Articol de Daniel Scorpie - Publicat sambata, 19 iulie 2025 18:04 / Actualizat sambata, 19 iulie 2025 18:46
Lansarea pe piață a tricourilor a avut un impact neașteptat de mare în rândul fanilor lui Napoli. O eroare de imprimare a atras rapid mii de mesaje critice și ironii pe rețelele sociale, însă directorul de marketing, care e și fiica președintelui clubului, a surprins pe toată lumea prin modul original de a stinge scandalul.
Valentina De Laurentiis a găsit o ieșire genială din situația stânjenitoare și a transmis un mesaj la care nu se aștepta nimeni. Ba chiar i-a lăsat cu gura căscată și pe cei care sperau să reușească o afacere intrând în posesia unor tricouri de colecție!

GALERIE FOTO. Cum arată noile tricouri ale lui Napoli și eroarea ironizată de fani
„Vineri, a devenit virală pe internet o greșeală de tipar pe logo-ul de certificare a autenticității de pe noile tricouri de acasă și deplasare pe care le-am pus în vânzare. Eroarea este prezentă și pe echipamentul portarilor.
Aș putea să caut scuze sau să o corectez pentru restul producției. Dar am preferat să o las așa cum este, transformând-o într-o oportunitate de a transmite un mesaj: cei care muncesc pot greși.
Important este să găsim imediat o soluție, dacă e posibil, ori să învățăm din ea”, și-a început mesajul de răspuns fata lui Aurelio De Laurentiis.
Valentina a transmis tifosilor că „această greșeală de imprimare va face tricourile noastre și mai «umane» și poate, într-un fel, unice. Mi-aș dori ca ele să devină aproape un mesaj pentru cei mai tineri, cărora le este adesea frică să acționeze și să își pună întrebări de teama de a se confrunta cu o spânzurătoare, adesea virtuală.
Cu toate acestea, tocmai atunci când cineva cade, se ridică din nou, crește și trăiește. Așa cum face de secole și orașul nostru, care „nu' mmore, è vviva... (n.r. - nu moare și este viu) în continuare!".

Suporterii s-au întrecut în ironii: „Pe piața neagră circulă deja tricouri contrafăcute ale lui Napoli cu ștampila corectă!”
Dar despre ce eroare este vorba? Pe noile tricouri oficiale ale lui Napoli s-a remarcat imediat cuvântul englezesc „autenthic” în loc de „authentic”. O greșeală grosolană, „h” fiind pus la locul nepotrivit.
Fanii lui Napoli, dar și ai echipelor adverse, s-au întrecut în glume și în comentarii ironice. Nu s-a stabilit încă cui aparține gafa comisă, furnizorului tehnic de echipament sau departamentului de marketing al clubului.

„În realitate, pe piață circulă deja tricouri contrafăcute cu ștampila corectă Authentic”, a postat un suporter pe Facebook. Altul a scris că „paradoxal, aceste tricouri vor avea valoare mult mai mare decât dacă ar fi avut dovada scrisă corect a autenticității.
Vor fi retrase repede și colecționarii se vor înghesui să le cumpere cu sume mari”. Un al treilea a fost și mai nostim: „Napoli a făcut-o intenționat ca să testeze nivelul de cunoștințe de limbă engleză al celor care falsifică tricourile”.