Comentarii (186)
stargate
stargate  •  18 Iulie 2021, 20:18
Postat de tonny_dew pe 18 Iulie 2021, 20:13

Pai, cu ce sa iasa si ăsta in față decat prin grandomanie si prostie? Iar GSP il sustine si il promoveaza din plin, neconstientizand nicio clipa ca nu-i face decat foarte mult rau. Este copia fidela a tatalui sau. N-a invatat nimic din prostiile facute de el. Sa speram ca nu ii va urma acelasi traseu. Dar, daca o tine tot asa, inevitabilul se va produce.

cine ataca primii? ce istorie are clona 2013

tonny_dew
tonny_dew  •  18 Iulie 2021, 20:13

Pai, cu ce sa iasa si ăsta in față decat prin grandomanie si prostie? Iar GSP il sustine si il promoveaza din plin, neconstientizand nicio clipa ca nu-i face decat foarte mult rau. Este copia fidela a tatalui sau. N-a invatat nimic din prostiile facute de el. Sa speram ca nu ii va urma acelasi traseu. Dar, daca o tine tot asa, inevitabilul se va produce.

davidgraham
davidgraham  •  21 Iulie 2021, 20:54

La inceput de ani 2000 pe Bld. 1 Mai din Craiova a avut loc un accident celebru ... o persoana a murit, era intinsa jos pe caldaram. Niste "bastinasi" pana sa vina salvarea si politia l-au descotorosit pe accidentat de portofel. Daca portofelul a trecut dintr-un buzunar in altul inseamna ca a avut continuitate de buzunar si apartine ultimului detinator ? Cam asta vor sa insinueze cei de la FCU.

davidgraham
davidgraham  •  21 Iulie 2021, 20:49
Postat de tzintaru pe 21 Iulie 2021, 19:14

Pai ști de ce nu stau lucrurile așa cum spui tu? Tocmai pentru că există continuitate sportivă.Adica, echipa din 91 a beneficiat de remunerație de la FRF in urma clasării din 90 și de coeficientul UEFA făcut tot de acea echipa.Si lucrurile au continuat așa până în anul intrării în faliment.Pai daca nu ar fi așa,înseamnă că toată activitatea fotbalistică a fost compromisă.Legat de justiție ce încredere să ai când judecătorul Budă făcea afaceri cu Rotaru și urma să de-a sentința în dosarul cu palmaresul!

Continuitatea sportiva e un mare fas... Daca eu am un teren, un pamant si il dau cuiva sa il munceasca, acel cineva poate sa-si insuseasca produsul pamantului dar asta nu inseamna ca i l-am vandut, peste ani pot sa ma intorc sa-mi iau pamantul inapoi. Mititelu a avut toate conditiile: 1. A avut stadion 2. A avut la dispozitie brandul si suporterii prin intelegerea tacita a comunitatii 3. A avut cheltuieli zero legate de stadion ... nu a platit chirie, curent, apa, canalizare. A avut toate conditiile sa reuseasca dar si-a batut joc.

ucv_fun
ucv_fun  •  21 Iulie 2021, 19:41
Postat de stefy29 pe 21 Iulie 2021, 19:06

clona foloseste sintagma ,,Universitatea Craiova", nu pentru ca ar fi, ci pentru ca plateste institutiei de invatamant o suma de bani., a spus-o chiar badea, ala micu. A fost un artificiu al conducerii clonei, pentru alde gura casca. Societatile ce administreaza echipele de fotbal ale clonei mogosoaia 2013 si FC U 1948 nu se numesc in acte Universitatea Craiova, pentru ca nu le permite legea societatilor. Cu toate astea FCU poate folosi in inscrisuri numele FC Universitatea 1948. Cu privire la procese, ma intereseaza doar unul singur, ala cu palmaresul. Pe fond 3 instante de judecata s-au pronuntat cam asa ,, reclamanta ( clubul sportiv al lui badea) nu a existat in perioada in care s-a format palmaresul echipei istorice Universitatea Craiova". Intrebare: ma gagauta, cum sunteti voi Universitatea Craiova, daca nu aveti palmaresul acestei echipe? Ce voi nu stiti ca actualul csu al lui badea nu e unul si acelasi cu clubul mama, din care s-a desprins, cu acte in regula, sectia de fotbal, ce a devenit in 1991 club de fotbal profesionist, in final fiind denumit FC Universitatea Craiova? Ori sunteti amnezici, ori sunteti tonti. Hai ***, clona nu e Stiinta!

Amice! Nici defuncta echipa a lui mititelu nu s-a numit in acte Universitatea Craiova! Si nici cea de acum! Mititelu inventase societati cu nume asemanator, tocmai pentru a induce in eroare suporterii cum ca ar detine legal dreptul de folosinta al denumirii Universitatea Craiova! Nu incerca sa minti poporul. Si da, este absolut necesar sa inchei contract cu detinatorul marcii, pentru a o putea folosi (asta in cazul in care nu ai bani sa o cumperi ori ea nu este supusa unui act de vanzare).

utilizator șters
utilizator șters  •  21 Iulie 2021, 16:58
Postat de ucv_fun pe 21 Iulie 2021, 16:47

Pentru adevaratii suporteri, lansez 3 intrebari de 10 puncte fiecare si vreau sa-mi raspundeti de cel putin 9 puncte/intrebare: 1. Care este clubul de fotbal din Romania, care are dreptul legal sa utilizeze denumirea Universitatea Craiova si sigla originala, realizata in anul 1983? 2. Care este numele finantatorului care a inregistrat cu rea-credinta la Oficiul de Stat pentru Inventii si Marci, insemne derivate (hidoase) ale siglei originale? 3. Care este numarul corect al proceselor castigate de Mititelu Adrian impitriva Universitatii Craiova?

