SPORTURI  »  AUTO  »  DRIVE TEST

Urmasul

Articol de GSP - Publicat marti, 26 iunie 2007 00:00

Opel Antara este primul 4x4 din gama constructorului german de la incetarea productiei popularului Frontera

Construit in Coreea de Sud pe aceeasi platforma cu Chevrolet Captiva, Antara nu este chiar un Opel veritabil. Insa daca ne amintim bine, nici Frontera nu era un german pursinge. Avea tehnica si designul lui Isuzu Rodeo, marca a General Motors. La fel se intimpla si acum. Pentru scaderea costurilor, Opel a apelat la fratii de la GM DAT (fostul Daewoo), care deja au in gama un SUV, Captiva.

Desi foloseste aceeasi platforma tehnica cu Captiva, Antara difera la capitolul design. Singurul element identic al celor doua SUV-uri este parbrizul, in rest toate componentele exterioare fiind diferite. Chiar si asa, Antara si Captiva pot fi confundate, partile laterale si posterioare fiind destul de asemanatoare. Chevroletul pare mai bine proportionat, poate si datorita lungimii mai mari, necesara adapostirii celui de-al treilea rind de scaune. Diferentele mari sint la partea frontala, care afiseaza elementele de identitate Opel.

Am testat versiunea de motorizare diesel de 150 cai-putere, atit cu transmisie manuala, cit si automata. Puterea este suficienta, insa cutia de viteze manuala cu cinci trepte nu pune bine in valoare potentialul motorului. Se merge tot timpul turat, asa ca se simte nevoia treptei a sasea. Mai confortabila este cutia automata, mai ales ca Antara nu este destinata condusului sportiv sau obtinerii de performante in off-road. Vremurile s-au schimbat: daca Frontera era un off-roader veritabil, Antara este un SUV cu un slogan inedit: "Exploreaza limitele orasului".

Interior bine lucrat
Fata de Captiva, bordul de la Antara este complet diferit si dispune de materiale de mai buna calitate. Nivelul superior de finisare trimite cu gindul spre zona premium, la fel si dotarile. Spre deosebire de Chevrolet, la Opel se pot alege optionale precum faruri cu xenon, sistem de navigatie cu DVD sau senzori de parcare fata.


30.900 euro costa Opel Antara 2.0 CDTI 150 CP (taxe incluse)

6,8 litri la suta de kilometri este consumul mediu declarat de constructor pentru Antara 2.0 CDTI 150 CP

Citește și:
Răsturnare! A decis să plece acum de la FCSB: „E jucător liber, ne-am strâns mâinile”
Superliga
Răsturnare! A decis să plece acum de la FCSB: „E jucător liber, ne-am strâns mâinile”
Fostul atacant anunță apariția noului club, într-un oraș mare al României: „Se va numi FC Metropolitan. Aici s-a scris istorie”
Superliga
Fostul atacant anunță apariția noului club, într-un oraș mare al României: „Se va numi FC Metropolitan. Aici s-a scris istorie”
Fostă speranță, rătăcită în anonimat, a revenit în forță în 2025: „A contat și că m-am căsătorit. Visul meu e naționala, am doar 27 de ani, nu 35!”
Superliga
Fostă speranță, rătăcită în anonimat, a revenit în forță în 2025: „A contat și că m-am căsătorit. Visul meu e naționala, am doar 27 de ani, nu 35!”
Fosta handbalistă de la Rapid a făcut marele anunț: „Anul ăsta nu mai beau”
Handbal
Fosta handbalistă de la Rapid a făcut marele anunț: „Anul ăsta nu mai beau”
România - implicată în favoarea Ucrainei în cea mai mare și discretă operațiune logistică de până acum a UE
Profit.ro
România - implicată în favoarea Ucrainei în cea mai mare și discretă operațiune logistică de până acum a UE
Flash News: cele mai importante reacții și faze video din sport

„Fotbalistul Anului”, Andrei Rațiu, interviu de gală la Madrid: „Nu sunt arogant. Sunt doar timid” + „Vini jr. cel mai incomod? Nu! El e mult mai electrizant!”

„Trebuie obsesie, dar și liniște” » David Popovici e „Sportivul Anului” și vorbește într-un interviu-eveniment despre o mare provocare: „N-am trecut niciodată prin așa ceva”


Comentarii (0)

Articolul nu are încă niciun comentariu. Fii primul care comentează!

Comentează