Comentarii (191)
duffyduck
duffyduck  •  19 Mai 2018, 22:48
Postat de maxp pe 19 Mai 2018, 22:29

Prietene, au fost sportivi scutiti de suspendare la cateva luni pentru ca nu era clar timpul de excretie, ce 2-3 zile? Totusi ce substanta de genul se excreta total in 2-3 zile, acum sincer, ca doar nu e bere?!

Inca ceva: am fost olimpic national la chimie, am 3 medici in familie si am trecut cu brio examenul la facultatea de medicina, deci eu zic sa trecem mai departe la alte subiecte

duffyduck
duffyduck  •  19 Mai 2018, 22:42
Postat de maxp pe 19 Mai 2018, 22:29

Prietene, au fost sportivi scutiti de suspendare la cateva luni pentru ca nu era clar timpul de excretie, ce 2-3 zile? Totusi ce substanta de genul se excreta total in 2-3 zile, acum sincer, ca doar nu e bere?!

Iarasi te prefaci. Tu crezi ca discutiile astea sunt le nivel de comentarii la un articol sportiv. In momentul in care Meldonium este interzis de WADA, scrisori oficiale sunt trimise la toate federatiile si competitiile sportive. Cei care se ocupau de Sharapova, aveau datoria sa contacteze producatorul de Meldonium, pentru a afla de cat timp este nevoie pentru a elimina Meldoinium din organism. Sharapova trebuia sa iasa in fatza si sa admita ca a luat Meldonium, si trebuia sa faca timp de cate luni controale amanuntite, cu ajutorul WADA, pana cand se asigura ca nu mai are Meldonium in sange/organism. Daca tu vrei sa ignori realitatea din nestiinta sau intentionat - nu mai e treaba mea.

pittt
pittt  •  19 Mai 2018, 22:38
Postat de maxp pe 19 Mai 2018, 22:27

Si totusi ceva nu se leaga. Pentru ca au fost scandaluri nestiindu-se timpul de excretie al meldoniumului inclusiv la cateva luni dupa 1 ianuarie 2016. Deci nu stiu daca atunci se justifica timpul lasat din septembrie 2015 pana la acea data. Si sincer, iti e interzis sa mai consumi de atunci, dar esti sanctionat doar daca esti prins dupa atunci... e ca si cum nu mai ai dreptul sa, ce stiu eu, sa ai alcoolemia de peste 25 din acest moment, dar sanctiunea se da de-abia peste 2 luni. Bun, si daca ma prinzi in astea 2 luni, ce-mi faci?!

Daca te prind in astea 2 luni nu iti fac nimic pentru ca de asta sunt regulamente. Sharapova a recunoscut ca a luat meldonium si dupa 1 ianuarie 2016, sustinand ca nu a citit scrisoarea de la WADA desi o primise, ceea ce nu e de crezut indiferent cat iti e de simpatica.

duffyduck
duffyduck  •  19 Mai 2018, 22:36
Postat de maxp pe 19 Mai 2018, 22:24

Eu sunt de acord cu asta, dar exista o mie de substante permise care imbunatatesc performantele sportive. Nu poti sa interzici orice, cum sa ceri retragerea unor titluri luate pe cand tu foloseai o substanta neinterzisa?! Pai hai sa-i suspendam si pentru extracte de valeriana, nu vrem? Sunt o groaza de substante si de plante care ajuta, orice contact cu mediul produce pana la urma un efect, asa e natura. Da, eu inteleg ce vrei sa zici, a consumat un medicament de care nu avea nevoie. A facut-o exact cum o fac astmaticii, pentru ca daca nu ii era prescris nu avea acces la el. Nu era vorba de dopaj, nu i se dadea fara reteta medicala. Deci pe undeva e adevarat ca nu e totul ok, dar daca o luam asa eu nu cred sincer ca exista 10% sportivi 100% cinstiti in lumea asta. Pana si suplimentele proteice sunt tot o forma de dopaj permisa. De ce ne legam fix de Sharapova? Fara sa vorbim ca totusi din cate am auzit efectele meldoniumului erau minime. Sigur, ma gandesc ca nu lua de proasta substanta, dar raman la parerea ca se exagereaza. Suplimente folosesc toti, atata timp cat nu sunt interzise, cu tot respectul, nu ai de ce sa acuzi. Asa vin si eu si intreb de ce concureaza laolalta sportivul nascut la 5 metri altitudine din Noua Zeelanda cu cel nascut in Etiopia la 3000 metri altitudine. E tot o oarecare forma de dopaj, efectiv conditiile nu pot fi egale pentru toata lumea.

Avand in vedere cine sunt Rusia, China si US - cred ca daca Halep ar fi prinsa dopata cu Meldonium, ar fi demolata. Asta unu la mana. Doi la mana, nu conteasa opinia mea - conteaza opinia WADA. Eu am intrebat atat: de ce pe Armstrong l-au lasat fara Tururi, iar lui Sharapova nu i-au retras titlurile castigate? Nu in ultimul rand, opinia mea personala este ca anti-dopingul este complet depasit. Ma alatur opiniei lui Armstrong, care spunea ca se investesc zeci si sute de mii in anti-doping, pentru a prinde 10% din sportivii care se dopeaza. Vanitatea nu are limite.

ticbis
ticbis  •  19 Mai 2018, 22:32
Postat de maxp pe 19 Mai 2018, 22:30

Da, ma innebuneste. Vorbeam despre altceva.

