Comentarii (11)
MaxiP
MaxiP  •  04 Mai 2025, 19:42
Postat de Florian56 pe 26 Aprilie 2025, 22:34

Ai dreptate, canotajul e in top, nu l am menționat. Cumva știind ca evident că e sus de tot. Am menționat alte sporturi care sunt mai puțin cunoscute de lumea larga că sunt la nivel ridicat. Criza sporturilor e mai veche dar și prezenta- fotbal, handbal masculin, atletism, gimnastica, box, rugby, etc. Nu este foarte important numărul de sportivi legitimați la un sport dar e un aspect care are o oarecare determinare. La baschet sunt 32000 de jucători ce nu joacă în parcuri. Joaca in campionate, sunt echipe, au antrenori, sunt și multe cluburi private. Baschetul e oricum un sport mai spectaculos și popular ca handbalul, având și un regulament ce nu l pătrund chiar toți, și este și mai precis. La handbal sunt 7000 de jucători legitimați, cu totul, nu doar la feminin. Nu am înțeles în ce zona de top ne aflăm cu handbalul românesc, cu ce rezultate.

Eu tot ma intreb unde sunt acei 32000 de practicanti din baschet. Romani? Nu de alta, dar campionatul de baschet e mai plin de straini decat handbalul feminin (apropo, lucru ignorat de altfel de multi, ca nu performeaza si nu ne deranjeaza decat unde se si performeaza). Uite, nu sunt de parere ca gimnastica e in criza. Cel putin cea artistica feminina. E efectiv intr-o revenire absolut spectaculoasa fata de criza in care intr-adevar ajunsese. Pe fapte certe, inclusiv fiind unul din cele 4 sporturi olimpice medaliate la Paris. Revenind la handbal, intrebi unde performam. Acum sa fiu iertat, dar daca ducand 4 cluburi in fazele finale ale competitiilor europene, avand singura nationala ce participa efectiv permanent la turneele finale, ok, medalii nu s-au mai luat de ceva timp (dar oricum, e singurul sport medaliat dupa perioada comunista la nivel de echipe nationale in competitiile internationale majore si nu doar cu o medalie), dar se avanseaza permanent mai departe de primele faze din competitii, fiind singurul sport care a adus trofee europene la nivel de cluburi dintre sporturile de echipa... adica sincer, daca nici ala nu e in top, nu stiu de fapt ce pretentii avem.

ChimirSen
ChimirSen  •  27 Aprilie 2025, 02:22

Bate Esbjerg la 7-8 goluri diferență lejer ...

moise
moise  •  27 Aprilie 2025, 01:15

Dacă C.N. face o eficiență de min 67% ne calificăm.

Florian56
Florian56  •  26 Aprilie 2025, 22:34
Postat de MaxiP pe 26 Aprilie 2025, 17:41

Imi place la nebunie sintagma asta "sportul romanesc e in criza". Ok, dar acum 10 ani in ce era? Adica cu ce poate fi in criza tocmai cand se vad rezultate net superioare anilor precedenti? A fost in criza acum mai mult timp, pentru o perioada destul de lunga de timp, nu inteleg de ce am considera in criza un domeniu aflat pe o panta net ascedenta. Si ce-mi place cel mai tare e ca fanii acestor conceptii dau tot timpul exemple excluzand, de pilda, canotajul. A, pe bune, acele sporturi stau mai bine ca handbalul, dar de canotaj nu zicem nimic ca reiese ca nu e in criza. Nu stiu cat de important e ca sunt mai multi practicanti de baschte decat handbal feminin in tara. Cred ca e valabil cam oriunde, asa cum cei mai multi practicanti sunt de fotbal peste tot, totusi ar fi penibil sa spunem ca fotbalul sta mai bine decat handbalul feminin in Romania. Ca echipe profesioniste, nu vreau sa gresesc, dar nu stiu daca baschetul are mai multe decat handbalul. Adica or fi mai multi practicanti, mai ales daca ii calculam si pe cei din parcuri, dar la profesionisti nu stiu daca sunt mai multi. Si culmea ca ar fi si mai penibil sa consideram ca baschetul sta mai bine ca handbalul feminin, ca eu zic ca sta mai rau ca fotbalul. Datele obiective mentin Romania in elita handbalului feminin, ca noi ne bazam strict pe pareri in capul nostru mi se pare efectiv de ignorat. Nu ca nu se poate mai mult, sa nu fiu inteles gresit.

Ai dreptate, canotajul e in top, nu l am menționat. Cumva știind ca evident că e sus de tot. Am menționat alte sporturi care sunt mai puțin cunoscute de lumea larga că sunt la nivel ridicat. Criza sporturilor e mai veche dar și prezenta- fotbal, handbal masculin, atletism, gimnastica, box, rugby, etc. Nu este foarte important numărul de sportivi legitimați la un sport dar e un aspect care are o oarecare determinare. La baschet sunt 32000 de jucători ce nu joacă în parcuri. Joaca in campionate, sunt echipe, au antrenori, sunt și multe cluburi private. Baschetul e oricum un sport mai spectaculos și popular ca handbalul, având și un regulament ce nu l pătrund chiar toți, și este și mai precis. La handbal sunt 7000 de jucători legitimați, cu totul, nu doar la feminin. Nu am înțeles în ce zona de top ne aflăm cu handbalul românesc, cu ce rezultate.

