SPORTURI  »  AUTO  »  DRIVE TEST

E la modă!

Articol de - Publicat marti, 10 februarie 2009 00:00

Fiat Croma break este o maşină interesantă datorită spaţiului pe care-l oferă. Românii preferă însă sedanurile. În Europa de V est e invers


Fiat Croma este o maşină care n-are cum să nu placă românilor. Vorbim bineînţeles de varianta break pentru că nici nu există altă caroserie pentru acest model. O versiune populară cel puţin în Europa Occidentală pentru că înspre Răsărit tot sedanul e baza. Pentru români, break-ul trebuia să mai dea însă din coate. Asta, deocamdată.:O

Cel puţin din faţă, integral redesenată, Croma seamănă foarte bine cu Bravo, italienii împrumutînd liniile de design de la acest model. Întotdeauna, maşinile italieneşti au fost frumoase, iar Croma nu face opinie separată. Arată bine, e mare şi confortabilă. În plus, la interior, materialele folosite sînt de bună calitate, iar comenziile sînt uşor accesibile. Să nu omitem gadgeturile. Sistemul Bleu&Me este şi el prezent pe Croma. Bineînţeles, opţional pentru cei care vor să asculte muzică de la un MP3 Player sau doresc să-şi folosească comenzile telefonului mobil cu ajutorul propriei voci;)

Pentru drive test s-a folosit varianta 1.9 Multijet, 16 V, 150 CP. O versiune diesel cu injecţie directă commonrail. Pentru că e pe motorină, propulsorul lui Croma are un cuplu maxim de 320 Nm la numai 2.000 rotaţii pe minut. Fiat-ul te face să te simţi puternic la volanul său. Pentru că a venit vorba de volan trebuie punctat faptul că poziţia la volan este destul de înaltă. Nu te simţi ca într-un SUV, dar te uiţi un pic de sus la ceilalţi! Revenind la motor acesta pare cuminte. Aşa se şi comportă dacă nu calci pedala. Dacă o faci, atunci Croma devine vioaie, iar ţinuta sa de drum e bună. Pînă la 150 km/h, Fiat-ul arată siguranţă şi stabilitate. Mai departe n-am încercat pentru că, să nu uităm, Croma e pentru familişti. Şi aşa e destul pentru autostrăzile din România!

22.908 euro (TVA inclus) costă un Fiat Croma 1.9 Mjet de 150 CP, nivel de echipare Dynamic

Fiat Croma break este o maşină interesantă datorită spaţiului pe care-l oferă. Românii preferă însă sedanurile. În Europa de V est e invers

Fiat Croma este o maşină care n-are cum să nu placă românilor. Vorbim bineînţeles de varianta break pentru că nici nu există altă caroserie pentru acest model. O versiune populară cel puţin în Europa Occidentală pentru că înspre Răsărit tot sedanul e baza. Pentru români, break-ul trebuia să mai dea însă din coate. Asta, deocamdată.:O

Cel puţin din faţă, integral redesenată, Croma seamănă foarte bine cu Bravo, italienii împrumutînd liniile de design de la acest model. Întotdeauna, maşinile italieneşti au fost frumoase, iar Croma nu face opinie separată. Arată bine, e mare şi confortabilă. În plus, la interior, materialele folosite sînt de bună calitate, iar comenziile sînt uşor accesibile. Să nu omitem gadgeturile. Sistemul Bleu&Me este şi el prezent pe Croma. Bineînţeles, opţional pentru cei care vor să asculte muzică de la un MP3 Player sau doresc să-şi folosească comenzile telefonului mobil cu ajutorul propriei voci;)

Pentru drive test s-a folosit varianta 1.9 Multijet, 16 V, 150 CP. O versiune diesel cu injecţie directă commonrail. Pentru că e pe motorină, propulsorul lui Croma are un cuplu maxim de 320 Nm la numai 2.000 rotaţii pe minut. Fiat-ul te face să te simţi puternic la volanul său. Pentru că a venit vorba de volan trebuie punctat faptul că poziţia la volan este destul de înaltă. Nu te simţi ca într-un SUV, dar te uiţi un pic de sus la ceilalţi! Revenind la motor acesta pare cuminte. Aşa se şi comportă dacă nu calci pedala. Dacă o faci, atunci Croma devine vioaie, iar ţinuta sa de drum e bună. Pînă la 150 km/h, Fiat-ul arată siguranţă şi stabilitate. Mai departe n-am încercat pentru că, să nu uităm, Croma e pentru familişti. Şi aşa e destul pentru autostrăzile din România!

22.908 euro (TVA inclus) costă un Fiat Croma 1.9 Mjet de 150 CP, nivel de echipare Dynamic

Citește și:
Gigi Becali surprinde: „Eu la Athos nu mai merg” + Unde susține că „pentru mine, acolo e cel mai sfânt loc de pe pământ”
Superliga
Gigi Becali surprinde: „Eu la Athos nu mai merg” + Unde susține că „pentru mine, acolo e cel mai sfânt loc de pe pământ”
Cea mai sexi antrenoare din România nu s-a abținut nici de Crăciun » Cum a apărut
Handbal
Cea mai sexi antrenoare din România nu s-a abținut nici de Crăciun » Cum a apărut
„Ați fost celebri” » Cutremur de Crăciun pe scena ultras din România! „Câinii” și-au etalat „prada” pe câmp, steliștii au reacționat
Superliga
„Ați fost celebri” » Cutremur de Crăciun pe scena ultras din România! „Câinii” și-au etalat „prada” pe câmp, steliștii au reacționat
Victor Pițurcă exclude un nume mare din lupta la titlu: „Aici se va da bătălia! Vă spun cine mi-aș dori să câștige”
Superliga
Victor Pițurcă exclude un nume mare din lupta la titlu: „Aici se va da bătălia! Vă spun cine mi-aș dori să câștige”
Surpriza Duster de Crăciun - a devenit cea mai cumpărată mașină nouă în Ucraina
Profit.ro
Surpriza Duster de Crăciun - a devenit cea mai cumpărată mașină nouă în Ucraina
Flash News: cele mai importante reacții și faze video din sport

„Fotbalistul Anului”, Andrei Rațiu, interviu de gală la Madrid: „Nu sunt arogant. Sunt doar timid” + „Vini jr. cel mai incomod? Nu! El e mult mai electrizant!”

„Trebuie obsesie, dar și liniște” » David Popovici e „Sportivul Anului” și vorbește într-un interviu-eveniment despre o mare provocare: „N-am trecut niciodată prin așa ceva”


Comentarii (2)
 •  13 Februarie 2009, 11:53

imi place f mult de ce nu sunt la noi pe sosele? la ca caracteristici are e superbuna astept raspuns

 •  10 Februarie 2009, 10:37

un pic de reclama?

Vezi toate comentariile (2)
Comentează