SPORTURI  »  AUTO  »  DRIVE TEST

E mai sigură!

Articol de - Publicat joi, 30 octombrie 2008 00:00

Noul Logan MCV are în dotarea de serie, pe toate versiunile, sisteme de frînare cu ABS, EBV şi AFU. Livrările vor începe la jumătatea lui noiembrie

Logan MCV a fost lansat pentru prima dată cu 2 ani în urmă. Acum, MCV (Multi Convivial Vehicle) a primit o faţă nouă, dar atuurile sale au rămas aceleaşi: preţ mic, spaţiu interior extrem de generos, modularitate remarcabilă.

Totuşi care sînt noutăţile Loganului MCV facelift? Design-ul modern al caroseriei a fost "împrumutat" de la noul Logan. Calandrul este mai mare, iar bandoul superior e cromat. Maşina e mai mare cu 2 cm datorită barelor de protecţie, şi ele schimbate. Blocurile optice au fost mărite, iar proiectoarele de ceaţă sînt încadrate de ornamente de carbon. La interior, planşa de bord e modernă, iar pe noua consolă centrală comenzile sînt amplasate ergonomic.

Logan MCV are aceleaşi motorizări, trei pe benzină (1.4 MPI-75 CP, 1.6 MPI-90 CP şi 1.6 16V- 105 CP) şi două diesel, ambele de 1.5 dCi (70 CP şi 85 CP).

Important este însă faptul că toată versiunile de Logan MCV sînt echipate cu sistemul ABS Bosch 8.1, de ultimă generaţie. Prin urmare, de acum, MCV-ul dispune de un repartitor electronic al forţei de frînare (EBV) şi de asistenţă la frînarea de urgenţă (AFU). Un mare plus pentru Dacia Logan! Plus ce se remarcă în situaţiile-limită întîlnite pe şosea.

8.400 de euro (TVA inclus) este preţul de pornire pentru noul Logan MCV
3 ani sau 100.000 de kilometri oferă noul Logan MCV garanţie

Noul Logan MCV are în dotarea de serie, pe toate versiunile, sisteme de frînare cu ABS, EBV şi AFU. Livrările vor începe la jumătatea lui noiembrie

Logan MCV a fost lansat pentru prima dată cu 2 ani în urmă. Acum, MCV (Multi Convivial Vehicle) a primit o faţă nouă, dar atuurile sale au rămas aceleaşi: preţ mic, spaţiu interior extrem de generos, modularitate remarcabilă.

Totuşi care sînt noutăţile Loganului MCV facelift? Design-ul modern al caroseriei a fost "împrumutat" de la noul Logan. Calandrul este mai mare, iar bandoul superior e cromat. Maşina e mai mare cu 2 cm datorită barelor de protecţie, şi ele schimbate. Blocurile optice au fost mărite, iar proiectoarele de ceaţă sînt încadrate de ornamente de carbon. La interior, planşa de bord e modernă, iar pe noua consolă centrală comenzile sînt amplasate ergonomic.

Logan MCV are aceleaşi motorizări, trei pe benzină (1.4 MPI-75 CP, 1.6 MPI-90 CP şi 1.6 16V- 105 CP) şi două diesel, ambele de 1.5 dCi (70 CP şi 85 CP).

Important este însă faptul că toată versiunile de Logan MCV sînt echipate cu sistemul ABS Bosch 8.1, de ultimă generaţie. Prin urmare, de acum, MCV-ul dispune de un repartitor electronic al forţei de frînare (EBV) şi de asistenţă la frînarea de urgenţă (AFU). Un mare plus pentru Dacia Logan! Plus ce se remarcă în situaţiile-limită întîlnite pe şosea.

8.400 de euro (TVA inclus) este preţul de pornire pentru noul Logan MCV
3 ani sau 100.000 de kilometri oferă noul Logan MCV garanţie

Citește și:

„Edi a auzit ce a spus!” » GSP a aflat de ce Alex Mitriță a fost lăsat acasă de selecționer: „Toți au simțit că-i lasă la greu”
Nationala
„Edi a auzit ce a spus!” » GSP a aflat de ce Alex Mitriță a fost lăsat acasă de selecționer: „Toți au simțit că-i lasă la greu”
Fostul coleg al lui Chivu la Inter face mărturisiri cutremurătoare: „De câțiva ani sunt 100% toxicoman și alcoolic. Mă tem de moarte și de pușcărie!”
Campionate
Fostul coleg al lui Chivu la Inter face mărturisiri cutremurătoare: „De câțiva ani sunt 100% toxicoman și alcoolic. Mă tem de moarte și de pușcărie!”
Doar așa va mai fi păstrat Zeljko Kopic la Dinamo! Acestea sunt condițiile continuării „mariajului” cu roș-albii
Superliga
Doar așa va mai fi păstrat Zeljko Kopic la Dinamo! Acestea sunt condițiile continuării „mariajului” cu roș-albii

Corvinul e în CORZI: dacă va juca în Europa, ar PIERDE dreptul de promovare în Superligă! » Cere dispensă din partea FRF: „Ar fi o aberație, să ne amâne!”

Pintilii l-a amendat pe Ngezana cu 200 de euro și nu i-a venit să creadă cu câți bani a apărut fotbalistul: „Du-te, mă, de aici!”


Comentarii (8)
 •  30 Octombrie 2008, 09:55

si daca te rasturnai cu una de afara si pateai la fel comotie dar scapai, erai super incantat ca te-a salvat masina si nu era sa decedezi ( Doamne fereste , intre noi fie spus ) , nu? ca deh, e de afara :))) tari sunt unii. Vezi ca altii au murit in masini mult mai sigure si nu a fost nevoie decat sa se rastoarne o singura data.

 •  30 Octombrie 2008, 09:44

raducule lasa-ne tati!tine-ti vw-ul sanatos!si atat!no coment!

 •  30 Octombrie 2008, 09:32

stifturi la supra preturi

Vezi toate comentariile (8)
Comentează