Comentarii (51)
1607757475939309
Adi Demetrio  •  31 Mai 2018, 18:30

Repet Williams o bate pe JALEp a voastra la orice ora numai din serviciu,chit ca are si 500 de kg,pun pariu pe orice suma,JALEp a voastra numai cand o vede pe Williams de cealalta parte a fileului deja i se taie picioarele si ii tremura vreascurile,Williams ar castiga dinainte meciul numai prin prezenta intimidanta!Ca la BOX!

catalin.palcu
catalin.palcu  •  31 Mai 2018, 18:29
Postat de Adi Demetrio pe 31 Mai 2018, 18:26

Era sa adorm la meciul lu asta,a avut numai adversari slabi si a castigat la tacaneala,un stil de joc infect,plictisitor,cand o aud ca ea e agresiva ma pufneste rasu,mingile ei suntn lente,slow motion,lipsite de vlaga,nu stiu unde vede ea agresiva,acuma iar a picat usor cu Petkovic aia vai steaua ei si aia ca jucatoare tot o tacanista,noroc cu tururile astea de 2 lei ca sa ajunga si ea macar in turul 4e multumita ca nu a iesit din prima ca de aia avea morcovul in fundulet si in turu 4 pica ca una buna ii da 6-0 arivederci hapdebules ai acasa la clatite si papanasi si o sa zica gata vacanta pana la sezonul de iarba sa o ma pregatesc cu vreo 3 gratare pe la Busteni si vreo 3 nunti,tr sa ma odihnesc sunt f obosita am jucat f mult!O puscarie de jucatoare,o mizerie care face de ras sportu si toate notiunile de comportament civic si educational,se vede ca a fost crescuta in lanu de porumb!

Ti-a stricat ziua Halep, nu ? La cat mai multe asa !

1607757475939309
Adi Demetrio  •  31 Mai 2018, 18:26

Era sa adorm la meciul lu asta,a avut numai adversari slabi si a castigat la tacaneala,un stil de joc infect,plictisitor,cand o aud ca ea e agresiva ma pufneste rasu,mingile ei suntn lente,slow motion,lipsite de vlaga,nu stiu unde vede ea agresiva,acuma iar a picat usor cu Petkovic aia vai steaua ei si aia ca jucatoare tot o tacanista,noroc cu tururile astea de 2 lei ca sa ajunga si ea macar in turul 4e multumita ca nu a iesit din prima ca de aia avea morcovul in fundulet si in turu 4 pica ca una buna ii da 6-0 arivederci hapdebules ai acasa la clatite si papanasi si o sa zica gata vacanta pana la sezonul de iarba sa o ma pregatesc cu vreo 3 gratare pe la Busteni si vreo 3 nunti,tr sa ma odihnesc sunt f obosita am jucat f mult!O puscarie de jucatoare,o mizerie care face de ras sportu si toate notiunile de comportament civic si educational,se vede ca a fost crescuta in lanu de porumb!

duffyduck
duffyduck  •  31 Mai 2018, 18:26
Postat de MaxP pe 31 Mai 2018, 18:12

Nu mai ziceti ca a clacat cu Wozniacki, e o diferenta ca de la cer la pamant intre ce s-a intamplat cu Ostapenko cand intr-adevar a avut meciul in mana si ce s-a intamplat cu Wozniacki, cand s-a jucat tot meciul de la egal la egal. Nu poti zice ca la 4-3 avea meciul in mana, nici cu serviciul, nu prea s-a jucat acel meci pe servicii. Imi amintesc si mingea de meci, un schimb lung in care Halep a gresit nefortat dupa ce se pusese intr-o pozitie foarte buna si ajunsese sa loveasca decisiv pentru punct. Acum nu poti sa zici ca acea greseala a fost vreun blocaj psihic.

Ai dreptate

1421728474639570
Gigi Kent  •  31 Mai 2018, 18:21
Postat de Bumbu Dorel pe 31 Mai 2018, 17:58

Da,Masha a castigat macar cu o jucatoare mai buna ca Petkovic(locul 107) Masha inca este in revenire,dar trecutul ei si performantele sale sint inegalabile pentru foarte multe jucatoare .Hai Sharapova!

Petkovic a jucat cu Mattek-Sands . Ce treaba are cu Simona ?

adi_stelistul
adi_stelistul  •  31 Mai 2018, 18:20
Postat de adi_stelistul pe 31 Mai 2018, 18:19

Sunt si eu de acord cu tine. In finala cineva trebuie sa castige si cineva trebuie sa piarda. Atat cu Wozniacki cat si cu Sarapova, Simona a pierdut pentru ca adversele au fost putin mai puternice nu pentru ca ea a cedat. Cu Ostapenko ea a pierdut, nu letona a invins. Oricum Simona nu e nici pe departe comparabila cu Safina care a pierdut si ea 3 finale GS si in care reusea 5-6 game-uri pe meci: coplesita total de miza si fara replica. Acolo se poate vorbi de o problema psihica, de un blocaj in apropierea trofeului pentru ca s-a intamplat de 3 ori din 3. Simona n-a pierdut nicio finala astfel.

Nicio finala de GS, desigur. Asa a pierdut la Roma dar a pierdut si mai rau anul trecut la Cincinatti.