:)))))) Mai "lansatorule, mai....:)))))) Ce m-ai speriat, credeam ca lansezi vreo racheta pe orbita, astronautule care esti!:)))))

ucv_fun
ucv_fun  •  21 Iulie 2021, 16:47

Pentru adevaratii suporteri, lansez 3 intrebari de 10 puncte fiecare si vreau sa-mi raspundeti de cel putin 9 puncte/intrebare: 1. Care este clubul de fotbal din Romania, care are dreptul legal sa utilizeze denumirea Universitatea Craiova si sigla originala, realizata in anul 1983? 2. Care este numele finantatorului care a inregistrat cu rea-credinta la Oficiul de Stat pentru Inventii si Marci, insemne derivate (hidoase) ale siglei originale? 3. Care este numarul corect al proceselor castigate de Mititelu Adrian impitriva Universitatii Craiova?

jony_10
jony_10  •  21 Iulie 2021, 15:06
Postat de utilizator șters pe 21 Iulie 2021, 14:13

"Nu intelegi" .... Nu poti, sau nu vrei? Daca nu vrei, e optiunea ta. De nu poti, te-as putea ajuta... e simplu: Odata cu revenirea FC Universitatea in prim-plan, se "reactiveaza" o buna parte din masa suporterilor Stiintei, care au prilejul de a reveni langa echipa lor, dupa ce o buna perioada s-au complacut in situatia de a avea fotbal de L1, fara insa a "arde" cu pasiune in tribuna. Lumea stie cum s-au petrecut lucrurile, cum a luat fiinta CSU si mai ales cum a fost inscrisa "cu cantec" in L2. Lucrurile astea conteaza pentru multa lume, poate pentru voi mai putin sau deloc, insa te asigur ca sunt foarte multi "ceilalti". De-asta spun... "trezirea asta la viata" a suporterilor Stiintei tulbura "tihna" CSU, care, din echipa care avea "monopol" asupra microbistilor din Craiova, se trezeste acum cu concurenta pe cap. Acum, bineinteles ca depinde si de "comportamentul" concurentei. Ma refer aici la rezultatele echipei si modul in care arata in teren, dar si la "miscarile" conducerii( discurs masurat, decenta, si vorbe acoperite de fapte). Probabil ca nu esti de acord cu multe din cele scrise aici... nici nu e nevoie. Vom vedea daca am avut dreptate ori ba.

Îți spun eu ca te înșeli. Înțeleg ce speri dumneata cu "activarea" aia a suporterilor.... sa se mute suporterii de la noi la voi :))))) își dau foc la tricou și la eșarfă și se muta la fc mititelu ca acolo e mierea :))) or sa fie unii rătăciți dar prea putini te asigur... Și or sa mai fie unii care merg la ambele.. nu neg asta. Dar unul care s-a bucurat... a suferit alături de Universitatea Craiova nu va veni niciodată la fcu.... Și aia sunt mulți crede-ma...majoritatea. Numărul de abonamente spune tot.. Ca vom fi în acelasi număr la meciuri.

tzintaru
tzintaru  •  20 Iulie 2021, 22:59
Postat de davidgraham pe 20 Iulie 2021, 19:58

Minte de tzantar...spatial. :) Beneficiile sunt ale lor. ale patronilor daca stiu sa le faca ...asa a fost mereu. Nu stiu unde ai vazut tu ca Mititelu nu a incasat beneficiile ? Nu a stiut sa le faca... Jucatorii lui au fost eliberati de Federatie. Ce vina are orasul si clubul sportiv si primaria pentru asta ?

Are și orașul o vina.A asistat impasibil la execuție.Clubul a renunțat la tot ce înseamnă Universitatea Craiova în momentul privatizării!Toate(palmares, culori,siglă)au trecut in patrimoniul societății comerciale.Nu a existat nici un contract de asociere.Societatea comercială a beneficiat de locul în prima divizie,de palmares,de coeficient UEFA,de susținerea publicului,de interes din partea presei,de mai multi bani din drepturi tv,etc.Te întreb și pe tine,echipa dezafiliata era sau nu adevărată Universitatea?Știți că în procesul cu palmaresul ,CSU revendică doar perioada 1948-1991?

davidgraham
davidgraham  •  20 Iulie 2021, 19:58
Postat de tzintaru pe 20 Iulie 2021, 16:08

Ai înșirat numai prostii și răspunsul tot l-ai ocolit.Da prietene clubul a fost a lui Mititelu,cum a fost și a lui Staicu și al lui Negoiu,etc.La noi sunt patroni de club,nu investitori.Este proprietate privată!Nu este ok,sunt de acord ,dar nu este vina patronilor,este vina celor care au permis să se întâmple asta..Si prietene ești în eroare.Evident că odată cu obligațiile bănești se transmit și beneficiile.Pai tu cum vrei:ia tu Mititelu le,Staicule,Netoiule echipa,plătește salarile dar beneficiile sunt ale noastre.Ca și cum statul ar interzice OMV sa folosească denumirea Petrom

Minte de tzantar...spatial. :) Beneficiile sunt ale lor. ale patronilor daca stiu sa le faca ...asa a fost mereu. Nu stiu unde ai vazut tu ca Mititelu nu a incasat beneficiile ? Nu a stiut sa le faca... Jucatorii lui au fost eliberati de Federatie. Ce vina are orasul si clubul sportiv si primaria pentru asta ?

  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • •••
  • 19
Comentează