ESPORTS  »  STIRI GAMING  »  GAMING

Halo pe PlayStation? Ce reprezintă trecerea la Unreal Engine 5

Articol de GSP - Publicat miercuri, 09 octombrie 2024 14:43 / Actualizat miercuri, 09 octombrie 2024 17:44

343 Studios a anunțat recent că se vor rebrandui în „Halo Studios” și că vor muta dezvoltarea viitoarelor jocuri Halo la Unreal Engine 5. Fiind un motor proiectat pentru implementare pe mai multe platforme, această schimbare face schimbarea ipotetică al Halo pentru PlayStation mult mai ușoară.

Halo se luptă de zeci de ani. Nu este pe moarte, dar cu siguranță se luptă. Și unul dintre motivele clare pentru căderea francizei de la Halo 3 este că Xbox a pierdut războiul consolelor. Pur și simplu nu există destui jucători pe Xbox pentru ca Halo să concureze în mod semnificativ cu jocuri non-exclusive precum Call of Duty.

Desigur, mulți s-au întrebat dacă Xbox va ceda vreodată și va lăsa Halo să nu fie exclusiv. Nu avem idee dacă o vor face, dar odată cu anunțul recent că viitoarele jocuri Halo vor fi dezvoltate pe UE5 este cel puțin mult mai fezabil acum.

Într-un interviu recent cu EuroGamer, șeful Digital Foundry, Richard Leadbetter, a spus clar că Halo, fiind acum dezvoltat pe Unreal Engine 5, înseamnă că lansarea jocului pe PlayStation va fi acum mult mai ușoară dacă dezvoltatorii vor alege vreodată să facă acest lucru:

Dintr-o perspectivă de dezvoltare a jocurilor pe mai multe platforme trecerea la Unreal Engine 5 ar fi cu siguranță mai ușoară pentru dezvoltator decât portarea în motorul Slipspace existent. Este de la sine înțeles că un motor conceput pentru implementare pe mai multe platforme ar fi mai ușor de lucrat decât tehnologia existentă construită pentru Xbox și PC.

Desigur, toate acestea sunt simple speculații. Nimeni nu știe cum arată viitorul lui Halo, dar cu mai multe titluri viitoare aflate acum în dezvoltare putem spune cel puțin că posibilitatea ca unul dintre cele să fie lansat pe PlayStation este mai plauzibilă.

Ți-ar plăcea să vezi Xbox trecând peste Rubicon și astfel să facă Halo disponibil pentru toate platformele sau îl vezi ca fiind una dintre ultimele exclusivități necesare, prea importantă pentru identitatea Xbox pentru a fi distribuită?

Citește și:
Gata, începe demolarea! CNI a stabilit data când intră buldozerele pe „Ștefan cel Mare”
Superliga
Gata, începe demolarea! CNI a stabilit data când intră buldozerele pe „Ștefan cel Mare”
Ionuț Lupescu admite: „Pentru Dinamo ar fi bine ca aceste două echipe să nu fie în play-off”
Superliga
Ionuț Lupescu admite: „Pentru Dinamo ar fi bine ca aceste două echipe să nu fie în play-off”
Prima plecare a iernii de la Oțelul Galați: „Mulțumim!”
Superliga
Prima plecare a iernii de la Oțelul Galați: „Mulțumim!”
Transferul pe care l-ar face Leo Grozavu pentru a forța titlul cu revelația FC Botoșani: „Ar fi în capul listei!”
Superliga
Transferul pe care l-ar face Leo Grozavu pentru a forța titlul cu revelația FC Botoșani: „Ar fi în capul listei!”
EXIT din România. O celebră companie suedeză a vândut afacerea din țara noatră
Profit.ro
EXIT din România. O celebră companie suedeză a vândut afacerea din țara noatră
Flash News: cele mai importante reacții și faze video din sport

„Fotbalistul Anului”, Andrei Rațiu, interviu de gală la Madrid: „Nu sunt arogant. Sunt doar timid” + „Vini jr. cel mai incomod? Nu! El e mult mai electrizant!”

„Trebuie obsesie, dar și liniște” » David Popovici e „Sportivul Anului” și vorbește într-un interviu-eveniment despre o mare provocare: „N-am trecut niciodată prin așa ceva”


Comentarii (0)

Articolul nu are încă niciun comentariu. Fii primul care comentează!

Comentează