MaxP
MaxP  •  31 Mai 2018, 18:12
Postat de duffyduck pe 31 Mai 2018, 17:02

100% corect. Da, a imbunatatit mult fata de anii precedenti, dar ea claca constant in meciul decisiv ptr a deveni nr 1 mondial de exemplu. Acum clacheaza cand e f aproape de a castiga un GS, cum a fost cu Ostapenko si cu Wozniacki anul asta la AO. A stapanit f bine momentul din semifinala cu Kerber, dar s-a blocat cand o conducea pe Wozniacki cu 4-3 in setul decisiv - si parea atat de aproape.

Nu mai ziceti ca a clacat cu Wozniacki, e o diferenta ca de la cer la pamant intre ce s-a intamplat cu Ostapenko cand intr-adevar a avut meciul in mana si ce s-a intamplat cu Wozniacki, cand s-a jucat tot meciul de la egal la egal. Nu poti zice ca la 4-3 avea meciul in mana, nici cu serviciul, nu prea s-a jucat acel meci pe servicii. Imi amintesc si mingea de meci, un schimb lung in care Halep a gresit nefortat dupa ce se pusese intr-o pozitie foarte buna si ajunsese sa loveasca decisiv pentru punct. Acum nu poti sa zici ca acea greseala a fost vreun blocaj psihic.

MaxP
MaxP  •  31 Mai 2018, 18:07
Postat de adi_stelistul pe 31 Mai 2018, 18:00

Pana la 5-1 si 40-0 in primul set nu intelegeam ce cauta Townsend pe 72 si cum a ajuns in turul 2? Din acel moment a devenit destul de clar de ce. Tehnic sta foarte bine Townsend. Evident ii lipseste deplasarea si sigur se epuizeaza fizic in timpul meciului, de aceea e doar pe 72. In ce o priveste pe Simona... tot la acel moment, 5-1 si 40-0, au fost doua servicii nu foarte grozave ale adversarei pe care le-a tratat cu lehamite. Putea categoric sa le castige si sa inchida setul. N-a facut-o, au venit apoi niste puncte excelente pentru Townsend si asa Simona a stat in plus 3 game-uri si 5 mingi fata de cat trebuia. Cam un sfert de ora, cu alte cuvinte. E rezultatul momentelor in care concentrarea Simonei scade. In sfarsit, totul e bine cand se termina cu bine. Nu stiu ce sa zic de Petkovic, sigur nu mai e cea care ajunsese in top 10 si cu care juca Simona semifinala aici. Anul asta a jucat pana aici 3 meciuri pe zgura si le-a pierdut pe toate. A jucat si 3 meciuri cu romance (Irina, Monica si Sorana) tot in 2018 si le-a pierdut pe toate. Dar a si eliminat-o pe Kvitova la AO. Asa ca trebuie atentie.

Townsend e exemplul de jucatoare care demonstreaza din plin ca in circuitul feminin pana la un punct se poate si fara conditie fizica, dar pentru tenisul de top totusi ai nevoie de asa ceva. Ea are o forta nativa prin care poate domina anumite meciuri cu lovituri puternice, dar e foarte greu sa joace la nivel inalt cu 20 de kilograme in plus si cu o deplasare de jucatoare de 1,90 metri. Pliskova de pilda macar poate sa stea mult in jocuri prin serviciu, Townsend nu poate, Pliskova (o compar cu ea pentru ca ea e poate jucatoarea de top cu mari deficiente in deplasarea in teren) parca totusi se misca mai bine, ea cateodata chiar scoate mingi grele. Deci nu e suficient sa ai forta, te ajuta pana prin top 100, apoi insa daca nu te misti, esti macata.

MaxP
MaxP  •  31 Mai 2018, 18:03
Postat de dinamo_fan pe 31 Mai 2018, 16:54

Mie in continuare mi se pare coplesita atunci cand miza devina mare. A avut 2 finale in care a clacat desi dadea semne bune. Problema Simonei nu e cand e condusa. Din contra si cum bine zici are reveniri impresionante. Problema Simonei ramane atunci cand conducea ea si jocul ii da de inteles ca e favorita. Ei, atunci mi se pare ca intervine automultumirea si o lasa moale, bagand adversarii in meci. Poate ma insel...

Nu stiu care ar fi a doua finala de care zici (daca te referi la cea de la Australian Open, acolo n-a clacat deloc, acela a fost un meci foarte echilibrat de la inceput pana in final), la cea de la Roma nu e vorba ca a clacat, a jucat prost de la inceput pana la sfarsit, a pierdut din start. Consider ca nu a vrut sa forteze mai mult decat era cazul, s-a vazut in semi-finale ca are capacitate de lupta, sincer daca nu juca cu Sharapova e posibil sa fi cedat inca din semi-finale, pe rusoaica chiar a vrut sa o bata dintr-un oarecare orgoliu, s-a vazut si prin reactia de dupa meci. Sigur, suna ciudat sa nu fortezi intr-o finala, dar la momentul actual efectiv acel turneu nu era nimic mai mult decat o pregatire pentru Roland-Garros. Si nu cred ca gresesc, pentru ca am vazut-o abandonand inaintea unei semi-finale la Doha, deci nu cred ca o intereseaza asa de tare titlurile la astfel de turnee.

pittt
pittt  •  31 Mai 2018, 18:01
Postat de Bumbu Dorel pe 31 Mai 2018, 17:58

Da,Masha a castigat macar cu o jucatoare mai buna ca Petkovic(locul 107) Masha inca este in revenire,dar trecutul ei si performantele sale sint inegalabile pentru foarte multe jucatoare .Hai Sharapova!

Esti cumva tot tihi si celelalte conuri ? Ca sa intelegem cu cine vorbim

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Comentează