Comentarii (40)
concret_win
concret_win  •  12 Februarie 2026, 20:46
Postat de utilizator șters pe 11 Februarie 2026, 14:14

Eu înțeleg esența, tu ești cel superficial. Sunt absolut sigur ca nu ți-ai pus niciodată întrebarea de ce s-a ajuns aici. Tu dai vina pe efect, nu pe cauza! Chiar și Trump este un efect la rândul lui, pt ca atât în 2016 cât și acum a fost ales tocmai pe motiv de emigrare. Cum am spus, deportări se fac în toată țara, dar tu te întrebi de ce tărăboiul e doar în statele conduse de democrați. Ce e aia “oraș sanctuar”?! Sau “stat sanctuar”?! Sanctuar pt cine?! Încă odată, 70% dintre deportați au cazier! 2,2 milioane au plecat de buna voie, civilizat, au primit bilet de avion gratuit plus $1000 apoi $2600 cash. De asemenea au plecat cu bagaj și tot, nu doar ce au pe ei la momentul arestării. Cei care refuza să proceseze așa, și trebuie să vină ICE după ei, crezi ca nu se opun, mai ales când e o gloata afară care le ține partea?! ICE își fac meseria cum pot, într-un stat normal sunt ajutați de poliție, și lucrurile se desfășoară civilizat. Ce te faci însă în cele unde guvernatorul îndeamnă la insurecție și nerespectarea legilor federale?! Tu, de exemplu, dacă pe la începuturi îți era respinsă cererea de rezidenta și ți se cerea să părăsești Germania, ce făceai?! Dacă nu plecai de bună voie și venea poliția după tine, te opuneai arestării?! Acum vor și nemtii sa mai scape de refugiați, ce propui sa facă cu cei care refuză sa plece?!

Eu superficial? Superficial e Trump, in tot ceea ce face. Admit ca problema deportarilor a reprezentat cel mai bun selling point al sau, dar a reusit cumva sa o dea in bara pana si la capitolul asta. Ca presedinte SUA exista o linie rosie pe care nu poti sa o intreci. Ca nu conduci o rebeliune militara din Congo, conduci, chipurile, cea mai mare democratie a lumii. Tu nu vrei sa intelegi ca trupele alea ICE sunt alcatuite in proportie covarsitoare de indivizi rasisti si xenofobi, care abia asteapta cea mai mica provocare pentru a riposta cu o bata in cap. Nu a inventat Trump deportarile, ele s-au facut in mandatele tuturor presedintilor americani din epoca moderna, si ce crezi, fara a fi nevoie de militii si huligani mascati. In alta ordine de idei eu nu mai sunt in prezent in Germania, am revenit in tara dupa ce am locuit o perioada acolo. Dar nu exclud posibilitatea ca in viitor sa plec din nou, in cazul in care lucrurile scapa de tot de sub control aici (Romania sub extremism e game over).

utilizator șters
utilizator șters  •  11 Februarie 2026, 14:14
Postat de concret_live pe 11 Februarie 2026, 11:07

Nu intelegi esenta. Asa e, expulzarile celor aflati ilegal in alte tari sunt necesare, dar mai conteaza si cum faci lucrul asta. Nu poti sa trimiti "militii" de mercenari si batausi care de abia asteapta sa faca macel. De aceea ti-am pomenit de Mussolini, pentru ca fix in fascismul de acum 100 de ani mai vedeai asa ceva. Faptul ca nu ai trait pe vremea lui nu e un argument ori o scuza, de aceea exista disciplina numita istorie. Iar obiectivul acestei discipline ar fi sa ne ajute sa invatam, ca specie, din ororile razboaielor si doctrinelor extremiste din trecut. Din pacate continuam sa repetam aceleasi greseli ciclic, asteptand rezultate diferite. Oameni ca Trump si Vance, atat de toxici si radicali, nu duc lucrurile in directia buna, din contra. Nu-i de mirare ca primul scade in sondaje grav, iar al doilea e huiduit peste tot unde se duce. Din fericire americanii au o constitutie solida, si un Congres care reuseste sa puna frana imbecilismelor acestor personaje.

