Comentarii (112)
grandetorito
grandetorito  •  21 Decembrie 2015, 16:22
Postat de adi_stelistul pe 21 Decembrie 2015, 16:18

Nu dezavantajeaza deloc fotbalul romanesc. Cum anume? Da un plus de suspans si competitivitate competitiei interne. In 2 din ultimele 3 editii lupta la titlu nici n-a contat pentru ca Steaua luase avans mare si a iesit blatul cu Viitorul de aici. In ultimul campionat castigat, Dinamo se dusese foarte tare in fata si in ultimele etape a lasat-o moale. Cei care au fost programati cu Dinamo in aceste ultime etape au fost in avantaj fata de ceilalti (spre cinstea lor, insa, au castigat meciul cu CFR). Pe de alta parte, acest sistem aproape exclude posibilitatea ca spre final de campionat sa existe echipe fara obiective, care lancezesc la mijlocul clasamentului si prin non-combat sa denatureze competitia.

Spun ca dezavantajeaza fotbalul romanesc pentru ca daca te uiti la echipele din top 5.. ai sa gasesti foarte multi jucatori straini. Noi nu ne intarim cu jucatori romani, pentru ca nu prea sunt.. si atunci se creeaza o competitie frumoasa, dar in care joaca 60-70% straini. Cu ce ajuta asta nationala Romaniei?!

grandetorito
grandetorito  •  21 Decembrie 2015, 16:19
Postat de caminero pe 21 Decembrie 2015, 16:11

Ceea ce este cu totul nedrept este rotunjirea asta în sus ... adică ce mi-e că am făcut 49p, ce mi-e 50p ... total aberant. Dacă voiau să scape de zecimale, lăsau punctele din sezonul regulat aşa cum sînt ele, şi decretau că în playoff victoria este 6p şi egalul 2p, şi rezultatul era acelaşi, adică ponderea punctelor din sezonul regulat ajungea la jumătate faţă de punctele din playoff. În fine, asta e ...

Rotunjirea in plus ofera un avantaj echipelor de pe locurile inferioare.. Initial nici mie nu mi s-a parut corect, dar pentru o competitie mai echilibrata se dau unora jumatate de punct ca sa fie macar la egalitate. Nu e chiar exagerat, pentru ca nu dezavantajeaza pe nimeni, avantajeaza doar pe cei slabi.

maidanezuro
maidanezuro  •  21 Decembrie 2015, 16:18

Cine a scris acest articol, ori este din alta galaxie, *** ta este pe 5 la 9 puncte de liderul Astra! Pfff cred ca se rasuceste `Nea Vanea in mormant la aceste ineptii debitate de asemenea *** ziaristi!

Acest comentariu a fost moderat deoarece continea limbaj vulgar sau jignitor.

adi_stelistul
adi_stelistul  •  21 Decembrie 2015, 16:18
Postat de grandetorito pe 21 Decembrie 2015, 16:09

Sistemul asta nou avantajeaza foarte mult echipele mai puternice cu loturi mai mari si mai valoroase... Pentru ca ele practic nu trebuie sa joace la potential maxim decit pe final si in play-off. Pina atunci isi pot rula jucatorii, pot folosi diverse tactici si stresul va fi mai mic. Ca suporter stelist imi place noul sistem, dar cred ca pentru fotbalul romanesc este un mare dezavantaj.

Nu dezavantajeaza deloc fotbalul romanesc. Cum anume? Da un plus de suspans si competitivitate competitiei interne. In 2 din ultimele 3 editii lupta la titlu nici n-a contat pentru ca Steaua luase avans mare si a iesit blatul cu Viitorul de aici. In ultimul campionat castigat, Dinamo se dusese foarte tare in fata si in ultimele etape a lasat-o moale. Cei care au fost programati cu Dinamo in aceste ultime etape au fost in avantaj fata de ceilalti (spre cinstea lor, insa, au castigat meciul cu CFR). Pe de alta parte, acest sistem aproape exclude posibilitatea ca spre final de campionat sa existe echipe fara obiective, care lancezesc la mijlocul clasamentului si prin non-combat sa denatureze competitia.

florica_din_racaciuni
florica_din_racaciuni  •  21 Decembrie 2015, 16:17
Postat de the_cobbler pe 21 Decembrie 2015, 16:13

A, dacă nu vrei să ajungi președinte, m-am liniștit. Nu de alta, dar prea ne bârfește lumea că, vezi Doamne, oltenii sunt disperați după funcții.

