SPORTURI  »  AUTO  »  DRIVE TEST

Frumuşică foc!

Articol de - Publicat miercuri, 01 aprilie 2009 00:00

Noul Ford Fiesta arată foarte bine şi are foarte puţine elemente comune cu precedentul model

Parcă niciodată o maşină n-a suferit atîtea transformări ca noul Ford Fiesta. Nu prea mai are nici o legătură cu precedentul model. Arată infinit mai frumos decît vechiul, semn că oamenii de la Ford au fost extrem de inspiraţi cînd au desenat noul model. Grila faţă respecta ultima modă de la Ford, fiind una trapezoidală, dar răsturnată. Farurile sînt arcuite, iar lămpile spate au forma unui triunghi, dar neregulat. Cert este că Fiesta arată extrem de bine la exterior, cea mai bună dovadă fiind aceea că în timpul drive test-ului, maşina a atras atît privirile bărbaţiilor, cît şi ale femeilor. :) Înseamnă că noul Fiesta este o maşină unisex, ceea ce nu poate decît să-i bucure pe cei de la Ford.

La interior, noul Fiesta este o maşină plină de fantezie. Consola centrală e foarte haioasă, originală şi aduce un pic cu ce vedem în filmele SF. Cei de la Ford s-au inspirat atunci cînd au desenat consola centrală din designul ultimelor telefoane mobile. Şi frumoasă, şi funcţională pentru că puteţi ţine legătura cu exteriorul prin funcţia Bluetooth, iar fişierele MP3 se pot auzi prin USB şi AUX. Trebuie amintit butonul "Ford Power" şi "Keyless Free", sistemele de pornire şi acces în maşină. În rest, materiale de calitate şi finisaje chiar de excepţie. Nu e nici o exagerare! ;)

Pentru drive test, Fiesta s-a prezentat cu un motor pe benzină, 1.4 Duratec, 96 CP, cutie manuală în 5 trepte. Cuplul maxim este de 128 Nm şi totul se întîmplă la 4.200 rpm. Cutia este la înălţime, fiind scurtă şi precisă. Este fîşneaţă în oraş, iar la drum lung nu te dezamăgeşte. Nu e zgomotoasă, fiind bine izolată fonic. E adevărat, vorbim de un benzinar.

Consumul este unul mic, aproape de 9 litri în oraş şi 5,8 litri la drum lung. Trebuie punctat faptul că s-a mers un pic sportiv, ceea ce contează la consum, iar maşina era nou-nouţă, deci motorul încă nu s-a omogenizat. Suspensiile nu deranjează pasagerii, iar în viraje nu-ţi creează un sentiment de nesiguranţă.

13.518 euro (TVA inclus) costă modelul testat 1.4, 96 CP, benzină

Noul Ford Fiesta arată foarte bine şi are foarte puţine elemente comune cu precedentul model

Parcă niciodată o maşină n-a suferit atîtea transformări ca noul Ford Fiesta. Nu prea mai are nici o legătură cu precedentul model. Arată infinit mai frumos decît vechiul, semn că oamenii de la Ford au fost extrem de inspiraţi cînd au desenat noul model. Grila faţă respecta ultima modă de la Ford, fiind una trapezoidală, dar răsturnată. Farurile sînt arcuite, iar lămpile spate au forma unui triunghi, dar neregulat. Cert este că Fiesta arată extrem de bine la exterior, cea mai bună dovadă fiind aceea că în timpul drive test-ului, maşina a atras atît privirile bărbaţiilor, cît şi ale femeilor. :) Înseamnă că noul Fiesta este o maşină unisex, ceea ce nu poate decît să-i bucure pe cei de la Ford.

La interior, noul Fiesta este o maşină plină de fantezie. Consola centrală e foarte haioasă, originală şi aduce un pic cu ce vedem în filmele SF. Cei de la Ford s-au inspirat atunci cînd au desenat consola centrală din designul ultimelor telefoane mobile. Şi frumoasă, şi funcţională pentru că puteţi ţine legătura cu exteriorul prin funcţia Bluetooth, iar fişierele MP3 se pot auzi prin USB şi AUX. Trebuie amintit butonul "Ford Power" şi "Keyless Free", sistemele de pornire şi acces în maşină. În rest, materiale de calitate şi finisaje chiar de excepţie. Nu e nici o exagerare! ;)

Pentru drive test, Fiesta s-a prezentat cu un motor pe benzină, 1.4 Duratec, 96 CP, cutie manuală în 5 trepte. Cuplul maxim este de 128 Nm şi totul se întîmplă la 4.200 rpm. Cutia este la înălţime, fiind scurtă şi precisă. Este fîşneaţă în oraş, iar la drum lung nu te dezamăgeşte. Nu e zgomotoasă, fiind bine izolată fonic. E adevărat, vorbim de un benzinar.

Consumul este unul mic, aproape de 9 litri în oraş şi 5,8 litri la drum lung. Trebuie punctat faptul că s-a mers un pic sportiv, ceea ce contează la consum, iar maşina era nou-nouţă, deci motorul încă nu s-a omogenizat. Suspensiile nu deranjează pasagerii, iar în viraje nu-ţi creează un sentiment de nesiguranţă.

13.518 euro (TVA inclus) costă modelul testat 1.4, 96 CP, benzină

Citește și:
„Se schimbă treaba” » Gigi Becali aplaudă gestul lui Louis Munteanu și reia negocierile
Superliga
„Se schimbă treaba” » Gigi Becali aplaudă gestul lui Louis Munteanu și reia negocierile
Ioan Varga „a luat foc” când l-a văzut pe Louis Munteanu în tricoul lui FCSB: „Lipsit de creier!”
Superliga
Ioan Varga „a luat foc” când l-a văzut pe Louis Munteanu în tricoul lui FCSB: „Lipsit de creier!”
Privire în interiorul celei mai populare platforme pentru adulți » Jucătoarele din Franța au vorbit despre experiențele lor
Tenis
Privire în interiorul celei mai populare platforme pentru adulți » Jucătoarele din Franța au vorbit despre experiențele lor
Revoluție la echipa din „Liga Florilor” » TREI transferuri dintr-un foc, lovitură pentru două rivale și revenire după scandalul de dopaj
Handbal
Revoluție la echipa din „Liga Florilor” » TREI transferuri dintr-un foc, lovitură pentru două rivale și revenire după scandalul de dopaj
Digi extinde puternic grila de programe TV, atacându-și și la acest capitol concurenții din Spania
Profit.ro
Digi extinde puternic grila de programe TV, atacându-și și la acest capitol concurenții din Spania
Flash News: cele mai importante reacții și faze video din sport

„Fotbalistul Anului”, Andrei Rațiu, interviu de gală la Madrid: „Nu sunt arogant. Sunt doar timid” + „Vini jr. cel mai incomod? Nu! El e mult mai electrizant!”

„Trebuie obsesie, dar și liniște” » David Popovici e „Sportivul Anului” și vorbește într-un interviu-eveniment despre o mare provocare: „N-am trecut niciodată prin așa ceva”


Comentarii (0)

Articolul nu are încă niciun comentariu. Fii primul care comentează!

Comentează