SPORTURI  »  AUTO  »  DRIVE TEST

Ea e regina!

Articol de - Publicat miercuri, 19 noiembrie 2008 00:00

Opel Insignia a fost desemnat "Car of the year" în 2009 pentru Europa. În România este aşteptată anul viitor, în martie


Vectra a intrat deja în istorie. Acum i-a venit rîndul Insigniei. Opel Insignia a debutat în forţă. Săptămîna aceasta, maşina a primit titlul "Car of year 2009", cel mai important în Europa. Încă din primăvară, atunci cînd a fost arătată în premieră la Londra, Insignia a uimit. Ceva nou pentru Opel. Ceva plăcut ochiului. Noul model se prezenta într-o ţinută elegantă şi stilată, semn că la Insignia croitorii au fost talentaţi şi inspiraţi. Designul a însemnat o adevărată revoluţie pentru cei de la Opel. Complet altceva. Linii moderne, aspect cu adevărat premium, totul fiind desenat perfect, semn clar că aveam de-a face cu rigurozitatea germană.

Interiorul lui Insignia inspiră calitate. Materialele şi finisările sînt dintre cele mai bune, iar bordul este desenat artistic. Spaţiul este generos, încă un element care duce Insignia către premium. ;)

7 motorizări
Motorizările Insigniei sînt numeroase. Patru pe benzină (1.6, 115 CP, 1.8, 140 CP, 2.0 Turbo, 220 CP şi 2.8, V6, Turbo, 260 CP) şi trei diesel (2.0 CDTI, 110 CP, 2.0 CDTI, 130 CP şi 2.0 CDTI, 160 CP). Interesant este faptul că pentru cele mai puternice propulsoare pe benzină (2.0, 220 CP şi 2.8, 260 CP), noul Opel oferă tracţiune integrală, o "revenire" la prima generaţie de Vectra. La drive-test s-a nimerit varianta 2.0 Turbo, 220 CP. Multă putere, o direcţie bună, poate un pic cam sensibilă, nu auzi nimic din exterior şi o cutie de viteze precisă.

Lumini inteligente
Tehnologia este bine reprezentată pe Insignia. Adaptive Forward Lighting e folosit pentru iluminarea exterioară. Este un sistem automat care acţionează în funcţie de condiţiile din trafic şi de rulare. Luminile se pot repoziţiona complet în cazul în care Insignia, aflată într-o poziţie statică, dar cu semnalizatorul pornit, urmează să facă un viraj. Rămînînd la lumini, în momentul în care este activat butonul Sport, sistemul care face mai rapidă şi mai stabilă maşina, luminile de la turometru şi vitezometru îşi schimbă culoarea din albe în roşii, atenţionînd astfel şoferul să nu uite că se află pe "Sport".

Recunoaşte semnele de circulaţie
"Opel Eye" este o altă tehnologie marca Insignia. Deasupra oglinzii retrovizoare este montată o cameră care recunoaşte imediat semnele indicatoare de pe marginea şoselei. Cu ajutorul unei baze de date cu imagini, găzduită de computerul maşinii, displayul central de la bord anunţă şoferul de viteza legală care-i este permisă, că depăşirea e interzisă şi multe altele. Insignia are şi priză pentru 220 V, ideală pentru cei care folosesc laptop-urile în călătorii. ;)


19.150 de euro (TVA inclus) este preţul de bază pentru un Opel Insignia 1.6, 115 CP hatchback sau sedan

31.500 de euro
(TVA inclus) costă varianta de top a Insigniei (2.8, 260 CP) hatcback sau sedan

Opel Insignia a fost desemnat "Car of the year" în 2009 pentru Europa. În România este aşteptată anul viitor, în martie

Vectra a intrat deja în istorie. Acum i-a venit rîndul Insigniei. Opel Insignia a debutat în forţă. Săptămîna aceasta, maşina a primit titlul "Car of year 2009", cel mai important în Europa. Încă din primăvară, atunci cînd a fost arătată în premieră la Londra, Insignia a uimit. Ceva nou pentru Opel. Ceva plăcut ochiului. Noul model se prezenta într-o ţinută elegantă şi stilată, semn că la Insignia croitorii au fost talentaţi şi inspiraţi. Designul a însemnat o adevărată revoluţie pentru cei de la Opel. Complet altceva. Linii moderne, aspect cu adevărat premium, totul fiind desenat perfect, semn clar că aveam de-a face cu rigurozitatea germană.

Interiorul lui Insignia inspiră calitate. Materialele şi finisările sînt dintre cele mai bune, iar bordul este desenat artistic. Spaţiul este generos, încă un element care duce Insignia către premium. ;)

7 motorizări
Motorizările Insigniei sînt numeroase. Patru pe benzină (1.6, 115 CP, 1.8, 140 CP, 2.0 Turbo, 220 CP şi 2.8, V6, Turbo, 260 CP) şi trei diesel (2.0 CDTI, 110 CP, 2.0 CDTI, 130 CP şi 2.0 CDTI, 160 CP). Interesant este faptul că pentru cele mai puternice propulsoare pe benzină (2.0, 220 CP şi 2.8, 260 CP), noul Opel oferă tracţiune integrală, o "revenire" la prima generaţie de Vectra. La drive-test s-a nimerit varianta 2.0 Turbo, 220 CP. Multă putere, o direcţie bună, poate un pic cam sensibilă, nu auzi nimic din exterior şi o cutie de viteze precisă.

