Comentarii (20)
mishu_74
mishu_74  •  29 August 2014, 14:25
Postat de rolololol pe 29 August 2014, 11:46

mda si prin ce se manifesta talentul asta de care vorbesti tu ca eu am vazut cateva meciuri ale ei si nu observ absolut nimic care sa iasa in evidenta fizic e slaba are niste picioare de parca nu ar fi alergat in viata ei nu vad nici o lovitura care sa iasa in evidenta nu loveste puternic nu loveste plasat ....

Uite aseara de exemplu, de foarte multe ori i-a intrat primul serviciu. Apoi, la returul slab al celeilalte urca la fileu si plasa lovitura unde vroia ea. De cateva ori la primul serviciu a avut peste 100mph. Pai asta este peste orice jucatoare din circuit la ora asta. Raonic care are unul dintre cele mai puternice servicii are in jur la 130mph, si vorbim de barbati aici. Si io zic ca talent are destul, ce ii lipseste ei este constanta, datorita lipsei de concentrare in momentele de presiune.

williamfaulkner
williamfaulkner  •  29 August 2014, 13:52

Partea buna dupa aceste doua meciuri e ca Sorana pare sa-si fi revenit, a jucat mult mai bine, a ramas mai mult in raliuri, nu s-a mai pripit atat de des ca de obicei sa inchida punctul - adica sa dea mingea afara din prima. Sunt semne foarte bune si inca nu e prea tarziu ca sa revina in top 20 si sa urce si mai mult. Nu-mi pare rau ca m-am trezit cu noaptea in cap ca s-o vad, chiar daca a pierdut aproape la mustata.

tenko
tenko  •  29 August 2014, 13:41
Postat de mytzu pe 29 August 2014, 12:30

daca prin talent te referi la bubuitul mingilor, atunci da, e mai talentata ca Simona. dar Sorana nu gandeste pe teren, merge doar pe instict. Adaugand la asta faptul ca nu-ti intra toate mingile in teren cand le dai cu asa forta, ajungi la concluzia ca nu e material de top. Sunt atatea exemple in tenis de jucatoare care lovesc mingea foarte puternic, dar care nu sunt suficient de consistente ca sa urce in top. Cu ele, orice este posibil. Pot bate adversare bune cand le intra mingile, dar pot si pierde in fata unor jucatoare din afara top100 cand baga majoritatea mingilor in fileu sau le dau in copaci.

da, de acord, dar e vorba strict de concetrare! nu bubuie mingea, nu da doar tare si atat, eu cred ca si gandeste inainte, dar isi pierde cumpatul foarte repede. poate gandeste prea mult, cand vine mingea spre ea si nu se hotaraste in timp util la o varianta de retur si o alege pe cea gresita, daia ajunge mingea in fileu. acuma , eu nus antrenor de tenis, nu pot sa stiu ce e in mintea ei, nu pot sa stiu ce si cum se gandeste un meci de tenis, dar din exterior, ca simplu privitor, consider ca Sorana ar putea ajunge o super jucatoare de top, daca si-ar fructifica talentul, prin munca! la psihic in primul rand...

tenko
tenko  •  29 August 2014, 13:35
Postat de bumix pe 29 August 2014, 13:17

da unde-i talentul d-mle ??? ca nu vad nimic special la fata in afara de i nstabilitate psihica crasa. cum face de pierde in fata la jucatoare fff slab cotate si alteori bate o jucatoare de top??? care-i TALENTUL , FLUCTUATIA ,NEPREGATIREA SAU AROGANTA

de unde vine talentul, nu stiu sa spun, dar nu cred ca ne referim la acelasi lucru! pentru mine talentul inseamna acele mingi jucate inteligent, constructia punctului, mai ales pe serviciu. da, sunt de acord, e fluctuanta si inconstanta, iar asta din cauza faptului ca e foarte emotiva! nici asta nu e ok, pt ca la nivelul asta, deja trebuia rezolvata problema concentrarii si emotiilor, daca ai pretentii de top30! nu sunt de acord cu aroganta, nu cred ca e aroganta, ci pur si simplu imatura in joc! e parerea mea, am vazut multe din jocurile ei si eu asta cred ca ii este personalitatea! e talentata, dar ii lipseste profesionalismul, concentrarea, siguranta si poate un antrenor mai bun!

bumix
bumix  •  29 August 2014, 13:17
Postat de tenko pe 29 August 2014, 11:57

chiar e foarte talentata, dar Halep este mult mai muncitoare! Cirstea are o singura problema, nu e constanta! Pune singura presiune pe ea, gresind mingi banale si se pierde. Eu zic ca in forma maxima, Cirstea poate sa o bata pe Halep, dar Simona a invatat sa joace sub presiune, sa nu renunte, sa se auto-motiveze, capitol la care Sorana sta foarte prost, din pacate! M-am uitat la meci, a avut niste actiuni de, cred ca nici Williams nu-i facea fata, dar imediat dupa urma o greseala de gradinita. Asa e tenisul Soranei, la orice meci are emotii, chiar si atunci cand conduce...poate mai ales atunci!