Iar noi, moldovenii, după mâncare.

the_cobbler
the_cobbler  •  21 Decembrie 2015, 16:13
Postat de alternativa.fc pe 21 Decembrie 2015, 16:00

nu e vorba despre asta, craiova se crede centrul universului, si problema este ca nu este decat centrul regiuniii Oltenia pe care ar trebui sa o reprezinte in fotbal asa cum a fost intre 1915-1947

A, dacă nu vrei să ajungi președinte, m-am liniștit. Nu de alta, dar prea ne bârfește lumea că, vezi Doamne, oltenii sunt disperați după funcții.

caminero
caminero  •  21 Decembrie 2015, 16:11
Postat de adi_stelistul pe 21 Decembrie 2015, 16:07

Da, era mai bun sistemul asta, ai dreptate. FRF l-a aplicat de fapt la primele play-off-uri, de acum 2-3 ani, in liga a doua. Nu stiu cum e acum. Dar Liga 1 e organizata de LPF. Au considerat ca asa e mai bine. Si eu consider ca sistemul pe care-l evoci era mai corect.

Ceea ce este cu totul nedrept este rotunjirea asta în sus ... adică ce mi-e că am făcut 49p, ce mi-e 50p ... total aberant. Dacă voiau să scape de zecimale, lăsau punctele din sezonul regulat aşa cum sînt ele, şi decretau că în playoff victoria este 6p şi egalul 2p, şi rezultatul era acelaşi, adică ponderea punctelor din sezonul regulat ajungea la jumătate faţă de punctele din playoff. În fine, asta e ...

grandetorito
grandetorito  •  21 Decembrie 2015, 16:09
Postat de adi_stelistul pe 21 Decembrie 2015, 15:44

Sa plece de la zero nu era bine din 2 motive: 1. insemna ca primele 26 de etape chiar nu conteaza (ceea ce nu e in regula), 2. in ultimele etape echipele care si-au asigurat prezenta in play-off sau care, dimpotriva, n-aveau nicio sansa, puteau "negocia" rezultatele cu echipele implicate in lupta pentru ca oricum nu mai conta. Asa fiecare stie ca orice punct de acum conteaza in play-off, respectiv play-out. In ce priveste partea cu injumatatirea, e un mod de a valoriza superior play-off-ul, care conteaza mai mult decat sezonul regulat (dar nu pana intr-acolo incat acesta din urma sa nu conteze deloc, cum s-ar fi intamplat daca s-ar fi sters punctele cu totul).

Sistemul asta nou avantajeaza foarte mult echipele mai puternice cu loturi mai mari si mai valoroase... Pentru ca ele practic nu trebuie sa joace la potential maxim decit pe final si in play-off. Pina atunci isi pot rula jucatorii, pot folosi diverse tactici si stresul va fi mai mic. Ca suporter stelist imi place noul sistem, dar cred ca pentru fotbalul romanesc este un mare dezavantaj.

alternativa.fc
alternativa.fc  •  21 Decembrie 2015, 16:08
Postat de dubluv pe 21 Decembrie 2015, 16:02

eu tot nu te inteleg... desi am citit cu atentie. Vrei sumva sa spui ca daca ninge e mai bine sa joci acasa? Sau ca in februarie in general ninge in Timisoara dar nu si la Bucuresti? Sau ca in prima etapa pe zapda joci mai bine, dar in a 3a pe zapada joci mai prost? Serios... are vreun sens ceea ce spui?

se vor juca pana pe 28 febroarie etapele ramase 3 din sezonul normal, apoi imediat incepe pleioful si pleiautul, la noi pe 5 martie si 12 martie ninge mai mult ca sigur si e bine sa se joace la pitesti meciurile ca una este sa joci acasa cu public si un gazon mai prost si alta in deplasare fara public si cu gazon prost./////in plus daca pleci cu 6 puncte luate in primele 2 meciuri domini competitia de la inceput/

adi_stelistul
adi_stelistul  •  21 Decembrie 2015, 16:07
Postat de caminero pe 21 Decembrie 2015, 16:04

Cel mai corect era să se aplice sistemul de la turneele finale de handbal, ăla în care contau doar punctele strînse cu contracandidaţii direcţi. De ex. Dinamo să pornească cu 4p din meciurile cu Steaua, plus 4p din meciurile din Pandurii, plus 0p din meciurile cu Viitorul, plus dracu ştie cîte din meciurile cu Astra (deocamdată 0p) , plus cîte puncte or rezulta de la ultima echipă din playoff (4p dacă e ASA, 1p dacă e CFR, 2p dacă e Iaşiul, etc.). Fără înjumătăţiri, resetări totale, şi alte minuni.

Da, era mai bun sistemul asta, ai dreptate. FRF l-a aplicat de fapt la primele play-off-uri, de acum 2-3 ani, in liga a doua. Nu stiu cum e acum. Dar Liga 1 e organizata de LPF. Au considerat ca asa e mai bine. Si eu consider ca sistemul pe care-l evoci era mai corect.

  • 1
  • •••
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • •••
  • 12
Comentează