Eu înțeleg esența, tu ești cel superficial. Sunt absolut sigur ca nu ți-ai pus niciodată întrebarea de ce s-a ajuns aici. Tu dai vina pe efect, nu pe cauza! Chiar și Trump este un efect la rândul lui, pt ca atât în 2016 cât și acum a fost ales tocmai pe motiv de emigrare. Cum am spus, deportări se fac în toată țara, dar tu te întrebi de ce tărăboiul e doar în statele conduse de democrați. Ce e aia “oraș sanctuar”?! Sau “stat sanctuar”?! Sanctuar pt cine?! Încă odată, 70% dintre deportați au cazier! 2,2 milioane au plecat de buna voie, civilizat, au primit bilet de avion gratuit plus $1000 apoi $2600 cash. De asemenea au plecat cu bagaj și tot, nu doar ce au pe ei la momentul arestării. Cei care refuza să proceseze așa, și trebuie să vină ICE după ei, crezi ca nu se opun, mai ales când e o gloata afară care le ține partea?! ICE își fac meseria cum pot, într-un stat normal sunt ajutați de poliție, și lucrurile se desfășoară civilizat. Ce te faci însă în cele unde guvernatorul îndeamnă la insurecție și nerespectarea legilor federale?! Tu, de exemplu, dacă pe la începuturi îți era respinsă cererea de rezidenta și ți se cerea să părăsești Germania, ce făceai?! Dacă nu plecai de bună voie și venea poliția după tine, te opuneai arestării?! Acum vor și nemtii sa mai scape de refugiați, ce propui sa facă cu cei care refuză sa plece?!

concret_live
concret_live  •  11 Februarie 2026, 11:07
Postat de utilizator șters pe 10 Februarie 2026, 16:24

Recunoști deci ca în Germania au venit prea mulți emigranți, da?! Păi ce a primit Merkel pe lângă Biden (undeva la peste 20 de milioane) e nimic! Trump a spus de atâtea ori: expulzările nu sunt o chestie de lipsă de omenie ci pur și simplu nu este sustenabil, ne distrugem țara. Nu știu să îți spun de Mussolini, nu eram născut atunci, însă ICE fac ce scrie în fișa postului, răspund unei situații extreme. Și cum poate nu cunoști cifrele, situația se prezintă în felul următor: ICE au arestat în vederea deportării undeva la 650 mii de persoane, dintre aceștia 70% având cazier altul decât ca au trecut ilegal frontiera sau au rămas peste viză! Ceilalți 30% au fost fie persoane care aveau deja ordin de deportare fie erau în preajma celor 70% amintiți și au fost arestați și ei. Arestări se fac în toată America, însă problemele sunt doar în câteva state unde democrații au supermajoritate, Minnesota printre ele. De ce mă rog refuză aceștia să predea ICE emigranții ilegali arestați de autoritățile locale pt diverse infracțiuni?! Pt ca asta le-a cerut Homan de la bun început. Așa nu mai trebuie să facă raiduri în cartiere. Abia acum, după tot scandalul și după ce au murit 2 oameni, au început să facă ce trebuie și după cum vezi lucrurile s-au calmat.