Stiu exact despre ce vorbeai, d-aia ma distreaza...:))) Stiu bine ce te doare...

ticbis
ticbis  •  19 Mai 2018, 22:30
Postat de maxp pe 19 Mai 2018, 22:27

Si totusi ceva nu se leaga. Pentru ca au fost scandaluri nestiindu-se timpul de excretie al meldoniumului inclusiv la cateva luni dupa 1 ianuarie 2016. Deci nu stiu daca atunci se justifica timpul lasat din septembrie 2015 pana la acea data. Si sincer, iti e interzis sa mai consumi de atunci, dar esti sanctionat doar daca esti prins dupa atunci... e ca si cum nu mai ai dreptul sa, ce stiu eu, sa ai alcoolemia de peste 25 din acest moment, dar sanctiunea se da de-abia peste 2 luni. Bun, si daca ma prinzi in astea 2 luni, ce-mi faci?!

Bre, tu chiar nu intelegi ca Sgarapova, dupa 10 ani de meldonium, fara el e o oarecare in tenis??? Se vede cu ochiul liber!

maxp
maxp  •  19 Mai 2018, 22:30
Postat de ticbis pe 19 Mai 2018, 22:26

Iti raspund eu, e simplu: Simona Halep a batut-o pe Maria Sharapova! Scurt si clar! Stiu ca chestia asta te innebuneste... dar e problema ta!

Da, ma innebuneste. Vorbeam despre altceva.

maxp
maxp  •  19 Mai 2018, 22:29
Postat de duffyduck pe 19 Mai 2018, 22:17

Inca ceva, stii ca 12 sportivi din Rusia au fost prinsi dopati cu Meldonium? Vorbim, bineinteles, de cei "descoperiti". Mai stii ca, in cazul uzului "normal" de Meldonium, medicamentul ar trebui sa nu mai fie depistat in organism la 2-3 zile dupa incetarea tratamentului? Cand interzici Meldonium in septembrie 2015 si cineva tot are Meldonium in sange in ianuarie 2016, este absolut clar ca se datoreaza unui dopaj sistematic. Nu mai prosti tu lumea cu Gatorade pe aici

Prietene, au fost sportivi scutiti de suspendare la cateva luni pentru ca nu era clar timpul de excretie, ce 2-3 zile? Totusi ce substanta de genul se excreta total in 2-3 zile, acum sincer, ca doar nu e bere?!

maxp
maxp  •  19 Mai 2018, 22:27
Postat de pittt pe 19 Mai 2018, 22:10

WADA a trecut această substanţă pe lista celor interzise, la 16 septembrie 2015. Sportivii au fost informaţi, ulterior, că toţi cei depistaţi cu Meldonium, după data de 1 ianuarie 2016, vor primi suspendări dar data interzicerii este totusi 16 septembrie 2015. S-a lasat timp suficient ca substanta sa fie eliminata din organism. Sharapova a primit o si scrisoare, la 22 decembrie 2015, dar nu s-a putut lipsi de el, urma Australian Open.

Si totusi ceva nu se leaga. Pentru ca au fost scandaluri nestiindu-se timpul de excretie al meldoniumului inclusiv la cateva luni dupa 1 ianuarie 2016. Deci nu stiu daca atunci se justifica timpul lasat din septembrie 2015 pana la acea data. Si sincer, iti e interzis sa mai consumi de atunci, dar esti sanctionat doar daca esti prins dupa atunci... e ca si cum nu mai ai dreptul sa, ce stiu eu, sa ai alcoolemia de peste 25 din acest moment, dar sanctiunea se da de-abia peste 2 luni. Bun, si daca ma prinzi in astea 2 luni, ce-mi faci?!

ticbis
ticbis  •  19 Mai 2018, 22:26
Postat de maxp pe 19 Mai 2018, 22:24

Eu sunt de acord cu asta, dar exista o mie de substante permise care imbunatatesc performantele sportive. Nu poti sa interzici orice, cum sa ceri retragerea unor titluri luate pe cand tu foloseai o substanta neinterzisa?! Pai hai sa-i suspendam si pentru extracte de valeriana, nu vrem? Sunt o groaza de substante si de plante care ajuta, orice contact cu mediul produce pana la urma un efect, asa e natura. Da, eu inteleg ce vrei sa zici, a consumat un medicament de care nu avea nevoie. A facut-o exact cum o fac astmaticii, pentru ca daca nu ii era prescris nu avea acces la el. Nu era vorba de dopaj, nu i se dadea fara reteta medicala. Deci pe undeva e adevarat ca nu e totul ok, dar daca o luam asa eu nu cred sincer ca exista 10% sportivi 100% cinstiti in lumea asta. Pana si suplimentele proteice sunt tot o forma de dopaj permisa. De ce ne legam fix de Sharapova? Fara sa vorbim ca totusi din cate am auzit efectele meldoniumului erau minime. Sigur, ma gandesc ca nu lua de proasta substanta, dar raman la parerea ca se exagereaza. Suplimente folosesc toti, atata timp cat nu sunt interzise, cu tot respectul, nu ai de ce sa acuzi. Asa vin si eu si intreb de ce concureaza laolalta sportivul nascut la 5 metri altitudine din Noua Zeelanda cu cel nascut in Etiopia la 3000 metri altitudine. E tot o oarecare forma de dopaj, efectiv conditiile nu pot fi egale pentru toata lumea.

Iti raspund eu, e simplu: Simona Halep a batut-o pe Maria Sharapova! Scurt si clar! Stiu ca chestia asta te innebuneste... dar e problema ta!

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • •••
  • 20
Comentează