sportului nu inseamna sa dai bani publici la profesionisti si tu sa te uiti la tv. Finantarea sportului inseamna sa ai o baza sportiva unde sa faci miscare. Sa ai posibilitatea sa iti duci copiii la cluburi sportive sa faca spor. Faptul ca tu stai pe canapea cu o bere in mana si te uiti la tv nu are nici o legatura cu sportul.

JayVicky
JayVicky  •  03 Iulie 2025, 14:20
Postat de Eglwyswrw pe 03 Iulie 2025, 11:43

Ar fi totusi interesant de aflat cum sunt finantate cele 14 echipe din prima liga masculina de handbal din Ungaria. Sau cele 12 echipe din prima liga ceha. Sau cele 14 echipe din prima liga poloneza. Sau poate nu ?

pai sigur nu din bani publici,ma refer la cele profesioniste. asa ca idee,liga de volei in Romania nu este profesionista. asta incurca multa lume,ca in afara de liga profesionista de fotbal,majoritatea nu sunt profesioniste,din simplu motive ca nu au o uefa care pompeaza miliarde de euro la propriu in ele,cum face uefa la fotbal.

Eglwyswrw
Eglwyswrw  •  03 Iulie 2025, 11:43

Ar fi totusi interesant de aflat cum sunt finantate cele 14 echipe din prima liga masculina de handbal din Ungaria. Sau cele 12 echipe din prima liga ceha. Sau cele 14 echipe din prima liga poloneza. Sau poate nu ?

Danco
Danco  •  03 Iulie 2025, 07:54

Statul sa dea bani si sa investeasca astfel, in centre de copii, stadioane, piscine, terenuri de antrenament, sali de sport...etc. Statul sa investeasca in copii si sa-i atraga la sport, de unde sa-i preia echipele private, nu sa bage bani in jucatori spanioli, doi babalaci, cum spre exemplu a cumparat C.S.A Steaua.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • •••
  • 5
Comentează