Nu intelegi esenta. Asa e, expulzarile celor aflati ilegal in alte tari sunt necesare, dar mai conteaza si cum faci lucrul asta. Nu poti sa trimiti "militii" de mercenari si batausi care de abia asteapta sa faca macel. De aceea ti-am pomenit de Mussolini, pentru ca fix in fascismul de acum 100 de ani mai vedeai asa ceva. Faptul ca nu ai trait pe vremea lui nu e un argument ori o scuza, de aceea exista disciplina numita istorie. Iar obiectivul acestei discipline ar fi sa ne ajute sa invatam, ca specie, din ororile razboaielor si doctrinelor extremiste din trecut. Din pacate continuam sa repetam aceleasi greseli ciclic, asteptand rezultate diferite. Oameni ca Trump si Vance, atat de toxici si radicali, nu duc lucrurile in directia buna, din contra. Nu-i de mirare ca primul scade in sondaje grav, iar al doilea e huiduit peste tot unde se duce. Din fericire americanii au o constitutie solida, si un Congres care reuseste sa puna frana imbecilismelor acestor personaje.

utilizator șters
utilizator șters  •  10 Februarie 2026, 16:24
Postat de concret_live pe 09 Februarie 2026, 23:31

Sunt de acord cu ce spui, pana la un punct. In Germania s-a exagerat cu imigratia in masa din zona Orientului Mijlociui, in mandatul Angelei Merkel, asta e clar. A fost o politica gresita timp de cativa ani, desi in Siria a fost o adevarata criza umanitara, criza la care UE a raspuns prin aceasta deschidere. Si care era tara din UE care putea face fata cel mai bine valului urias de sirieni la acel moment? Germania. Repet, nu zic ca a fost ok, pentru ca au sosit mult prea multi intr-un timp prea scurt. Nu s-au gandit la consecintele pe termen lung, au crezut ca vor regla asta din mers. Revenind la Trump, inteleg preocuparea legata de narcotraficanti si alte astfel de categorii de indivizi daunatori societatii americane, dar nu poti trimite acea militie de huligani sa atace brutal oameni nevinovati. Si hai sa vedem unde a trimis-o: in Minnesota, un stat unde se voteaza pentru democrati. Felul asta de a face politica e uzat, depasit. Lumea e plictisita de indivizi radicali precum Trump si Vance, care jignesc pe oricine nu le impartaseste ideile si care ameninta cu tarife orice tara care nu se aliniaza practicilor lor.

Recunoști deci ca în Germania au venit prea mulți emigranți, da?! Păi ce a primit Merkel pe lângă Biden (undeva la peste 20 de milioane) e nimic! Trump a spus de atâtea ori: expulzările nu sunt o chestie de lipsă de omenie ci pur și simplu nu este sustenabil, ne distrugem țara. Nu știu să îți spun de Mussolini, nu eram născut atunci, însă ICE fac ce scrie în fișa postului, răspund unei situații extreme. Și cum poate nu cunoști cifrele, situația se prezintă în felul următor: ICE au arestat în vederea deportării undeva la 650 mii de persoane, dintre aceștia 70% având cazier altul decât ca au trecut ilegal frontiera sau au rămas peste viză! Ceilalți 30% au fost fie persoane care aveau deja ordin de deportare fie erau în preajma celor 70% amintiți și au fost arestați și ei. Arestări se fac în toată America, însă problemele sunt doar în câteva state unde democrații au supermajoritate, Minnesota printre ele. De ce mă rog refuză aceștia să predea ICE emigranții ilegali arestați de autoritățile locale pt diverse infracțiuni?! Pt ca asta le-a cerut Homan de la bun început. Așa nu mai trebuie să facă raiduri în cartiere. Abia acum, după tot scandalul și după ce au murit 2 oameni, au început să facă ce trebuie și după cum vezi lucrurile s-au calmat.

mattteo
mattteo  •  10 Februarie 2026, 00:12
Postat de Draconian pe 09 Februarie 2026, 18:12

e deci bun JD Vance care îsi face ochii cu rimel ca femeile, se rujeaza si se pudreaza, asta e exemplu de urmat zici tu, ia vezi tu daca JD se machiaza au ba.. si vei vedea ca da, si apropo de avort: daca o femeie a fost fortata la o relatie trebuie sa nasca neaparat, chiar daca au luat-o mai multi nu conteaza , avortu sa fie interzis ... zici tu.