MaxiP
MaxiP  •  26 Aprilie 2025, 17:41
Postat de Florian56 pe 26 Aprilie 2025, 15:46

Ca de obicei, articole bombastice despre handbal. Am rămas în acel mit că e un sport important in România . Deși e in criza tot sportul românesc, handbalul e depășit clar în prezent de scrimă, tenis de masa , volei, haltere. Sunt doar vreo 7000 de sportivi legitimați la handbal in prezent. Spre comparație, la baschet sunt 32000... Revenind la meci, CSM București ar putea avea o șansă, dar mica, doar daca va juca bine. Ca să bați CSM nu e nevoie să fii balaur. Revine Neagu. Și ce? De fiecare dată când au pierdut in sferturi in ultimii 6 ani, Neagu era în teren. Era și mai tânără. Pintea e de neoprit. Ce sa spun? Pentru că a făcut un meci bun? Hai sa bem cat mai multa apă. Până ne îmbătăm. Nu ne stă nimic în cale prin articolele din presa...

Imi place la nebunie sintagma asta "sportul romanesc e in criza". Ok, dar acum 10 ani in ce era? Adica cu ce poate fi in criza tocmai cand se vad rezultate net superioare anilor precedenti? A fost in criza acum mai mult timp, pentru o perioada destul de lunga de timp, nu inteleg de ce am considera in criza un domeniu aflat pe o panta net ascedenta. Si ce-mi place cel mai tare e ca fanii acestor conceptii dau tot timpul exemple excluzand, de pilda, canotajul. A, pe bune, acele sporturi stau mai bine ca handbalul, dar de canotaj nu zicem nimic ca reiese ca nu e in criza. Nu stiu cat de important e ca sunt mai multi practicanti de baschte decat handbal feminin in tara. Cred ca e valabil cam oriunde, asa cum cei mai multi practicanti sunt de fotbal peste tot, totusi ar fi penibil sa spunem ca fotbalul sta mai bine decat handbalul feminin in Romania. Ca echipe profesioniste, nu vreau sa gresesc, dar nu stiu daca baschetul are mai multe decat handbalul. Adica or fi mai multi practicanti, mai ales daca ii calculam si pe cei din parcuri, dar la profesionisti nu stiu daca sunt mai multi. Si culmea ca ar fi si mai penibil sa consideram ca baschetul sta mai bine ca handbalul feminin, ca eu zic ca sta mai rau ca fotbalul. Datele obiective mentin Romania in elita handbalului feminin, ca noi ne bazam strict pe pareri in capul nostru mi se pare efectiv de ignorat. Nu ca nu se poate mai mult, sa nu fiu inteles gresit.

MaxiP
MaxiP  •  26 Aprilie 2025, 17:36

Daca Esbjerg era echipa romaneasca, stiti cum se calcula "Reistad-dependenta"? Se calcula in felul urmator: Reistad jucatoare supraevaluata, rateaza cel mai mult, e individualista si echipa ar juca mult mai bine fara ea. Dar nefiind romaneasca, o vedem ca pe cea mai buna jucatoare a lumii. Esbjerg nu o fi balaur, sunt 2 echipe de nivel apropiat, stiluri de joc diferite, printre echipele de top din Europa. Cum s-a vazut si in tur, meciul e deschis spre orice. Sper sincer, si daca scapam chiar are sanse bune Bucurestiul, sa nu avem on brigada de arbitri cum am vazut deseori la astfel de meciuri in care sunt implicate echipele din Nord. In tur am scapat de o astfel de brigada, sper sa nu fie cazul in retur.

Florian56
Florian56  •  26 Aprilie 2025, 15:46

Ca de obicei, articole bombastice despre handbal. Am rămas în acel mit că e un sport important in România . Deși e in criza tot sportul românesc, handbalul e depășit clar în prezent de scrimă, tenis de masa , volei, haltere. Sunt doar vreo 7000 de sportivi legitimați la handbal in prezent. Spre comparație, la baschet sunt 32000... Revenind la meci, CSM București ar putea avea o șansă, dar mica, doar daca va juca bine. Ca să bați CSM nu e nevoie să fii balaur. Revine Neagu. Și ce? De fiecare dată când au pierdut in sferturi in ultimii 6 ani, Neagu era în teren. Era și mai tânără. Pintea e de neoprit. Ce sa spun? Pentru că a făcut un meci bun? Hai sa bem cat mai multa apă. Până ne îmbătăm. Nu ne stă nimic în cale prin articolele din presa...

rva4
rva4  •  26 Aprilie 2025, 15:34

Nu, nu e Esbjerg un balaur. Normal. Sunt de nivel mediu. Dar csm clar sunt niște mâțe ploate.

Radio_Pyunik_Erevan
Radio_Pyunik_Erevan  •  26 Aprilie 2025, 14:55

la cum s-a topit avantajul pe finalul meciului de la Buc si-a ramas un singur gol diferenta, mi-e teama ca ne facem iluzii. Poate va fi duminica noastra norocoasa !

tarnaveanu
tarnaveanu  •  26 Aprilie 2025, 14:39

Vă putem da domnule Jitea vreo 10 motive pentru care nu poate să spere (și știți f bine asta). Aș vrea să mă înșel dar nu cred că va fi cazul.

  • 1
  • 2
Comentează