Lumini inteligente
Tehnologia este bine reprezentată pe Insignia. Adaptive Forward Lighting e folosit pentru iluminarea exterioară. Este un sistem automat care acţionează în funcţie de condiţiile din trafic şi de rulare. Luminile se pot repoziţiona complet în cazul în care Insignia, aflată într-o poziţie statică, dar cu semnalizatorul pornit, urmează să facă un viraj. Rămînînd la lumini, în momentul în care este activat butonul Sport, sistemul care face mai rapidă şi mai stabilă maşina, luminile de la turometru şi vitezometru îşi schimbă culoarea din albe în roşii, atenţionînd astfel şoferul să nu uite că se află pe "Sport".

Recunoaşte semnele de circulaţie
"Opel Eye" este o altă tehnologie marca Insignia. Deasupra oglinzii retrovizoare este montată o cameră care recunoaşte imediat semnele indicatoare de pe marginea şoselei. Cu ajutorul unei baze de date cu imagini, găzduită de computerul maşinii, displayul central de la bord anunţă şoferul de viteza legală care-i este permisă, că depăşirea e interzisă şi multe altele. Insignia are şi priză pentru 220 V, ideală pentru cei care folosesc laptop-urile în călătorii. ;)

19.150 de euro (TVA inclus) este preţul de bază pentru un Opel Insignia 1.6, 115 CP hatchback sau sedan

31.500 de euro
(TVA inclus) costă varianta de top a Insigniei (2.8, 260 CP) hatcback sau sedan

Citește și:
A făcut cel mai scump cadou la nunta lui Venus Williams » Incredibil ce le-a dăruit Serena mirilor!
Tenis
A făcut cel mai scump cadou la nunta lui Venus Williams » Incredibil ce le-a dăruit Serena mirilor!
„Ați fost celebri” » Cutremur de Crăciun pe scena ultras din România! „Câinii” și-au etalat „prada” pe câmp, steliștii au reacționat
Superliga
„Ați fost celebri” » Cutremur de Crăciun pe scena ultras din România! „Câinii” și-au etalat „prada” pe câmp, steliștii au reacționat
Necunoscutul venit de peste Atlantic a rupt toate barierele, ajungând titular în Superligă și internațional U21: „Nici nu-mi vine să cred, a fost un an superb!”
Superliga
Necunoscutul venit de peste Atlantic a rupt toate barierele, ajungând titular în Superligă și internațional U21: „Nici nu-mi vine să cred, a fost un an superb!”
Victor Pițurcă exclude un nume mare din lupta la titlu: „Aici se va da bătălia! Vă spun cine mi-aș dori să câștige”
Superliga
Victor Pițurcă exclude un nume mare din lupta la titlu: „Aici se va da bătălia! Vă spun cine mi-aș dori să câștige”
Surpriza Duster de Crăciun - a devenit cea mai cumpărată mașină nouă în Ucraina
Profit.ro
Surpriza Duster de Crăciun - a devenit cea mai cumpărată mașină nouă în Ucraina
Flash News: cele mai importante reacții și faze video din sport

„Fotbalistul Anului”, Andrei Rațiu, interviu de gală la Madrid: „Nu sunt arogant. Sunt doar timid” + „Vini jr. cel mai incomod? Nu! El e mult mai electrizant!”

„Trebuie obsesie, dar și liniște” » David Popovici e „Sportivul Anului” și vorbește într-un interviu-eveniment despre o mare provocare: „N-am trecut niciodată prin așa ceva”


Comentarii (7)
 •  19 Noiembrie 2008, 10:14

@raikkonen ii si vad pe expertii astia europeni atribuind titlul de masina anului unui Opel cu un interior la ani lumina de un Accord ... sa fim seriosi ... si inca ceva, doar din poze ti-ai dat tu seama cat de masiva e caroseria? stii cumva din ce materiale e facuta? toti naparstocii se dau mari cunoscatori in domeniul auto ... asta si fara sa vada, sa atinga, nu mai zic de condus. Masina are un aspect de senzatie, neasteptat pt. un Opel si un interior pe masura, parca mai frumos decat A4

 •  19 Noiembrie 2008, 09:50

ba raikkonen, esti tare mare, tu esti un fel de gigi becali asa nu? ca vad ca tu cam ai toate masinile, si vad ca ti`ai luat si insignia inainte sa apara in romania nu? cum le stiu unii pe toate, e prea belea masina ma pt tine si nu o sa iti permiti niciodata una stai flexat.

 •  19 Noiembrie 2008, 09:47

Pentru toti cei care isi dau cu parerea despre aceasta masina..Da,este o masina foarte buna,o masina germana de ultima generatie,am avut ocazia sa vad un opel insignia in Germania dar va spun ca a suferit multe transformari de la insignia de pe foaie pana la insignia pe care unii dintre noi o vor conduce!

Vezi toate comentariile (7)
Comentează