Trebuie sa aduca pe lume acel suflet nevinovat. Mai departe e dreptul dânsei daca doreste sa il creasca sau il lasa unei alte familii. Nu inteleg vum avem i discutie daca are sau nu drept sa omoare un prunc pentru ca a fost violata.

mattteo
mattteo  •  10 Februarie 2026, 00:11
Postat de kxd2000 pe 09 Februarie 2026, 17:38

Nimeni nu susține avortul, ci DREPTUL de a alege. Avortul nu ține de politică ci de drepturile omului. E simplu dacă vrei să înțelegi. Nu ești de acord cu avortul, nu faci avort. Simplu.

Dreptul cui de a alege? Doar al femeii?? Nu poate femeia sa aleagă daca altcineva traieste, cum nu poti ca om niciodată nici sa alegi tu daca o alta persoana e sau nu ucisa. Dar am mai avut discutia asta, stiu ca vorbesc cu pereții. Problema este ca voi nu credeti ca acel organism e viu deoarece spuneti ca afara din mama nu ar supravietui. Dar nu asta e definitia vietii. Pana si un microb e considerat viata, iar un bebelus nici macar dupa nastere nu ar suoravietui fara ajutor. Deci logic, inclusiv fătul din uter e viu.

concret_live
concret_live  •  09 Februarie 2026, 23:44
Postat de utilizator șters pe 09 Februarie 2026, 18:16

Poate ca nu știi, însă Trump nu este pt interzicerea totala a avorturilor. A spus mereu ca esti un subiect unde ambele parti trebuie sa găsească “centrul”, pt ca nici interzicerea nu e OK dar nici avort la 9 luni, nu e. Așa ca a propus undeva la 12-14 săptămâni sau până fătul are puls. Într-adevăr JD e mai extremist pe partea astea, și sunt oarecum suprins pt ca el și-a început cariera politică drept democrat. Revenind, cum e clar ca la ora asta nu exista consens bipartizan in Congress, prin desființarea sentinței din Roe vs Wade data de SCOTUS acum fiecare stat își stabilește suveran propria politică în domeniul avorturilor.

Trump, la fel ca toata gasca "maga", este un conspirationist, o bruta care nu accepta niciodata o cale de mijloc. Pentru factiunea asta, "maga", singurul mod de a face politica este datul cu pumnul in masa. Daca nu esti cu ei, esti automat inamicul lor, daca ai ceva de adaugat la ce spun ei, esti deja "in plus", un element care trebuie eliminat. Spune-mi, te rog, ce diferenta e intre ce fac trupele ICE si ce faceau camasile negre ale lui Mussolini in anii '20 ai secolului trecut? Spune-mi, te rog, cum poate un om care tolereaza cel mai mare criminal al acestor vremuri, Vladimir Putin, sa cerseasca Premiul Nobel? Spune-mi, ce ti se pare atat de wow la modul asta brutal de a face politica? Nu sunt nici de stanga, nici de dreapta, dar niciodata nu voi fi adeptul unei factiuni precum "maga". Aici nu e vorba despre "make America great again", e despre marile corporatii americane si miliardarii din sptale lor, care vor resurse din toata lumea, fara sa plateasca daca se poate, pentru ele. Trump e doar interfata, omul ales de ei, sa le reprezinte interesele. Trump este exact fascistul modern al anului 2026 (pentru ca, da, chiar si ideologiile evolueaza, nu stagneaza). Cireasa de pe tort este atitudinea ostila fata de Europa. Cum sa faci tu, SUA, asta? Cum sa iti renegi originile, cum sa fii atat de agresiva cu singura regiune de lume care s-a aliniat mereu intereselor tale? Tradare, prost gust, nesimitire, tupeu si golanie, asta inse

concret_live
concret_live  •  09 Februarie 2026, 23:31
Postat de utilizator șters pe 09 Februarie 2026, 16:45

Tu vrei emigranții din lumea a treia în Germania sa înțeleg?! Cum era Germania când ai ajuns tu acolo și cum e azi?! Tu ești acolo ilegal?! Deci scutește-mă de patetisme de 2 bani. Nu are nimeni nimic împotriva emigrației legale, unde oamenii sunt verificați pt a nu avea cazier și de asemena pt a avea meserii care le permite să își găsescă de muncă sa stea pe ajutor social, oameni care in timp contribuie la mersul înainte al societății ca un nativ.