da unde-i talentul d-mle ??? ca nu vad nimic special la fata in afara de i nstabilitate psihica crasa. cum face de pierde in fata la jucatoare fff slab cotate si alteori bate o jucatoare de top??? care-i TALENTUL , FLUCTUATIA ,NEPREGATIREA SAU AROGANTA

lucell
lucell  •  29 August 2014, 13:05

Nu e nimic Sorana,poate data viitoare,poate data viitoare.

madskills
madskills  •  29 August 2014, 12:31
Postat de tenko pe 29 August 2014, 11:57

chiar e foarte talentata, dar Halep este mult mai muncitoare! Cirstea are o singura problema, nu e constanta! Pune singura presiune pe ea, gresind mingi banale si se pierde. Eu zic ca in forma maxima, Cirstea poate sa o bata pe Halep, dar Simona a invatat sa joace sub presiune, sa nu renunte, sa se auto-motiveze, capitol la care Sorana sta foarte prost, din pacate! M-am uitat la meci, a avut niste actiuni de, cred ca nici Williams nu-i facea fata, dar imediat dupa urma o greseala de gradinita. Asa e tenisul Soranei, la orice meci are emotii, chiar si atunci cand conduce...poate mai ales atunci!

Pacat ca nu multi inteleg asta si confunda talentul cu munca, cum e in cazul Simonei. Daca vreti o comparatie fortata, Halep e Nadal iar Carstea e Federer. Adica munca vs talent. Diferenta e ca talentul fara pic de munca nu e de ajuns

mytzu
mytzu  •  29 August 2014, 12:30
Postat de tenko pe 29 August 2014, 11:57

chiar e foarte talentata, dar Halep este mult mai muncitoare! Cirstea are o singura problema, nu e constanta! Pune singura presiune pe ea, gresind mingi banale si se pierde. Eu zic ca in forma maxima, Cirstea poate sa o bata pe Halep, dar Simona a invatat sa joace sub presiune, sa nu renunte, sa se auto-motiveze, capitol la care Sorana sta foarte prost, din pacate! M-am uitat la meci, a avut niste actiuni de, cred ca nici Williams nu-i facea fata, dar imediat dupa urma o greseala de gradinita. Asa e tenisul Soranei, la orice meci are emotii, chiar si atunci cand conduce...poate mai ales atunci!

daca prin talent te referi la bubuitul mingilor, atunci da, e mai talentata ca Simona. dar Sorana nu gandeste pe teren, merge doar pe instict. Adaugand la asta faptul ca nu-ti intra toate mingile in teren cand le dai cu asa forta, ajungi la concluzia ca nu e material de top. Sunt atatea exemple in tenis de jucatoare care lovesc mingea foarte puternic, dar care nu sunt suficient de consistente ca sa urce in top. Cu ele, orice este posibil. Pot bate adversare bune cand le intra mingile, dar pot si pierde in fata unor jucatoare din afara top100 cand baga majoritatea mingilor in fileu sau le dau in copaci.

tenko
tenko  •  29 August 2014, 11:57
Postat de slickbubu pe 29 August 2014, 11:50

si care e talentul ala cu muult peste al lui Halep? (in afara de make up si selfieuri) bai, iar va treziti vorbind despre tenis? cu mult, auzi!

chiar e foarte talentata, dar Halep este mult mai muncitoare! Cirstea are o singura problema, nu e constanta! Pune singura presiune pe ea, gresind mingi banale si se pierde. Eu zic ca in forma maxima, Cirstea poate sa o bata pe Halep, dar Simona a invatat sa joace sub presiune, sa nu renunte, sa se auto-motiveze, capitol la care Sorana sta foarte prost, din pacate! M-am uitat la meci, a avut niste actiuni de, cred ca nici Williams nu-i facea fata, dar imediat dupa urma o greseala de gradinita. Asa e tenisul Soranei, la orice meci are emotii, chiar si atunci cand conduce...poate mai ales atunci!

slickbubu
slickbubu  •  29 August 2014, 11:50
Postat de madskills pe 29 August 2014, 10:49

Cand o avea si ea chef de tenis cum avea acum 2 ani, poate o sa revina. Dar ma indoiesc. Ca talent e cu mult peste Halep. Ca indolenta si implicare, il concureaza pe Victor Hanescu. Un fel de Lutu al tenisului. Jucatoare cu un potential enorm care singura si-a batut joc de cariera ei.

si care e talentul ala cu muult peste al lui Halep? (in afara de make up si selfieuri) bai, iar va treziti vorbind despre tenis? cu mult, auzi!

  • 1
  • 2
Comentează