SPORTURI  »  AUTO  »  DRIVE TEST

Drive test » Berlina integrală

Articol de - Publicat luni, 11 ianuarie 2010 00:00

Noul Subaru Legacy are două mari calităţi: fiabilitatea şi tracţiunea integrală permanentă în dotarea de serie

Subaru Legacy nu e o maşină populară în România. De fapt, modelul a fost creat pentru clienţii de peste Ocean. Asta a fost mai demult. Fîşneţi cum ne-au obişnuit, japonezii lui Subaru au apucat să-şi schimbe strategia pînă să vină criza, iar designul noului Subaru Legacy trădează noile intenţii ale asiaticilor: cucerirea pieţei europene.

În segmentul său, clasa medie, Legacy are destule pe cap. Multe mărci, nume importante. Legacy are ceva ce nu are nimeni în dotarea de serie: tracţiune integrală 4x4. Ar mai fi ceva: motorul boxer şi, mai nou, boxerul diesel. Împletind cele două atu- uri rezultă un centru de greutate coborît şi o gardă la sol generoasă.
Legacy a ajuns acum la cea de-a cincea generaţie. Pentru drive-test s-a nimerit varianta 2.0 i, 150 CP. Benzină, motor Boxer cu 4 cilindri dispuşi orizontal şi 16 valve. Maşina s-a comportat dinamic, motorul este silenţios. Are viaţă în el, dar atît. Parcă şi-a pierdut din sportivitate. Piaţa însă s-a schimbat, de aceea a apărut şi boxerul diesel, şi fiecare încearcă să-şi atragă clienţi de peste tot.

Interior premium
Interiorul îndulceşte mult situaţia lui Legacy. Bate clar spre premium! Finisajele sînt la înălţime, iar materialele sînt plăcute la atingere. Habitaclul oferă mult spaţiu, chiar şi atunci cînd vorbim de 5 persoane. Bordul este aerisit. Totul este la locul lui şi uşor de găsit.

Ţinuta de drum a lui Legacy este fermă. Nu-şi pierde din stabilitate atunci cînd se schimbă terenul pe care merge. Totul se datorează inteligentului sistem de tracţiune cu care este dotată noua maşină a lui Subaru din clasa medie.

Bine tehnologizată
Maşina plusează şi la tehnologie. Normal, doar e japoneză, iar asiaticii n-au dezamăgit niciodată! E plină de gadgeturi. În rest, scaune încălzite, piele, sistem audio de calitate, sistem de navigaţie, senzori peste tot, inclusiv cei pentru parcare.

Legacy nu e o maşină deloc ieftină, chiar scumpă şi, parcă, nici nu mai are alura sportivă. Este în schimb sobră, sigură şi, cel mai important, fiabilă. Şi să nu uităm de tracţiune, care ar putea cîntări decisiv. E clar, Legacy va avea de acum încolo altfel de clienţi!


28.310 de euro (TVA inclus) costă un Subaru Legacy 2.0i, 150 CP

Adversari
VW Passat
Toyota Avensis
Honda Accord
Renault Laguna
Opel Insignia

Noul Subaru Legacy are două mari calităţi: fiabilitatea şi tracţiunea integrală permanentă în dotarea de serie

Subaru Legacy nu e o maşină populară în România. De fapt, modelul a fost creat pentru clienţii de peste Ocean. Asta a fost mai demult. Fîşneţi cum ne-au obişnuit, japonezii lui Subaru au apucat să-şi schimbe strategia pînă să vină criza, iar designul noului Subaru Legacy trădează noile intenţii ale asiaticilor: cucerirea pieţei europene.

În segmentul său, clasa medie, Legacy are destule pe cap. Multe mărci, nume importante. Legacy are ceva ce nu are nimeni în dotarea de serie: tracţiune integrală 4x4. Ar mai fi ceva: motorul boxer şi, mai nou, boxerul diesel. Împletind cele două atu- uri rezultă un centru de greutate coborît şi o gardă la sol generoasă.
Legacy a ajuns acum la cea de-a cincea generaţie. Pentru drive-test s-a nimerit varianta 2.0 i, 150 CP. Benzină, motor Boxer cu 4 cilindri dispuşi orizontal şi 16 valve. Maşina s-a comportat dinamic, motorul este silenţios. Are viaţă în el, dar atît. Parcă şi-a pierdut din sportivitate. Piaţa însă s-a schimbat, de aceea a apărut şi boxerul diesel, şi fiecare încearcă să-şi atragă clienţi de peste tot.

Interior premium
Interiorul îndulceşte mult situaţia lui Legacy. Bate clar spre premium! Finisajele sînt la înălţime, iar materialele sînt plăcute la atingere. Habitaclul oferă mult spaţiu, chiar şi atunci cînd vorbim de 5 persoane. Bordul este aerisit. Totul este la locul lui şi uşor de găsit.

Ţinuta de drum a lui Legacy este fermă. Nu-şi pierde din stabilitate atunci cînd se schimbă terenul pe care merge. Totul se datorează inteligentului sistem de tracţiune cu care este dotată noua maşină a lui Subaru din clasa medie.

Bine tehnologizată
Maşina plusează şi la tehnologie. Normal, doar e japoneză, iar asiaticii n-au dezamăgit niciodată! E plină de gadgeturi. În rest, scaune încălzite, piele, sistem audio de calitate, sistem de navigaţie, senzori peste tot, inclusiv cei pentru parcare.

Legacy nu e o maşină deloc ieftină, chiar scumpă şi, parcă, nici nu mai are alura sportivă. Este în schimb sobră, sigură şi, cel mai important, fiabilă. Şi să nu uităm de tracţiune, care ar putea cîntări decisiv. E clar, Legacy va avea de acum încolo altfel de clienţi!

28.310 de euro (TVA inclus) costă un Subaru Legacy 2.0i, 150 CP

Adversari
VW Passat
Toyota Avensis
Honda Accord
Renault Laguna
Opel Insignia

Citește și:

Trei jucători din Superliga, în cantonamentul Rapidului » Neil Lennon va lua decizia finală înainte de startul sezonului
Superliga
Trei jucători din Superliga, în cantonamentul Rapidului » Neil Lennon va lua decizia finală înainte de startul sezonului
„Tricolorul” desființat pentru mutarea pe care o pregătește: „Cum să renunți la atâția bani?”
Superliga
„Tricolorul” desființat pentru mutarea pe care o pregătește: „Cum să renunți la atâția bani?”
Lovitură dată de un club din Superliga! L-a adus pe fostul atacant de la Santos, dorit și de Barcelona!
Superliga
Lovitură dată de un club din Superliga! L-a adus pe fostul atacant de la Santos, dorit și de Barcelona!

Kaputt! Ce faci dacă îți „pică” mașina în drum spre EURO 2024 » Două ponturi care te pot salva de necaz

Leonard Doroftei explică cum a slăbit 20 de kilograme într-un timp record: „Alcoolul schimbă vieți. Am avut un moment în care am luat-o razna”


Comentarii (0)

Articolul nu are încă nici un comentariu. Fii primul care comentează!

Comentează