Sunt de acord cu ce spui, pana la un punct. In Germania s-a exagerat cu imigratia in masa din zona Orientului Mijlociui, in mandatul Angelei Merkel, asta e clar. A fost o politica gresita timp de cativa ani, desi in Siria a fost o adevarata criza umanitara, criza la care UE a raspuns prin aceasta deschidere. Si care era tara din UE care putea face fata cel mai bine valului urias de sirieni la acel moment? Germania. Repet, nu zic ca a fost ok, pentru ca au sosit mult prea multi intr-un timp prea scurt. Nu s-au gandit la consecintele pe termen lung, au crezut ca vor regla asta din mers. Revenind la Trump, inteleg preocuparea legata de narcotraficanti si alte astfel de categorii de indivizi daunatori societatii americane, dar nu poti trimite acea militie de huligani sa atace brutal oameni nevinovati. Si hai sa vedem unde a trimis-o: in Minnesota, un stat unde se voteaza pentru democrati. Felul asta de a face politica e uzat, depasit. Lumea e plictisita de indivizi radicali precum Trump si Vance, care jignesc pe oricine nu le impartaseste ideile si care ameninta cu tarife orice tara care nu se aliniaza practicilor lor.

utilizator șters
utilizator șters  •  09 Februarie 2026, 21:00
Postat de Draconian pe 09 Februarie 2026, 18:10

care omule emigranti din lumea a treia ca atît în America cît si în Germania de care vorbesti ROMÂNII sînt pe primu loc la imigranti expulzati, cei mai multi sînt ai nostri, cele mai multe infractiuni si crime în Occident le fac chiar ai nostri, pe ce lume traiesti ?!

Păi îți spune “concret” care, ca doar e la fața locului: cei cu “aspect sudic” (asta e eufemismul folosit de autorități). Nu a spus nimeni ca nu sunt și cetățeni români care nu au de căuta acolo. Pe ăia știi însă cine îi vrea cel mai mult expulzați?! Nu eu, pt ca nu ii vreau înapoi în România :-))) ci chiar românii din Germania, cei care sunt acolo legal și își văd onest de treaba lor încercând să se integreze pe cât posibil în societatea germană, chiar daca sunt conștienți ca “nemti” nu vor fi niciodată. Și încă o chestie, ai văzut ca Danemarca a decis ca din Mai să aplice deportarea automată pt emigranții care comit infracțiuni cu violență și asta în ciuda recomandărilor UE?!

utilizator șters
utilizator șters  •  09 Februarie 2026, 18:16
Postat de kxd2000 pe 09 Februarie 2026, 17:38

Nimeni nu susține avortul, ci DREPTUL de a alege. Avortul nu ține de politică ci de drepturile omului. E simplu dacă vrei să înțelegi. Nu ești de acord cu avortul, nu faci avort. Simplu.

Poate ca nu știi, însă Trump nu este pt interzicerea totala a avorturilor. A spus mereu ca esti un subiect unde ambele parti trebuie sa găsească “centrul”, pt ca nici interzicerea nu e OK dar nici avort la 9 luni, nu e. Așa ca a propus undeva la 12-14 săptămâni sau până fătul are puls. Într-adevăr JD e mai extremist pe partea astea, și sunt oarecum suprins pt ca el și-a început cariera politică drept democrat. Revenind, cum e clar ca la ora asta nu exista consens bipartizan in Congress, prin desființarea sentinței din Roe vs Wade data de SCOTUS acum fiecare stat își stabilește suveran propria politică în domeniul avorturilor.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Comentează